Gek hé in Tilburg hebben we geen UPC maar @homequote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb zo'n doos helemaal niet gekregen...
Waar zijn ze eigenlijk bezorgd?
Dus óók jij doet mee??quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:35 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik heb hier een verroeste opklap bbq staan met adressticker er al op, zeg maar wanneer hij op de bus moet. Kut UPC.
Die mag je wel naar mij sturenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:12 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Oke, net tijdens het hond uitlaten, een bord met "te koop" uit iemands tuin gerukt!!!111!EINZ!!![]()
![]()
Nee, het wordt een stille hint wat er met UPC moet gebeurenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Die mag je wel naar mij sturen
diefstal is dus wel strafbaar he?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:12 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Oke, net tijdens het hond uitlaten, een bord met "te koop" uit iemands tuin gerukt!!!111!EINZ!!![]()
![]()
vertel dat upc eensquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
diefstal is dus wel strafbaar he?
Haha, wil dat trouwens zeggen, dat als UPC hem niet terugstuurd, dat ze doen aan heling?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
diefstal is dus wel strafbaar he?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:20 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Haha, wil dat trouwens zeggen, dat als UPC hem niet terugstuurd, dat ze doen aan heling?![]()
![]()
Lijkt wel een bompakket manquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:18 schreef jaguar het volgende:
[afbeelding]
zo, heb net ook even wat in een doosje staan laden:
Kapotte nokia lader
Kapotte nokia
Kopotte oordopjes
Kapot nokia frontje
Vastgelopen modelauto motertje
Een steen.
Duitse kranten.
Een banaan
Een of ander kapot computer diplay
En een leeg snoep zakje.
Zal hem ff dichttapen en wegzetten anders gaat het stinken
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:18 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Nee, het wordt een stille hint wat er met UPC moet gebeuren![]()
![]()
Of wil je hem op je hoofd plakken, en jezelf versturen?![]()
Je mag me er wel op vervoeren, maar daar houdt mijn hulp op.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Machtig mooi ditWie helpt me mijn oude bankstel in te pakken en bij het postkantoor af te leveren?
![]()
das wekl een idee zegquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Machtig mooi ditWie helpt me mijn oude bankstel in te pakken en bij het postkantoor af te leveren?
![]()
Als jij naakt op mn bank gaat liggen, zal ik jou eens lekker vervoerenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je mag me er wel op vervoeren, maar daar houdt mijn hulp op.
Zelfs als ik naakt voor je lig breng je me nog weg?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als jij naakt op mn bank gaat liggen, zal ik jou eens lekker vervoeren
Ik breng je in hoger sferen wel te verstaanquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zelfs als ik naakt voor je lig breng je me nog weg?
Bwhaha sure, jij welquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik breng je in hoger sferen wel te verstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |