én terechtquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:50 schreef Krupelhintsje het volgende:
Dat gaat UPC een hoop geld kosten, al die pakketjes ontvangen!!
omdat hoogeveen gedekt word door multikabel?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:56 schreef Queen_Bee het volgende:
Waarom heb ik geen post van UPC
Door wat?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:59 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
omdat hoogeveen gedekt word door multikabel?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:20 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Haha, wil dat trouwens zeggen, dat als UPC hem niet terugstuurd, dat ze doen aan heling?![]()
![]()
leuk vooruitzichtquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:31 schreef Rabrynil het volgende:
Ik zal mijn collega bij UPC Binnendienst even op dit topic wijzen
Tot 30 kg, werd hierboven ergens in 't topic genoemd.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
is het opsturen van een doos van 10 kg gratis dan met een antw #?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:09 schreef erikkll het volgende:
UPC
adres
adres2
Geachte heer/mevrouw,
Net als velen ben ik niet gecharmeerd van het door jullie
toegekomen 'aanbod'. Bij dit 'aanbod' wordt een UPC Mediabox
afgeleverd. Ongevraagd.
Naast dat dit buitengewoon onbeleefd is, het zomaar toesturen
van electronica aan mensen, is dit ook nog eens slecht voor het mileu,
en een hoop werk voor de ontvangers van de paketten.
In tegenstelling tot het pakketje dat u door mij wordt toegezonden,
wordt namelijk van de ontvangers verwacht dat zij het pakketje
dat u hén toezendt wordt geweigerd of teruggestuurd indien zij
geen gebruik willen maken van uw 'aanbod'.
Nu weet niet iedereen wat hij/zij moet verwachten bij het ontvangen
van een pakketje van UPC, en weten zij al zeker niet dat ze met het
in ontvangst nemen van het pakketje aan een abonnement vastzitten.
Om mijn ongenoegen te uiten over uw 'aanbieding', stuur ik u bij deze
mijn aanbieding. Wees gerust, met het aannemen van dit pakketje zit
u NIET vast aan een abonnement. Sommige mensen hebben namelijk wél
enig fatsoensbesef.
Hoogachtend,
Een ontevreden UPC klant
Kijk eens boven je.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:08 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Doe je wel een briefje erbij?
Dat doet UPC n.l. ook als ze jou een pakje sturen
zie ge-edite post boven je!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:08 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Doe je wel een briefje erbij?
Dat doet UPC n.l. ook als ze jou een pakje sturen
Wie/wat ga je opsturen ? Je huisgenote ? De vuilniston (met inhoud wellicht?) of een volle vuilniszak ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:37 schreef DJKoster het volgende:
Mijn huisgenote heeft de vuilniston niet aan de straat gezet, nu kan er geen vuilniszak meer bij.
Dit topic heeft nu mijn probleem opgelost![]()
Huisgenote is bijna nooit thuis, dus daar heb ik geen last vanquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wie/wat ga je opsturen ? Je huisgenote ? De vuilniston (met inhoud wellicht?) of een volle vuilniszak ?
Oud papier opsturen?quote:![]()
Heb hier een doos staan waar je gerust een koelkast in kan stoppen en dan zit die koelkast er nog niet klem in. Helaas staat de doos in de weg en wordt maandag het oud papier op gehaald (zit oud papier in die doos). Ergo: doos gaat met het oud papier mee en ik weet niets om op te sturen (oud ijzer verkoop ik bij de ijzerboerVerder niets om op te sturen).
Wel een tof idee ! Zit hier te proesten van het lachen![]()
van pearlquote:
hoiquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:29 schreef Queen_Bee het volgende:
En toch ben ik tegen die brief van Erik
haha, ook leuk jaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:34 schreef Dirkh het volgende:
Stuur ze een brief:
Ik wil u welkom heten als mijn nieuwe aanbieder van digitale televisie. Tevens als extra aanbieding,bent u mijn aanbieder voor internet en telefonie. En dat allemaal gratis.
Indien u hier geen gebruik van wenst te maken, verzoeken wij u deze brief ondertekend terug te sturen, maar zorg er wel voor dat u er snel bij bent, deze actie loopt namelijk tot overmorgen. Daarna bent u voor een heel jaar mijn aanbieder voor digitale televisie, internet en telefonie, geheel zonder kosten!
Wij garanderen niets, net als UPCquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:40 schreef CecilBDemented het volgende:
heb nog een berg afval van de verbouwing waar ik vanaf moet
als je mij kan garanderen dat ik die shit kan opsturen naar upc ben ik blij
doe ik mee.
ik stuur van zoon 20 paketten door heel nederland van verschillende post kantoren
deze is idd leukerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:34 schreef Dirkh het volgende:
Stuur ze een brief:
Ik wil u welkom heten als mijn nieuwe aanbieder van digitale televisie. Tevens als extra aanbieding,bent u mijn aanbieder voor internet en telefonie. En dat allemaal gratis.
Indien u hier geen gebruik van wenst te maken, verzoeken wij u deze brief ondertekend terug te sturen, maar zorg er wel voor dat u er snel bij bent, deze actie loopt namelijk tot overmorgen. Daarna bent u voor een heel jaar mijn aanbieder voor digitale televisie, internet en telefonie, geheel zonder kosten!
lees het topicque!quote:Op zondag 18 februari 2007 00:22 schreef arucard het volgende:
Waarheen moeten we het eigenlijk sturen?
Welk adres ?
Een uitdraai van dit topic lijkt me handiger, gezien de kwaliteit van het door UPC aangeboden internet is de kans groot dat ze dit topic niet eens kunnen vinden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:13 schreef RacerDKB het volgende:
moet de link naar dit thread niet in de brief? ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |