Ja, dat dacht ik ook al, maar dat ding lijkt op dat ding in de temple of five, dus het heeft vast wel iets te betekenen.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Haar dood lijkt zo onnodig...
Grapjas.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:13 schreef Dr_Crouton het volgende:
...ze wakker wordt buiten de Matrix.
woap-woap-woap-woawoaowaoww...
denk dat dat het zal zijn. maar goed vliegtuig kapot gedruktquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:09 schreef Madine het volgende:
...ze op tijd is ge-eject en is opgepikt door een heavy raider.
Tumtumtumtum
Als een Viper daar al gecrushed wordt door de druk wil ik niet weten wat er van die arme Starbuck overblijft in alleen d'r ruimtepakje.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:09 schreef Madine het volgende:
...ze op tijd is ge-eject en is opgepikt door een heavy raider.
Tumtumtumtum
Klein minuutje kan wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:14 schreef outcast_within het volgende:
das net zoiets als zweven zonder pak in de ruimte, daar kom je ook niet levend van terug
Gelukkig dat ze verzekerd warenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 06:57 schreef outcast_within het volgende:
100.000'en euri gashwooosh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jeweetz
Dat mag ik hopen voor ze.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
wedden dat ze hun adem inhielden toen het gebeurde?
Idd.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 06:56 schreef maartena het volgende:
Zonde van dat zelfgemaakte bootje trouwens, Adama.....
Ik speelde het met cheatsquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:28 schreef Rock-shocker het volgende:
HomeWorld 2 is wel echt een van de moeilijkste spellen die ik ooit heb gespeeld.
Wel gruwelijk vet.
Ja, de afstanden zijn nog groter (duh, ruimte etc.) en de überunits zoals de battlecruiser zijn niet goedkoop + worden langzaam gebouwd. Nu kan je wel 5 shipyards bouwen zodat ze met 5 tegelijkertijd klaar zijn, maar dan ben je al wel een tijdje bezig.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:36 schreef outcast_within het volgende:
is dat spel nog moeilijker als CenC?![]()
Kortom, tactiek doet er écht iets toe. Ook staat standaard unit cap aan en is de AI van de tegenstander zelfs in easy al tamelijk lastig.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:31 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Ja, de afstanden zijn nog groter (duh, ruimte etc.) en de überunits zoals de battlecruiser zijn niet goedkoop + worden langzaam gebouwd. Nu kan je wel 5 shipyards bouwen zodat ze met 5 tegelijkertijd klaar zijn, maar dan ben je al wel een tijdje bezig.
En alleen maar 1 soort unit bouwen zoals de ion frigate heeft ook weinig zin.
Homeworld 2 zorgde vooral nog wat hilarische momenten online. Iemand zijn vloot wegtrekken naar jou vloot, vooral alle fighters en de wat zwaardere schepen, om vervolgens jou grote schepen en carriers ,met fighters achter hem te laten FTLen en hopikee daar ging zijn vlaggeschip, want eerste keus was zijn FTL motor eraan laten gaan natuurlijkquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:28 schreef Rock-shocker het volgende:
HomeWorld 2 is wel echt een van de moeilijkste spellen die ik ooit heb gespeeld.
Wel gruwelijk vet.
De miniserie en seizoen 1 zijn samen in één box te koop.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:34 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Welke boxen moet ik kopen als ik alles tot nu toe wil zien?? battlestar galactica, en dan se1 en se2 verolgens?? vind de titels nogal onduidelijk bij de bol's en amazon's
Thanks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
quote:Op zondag 11 maart 2007 12:34 schreef PPL het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
quote:Op zondag 11 maart 2007 12:31 schreef DooD het volgende:
De trailer voor Crossroads aflevering 19 was ook al te downloaden en er staan al zeer grote spoilers online over de season finale. Of dit de echte waarheid is laat ik in het midden.
Lezen op eigen risicoVind je het héél erg als ik dit niet geloof?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me toch vrij onwaarschijnlijk allemaal, behalve dat van Starbuck, waarmee ik niet wil zeggen dat ze een Cylon is (we zagen immers allemaal dat Apollo ook een Heavyraider naast Starbuck zag vliegen).
Dit haal je ook niet uit de preview van Crossroads, Pt.1, want daar gebeurt niets in wat we nog niet wisten cq. vermoedden.
Vaag verhaal dus weer
jeweetz
Of het de waarheid is weet ik zelf ook niet. Een preview zegt natuurlijk helemaal niks zeker niet over de season finale. "Crossroads part II zal de gebeurtenis zijn wat alles verandert van wat je weet en denkt te weten" aldus Ron Moore.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:39 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Vind je het héél erg als ik dit niet geloof?Lijkt me toch vrij onwaarschijnlijk allemaal, behalve dat van Starbuck, waarmee ik niet wil zeggen dat ze een Cylon is (we zagen immers allemaal dat Apollo ook een Heavyraider naast Starbuck zag vliegen).
Dit haal je ook niet uit de preview van Crossroads, Pt.1, want daar gebeurt niets in wat we nog niet wisten cq. vermoedden.
Vaag verhaal dus weer![]()
Ik moet opeens denken aan een short story van een man die op een planeet belandt waar alleen robots wonen, die een gruwelijke hekel aan mensen hebben. Hij doet zich dus uit veiligheidsoverwegingen voor als robot, maar hij moet toch eten, dus gaat hij 's avonds de bossen in om stiekem te eten. Dan ontdekt hij dat er nog veel meer mensen hetzelfde doen. Uiteindelijk blijkt dus dat die hele samenleving alleen uit mensen bestaat, maar dat niemand van hen dat weetquote:Op zondag 11 maart 2007 15:50 schreef DooD het volgende:
[..]
Of het de waarheid is weet ik zelf ook niet. Een preview zegt natuurlijk helemaal niks zeker niet over de season finale. "Crossroads part II zal de gebeurtenis zijn wat alles verandert van wat je weet en denkt te weten" aldus Ron Moore.
en dat de cylons stiekem naar de wc gaan om niet te poepenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik moet opeens denken aan een short story van een man die op een planeet belandt waar alleen robots wonen, die een gruwelijke hekel aan mensen hebben. Hij doet zich dus uit veiligheidsoverwegingen voor als robot, maar hij moet toch eten, dus gaat hij 's avonds de bossen in om stiekem te eten. Dan ontdekt hij dat er nog veel meer mensen hetzelfde doen. Uiteindelijk blijkt dus dat die hele samenleving alleen uit mensen bestaat, maar dat niemand van hen dat weet![]()
Ik verwacht een soortgelijke onthulling, bijv. dat de mensen afstammen van oer-Cylons![]()
En dat is dan de cliffhanger van het seizoen!quote:Op zondag 11 maart 2007 20:02 schreef outcast_within het volgende:
[..]
en dat de cylons stiekem naar de wc gaan om niet te poepen
en dan ontdekt hij op de wc meer cylons hetzelfde niet doen
Het zal idd wel allemaal meevallen. Eerst 3 jaar lang een topserie maken, en dan het zeker allemaal verkwanselen met een trieste mindfuck dat iedereen Cylon is of dat in ene alle hoofdrolspelers Cylons zijn, lijkt mij toch niet...quote:Op zondag 11 maart 2007 20:02 schreef outcast_within het volgende:
[..]
en dat de cylons stiekem naar de wc gaan om niet te poepen
en dan ontdekt hij op de wc meer cylons die hetzelfde niet doen.
Maar goed dat hele vooraf gepraat van We will blow you're frakking minds, expect the unexpected, twist plots gallore... Hoeft voor mij niet zo.
Dat ze gewoon de hele tijd een leuke serie maken ipv geforceerd spectaculair.
Thanks, ok...maar nu de tenaamstelling van die boxen, ik zie nergens SE1 + miniserie staan en de miniserie, heet geen miniserie maar gewoon battlestar galactica???quote:Op zondag 11 maart 2007 08:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De miniserie en seizoen 1 zijn samen in één box te koop.
En seizoen 2 is ook te koop. Dus met die twee boxen heb je alles tot en met seizoen 2.![]()
Ah, bonnes V&D loeren staat in de agenda!quote:Op zondag 11 maart 2007 22:06 schreef Rhinestone het volgende:
Bij de V&D zit de miniserie er iig bij, meestal nog voor een zacht prijsje ook. En volgens mij zit bij elke DVD in NL de miniserie erbij, maar hang me er niet aan op.
Klopt. de huidige Nederlandse versie bevat gewoon de miniseries. Alleen een van de eerste releases had dat niet.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:06 schreef Rhinestone het volgende:
Bij de V&D zit de miniserie er iig bij, meestal nog voor een zacht prijsje ook. En volgens mij zit bij elke DVD in NL de miniserie erbij, maar hang me er niet aan op.
Ga ik ook maar doen de miniserie daar bestellen, heb zelf namelijk een season 1 versie zonder de miniserie erbij en Battlestar kijken zonder de miniserie kan niet echtquote:Op maandag 12 maart 2007 14:01 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik heb bij play.com de miniserie besteld voor 9,50 euro en de 2 seizoenen voor 71,49 euro...
De miniserie heb ik al binnen maar die serie boxsets nog niet.![]()
Ik hoop niet dat ze met de post verloren zijn gegaan...![]()
BSG is echt kick-ass.
Toen hij voor het eerst zijn zonnebril afzette vond ik hem verdacht veel op Baltar lijken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:21 schreef Sc0tTy het volgende:was een aardige aflevering , ik vind die advocaat wel een kick mannetje
Dat vond ik ook ja... ik dacht toen gelijk dat Baltar dus WEL een cylon is. Je zag Six ook diep in zijn ogen kijken en het leek alsof ze het door had, maar Lee reageerde er verder niet op.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:42 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Toen hij voor het eerst zijn zonnebril afzette vond ik hem verdacht veel op Baltar lijken.
Ja er zit een brom in de Orenji release, overigens vond ik het meevallen verder...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:02 schreef outcast_within het volgende:
Is het geluid veel slechter deze aflevering?
ik kan ze met moeite verstaan
En dan bij Seelix erop plakken, want Seelix was veel geiler met lang haarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:57 schreef Rock-shocker het volgende:
Die pony kan er af héy.
Klopt, Orenji releases worden echt met de week slechterquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:02 schreef outcast_within het volgende:
Is het geluid veel slechter deze aflevering?
ik kan ze met moeite verstaan
Wat ik beetje dacht dat cally wist dat het gebeurde maar er niks van zei.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:37 schreef Rhinestone het volgende:
@ Helo, Kelly was de terrorist, niet Cally, die extra scene heeft denk ik ook niets te maken met dat Athena vermoedt dat Cally de terrorist (wat krijgt het begrip "terrorisme" toch een heerlijk neutrale klank van deze serie) is, maar met dat Cally gewoon een kutwijf is dat haar haat. Athena had haar dood moeten schieten, want vrouwen met ponnies zien er niet uit
![]()
Kelly deed het waarschijnlijk ook allemaal alleen, omdat ie tegen Apollo zegt dat hij er altijd mee door zal gaan.
Zo'n achterbakse backstabber is ze ook wel om dat te doen jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:53 schreef Helo het volgende:
[..]
Wat ik beetje dacht dat cally wist dat het gebeurde maar er niks van zei.
Tering, wat een scčne! En dat knippen ze eruit!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:45 schreef outcast_within het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5eFeTFyZctU
Damn ja! Die was echt goedquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:58 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Tering, wat een scčne! En dat knippen ze eruit!!!
Hey ja verdomme je hebt gelijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:42 schreef Zhenar het volgende:
Het viel me trouwens op dat de envelop waarin de pen zat rechthoekig was!![]()
Scherp!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:42 schreef Zhenar het volgende:
Het viel me trouwens op dat de envelop waarin de pen zat rechthoekig was!![]()
Of... het betekent iets!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:17 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Scherp!
Flutserie boehoe, zo nep!![]()
![]()
hij is ook geproperdquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:43 schreef Teije het volgende:
[..]
Klopt, Orenji releases worden echt met de week slechter![]()
Lampkin is van Aerelon!quote:Op woensdag 14 maart 2007 04:24 schreef Dr_Crouton het volgende:
Hmm, dus Baltar is van de kolonie Aerelon en Lampkin heeft dezelfde accent als wat Baltar in die aflevering (zie 3x16) liet horen... Is er misschien meer dan dat?
Ik heb gisteravond het eerste deel van de miniserie nog eens gekeken, en het viel mij op dat Baltar toen al gek begon te worden, dus dat zal het niet zijnquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:09 schreef Sc0tTy het volgende:
hehe jah , maar volgus mij word baltar ook een beetje gek
Bizar!quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:37 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond het eerste deel van de miniserie nog eens gekeken, en het viel mij op dat Baltar toen al gek begon te worden, dus dat zal het niet zijn
Maar, ik heb nog een goede theorie over de rechthoekige enveloppe: Lampkin is stiekem van Earth, dus hij weet de weg al naar aarde omdat hij een van de Five Priests is, ergo, een van de Final Five is!Lampkin is Cylon!
SCHOKKEND!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zei ik eerder alquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die advocaat is tof; lekker mysterieus en manipulatief... een perfecte Cylon![]()
Maar zonder onderbouwing, behalve dat hij op Baltar lijktquote:
Huh?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:44 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Maar zonder onderbouwing, behalve dat hij op Baltar lijkt![]()
Dus hij is er wel 1 omdat wij denken dat het niet zo is dus daarom is hij er geen.........quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:10 schreef Madine het volgende:
Lampkin is zo overduidelijk een Cylon dat hij er wel geen zal zijn, maar de makers weten ook wel dat wij zo denken dus misschien is hij er daarom juist wél één! Maar waarschijnlijk verwachten ze ook wel dat mensen zo doordenken, dus hij zal er vast wel géén zijn.
De miniserie was dan ook de pilot, de čchte pilot, niet zoals bij 9 van de 10 series dat ze de eerste aflevering de Pilot noemen, terwijl de echte pilot nooit uitgezonden is 14.gifquote:Op maandag 19 maart 2007 00:57 schreef Sc0tTy het volgende:
de miniserie ( noemen ze ook pilot :S )
Er is al een proper release.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:05 schreef outcast_within het volgende:
jup weer 350mb voor niks gedownload. orenji/nuked
get proper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond de ep maar een beetje een langdradige opbouw naar volgende week. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat met Apollo.
[ Bericht 6% gewijzigd door Patton op 19-03-2007 13:26:22 ]Old Blood and Guts
quote:Op maandag 19 maart 2007 13:17 schreef Patton het volgende:
Zegt Anders, die man van wijlen Starbuck, nu op het laatst in de "scenes from next week":Nah hij bedoelde het wss sarcastischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond de ep maar een beetje een langdradige opbouw naar volgende week. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat met Apollo.![]()
Ga weg joh, Seelix is een Vulcan.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:33 schreef Rhinestone het volgende:
Seelix
Tory.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:33 schreef Rhinestone het volgende:
Meer Racetrack, meer meer meer!![]()
Nouja, mooie aflevering Crossroads, volgende week gaat denk ik nog veel fether worden met de Final Five en de radio (misschien een trigger voor de Final Five?).
En mag ik even een gokje wagen?
Final Five zijn:
- Tigh
- Starbuck of Seelix
- Anders
- Gaeta
- En nog iemand. Baltar denk ik niet, dat zou teveel voor de hand liggen, of toch niet, of toch wel? Misschien ook wel.
Ik kan iig niet wachten![]()
Edit: even een klein spoilertje weggehaald...
Leuk trouwens ook, die hint naar Terminator, toen Helo en Gaeta in CIC waren.
Terminator hint?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:33 schreef Rhinestone het volgende:
Leuk trouwens ook, die hint naar Terminator, toen Helo en Gaeta in CIC waren.
Als het al overgenomen is is het van Terminator 1, daar wordt het op het einde gezegd. Maar wordt wel in meer films gezegd bijvoorbeeld in 'Batman Begins'.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Over die aankomende storm waarschijnlijk. Was dat letterlijk uit T2 overgenomen?
Volgende week komen de Cylons in full force terug en het lijkt dat mijn spoiler de waarheid wordt en dat zal grote gevolgen met zich meebrengen. Verder Ben ik reuze benieuwd hoe het verder gaat Lee en Bill. Het ziet er naar uit dat er nu wonden zijn ontstaan die niet zo snel zullen helen, als ze dat al doen. En Helo is weer terug naar XO. Eigenlijk gek want het had Lee moeten zijn die de XO positie zou overnemen. Laat volgende week maar komen en laat de Cylons maar weer eens knallen, want Galactica kan dit nooit overleven. Drie rake rakketten van een Baseship en de Galactica ligt in de puin.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:24 schreef Shogo het volgende:
[..]
Als het al overgenomen is is het van Terminator 1, daar wordt het op het einde gezegd. Maar wordt wel in meer films gezegd bijvoorbeeld in 'Batman Begins'.
Wel een goede aflevering weer, eindelijk, heb weer het gevoel dat het ergens heen gaat.
Jawel, maar, het is (volgens mij) ook niet letterlijk overgenomen, in de films wordt alleen meerdere keren gerefereerd aan "the storm" die gaat komen. Qua verhaal lijken Terminator en BSG natuurlijk ook erg veel op elkaar, lijkt mij dan toch geen toeval als Helo het opeens over "a storm" heeft.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:24 schreef Shogo het volgende:
[..]
Als het al overgenomen is is het van Terminator 1, daar wordt het op het einde gezegd. Maar wordt wel in meer films gezegd bijvoorbeeld in 'Batman Begins'.
Mij deed het denken aan 'Doctor Who'... there's a storm coming... en dat kan alleen maar betekenen dat we volgende week een topaflevering voorgeschoteld krijgen.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:08 schreef Rhinestone het volgende:
Jawel, maar, het is (volgens mij) ook niet letterlijk overgenomen, in de films wordt alleen meerdere keren gerefereerd aan "the storm" die gaat komen. Qua verhaal lijken Terminator en BSG natuurlijk ook erg veel op elkaar, lijkt mij dan toch geen toeval als Helo het opeens over "a storm" heeft.
Maar misschien is het ook wel toeval hoor, het was iig wel grappig om te horen.
Daar zit je natuurlijk wel stiekem op te hopen bij een season finalequote:Op maandag 19 maart 2007 23:00 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Mij deed het denken aan 'Doctor Who'... there's a storm coming... en dat kan alleen maar betekenen dat we volgende week een topaflevering voorgeschoteld krijgen.
Ik vond het niet zo nodig eigenlijk om het zo extreem te benadrukken. Maar goed, dat is de opzet, eerst een seizoen lang in slaap laten vallen om vervolgens een overkill aflevering te maken.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Daar zit je natuurlijk wel stiekem op te hopen bij een season finale![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 maart 2007 23:13 schreef dapluiz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog genoeg posts om een goede titel te bedenken voor het volgende deel?quote:Op maandag 19 maart 2007 23:28 schreef outcast_within het volgende:
post om em vol te krjigen dan maar
quote:Op maandag 19 maart 2007 23:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Battlestar Galactica (USA) - #12 - "A storm is coming..."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Starbuck loopt al bijna twee seizoenen constant te zeiken, klagen en depressief te doen. De stoere Starbuck (die we heel soms nog in de cockpit van een Viper zien) die we in het eerste seizoen zagen, vond ik veel leuker.
In seizoen twee was het ook zo dat er op een gegeven moment 2 a 3 afleveringen op een rij waren die wat voort leken te slepen, (Wederom met name met depressief gezeur van Starbuck), maar daar klommen ze op een gegeven moment weer uit.
Dit seizoen echter denk ik iedere keer "Ja, de afleveringen worden weer beter", en lijkt de serie weer uit zijn dal te klimmen, vervolgens vallen ze weer dieper terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb sterk de indruk dat na de Exodus het gros van het budget op is. (Ik kan me uit regiseur commentaar herrineren dat schieten buiten de studie ongeveer het dubbele kost) en ze vervolgens geen andere keus hebben om een reeks "psychologische" afleveringen te maken. Het lijkt erop dat die BSG langzaam de das om aan het doen is.
Seizoen 4 wordt 13 afleveringen, ergens zou ik het niet erg vinden als in die afleveringen er de vaart in blijft.
Ik vrees echter dat gezien het feit het tijdstip is verplaats, en er minder afleveringen zijn ingekocht, dat het doek wel eens zou kunnen vallen voor BSG 2003.
(Het ging ongeveer hetzelfde met Star Trek Enterprise en Firefly)
Er zijn ook geruchten over een mogelijke DVD movie die voorafgaat aan Seizoen 4. Als zowel de film als de 13 afleveringen een redelijk budget heeft zie ik het wel goedkomen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:58 schreef AgitoM het volgende:
Ik heb sterk de indruk dat na de Exodus het gros van het budget op is. (Ik kan me uit regiseur commentaar herrineren dat schieten buiten de studie ongeveer het dubbele kost) en ze vervolgens geen andere keus hebben om een reeks "psychologische" afleveringen te maken. Het lijkt erop dat die BSG langzaam de das om aan het doen is.
Seizoen 4 wordt 13 afleveringen, ergens zou ik het niet erg vinden als in die afleveringen er de vaart in blijft.
De vergelijking met Enterprise zie ik niet zo, dat werd uitgezonden op UPN, een heel ander soort zender. Daar liet de fanbase het (terecht) afweten.quote:Ik vrees echter dat gezien het feit het tijdstip is verplaats, en er minder afleveringen zijn ingekocht, dat het doek wel eens zou kunnen vallen voor BSG 2003.
(Het ging ongeveer hetzelfde met Star Trek Enterprise en Firefly)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |