Helemaal mee eens. Ik heb gelukkig ook een andere serie gevonden. BSG is echt een GTST met FX geworden. En naar GTST kijk ik ook niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik denk dat een aantal mensen hier echt een andere serie moeten gaan zoeken...
KNIP
Ik wil ook heel graag dat ze weer verder gaan met de zoektocht naar Aarde. Maar de afgelopen afleveringen als 'fillers' neerzetten is niet helemaal terecht. (Black Market dát was een filler)
Wat een vergelijking die kant noch wal raaktquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:12 schreef japis2 het volgende:
BSG is echt een GTST met FX geworden.
same here , kwas six helemaal vergeten :/quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:14 schreef Madine het volgende:
Ik vond het ook een hele mooie aflevering, alleen ergens wil ik gewoon liever weten:
- wat de volgende aanwijzing naar Aarde is
- wie de resterende Cylons zijn
- hoe het proces tegen Baltar zal gaan
- wat de relgieuze missies van Tyrol en Starbuck zijn
- waar de Cylon-vloot in Godsnaam is gebleven
- hoe het Caprica-Six vergaat aan boord van Galactica
- wat er nu zo bijzonder aan Hera is
zou je dat volgende keer even in spoiler tags willen zetten ?? dank uquote:Op woensdag 28 februari 2007 06:55 schreef Madine het volgende:
Next time on Battlestar Galactica:
Starbuck jumped tijdens het testen van nieuwe FTL-motoren met een Raptor naar een onbekende bestemming en Galactica raakt haar kwijt. Laatste wat we als kijker van haar zien is een neerstortende Raptor op een planeet, die als de camera uitzoomt Aarde blijkt te zijn. (cut naar aftiteling)
Ik had opeens een visioenZou me wel wat zijn.
Ja dat heb ik ook gehoord! Zouden ze over 2 afleveringen ook daadwerkelijk Aarde vinden, maar nog in 1200 ad, dus gaan ze op Mars (mooie beelden van de rode planeet!) een stad bouwen en een nieuw leger opbouwen. Volgende seizoen enzo zou dan gaan over dat ze terugkeren naar de Twelve Colonies en daar samen met het overgebleven verzet gaan strijden tegen de Cylons!quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:17 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
zou je dat volgende keer even in spoiler tags willen zetten ?? dank u
quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:17 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
zou je dat volgende keer even in spoiler tags willen zetten ?? dank u
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:42 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gehoord! Zouden ze over 2 afleveringen ook daadwerkelijk Aarde vinden, maar nog in 1200 ad, dus gaan ze op Mars (mooie beelden van de rode planeet!) een stad bouwen en een nieuw leger opbouwen. Volgende seizoen enzo zou dan gaan over dat ze terugkeren naar de Twelve Colonies en daar samen met het overgebleven verzet gaan strijden tegen de Cylons!![]()
Mag ik ook even toevoegen dat ik dat zeer terecht vind voor James Callis?quote:Battlestar Galactica has received four nominations for the 33rd Saturn Awards: Best Series, Best Actor for Edward James Olmos, Best Actress for Katee Sackhoff, Best Supporting Actor for James Callis.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:14 schreef Madine het volgende:
[..]Omdat het verzonnen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alhoewel![]()
![]()
[ Bericht 22% gewijzigd door FoXje op 01-03-2007 18:08:53 ]opgezegd@fok.nl
Ik zou graag zien dat ze eens wat meer waardering krijgen bij de Emmy's en Golden Globes...quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:33 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Mag ik ook even toevoegen dat ik dat zeer terecht vind voor James Callis?
quote:Getting 22 Episodes Could Mean Cancellation For 'Battlestar Galactica'
Source tells SyFy Portal that if there is a pickup, it could spell doom for the series
By MICHAEL HINMAN
Source: SyFy Portal
Feb-26-2007
Usually getting additional episodes in a season is a good thing for a television series. But if SciFi Channel opts to increase its fourth season order of "Battlestar Galactica" from 13 episodes to 22, it could very well mean the end of the line for that channel's signature series.
A source close to the network tells SyFy Portal that if an additional nine episodes are ordered, it will be SciFi Channel's way of telling executive producers Ronald D. Moore and David Eick to use those additional episodes to wrap it up.
"If you're a fan, you don't want to see any more than 13 episodes," the source said. "Questions are going back and forth on whether or not [SciFi Channel] will pick the show up again. It's not a decision you make at the last minute because obviously [the network] will want to allow the show to wrap up."
SciFi Channel gave the green light for another season earlier this month, ordering "at least" 13 episodes. There was some speculation that this was only a partial order, with producer David Weddle telling SyFy Portal soon after the announcement that the network was still trying to decide whether it would order 13 episodes or 22.
Networks typically order partial seasons of shows they are not sure will survive through an entire season, and don't want to pay for episodes it doesn't plan to air. Normally, if a show performs strong enough, the network will pick up the remaining episodes to fill out the season. Apparently, however, these nine episodes are not meant to be held as a reward for a full season, but meant to be used in case SciFi Channel decides it's time for the story to come to an end.
While it might seem to be a slap in the face for fans of "Battlestar Galactica," which has received critical acclaim yet has struggled to find a basic cable audience, the source said this is the highest form of respect a network could give an underperforming series.
"Not every show gets an opportunity like this," the source said. "The 'Battlestar' story could have ended right then and there at the end of the fourth [season], but having these episodes in their hip pocket, [SciFi Channel] can let the show end on the producers' terms."
Of course, none of this has been confirmed by SciFi Channel or anyone on the "Battlestar Galactica" production staff, so it should be treated as any rumor would.
"Battlestar Galactica" airs Sundays at 10 p.m. ET on SciFi Channel
WTF!quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:00 schreef FoXje het volgende:
[..]
Omdat het verzonnen is.
Alhoewel
[afbeelding]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Madine op 01-03-2007 20:44:49 ]
Tof dat er vanuit verschillende optieken iets uit te halen valtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:31 schreef Witchfynder het volgende:
Man, wat een geweldige thema's verwerken ze in deze serie. Als geschiedenisstudent zijnde is het echt smullen.
Aan het einde van de laatste ep is het probleem helemaal niet opgelost. Je ziet 1 persoon die een kans krijgt, maar dat kan ook een lapmiddel zijn. Nee, het grote probleem is er nog steeds. Een maatschappij vorm je niet zomaar om.
Ik hoop het met je meequote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:51 schreef Witchfynder het volgende:
Zeker! Ze halen echt thema's uit historische gebeurtenissen. Deze ep ging bijv. erg over vraagstukken uit bijv de Franse Revolutie, maar ook de Russische. Vaak leer je het meest door het van buitenaf te zien. In feite doen ze nu wat Roddenberry ook met Star Trek wilde: een kijk op de mensheid van buitenaf. En dat doen ze goed, want de laatste paar eps hebben mij iig wel ff aan het denken gezet. Echt goed man!
Ik hoop maar dat we nog langer dan nog 1 seizoen van BSG kunnen genieten. 7 seizoenen, yeah!
In de miniserie kwam een schematische weergave voor van het 'oude' model Cylons en in het museum van Galactica stond er een model van.quote:Op zondag 4 maart 2007 08:16 schreef FoXje het volgende:
Wanneer komen die TOS Cylons eens terug? Een soort tribute, dat zou vet zijn!![]()
opgezegd@fok.nl
Nee hoor, tenminste niet voor mijquote:Op maandag 5 maart 2007 12:41 schreef Sc0tTy het volgende:
ik heb van de oude serie ook paar afleveringen gezien en vergeleken met deze nieuwe serie. ik vind de nieuwe een stuk beter maar ik heb die serie niet toen de tijd mee gemaakt.
is het voor de ouwetjes onder ons niet een beetje raar om te zien dat starbuck een vrouw is in de nieuwe serie ?
Ik ben dan geen oudje (22) maar ik heb de originele serie ook eerder gezien. Ik ben nooit een SF-maf geweest, enige series en films die ik leuk vond waren de hele ouderwetse (Star Trek TOS, Planet of the Apes, originele BSG dus en oude Star Wars), vandaar.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:41 schreef Sc0tTy het volgende:
ik heb van de oude serie ook paar afleveringen gezien en vergeleken met deze nieuwe serie. ik vind de nieuwe een stuk beter maar ik heb die serie niet toen de tijd mee gemaakt.
is het voor de ouwetjes onder ons niet een beetje raar om te zien dat starbuck een vrouw is in de nieuwe serie ?
Dat was gewoon een hersenspinseltje... geen spoilersquote:Op maandag 5 maart 2007 19:15 schreef Rock-shocker het volgende:
Dát zijn dus wel dingen die even tussen een spoliertje moeten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De race naar de seizoensfinale is begonnen mensen
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
Ja, dat dacht ik ook al, maar dat ding lijkt op dat ding in de temple of five, dus het heeft vast wel iets te betekenen.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Haar dood lijkt zo onnodig...
Grapjas.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:13 schreef Dr_Crouton het volgende:
...ze wakker wordt buiten de Matrix.
woap-woap-woap-woawoaowaoww...
denk dat dat het zal zijn. maar goed vliegtuig kapot gedruktquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:09 schreef Madine het volgende:
...ze op tijd is ge-eject en is opgepikt door een heavy raider.
Tumtumtumtum
Als een Viper daar al gecrushed wordt door de druk wil ik niet weten wat er van die arme Starbuck overblijft in alleen d'r ruimtepakje.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:09 schreef Madine het volgende:
...ze op tijd is ge-eject en is opgepikt door een heavy raider.
Tumtumtumtum
Klein minuutje kan wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:14 schreef outcast_within het volgende:
das net zoiets als zweven zonder pak in de ruimte, daar kom je ook niet levend van terug
Gelukkig dat ze verzekerd warenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 06:57 schreef outcast_within het volgende:
100.000'en euri gashwooosh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jeweetz
Dat mag ik hopen voor ze.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
wedden dat ze hun adem inhielden toen het gebeurde?
Idd.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 06:56 schreef maartena het volgende:
Zonde van dat zelfgemaakte bootje trouwens, Adama.....
Ik speelde het met cheatsquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:28 schreef Rock-shocker het volgende:
HomeWorld 2 is wel echt een van de moeilijkste spellen die ik ooit heb gespeeld.
Wel gruwelijk vet.
Ja, de afstanden zijn nog groter (duh, ruimte etc.) en de überunits zoals de battlecruiser zijn niet goedkoop + worden langzaam gebouwd. Nu kan je wel 5 shipyards bouwen zodat ze met 5 tegelijkertijd klaar zijn, maar dan ben je al wel een tijdje bezig.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:36 schreef outcast_within het volgende:
is dat spel nog moeilijker als CenC?![]()
Kortom, tactiek doet er écht iets toe. Ook staat standaard unit cap aan en is de AI van de tegenstander zelfs in easy al tamelijk lastig.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:31 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Ja, de afstanden zijn nog groter (duh, ruimte etc.) en de überunits zoals de battlecruiser zijn niet goedkoop + worden langzaam gebouwd. Nu kan je wel 5 shipyards bouwen zodat ze met 5 tegelijkertijd klaar zijn, maar dan ben je al wel een tijdje bezig.
En alleen maar 1 soort unit bouwen zoals de ion frigate heeft ook weinig zin.
Homeworld 2 zorgde vooral nog wat hilarische momenten online. Iemand zijn vloot wegtrekken naar jou vloot, vooral alle fighters en de wat zwaardere schepen, om vervolgens jou grote schepen en carriers ,met fighters achter hem te laten FTLen en hopikee daar ging zijn vlaggeschip, want eerste keus was zijn FTL motor eraan laten gaan natuurlijkquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:28 schreef Rock-shocker het volgende:
HomeWorld 2 is wel echt een van de moeilijkste spellen die ik ooit heb gespeeld.
Wel gruwelijk vet.
De miniserie en seizoen 1 zijn samen in één box te koop.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:34 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Welke boxen moet ik kopen als ik alles tot nu toe wil zien?? battlestar galactica, en dan se1 en se2 verolgens?? vind de titels nogal onduidelijk bij de bol's en amazon's
Thanks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
quote:Op zondag 11 maart 2007 12:34 schreef PPL het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
quote:Op zondag 11 maart 2007 12:31 schreef DooD het volgende:
De trailer voor Crossroads aflevering 19 was ook al te downloaden en er staan al zeer grote spoilers online over de season finale. Of dit de echte waarheid is laat ik in het midden.
Lezen op eigen risicoVind je het héél erg als ik dit niet geloof?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me toch vrij onwaarschijnlijk allemaal, behalve dat van Starbuck, waarmee ik niet wil zeggen dat ze een Cylon is (we zagen immers allemaal dat Apollo ook een Heavyraider naast Starbuck zag vliegen).
Dit haal je ook niet uit de preview van Crossroads, Pt.1, want daar gebeurt niets in wat we nog niet wisten cq. vermoedden.
Vaag verhaal dus weer
jeweetz
Of het de waarheid is weet ik zelf ook niet. Een preview zegt natuurlijk helemaal niks zeker niet over de season finale. "Crossroads part II zal de gebeurtenis zijn wat alles verandert van wat je weet en denkt te weten" aldus Ron Moore.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:39 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Vind je het héél erg als ik dit niet geloof?Lijkt me toch vrij onwaarschijnlijk allemaal, behalve dat van Starbuck, waarmee ik niet wil zeggen dat ze een Cylon is (we zagen immers allemaal dat Apollo ook een Heavyraider naast Starbuck zag vliegen).
Dit haal je ook niet uit de preview van Crossroads, Pt.1, want daar gebeurt niets in wat we nog niet wisten cq. vermoedden.
Vaag verhaal dus weer![]()
Ik moet opeens denken aan een short story van een man die op een planeet belandt waar alleen robots wonen, die een gruwelijke hekel aan mensen hebben. Hij doet zich dus uit veiligheidsoverwegingen voor als robot, maar hij moet toch eten, dus gaat hij 's avonds de bossen in om stiekem te eten. Dan ontdekt hij dat er nog veel meer mensen hetzelfde doen. Uiteindelijk blijkt dus dat die hele samenleving alleen uit mensen bestaat, maar dat niemand van hen dat weetquote:Op zondag 11 maart 2007 15:50 schreef DooD het volgende:
[..]
Of het de waarheid is weet ik zelf ook niet. Een preview zegt natuurlijk helemaal niks zeker niet over de season finale. "Crossroads part II zal de gebeurtenis zijn wat alles verandert van wat je weet en denkt te weten" aldus Ron Moore.
en dat de cylons stiekem naar de wc gaan om niet te poepenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik moet opeens denken aan een short story van een man die op een planeet belandt waar alleen robots wonen, die een gruwelijke hekel aan mensen hebben. Hij doet zich dus uit veiligheidsoverwegingen voor als robot, maar hij moet toch eten, dus gaat hij 's avonds de bossen in om stiekem te eten. Dan ontdekt hij dat er nog veel meer mensen hetzelfde doen. Uiteindelijk blijkt dus dat die hele samenleving alleen uit mensen bestaat, maar dat niemand van hen dat weet![]()
Ik verwacht een soortgelijke onthulling, bijv. dat de mensen afstammen van oer-Cylons![]()
En dat is dan de cliffhanger van het seizoen!quote:Op zondag 11 maart 2007 20:02 schreef outcast_within het volgende:
[..]
en dat de cylons stiekem naar de wc gaan om niet te poepen
en dan ontdekt hij op de wc meer cylons hetzelfde niet doen
Het zal idd wel allemaal meevallen. Eerst 3 jaar lang een topserie maken, en dan het zeker allemaal verkwanselen met een trieste mindfuck dat iedereen Cylon is of dat in ene alle hoofdrolspelers Cylons zijn, lijkt mij toch niet...quote:Op zondag 11 maart 2007 20:02 schreef outcast_within het volgende:
[..]
en dat de cylons stiekem naar de wc gaan om niet te poepen
en dan ontdekt hij op de wc meer cylons die hetzelfde niet doen.
Maar goed dat hele vooraf gepraat van We will blow you're frakking minds, expect the unexpected, twist plots gallore... Hoeft voor mij niet zo.
Dat ze gewoon de hele tijd een leuke serie maken ipv geforceerd spectaculair.
Thanks, ok...maar nu de tenaamstelling van die boxen, ik zie nergens SE1 + miniserie staan en de miniserie, heet geen miniserie maar gewoon battlestar galactica???quote:Op zondag 11 maart 2007 08:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De miniserie en seizoen 1 zijn samen in één box te koop.
En seizoen 2 is ook te koop. Dus met die twee boxen heb je alles tot en met seizoen 2.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |