Gewoon een correct geadresseerd pakketje afleveren bij het postkantoor en de PTT (ik weiger het TNT te noemen) doet de rest.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:53 schreef DutchErrorist het volgende:
Hoe kan je het dan gratis versturen?
quote:Op zondag 18 februari 2007 00:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Een uitdraai van dit topic lijkt me handiger, gezien de kwaliteit van het door UPC aangeboden internet is de kans groot dat ze dit topic niet eens kunnen vinden.
goede vraagquote:Op zondag 18 februari 2007 00:53 schreef DutchErrorist het volgende:
Hoe kan je het dan gratis versturen?
Gewoon dat antwoord nummer met adres erop schrijven. Kosten worden doormiddel van het antwoordnummer verhaalt op UPCquote:
Dat kunnen ze weigeren, idem als antwoordadressen pakketen..quote:Op zondag 18 februari 2007 00:57 schreef LennyKravitz het volgende:
vroeg me af...
Als je nou gewoon een brievenbuspakje... zonder porto... gewoon in de brievenbus om de hoek gooit... en naar een normaal adres (niet antwoordnummer) van UPC... dan krijgen ze het pakje + boete ook... en ze weten toch niet waarheen ze het moeten terugsturen...
Ja, vooral doenquote:Op zondag 18 februari 2007 10:49 schreef postmortum het volgende:
zal ik een foto maken van wat ik opstuur ?![]()
maak ik vandaag de fotoquote:
Maandag?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:19 schreef jaguar het volgende:
pom tie dom
maandag pakketje ff posten
banaan heb ik er maar niet in gedaan, dat is iets te smerig
mijn kapoote modem met pleister is wel leuk hequote:Op zondag 18 februari 2007 11:13 schreef Conflict het volgende:
Je moet het natuurlijk wel lleuk houden, geen vieze dingen of dode dieren, gewoon spullen opsturen, dan kan niemand je iets maken.
Ik vind kapotte televisies wel tof, ik heb er ook nog een staan hier.
quote:Op zondag 18 februari 2007 11:13 schreef Conflict het volgende:
Je moet het natuurlijk wel lleuk houden, geen vieze dingen of dode dieren, gewoon spullen opsturen, dan kan niemand je iets maken.
Ik vind kapotte televisies wel tof, ik heb er ook nog een staan hier.
ja!quote:Op zondag 18 februari 2007 11:15 schreef postmortum het volgende:
[..]
mijn kapoote modem met pleister is wel leuk he![]()
Wat zat erin, een grindtegel?quote:Op zondag 18 februari 2007 11:20 schreef Conflict het volgende:
[..]
ja!
Misschien is het slim om allemaal ongeveer even grote dozen als die van de mediabox te gebruiken, dan valt het daar niet zo op.
Op dat antwoordnummer krijgen ze dagelijks tientallen pakketten, dus ze weigeren echt niks.
Ik heb eens een doos met een brief gestuurd en die is ook niet retour gekomen.
ik weet niet hoe groor zo'n doos is, mijn 56 kb/s modem past ook wel in een envelopquote:Op zondag 18 februari 2007 11:20 schreef Conflict het volgende:
[..]
ja!
Misschien is het slim om allemaal ongeveer even grote dozen als die van de mediabox te gebruiken, dan valt het daar niet zo op.
Op dat antwoordnummer krijgen ze dagelijks tientallen pakketten, dus ze weigeren echt niks.
Ik heb eens een doos met een brief gestuurd en die is ook niet retour gekomen.
poepchinees!quote:Op zondag 18 februari 2007 11:21 schreef G3rtjuh het volgende:
Lekker volwassen.... Kneus!
Een hele oudequote:Op zondag 18 februari 2007 11:20 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
LCD of CRT? TFT verdienen ze niet![]()
Als je zeker weet dat je hem verstuurd, erover heen plassen, en vervolgens met een schuursponje schuren?quote:Op zondag 18 februari 2007 11:23 schreef postmortum het volgende:
hoe krijg ik stickers van mijn modem af?
Jij bent degene die de pakketjes aan moet gaan pakken?quote:Op zondag 18 februari 2007 11:21 schreef G3rtjuh het volgende:
upc-ert in da housequote:Op zondag 18 februari 2007 11:21 schreef G3rtjuh het volgende:
ik verstuur dat ding zekerquote:Op zondag 18 februari 2007 11:24 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Als je zeker weet dat je hem verstuurd, erover heen plassen, en vervolgens met een schuursponje schuren?![]()
Succes met m'n "te koop" bordquote:Op zondag 18 februari 2007 11:21 schreef G3rtjuh het volgende:
lauw water en aftershave doet het ookquote:Op zondag 18 februari 2007 11:24 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Als je zeker weet dat je hem verstuurd, erover heen plassen, en vervolgens met een schuursponje schuren?![]()
Die had in LEF gemoeten.quote:Op zondag 18 februari 2007 11:32 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Alvast deeltje 2![]()
FOK! gaat UPC pesten #2
dat is een puik plan!quote:Op zondag 18 februari 2007 11:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga hier denk ik een FP-post van maken.
Kan wel denk ik, ik heb er ook een "Te koop" bord bij zittenquote:Op zondag 18 februari 2007 11:32 schreef Piovan het volgende:
Ik krijg ineens een graftakken goed idee.
Mag het zo zwaar worden als je zelf wilt?
Zoja, dan kan ik een plaatsnaambord versturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |