Ja, dat dacht ik ook al, maar dat ding lijkt op dat ding in de temple of five, dus het heeft vast wel iets te betekenen.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Haar dood lijkt zo onnodig...
Grapjas.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:13 schreef Dr_Crouton het volgende:
...ze wakker wordt buiten de Matrix.
woap-woap-woap-woawoaowaoww...
denk dat dat het zal zijn. maar goed vliegtuig kapot gedruktquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:09 schreef Madine het volgende:
...ze op tijd is ge-eject en is opgepikt door een heavy raider.
Tumtumtumtum
Als een Viper daar al gecrushed wordt door de druk wil ik niet weten wat er van die arme Starbuck overblijft in alleen d'r ruimtepakje.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:09 schreef Madine het volgende:
...ze op tijd is ge-eject en is opgepikt door een heavy raider.
Tumtumtumtum
Klein minuutje kan wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:14 schreef outcast_within het volgende:
das net zoiets als zweven zonder pak in de ruimte, daar kom je ook niet levend van terug
Gelukkig dat ze verzekerd warenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 06:57 schreef outcast_within het volgende:
100.000'en euri gashwooosh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jeweetz
Dat mag ik hopen voor ze.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
wedden dat ze hun adem inhielden toen het gebeurde?
Idd.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 06:56 schreef maartena het volgende:
Zonde van dat zelfgemaakte bootje trouwens, Adama.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |