Ja, dat was gewoon spannend van het begin tot het einde. Net zoals de bevrijding van New Caprica. Dát soort eps willen we zienquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:43 schreef Crazykill het volgende:
Vandaag ff weer die ep gezien waar the vipers van Galactica bijna gaan vechten met the vipers van Pegasus. Wat een ep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
Tuurlijk is Roslin een Cylon, dat zei ik toch al.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:48 schreef dapluiz het volgende:
Nog even als tvp en herhaling
http://tv.ign.com/articles/764/764586p1.html
quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:53 schreef Cheiron het volgende:
De new caprica bevrijding was het toppunt van de serie voor mij.Dat vond ik ook echt een van de mooiste momenten in BSG tot nu toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Computer, technologie en games nieuws - RSS feed :)
Gelukkig vind je het niet erg dat ik hem er tussen had gemoffeld in de OP.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:36 schreef outcast_within het volgende:
en leuk dat balkje in de OP. (Y)
Amen. Ik ben trouwens benieuwd hoeveel afleveringen seizoen 4 zal krijgen. We krijgen er minimaal 13 end at vind ik eigenlijk wel best. Seizoen één was ook maar 13 afleveringen en kijk wat dat opleverde. Er zat geen slechte aflevering tussen.quote:
Is voor mensen die te lui zijn om de bookmarks te gebruikenquote:Op maandag 19 februari 2007 16:07 schreef Helo het volgende:
Ik snap nooit wat mensen bedoelen met TVP
TVP is alleen voor als je (op dat moment) niet iets nuttigs te melden hebt, maar wel het desbetreffende topic in je MyAT wilt hebben, zodat je het topic "onthoudt" en later makkelijk terugvindt.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:07 schreef Helo het volgende:
Ik snap nooit wat mensen bedoelen met TVP
ik weet dat staat voor terug vindt post maar ik snap niet dat mensen dat posten gewoon zonder te quoten of iets ander, maar gewoon posten. Maarja ik ben nog niet zo'n ervaren fok forum gebruiken maybe zal ik het ooit nog wel snappen
Ik vraag het mij ook af, ik vind het nergens op youtube.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:13 schreef Helo het volgende:
En die extra scene waar kan ik die vandaan halen, meestal wel op de forum heeft iemand een link maar kan het nu niet vinden.
Ze hebben een verhaal te vertellen. Battlestar Galactica moet een saga blijven, een avontuur met een kop en een staart en daartussen de ene na de andere spannende nagelbijter. Tuurlijk valt er iets voor uitdieping van de karakters te zeggen, maar het moet geen serie worden met bijna alleen maar op zichzelf staande afleveringen.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:03 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik zie het niet als fillers eerlijk gezegd. Een show gaat snel kapot, naar mijn idee, als de karakters vlak blijven. Op deze manier zie je tenminste hoe de mensen zijn die de tough calls maken, wat er in hen omgaat.
En je ziet hoe Adama aankijkt tegen het veel betere huwelijk dat Cally en Tyrol hebben. En dat vind ik ook mooi.
Wat een vergelijkingquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:53 schreef Madine het volgende:
[..]
Een Band of Brothers en niet een 'Allo 'allo.
tis meer een soort van buffy, met een rode lijn maar wel veel zijsprongenquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:53 schreef Madine het volgende:
[..]
Ze hebben een verhaal te vertellen. Battlestar Galactica moet een saga blijven, een avontuur met een kop en een staart en daartussen de ene na de andere spannende nagelbijter. Tuurlijk valt er iets voor uitdieping van de karakters te zeggen, maar het moet geen serie worden met bijna alleen maar op zichzelf staande afleveringen.
Een Band of Brothers en niet een 'Allo 'allo.
Bekende acteur? Ik ken de beste man niet. Moest even opzoeken welke rol hij ook alweer speelde. Maar er spelen eigenlijk zoveel personages mee dat je af en toe wat dingen mist. Ik merkte het toen ik de hele serie weer van voren begon te kijken. Dat Seelix op Galactica zat dat wist ik dan nog net wel :pquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:26 schreef Rhinestone het volgende:
Sjezus, valt mij nu pas op dat Sebastian Spence in BSG speelt, terwijl hij er al sinds Pegasus bij was...
Maareuhm, mooie aflevering, Roslin and Adama blijft briljant vooral door de muziek en Hotdog en Helo was idd prachtig. Viel me ook pas zojuist op dat Selix op Galactica werkt... Waar ik met m'n hoofd ben als ik BSG kijk weet ik ook niet...
Van BSG wiki: In reality, humans have been exposed to near-vacuum conditions for up to thirty seconds without permanent injury. Some sources state that survival is possible for up to two minutes, but the injury the body sustains becomes severe after approximately one minute of exposure. The biggest danger is damage to the lungs, as the sudden pressure differential can burst the alveoli. That is why a person should exhale and not hold their breath.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:26 schreef Rhinestone het volgende:
De reddingsoperatie vond ik dan wel weer dik ongeloofwaardig. Is het namelijk niet zo dat je longen uit je lichaam knallen als de druk zo plotseling wegvalt en je ook meteen doodvriest? Mja, dat vond ik dan wel weer wat minder...
Hmmm... kben benieuwd of dat er nog in zit.quote:
Ja dat weet ik ook wel, maar toch.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:24 schreef PPL het volgende:
[..]
Hmmm... kben benieuwd of dat er nog in zit.
Saul zei even tussendoor dat Galactica zes weken in droogdok zou moeten liggen om de deukjes er uit te halen.
Air Lock 12 wordt pas een jaar later naar gekeken.
Neuh, ik denk niet dat Galactica echt combat ready is en in staat tot gevechten zoals in het gevecht met het Ressurection Ship of tijden de slag om New Caprica.
Inderdaad goed punt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:38 schreef Madine het volgende:
Heb je nog altijd de Vipers en de Raptors. Als er ergens een verkenningsgroep Raiders opduikt zonder Basestar bijvoorbeeld.
Of ze moeten zo'n truc uithalen als in een aflevering van Star Trek: Enterprise dat ze een of ander geautomatiseerd reparatie station tegenkwamen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:39 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel, maar toch.![]()
En als ze soms de Galactica van boven laten zien zie je ook hoe slecht het eraan toe is.
Zijn ze eigelijk wel in staat om alles helemaal te repareren? Gewoon zo in de lucht?![]()
Dat zie ik gelukkig niet gebeuren in BSG.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:16 schreef PPL het volgende:
Of ze moeten zo'n truc uithalen als in een aflevering van Star Trek: Enterprise dat ze een of ander geautomatiseerd reparatie station tegenkwamen.
Aflevering Dead Stop
Halve kracht? Voyager was altijd tip top in orde, interieurs zagen er altijd smetteloos uit en onenigheid onder de crew bestond bijna niet. Als er dan toch een keer iets gebeurde waardoor ze in slechte staat belandden werd de reset-knop gehanteerd.quote:...maar dan worden het nog meer Star Trek dingen die we allemaal eens hebben gezien.
Zoals Galactica nu met veel schade door de ruimte 'strompelt' doet mij dat weer denken aan de eerste seizoenen Voyager dat die bijna altijd op halve kracht een weg naar de Aarde probeerde te vinden.
Ik vind de naam 'filler' eigenlijk niet eens terecht. Fillers zijn afleveringen die kwalitatief niets toevoegen (beste voorbeeld is black marketquote:Vandaar dat ik, voor nu, de 'fillers' goed kan hebben.
Vandaar dat ik mij afvraag of seizoen 4 niet het laatste gaat zijn, laten samenkomen van verhaallijnen.
Vandaar dat ik een boel verwacht van seizoen 4 (aangezien er maar 13 afleveringen zullen zijn -> get on with the story -> minder fillers).
Ben ik het niet mee eens.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Halve kracht? Voyager was altijd tip top in orde, interieurs zagen er altijd smetteloos uit en onenigheid onder de crew bestond bijna niet. Als er dan toch een keer iets gebeurde waardoor ze in slechte staat belandden werd de reset-knop gehanteerd.
ja ze hadden wel eens dielietiumantiamazonemoleculen tekorten enzo,quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:09 schreef PPL het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
Zie bijvoorbeeld de afleveringen uit seizoen 1 waar ze feitelijk steeds op de vlucht zijn voor de Kazon.
Replicators die niet werken enzo.
Maar goed, dit is niet het Voyager topic maar BSG
En dat is dus wel een beetje geneuzel af en toe.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:15 schreef outcast_within het volgende:
maar bsg heeft ook zo haar tekorten om de zoveel tijdwater voedsel etc.
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:47 schreef Rhinestone het volgende:
Mijn god, BSG vergelijken met Voyager is zķ not done. Ik snap de raakvlakken, maar laten we die Star Trek-pulp er even buiten laten. BSG is duizend maal donkerder dan de feel-good-serie Voyager, waarbij iedereen het maar met elkaar eens was en alle verdragen netjes naleefden.
[accent]quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:52 schreef outcast_within het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een beetje lijken op Alo alo
*Enter new discussion
OMGquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:01 schreef outcast_within het volgende:
Trouwens toen ik op fat apollo zocht![]()
[[url=http://images.cafepress.com/product/80629039v12_240x240_Front_Color-BlackWhite.jpg]afbeelding][/url]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik een emmer dan om in te kotsen. Starbuck is geen six of eight. Vrouwelijke Cylons moeten mooi zijn, anders stop ik met kijkenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:40 schreef Helo het volgende:
Is she a cylon (* ziet 40 naakte starbucks kamer binnenlopen)?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:50 schreef Madine het volgende:
Dan lijkt Hotdog me wel een leuke. Adama zal het toch wel in de familie willen houden![]()
Ik denk puur omdat het al eens is gedaan in de verhaal lijn dat ze nu iemand anders gaan kiezen en daarom denk ik sharon, het is messchien niet de beste keuze maar zorgt wel voor leuke verhaal.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
maar goed no way, hij zal toch nog wel ff het wilde broekie met talent blijven.
Zeker nu starbuck een godsmissie heeft en wat serieuzer is geworden. (ze zat toch ook al een keer met de grote mannen langs het stratego bord)
So truequote:
Kat is ook al CAG geweest, dus zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
maar goed no way, hij zal toch nog wel ff het wilde broekie met talent blijven.
Hoe meer Racetrack hoe beter, tering wat is dat een prachtige vrouwquote:Op zondag 25 februari 2007 01:03 schreef Madine het volgende:
Racetrack zou ook een optie zijn, wel een vreemde aangezien ze de Raptor ECO van Athena is, ze is wel qualified om Viper te vliegen.
Iedereen zijn eigen smaak. Ze wel is wel beter als Starbuck, maar dat is ook weer persoonlijke smaakquote:Op zondag 25 februari 2007 14:06 schreef outcast_within het volgende:
wie?
http://tviv.org/Battlestar_Galactica_(2003)/Margaret_Edmondson
niks van bijgebleven.
Dacht even dat ze de dooie junk was![]()
Hear hear.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik denk dat een aantal mensen hier echt een andere serie moeten gaan zoeken...
Een filler is een aflevering die er kwalitatief niet toe doet.
De afgelopen afleveringen dragen misschien niet direct bij aan het grote verhaallijn, maar ze verschaffen wel de nodige diepgang voor de serie. Vergeet niet dat BSG in eerste instantie een drama-serie is, niet louter een Sci-Fi serie.
Ik vond afgelopen aflevering juist goed omdat we eindelijk eens wat meer zagen van de vloot dan alleen Galactica of Colonial One. Ook werd in deze aflevering duidelijk dat het leven op Galactica relatief gezien goed is. Het echt vieze werk wordt door andere opgeknapt (18 uur per dag), iets waar Galactica niet eens naar om kijkt.
Ik wil ook heel graag dat ze weer verder gaan met de zoektocht naar Aarde. Maar de afgelopen afleveringen als 'fillers' neerzetten is niet helemaal terecht. (Black Market dát was een filler)
Ik vond Black Market wel leuk!quote:Op maandag 26 februari 2007 21:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik wil ook heel graag dat ze weer verder gaan met de zoektocht naar Aarde. Maar de afgelopen afleveringen als 'fillers' neerzetten is niet helemaal terecht. (Black Market dát was een filler)
Apollo zelf is nou ook niet echt bepaald reusachtig.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:37 schreef Rhinestone het volgende:
Enige goede van Black Market was de muziek, verder was die aflevering echt tenenkrommend slecht. Verder wel met je eens, Dee en Apollo kan čcht niet. Zie je het al voor je, Apollo die met zijn leuter van 54cm zo'n klein negerinnetje batst?
Helemaal mee eens. Ik heb gelukkig ook een andere serie gevonden. BSG is echt een GTST met FX geworden. En naar GTST kijk ik ook niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik denk dat een aantal mensen hier echt een andere serie moeten gaan zoeken...
KNIP
Wat een vergelijking die kant noch wal raaktquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:12 schreef japis2 het volgende:
BSG is echt een GTST met FX geworden.
same here , kwas six helemaal vergeten :/quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:14 schreef Madine het volgende:
Ik vond het ook een hele mooie aflevering, alleen ergens wil ik gewoon liever weten:
- wat de volgende aanwijzing naar Aarde is
- wie de resterende Cylons zijn
- hoe het proces tegen Baltar zal gaan
- wat de relgieuze missies van Tyrol en Starbuck zijn
- waar de Cylon-vloot in Godsnaam is gebleven
- hoe het Caprica-Six vergaat aan boord van Galactica
- wat er nu zo bijzonder aan Hera is
zou je dat volgende keer even in spoiler tags willen zetten ?? dank uquote:Op woensdag 28 februari 2007 06:55 schreef Madine het volgende:
Next time on Battlestar Galactica:
Starbuck jumped tijdens het testen van nieuwe FTL-motoren met een Raptor naar een onbekende bestemming en Galactica raakt haar kwijt. Laatste wat we als kijker van haar zien is een neerstortende Raptor op een planeet, die als de camera uitzoomt Aarde blijkt te zijn. (cut naar aftiteling)
Ik had opeens een visioenZou me wel wat zijn.
Ja dat heb ik ook gehoord! Zouden ze over 2 afleveringen ook daadwerkelijk Aarde vinden, maar nog in 1200 ad, dus gaan ze op Mars (mooie beelden van de rode planeet!) een stad bouwen en een nieuw leger opbouwen. Volgende seizoen enzo zou dan gaan over dat ze terugkeren naar de Twelve Colonies en daar samen met het overgebleven verzet gaan strijden tegen de Cylons!quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:17 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
zou je dat volgende keer even in spoiler tags willen zetten ?? dank u
quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:17 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
zou je dat volgende keer even in spoiler tags willen zetten ?? dank u
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:42 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gehoord! Zouden ze over 2 afleveringen ook daadwerkelijk Aarde vinden, maar nog in 1200 ad, dus gaan ze op Mars (mooie beelden van de rode planeet!) een stad bouwen en een nieuw leger opbouwen. Volgende seizoen enzo zou dan gaan over dat ze terugkeren naar de Twelve Colonies en daar samen met het overgebleven verzet gaan strijden tegen de Cylons!![]()
Mag ik ook even toevoegen dat ik dat zeer terecht vind voor James Callis?quote:Battlestar Galactica has received four nominations for the 33rd Saturn Awards: Best Series, Best Actor for Edward James Olmos, Best Actress for Katee Sackhoff, Best Supporting Actor for James Callis.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:14 schreef Madine het volgende:
[..]Omdat het verzonnen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alhoewel![]()
![]()
[ Bericht 22% gewijzigd door FoXje op 01-03-2007 18:08:53 ]opgezegd@fok.nl
Ik zou graag zien dat ze eens wat meer waardering krijgen bij de Emmy's en Golden Globes...quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:33 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Mag ik ook even toevoegen dat ik dat zeer terecht vind voor James Callis?
quote:Getting 22 Episodes Could Mean Cancellation For 'Battlestar Galactica'
Source tells SyFy Portal that if there is a pickup, it could spell doom for the series
By MICHAEL HINMAN
Source: SyFy Portal
Feb-26-2007
Usually getting additional episodes in a season is a good thing for a television series. But if SciFi Channel opts to increase its fourth season order of "Battlestar Galactica" from 13 episodes to 22, it could very well mean the end of the line for that channel's signature series.
A source close to the network tells SyFy Portal that if an additional nine episodes are ordered, it will be SciFi Channel's way of telling executive producers Ronald D. Moore and David Eick to use those additional episodes to wrap it up.
"If you're a fan, you don't want to see any more than 13 episodes," the source said. "Questions are going back and forth on whether or not [SciFi Channel] will pick the show up again. It's not a decision you make at the last minute because obviously [the network] will want to allow the show to wrap up."
SciFi Channel gave the green light for another season earlier this month, ordering "at least" 13 episodes. There was some speculation that this was only a partial order, with producer David Weddle telling SyFy Portal soon after the announcement that the network was still trying to decide whether it would order 13 episodes or 22.
Networks typically order partial seasons of shows they are not sure will survive through an entire season, and don't want to pay for episodes it doesn't plan to air. Normally, if a show performs strong enough, the network will pick up the remaining episodes to fill out the season. Apparently, however, these nine episodes are not meant to be held as a reward for a full season, but meant to be used in case SciFi Channel decides it's time for the story to come to an end.
While it might seem to be a slap in the face for fans of "Battlestar Galactica," which has received critical acclaim yet has struggled to find a basic cable audience, the source said this is the highest form of respect a network could give an underperforming series.
"Not every show gets an opportunity like this," the source said. "The 'Battlestar' story could have ended right then and there at the end of the fourth [season], but having these episodes in their hip pocket, [SciFi Channel] can let the show end on the producers' terms."
Of course, none of this has been confirmed by SciFi Channel or anyone on the "Battlestar Galactica" production staff, so it should be treated as any rumor would.
"Battlestar Galactica" airs Sundays at 10 p.m. ET on SciFi Channel
WTF!quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:00 schreef FoXje het volgende:
[..]
Omdat het verzonnen is.
Alhoewel
[afbeelding]![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Madine op 01-03-2007 20:44:49 ]
Tof dat er vanuit verschillende optieken iets uit te halen valtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:31 schreef Witchfynder het volgende:
Man, wat een geweldige thema's verwerken ze in deze serie. Als geschiedenisstudent zijnde is het echt smullen.
Aan het einde van de laatste ep is het probleem helemaal niet opgelost. Je ziet 1 persoon die een kans krijgt, maar dat kan ook een lapmiddel zijn. Nee, het grote probleem is er nog steeds. Een maatschappij vorm je niet zomaar om.
Ik hoop het met je meequote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:51 schreef Witchfynder het volgende:
Zeker! Ze halen echt thema's uit historische gebeurtenissen. Deze ep ging bijv. erg over vraagstukken uit bijv de Franse Revolutie, maar ook de Russische. Vaak leer je het meest door het van buitenaf te zien. In feite doen ze nu wat Roddenberry ook met Star Trek wilde: een kijk op de mensheid van buitenaf. En dat doen ze goed, want de laatste paar eps hebben mij iig wel ff aan het denken gezet. Echt goed man!
Ik hoop maar dat we nog langer dan nog 1 seizoen van BSG kunnen genieten. 7 seizoenen, yeah!
In de miniserie kwam een schematische weergave voor van het 'oude' model Cylons en in het museum van Galactica stond er een model van.quote:Op zondag 4 maart 2007 08:16 schreef FoXje het volgende:
Wanneer komen die TOS Cylons eens terug? Een soort tribute, dat zou vet zijn!![]()
opgezegd@fok.nl
Nee hoor, tenminste niet voor mijquote:Op maandag 5 maart 2007 12:41 schreef Sc0tTy het volgende:
ik heb van de oude serie ook paar afleveringen gezien en vergeleken met deze nieuwe serie. ik vind de nieuwe een stuk beter maar ik heb die serie niet toen de tijd mee gemaakt.
is het voor de ouwetjes onder ons niet een beetje raar om te zien dat starbuck een vrouw is in de nieuwe serie ?
Ik ben dan geen oudje (22) maar ik heb de originele serie ook eerder gezien. Ik ben nooit een SF-maf geweest, enige series en films die ik leuk vond waren de hele ouderwetse (Star Trek TOS, Planet of the Apes, originele BSG dus en oude Star Wars), vandaar.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:41 schreef Sc0tTy het volgende:
ik heb van de oude serie ook paar afleveringen gezien en vergeleken met deze nieuwe serie. ik vind de nieuwe een stuk beter maar ik heb die serie niet toen de tijd mee gemaakt.
is het voor de ouwetjes onder ons niet een beetje raar om te zien dat starbuck een vrouw is in de nieuwe serie ?
Dat was gewoon een hersenspinseltje... geen spoilersquote:Op maandag 5 maart 2007 19:15 schreef Rock-shocker het volgende:
Dát zijn dus wel dingen die even tussen een spoliertje moeten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De race naar de seizoensfinale is begonnen mensen
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
Ja, dat dacht ik ook al, maar dat ding lijkt op dat ding in de temple of five, dus het heeft vast wel iets te betekenen.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Haar dood lijkt zo onnodig...
Grapjas.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:13 schreef Dr_Crouton het volgende:
...ze wakker wordt buiten de Matrix.
woap-woap-woap-woawoaowaoww...
denk dat dat het zal zijn. maar goed vliegtuig kapot gedruktquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:09 schreef Madine het volgende:
...ze op tijd is ge-eject en is opgepikt door een heavy raider.
Tumtumtumtum
Als een Viper daar al gecrushed wordt door de druk wil ik niet weten wat er van die arme Starbuck overblijft in alleen d'r ruimtepakje.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:09 schreef Madine het volgende:
...ze op tijd is ge-eject en is opgepikt door een heavy raider.
Tumtumtumtum
Klein minuutje kan wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:14 schreef outcast_within het volgende:
das net zoiets als zweven zonder pak in de ruimte, daar kom je ook niet levend van terug
Gelukkig dat ze verzekerd warenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 06:57 schreef outcast_within het volgende:
100.000'en euri gashwooosh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jeweetz
Dat mag ik hopen voor ze.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
wedden dat ze hun adem inhielden toen het gebeurde?
Idd.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 06:56 schreef maartena het volgende:
Zonde van dat zelfgemaakte bootje trouwens, Adama.....
Ik speelde het met cheatsquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:28 schreef Rock-shocker het volgende:
HomeWorld 2 is wel echt een van de moeilijkste spellen die ik ooit heb gespeeld.
Wel gruwelijk vet.
Ja, de afstanden zijn nog groter (duh, ruimte etc.) en de überunits zoals de battlecruiser zijn niet goedkoop + worden langzaam gebouwd. Nu kan je wel 5 shipyards bouwen zodat ze met 5 tegelijkertijd klaar zijn, maar dan ben je al wel een tijdje bezig.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:36 schreef outcast_within het volgende:
is dat spel nog moeilijker als CenC?![]()
Kortom, tactiek doet er écht iets toe. Ook staat standaard unit cap aan en is de AI van de tegenstander zelfs in easy al tamelijk lastig.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:31 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Ja, de afstanden zijn nog groter (duh, ruimte etc.) en de überunits zoals de battlecruiser zijn niet goedkoop + worden langzaam gebouwd. Nu kan je wel 5 shipyards bouwen zodat ze met 5 tegelijkertijd klaar zijn, maar dan ben je al wel een tijdje bezig.
En alleen maar 1 soort unit bouwen zoals de ion frigate heeft ook weinig zin.
Homeworld 2 zorgde vooral nog wat hilarische momenten online. Iemand zijn vloot wegtrekken naar jou vloot, vooral alle fighters en de wat zwaardere schepen, om vervolgens jou grote schepen en carriers ,met fighters achter hem te laten FTLen en hopikee daar ging zijn vlaggeschip, want eerste keus was zijn FTL motor eraan laten gaan natuurlijkquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:28 schreef Rock-shocker het volgende:
HomeWorld 2 is wel echt een van de moeilijkste spellen die ik ooit heb gespeeld.
Wel gruwelijk vet.
De miniserie en seizoen 1 zijn samen in één box te koop.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:34 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Welke boxen moet ik kopen als ik alles tot nu toe wil zien?? battlestar galactica, en dan se1 en se2 verolgens?? vind de titels nogal onduidelijk bij de bol's en amazon's
Thanks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
quote:Op zondag 11 maart 2007 12:34 schreef PPL het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
quote:Op zondag 11 maart 2007 12:31 schreef DooD het volgende:
De trailer voor Crossroads aflevering 19 was ook al te downloaden en er staan al zeer grote spoilers online over de season finale. Of dit de echte waarheid is laat ik in het midden.
Lezen op eigen risicoVind je het héél erg als ik dit niet geloof?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me toch vrij onwaarschijnlijk allemaal, behalve dat van Starbuck, waarmee ik niet wil zeggen dat ze een Cylon is (we zagen immers allemaal dat Apollo ook een Heavyraider naast Starbuck zag vliegen).
Dit haal je ook niet uit de preview van Crossroads, Pt.1, want daar gebeurt niets in wat we nog niet wisten cq. vermoedden.
Vaag verhaal dus weer
jeweetz
Of het de waarheid is weet ik zelf ook niet. Een preview zegt natuurlijk helemaal niks zeker niet over de season finale. "Crossroads part II zal de gebeurtenis zijn wat alles verandert van wat je weet en denkt te weten" aldus Ron Moore.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:39 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Vind je het héél erg als ik dit niet geloof?Lijkt me toch vrij onwaarschijnlijk allemaal, behalve dat van Starbuck, waarmee ik niet wil zeggen dat ze een Cylon is (we zagen immers allemaal dat Apollo ook een Heavyraider naast Starbuck zag vliegen).
Dit haal je ook niet uit de preview van Crossroads, Pt.1, want daar gebeurt niets in wat we nog niet wisten cq. vermoedden.
Vaag verhaal dus weer![]()
Ik moet opeens denken aan een short story van een man die op een planeet belandt waar alleen robots wonen, die een gruwelijke hekel aan mensen hebben. Hij doet zich dus uit veiligheidsoverwegingen voor als robot, maar hij moet toch eten, dus gaat hij 's avonds de bossen in om stiekem te eten. Dan ontdekt hij dat er nog veel meer mensen hetzelfde doen. Uiteindelijk blijkt dus dat die hele samenleving alleen uit mensen bestaat, maar dat niemand van hen dat weetquote:Op zondag 11 maart 2007 15:50 schreef DooD het volgende:
[..]
Of het de waarheid is weet ik zelf ook niet. Een preview zegt natuurlijk helemaal niks zeker niet over de season finale. "Crossroads part II zal de gebeurtenis zijn wat alles verandert van wat je weet en denkt te weten" aldus Ron Moore.
en dat de cylons stiekem naar de wc gaan om niet te poepenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik moet opeens denken aan een short story van een man die op een planeet belandt waar alleen robots wonen, die een gruwelijke hekel aan mensen hebben. Hij doet zich dus uit veiligheidsoverwegingen voor als robot, maar hij moet toch eten, dus gaat hij 's avonds de bossen in om stiekem te eten. Dan ontdekt hij dat er nog veel meer mensen hetzelfde doen. Uiteindelijk blijkt dus dat die hele samenleving alleen uit mensen bestaat, maar dat niemand van hen dat weet![]()
Ik verwacht een soortgelijke onthulling, bijv. dat de mensen afstammen van oer-Cylons![]()
En dat is dan de cliffhanger van het seizoen!quote:Op zondag 11 maart 2007 20:02 schreef outcast_within het volgende:
[..]
en dat de cylons stiekem naar de wc gaan om niet te poepen
en dan ontdekt hij op de wc meer cylons hetzelfde niet doen
Het zal idd wel allemaal meevallen. Eerst 3 jaar lang een topserie maken, en dan het zeker allemaal verkwanselen met een trieste mindfuck dat iedereen Cylon is of dat in ene alle hoofdrolspelers Cylons zijn, lijkt mij toch niet...quote:Op zondag 11 maart 2007 20:02 schreef outcast_within het volgende:
[..]
en dat de cylons stiekem naar de wc gaan om niet te poepen
en dan ontdekt hij op de wc meer cylons die hetzelfde niet doen.
Maar goed dat hele vooraf gepraat van We will blow you're frakking minds, expect the unexpected, twist plots gallore... Hoeft voor mij niet zo.
Dat ze gewoon de hele tijd een leuke serie maken ipv geforceerd spectaculair.
Thanks, ok...maar nu de tenaamstelling van die boxen, ik zie nergens SE1 + miniserie staan en de miniserie, heet geen miniserie maar gewoon battlestar galactica???quote:Op zondag 11 maart 2007 08:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De miniserie en seizoen 1 zijn samen in één box te koop.
En seizoen 2 is ook te koop. Dus met die twee boxen heb je alles tot en met seizoen 2.![]()
Ah, bonnes V&D loeren staat in de agenda!quote:Op zondag 11 maart 2007 22:06 schreef Rhinestone het volgende:
Bij de V&D zit de miniserie er iig bij, meestal nog voor een zacht prijsje ook. En volgens mij zit bij elke DVD in NL de miniserie erbij, maar hang me er niet aan op.
Klopt. de huidige Nederlandse versie bevat gewoon de miniseries. Alleen een van de eerste releases had dat niet.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:06 schreef Rhinestone het volgende:
Bij de V&D zit de miniserie er iig bij, meestal nog voor een zacht prijsje ook. En volgens mij zit bij elke DVD in NL de miniserie erbij, maar hang me er niet aan op.
Ga ik ook maar doen de miniserie daar bestellen, heb zelf namelijk een season 1 versie zonder de miniserie erbij en Battlestar kijken zonder de miniserie kan niet echtquote:Op maandag 12 maart 2007 14:01 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik heb bij play.com de miniserie besteld voor 9,50 euro en de 2 seizoenen voor 71,49 euro...
De miniserie heb ik al binnen maar die serie boxsets nog niet.![]()
Ik hoop niet dat ze met de post verloren zijn gegaan...![]()
BSG is echt kick-ass.
Toen hij voor het eerst zijn zonnebril afzette vond ik hem verdacht veel op Baltar lijken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:21 schreef Sc0tTy het volgende:was een aardige aflevering , ik vind die advocaat wel een kick mannetje
Dat vond ik ook ja... ik dacht toen gelijk dat Baltar dus WEL een cylon is. Je zag Six ook diep in zijn ogen kijken en het leek alsof ze het door had, maar Lee reageerde er verder niet op.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:42 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Toen hij voor het eerst zijn zonnebril afzette vond ik hem verdacht veel op Baltar lijken.
Ja er zit een brom in de Orenji release, overigens vond ik het meevallen verder...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:02 schreef outcast_within het volgende:
Is het geluid veel slechter deze aflevering?
ik kan ze met moeite verstaan
En dan bij Seelix erop plakken, want Seelix was veel geiler met lang haarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:57 schreef Rock-shocker het volgende:
Die pony kan er af héy.
Klopt, Orenji releases worden echt met de week slechterquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:02 schreef outcast_within het volgende:
Is het geluid veel slechter deze aflevering?
ik kan ze met moeite verstaan
Wat ik beetje dacht dat cally wist dat het gebeurde maar er niks van zei.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:37 schreef Rhinestone het volgende:
@ Helo, Kelly was de terrorist, niet Cally, die extra scene heeft denk ik ook niets te maken met dat Athena vermoedt dat Cally de terrorist (wat krijgt het begrip "terrorisme" toch een heerlijk neutrale klank van deze serie) is, maar met dat Cally gewoon een kutwijf is dat haar haat. Athena had haar dood moeten schieten, want vrouwen met ponnies zien er niet uit
![]()
Kelly deed het waarschijnlijk ook allemaal alleen, omdat ie tegen Apollo zegt dat hij er altijd mee door zal gaan.
Zo'n achterbakse backstabber is ze ook wel om dat te doen jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:53 schreef Helo het volgende:
[..]
Wat ik beetje dacht dat cally wist dat het gebeurde maar er niks van zei.
Tering, wat een scčne! En dat knippen ze eruit!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:45 schreef outcast_within het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5eFeTFyZctU
Damn ja! Die was echt goedquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:58 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Tering, wat een scčne! En dat knippen ze eruit!!!
Hey ja verdomme je hebt gelijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:42 schreef Zhenar het volgende:
Het viel me trouwens op dat de envelop waarin de pen zat rechthoekig was!![]()
Scherp!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:42 schreef Zhenar het volgende:
Het viel me trouwens op dat de envelop waarin de pen zat rechthoekig was!![]()
Of... het betekent iets!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:17 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Scherp!
Flutserie boehoe, zo nep!![]()
![]()
hij is ook geproperdquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:43 schreef Teije het volgende:
[..]
Klopt, Orenji releases worden echt met de week slechter![]()
Lampkin is van Aerelon!quote:Op woensdag 14 maart 2007 04:24 schreef Dr_Crouton het volgende:
Hmm, dus Baltar is van de kolonie Aerelon en Lampkin heeft dezelfde accent als wat Baltar in die aflevering (zie 3x16) liet horen... Is er misschien meer dan dat?
Ik heb gisteravond het eerste deel van de miniserie nog eens gekeken, en het viel mij op dat Baltar toen al gek begon te worden, dus dat zal het niet zijnquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:09 schreef Sc0tTy het volgende:
hehe jah , maar volgus mij word baltar ook een beetje gek
Bizar!quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:37 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond het eerste deel van de miniserie nog eens gekeken, en het viel mij op dat Baltar toen al gek begon te worden, dus dat zal het niet zijn
Maar, ik heb nog een goede theorie over de rechthoekige enveloppe: Lampkin is stiekem van Earth, dus hij weet de weg al naar aarde omdat hij een van de Five Priests is, ergo, een van de Final Five is!Lampkin is Cylon!
SCHOKKEND!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zei ik eerder alquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die advocaat is tof; lekker mysterieus en manipulatief... een perfecte Cylon![]()
Maar zonder onderbouwing, behalve dat hij op Baltar lijktquote:
Huh?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:44 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Maar zonder onderbouwing, behalve dat hij op Baltar lijkt![]()
Dus hij is er wel 1 omdat wij denken dat het niet zo is dus daarom is hij er geen.........quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:10 schreef Madine het volgende:
Lampkin is zo overduidelijk een Cylon dat hij er wel geen zal zijn, maar de makers weten ook wel dat wij zo denken dus misschien is hij er daarom juist wél één! Maar waarschijnlijk verwachten ze ook wel dat mensen zo doordenken, dus hij zal er vast wel géén zijn.
De miniserie was dan ook de pilot, de čchte pilot, niet zoals bij 9 van de 10 series dat ze de eerste aflevering de Pilot noemen, terwijl de echte pilot nooit uitgezonden is 14.gifquote:Op maandag 19 maart 2007 00:57 schreef Sc0tTy het volgende:
de miniserie ( noemen ze ook pilot :S )
Er is al een proper release.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:05 schreef outcast_within het volgende:
jup weer 350mb voor niks gedownload. orenji/nuked
get proper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond de ep maar een beetje een langdradige opbouw naar volgende week. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat met Apollo.
[ Bericht 6% gewijzigd door Patton op 19-03-2007 13:26:22 ]Old Blood and Guts
quote:Op maandag 19 maart 2007 13:17 schreef Patton het volgende:
Zegt Anders, die man van wijlen Starbuck, nu op het laatst in de "scenes from next week":Nah hij bedoelde het wss sarcastischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond de ep maar een beetje een langdradige opbouw naar volgende week. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat met Apollo.![]()
Ga weg joh, Seelix is een Vulcan.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:33 schreef Rhinestone het volgende:
Seelix
Tory.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:33 schreef Rhinestone het volgende:
Meer Racetrack, meer meer meer!![]()
Nouja, mooie aflevering Crossroads, volgende week gaat denk ik nog veel fether worden met de Final Five en de radio (misschien een trigger voor de Final Five?).
En mag ik even een gokje wagen?
Final Five zijn:
- Tigh
- Starbuck of Seelix
- Anders
- Gaeta
- En nog iemand. Baltar denk ik niet, dat zou teveel voor de hand liggen, of toch niet, of toch wel? Misschien ook wel.
Ik kan iig niet wachten![]()
Edit: even een klein spoilertje weggehaald...
Leuk trouwens ook, die hint naar Terminator, toen Helo en Gaeta in CIC waren.
Terminator hint?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:33 schreef Rhinestone het volgende:
Leuk trouwens ook, die hint naar Terminator, toen Helo en Gaeta in CIC waren.
Als het al overgenomen is is het van Terminator 1, daar wordt het op het einde gezegd. Maar wordt wel in meer films gezegd bijvoorbeeld in 'Batman Begins'.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Over die aankomende storm waarschijnlijk. Was dat letterlijk uit T2 overgenomen?
Volgende week komen de Cylons in full force terug en het lijkt dat mijn spoiler de waarheid wordt en dat zal grote gevolgen met zich meebrengen. Verder Ben ik reuze benieuwd hoe het verder gaat Lee en Bill. Het ziet er naar uit dat er nu wonden zijn ontstaan die niet zo snel zullen helen, als ze dat al doen. En Helo is weer terug naar XO. Eigenlijk gek want het had Lee moeten zijn die de XO positie zou overnemen. Laat volgende week maar komen en laat de Cylons maar weer eens knallen, want Galactica kan dit nooit overleven. Drie rake rakketten van een Baseship en de Galactica ligt in de puin.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:24 schreef Shogo het volgende:
[..]
Als het al overgenomen is is het van Terminator 1, daar wordt het op het einde gezegd. Maar wordt wel in meer films gezegd bijvoorbeeld in 'Batman Begins'.
Wel een goede aflevering weer, eindelijk, heb weer het gevoel dat het ergens heen gaat.
Jawel, maar, het is (volgens mij) ook niet letterlijk overgenomen, in de films wordt alleen meerdere keren gerefereerd aan "the storm" die gaat komen. Qua verhaal lijken Terminator en BSG natuurlijk ook erg veel op elkaar, lijkt mij dan toch geen toeval als Helo het opeens over "a storm" heeft.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:24 schreef Shogo het volgende:
[..]
Als het al overgenomen is is het van Terminator 1, daar wordt het op het einde gezegd. Maar wordt wel in meer films gezegd bijvoorbeeld in 'Batman Begins'.
Mij deed het denken aan 'Doctor Who'... there's a storm coming... en dat kan alleen maar betekenen dat we volgende week een topaflevering voorgeschoteld krijgen.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:08 schreef Rhinestone het volgende:
Jawel, maar, het is (volgens mij) ook niet letterlijk overgenomen, in de films wordt alleen meerdere keren gerefereerd aan "the storm" die gaat komen. Qua verhaal lijken Terminator en BSG natuurlijk ook erg veel op elkaar, lijkt mij dan toch geen toeval als Helo het opeens over "a storm" heeft.
Maar misschien is het ook wel toeval hoor, het was iig wel grappig om te horen.
Daar zit je natuurlijk wel stiekem op te hopen bij een season finalequote:Op maandag 19 maart 2007 23:00 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Mij deed het denken aan 'Doctor Who'... there's a storm coming... en dat kan alleen maar betekenen dat we volgende week een topaflevering voorgeschoteld krijgen.
Ik vond het niet zo nodig eigenlijk om het zo extreem te benadrukken. Maar goed, dat is de opzet, eerst een seizoen lang in slaap laten vallen om vervolgens een overkill aflevering te maken.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Daar zit je natuurlijk wel stiekem op te hopen bij een season finale![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 23:13 schreef dapluiz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog genoeg posts om een goede titel te bedenken voor het volgende deel?quote:Op maandag 19 maart 2007 23:28 schreef outcast_within het volgende:
post om em vol te krjigen dan maar
quote:Op maandag 19 maart 2007 23:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Battlestar Galactica (USA) - #12 - "A storm is coming..."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Starbuck loopt al bijna twee seizoenen constant te zeiken, klagen en depressief te doen. De stoere Starbuck (die we heel soms nog in de cockpit van een Viper zien) die we in het eerste seizoen zagen, vond ik veel leuker.
In seizoen twee was het ook zo dat er op een gegeven moment 2 a 3 afleveringen op een rij waren die wat voort leken te slepen, (Wederom met name met depressief gezeur van Starbuck), maar daar klommen ze op een gegeven moment weer uit.
Dit seizoen echter denk ik iedere keer "Ja, de afleveringen worden weer beter", en lijkt de serie weer uit zijn dal te klimmen, vervolgens vallen ze weer dieper terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb sterk de indruk dat na de Exodus het gros van het budget op is. (Ik kan me uit regiseur commentaar herrineren dat schieten buiten de studie ongeveer het dubbele kost) en ze vervolgens geen andere keus hebben om een reeks "psychologische" afleveringen te maken. Het lijkt erop dat die BSG langzaam de das om aan het doen is.
Seizoen 4 wordt 13 afleveringen, ergens zou ik het niet erg vinden als in die afleveringen er de vaart in blijft.
Ik vrees echter dat gezien het feit het tijdstip is verplaats, en er minder afleveringen zijn ingekocht, dat het doek wel eens zou kunnen vallen voor BSG 2003.
(Het ging ongeveer hetzelfde met Star Trek Enterprise en Firefly)
Er zijn ook geruchten over een mogelijke DVD movie die voorafgaat aan Seizoen 4. Als zowel de film als de 13 afleveringen een redelijk budget heeft zie ik het wel goedkomen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:58 schreef AgitoM het volgende:
Ik heb sterk de indruk dat na de Exodus het gros van het budget op is. (Ik kan me uit regiseur commentaar herrineren dat schieten buiten de studie ongeveer het dubbele kost) en ze vervolgens geen andere keus hebben om een reeks "psychologische" afleveringen te maken. Het lijkt erop dat die BSG langzaam de das om aan het doen is.
Seizoen 4 wordt 13 afleveringen, ergens zou ik het niet erg vinden als in die afleveringen er de vaart in blijft.
De vergelijking met Enterprise zie ik niet zo, dat werd uitgezonden op UPN, een heel ander soort zender. Daar liet de fanbase het (terecht) afweten.quote:Ik vrees echter dat gezien het feit het tijdstip is verplaats, en er minder afleveringen zijn ingekocht, dat het doek wel eens zou kunnen vallen voor BSG 2003.
(Het ging ongeveer hetzelfde met Star Trek Enterprise en Firefly)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |