Jahhh die houden we er inquote:
Een heule echte ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:06 schreef melluk het volgende:
delvenaar meld zich
Nee, broek verkleurtquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:28 schreef warrel het volgende:
En nu? Is er een gat in je been gebrand?
Veeeeetquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:38 schreef melluk het volgende:
[..]
een heule echte ja...al :p 23 jaar
Ai..quote:
Nou, echt jaquote:
Okquote:
Iddquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:13 schreef mcDavid het volgende:
wat een kutTVP was dat.
Het niveau van het topic daalt overigens wel hard, vroegah stond er nog wel 's wat boeoieoieieoieoends inquote:
Waarom staan die tieten niet in de OP dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:01 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Het niveau van het topic daalt overigens wel hard, vroegah stond er nog wel 's wat boeoieoieieoieoends in![]()
Hij was van SoL...quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Waarom staan die tieten niet in de OP dan?
Toch niet voor je zweefvliegerquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:37 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Hij was van SoL...
Mijn valentijn kan nou trouwens al niet meer stuk, net een deurwaarder voor de deur gehad![]()
![]()
Daar gaat je ka-6 BBQquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:37 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Hij was van SoL...
Mijn valentijn kan nou trouwens al niet meer stuk, net een deurwaarder voor de deur gehad![]()
![]()
Neuh. Ieder huis krijgt een belastingaanslag, maar als je studeert of weinig verdient krijg je dat kwijtgescholden. Ergo, bezwaarbriefje enzo, inclusief alle papieren zooi erbij. Vorige week een brief gehad dat dat bezwaar in behandeling genomen met bevestiging tot uitstel van betaling enzo.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Toch niet voor je zweefvliegerwant anders kan ik niet meer mee
Nu ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:33 schreef mcDavid het volgende:
godver weer gezeik met het spoor?
Heerlijk!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:38 schreef SeaOfLove het volgende:
Mogge....iedereen lekker uitgeslapen?
Neequote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:38 schreef SeaOfLove het volgende:
Mogge....iedereen lekker uitgeslapen?
Waar ga je heen dan?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee![]()
En nu zit ik weer in Delft, maar zometeen niet meer en en en![]()
Waar, wat hoe, wanneer?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:56 schreef Bravebart het volgende:
Volgende week, meet bij Maarten, met bier
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:58 schreef Wezzel het volgende:
De mooiste stad van Nederland ter wereld is Vlissingen![]()
Rotterdam Lombardijenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Waar ga je heen dan?
Owwww en strand was echt heerlijk, flink stuk gewandeld en mijn eerste terrasje van dit jaar gepakt![]()
Moeten we nog ff besprekenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:03 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Waar, wat hoe, wanneer?
Kernafval
![]()
Idem hiero. Carnaval, Skihut, tering BB, Double_D_Dennis en AR zijn redelijk naar de klote.quote:
Hoe zonde. Die arme Bart ligt zit nu al te rukken op SoL...quote:
Mwoah, 95% was ultiem gebagger.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:39 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ok ik heb echt veel te veel gemist nu
Ja, what's with the carnaval hier in Delft?! Vooral in dat café bij 't station..quote:Op maandag 19 februari 2007 03:25 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Idem hiero. Carnaval, Skihut, tering BB, Double_D_Dennis en AR zijn redelijk naar de klote.
[..]
Hoe zonde. Die arme Bart ligt zit nu al te rukken op SoL...![]()
Nogal schraal geloof ik. Anyway, ik ga dinsdag nog "even" naar Eindhoven, dus niets te klagenquote:Op maandag 19 februari 2007 09:52 schreef warrel het volgende:
[..]
Ja, what's with the carnaval hier in Delft?! Vooral in dat café bij 't station..![]()
En; good morning sunshines!![]()
![]()
dan ben je duidelijk nog niets gewend. een paar, das helemaal niets, vorig jaar liepen er in soest een stuk of 80 clowns bij elkaar, allemaal kaal en allemaal kijhard aan het schreeuwen. das pas carnavalquote:Op maandag 19 februari 2007 15:42 schreef warrel het volgende:
Nou, zelfs de schrale Delftse carnaval vond ik téVanmorgen stonden er allemaal clowns te schreeuwen en te dringen op de trappen van het station.. Pfff..
ja gister was het egt gezellig, moeten we vaker doenquote:Op maandag 19 februari 2007 16:46 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Net als gisteren zekers. Die bar![]()
Hij is idd redelijk fucked.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:20 schreef mcDavid het volgende:
Kan iemand BraveBart erbij zetten in de titel?
Hou muil eens ffquote:Op maandag 19 februari 2007 19:20 schreef mcDavid het volgende:
Kan iemand BraveBart erbij zetten in de titel?
Bekkie Arquote:Op maandag 19 februari 2007 20:18 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Hij is idd redelijk fucked.
Die bar was geniaal, ego-boost enzo![]()
Gaat prima hoor schatquote:Op maandag 19 februari 2007 23:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Jamaar met een ban kan'ie moeilijk posten
Jij hebt niet eens vriedenquote:Op maandag 19 februari 2007 23:01 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Wannebee *ik post onder een ander account*
Met je kankerbrilquote:
Niet erger dan jijquote:
Jep.quote:
En wat danquote:Op maandag 19 februari 2007 23:05 schreef mcDavid het volgende:
Laat de (F)A's er maar niet van horen, Bart/Lisanne!
Dan zal jij maar een voorbeeld functie zijnquote:
Ga bierdrinken gekquote:Op maandag 19 februari 2007 23:11 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Dan zal jij maar een voorbeeld functie zijn
Alleen volgens mij word ik daar toch niet zo heel erg blij van..![]()
Nepstudent.quote:
Kusjequote:Op maandag 19 februari 2007 23:14 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ben geen studentben een schoollier
![]()
Op bepaalde andere locaties was je toch een stuk lieverquote:
Jongen, niet zo huilenquote:Op maandag 19 februari 2007 23:35 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Op bepaalde andere locaties was je toch een stuk liever![]()
Ik ervaar een lichte generatiekloof, wat moet ik me in godsnaam voorstellen bij "bekkie", iemand aflebberen lijkt me hier niet bijzonder relevant![]()
Klopt. Kutbartquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:13 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Da's wel een typisch Bart-antwoord![]()
Behalve heelveel slowchat niet echt hoorquote:Op zondag 18 februari 2007 22:39 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ok ik heb echt veel te veel gemist nu
Den Haag topic is niets te doenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:31 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Alle Hagenezen emigreren hier naartoe![]()
Is dat zo?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Volgens mij had jij ook weleens in de begintopics van Delft gepost.
klopt we hebben Admiraal_Anaal ookal geadopteerdquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Den Haag topic is niets te doen
En nog eentjequote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
klopt we hebben Admiraal_Anaal ookal geadopteerd![]()
wat zei ik?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:05 schreef mcDavid het volgende:
Laat de (F)A's er maar niet van horen, Bart/Lisanne!
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
klopt we hebben Admiraal_Anaal ookal geadopteerd![]()
Nou als ik 1 en 1 optel, en er hier dus opeens een tonybell komt posten wanneer Bart gebanned is en duderinnetje Tonybell een kloon van gebande noemt.....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:19 schreef mcDavid het volgende:
Is dat een kloon van hem?
Valt me wel tegen van ze dan dat ze liiszles posts niet ontmaskert hebben!
hoewel wel gunstig voor [persoon in kwestie] natuurlijk!
Mijquote:
En terecht. Vrouwen en scheldenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:42 schreef Lucille het volgende:
liiszle kan 48 uur iets anders doen, het taalgebruik gaat veel te ver.
quote:
Ik heb bijna een jaar in DH gewoond. Vandaarquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jj woont in Delft
Dan zou je het ook net zo goed over mij kunnen zeggen aangezien ik uit Brabant kom
Achzo...ik heb ook nog in Den Haag gewoondquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:39 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik heb bijna een jaar in DH gewoond. Vandaar![]()
Als hij zich nu ook nog eens een beetje gedraagt dan valt hij niet zo op, anders zit ie dadelijk weer in de prullenbakquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:39 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Wel een goede nick dit keer. Rank 1 is een van de betere Trance-artiesten![]()
Dat zou wel mooi zijn, een maandban oidquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Als hij zich nu ook nog eens een beetje gedraagt dan valt hij niet zo op, anders zit ie dadelijk weer in de prullenbak![]()
Je bedoelt in de zin van: "niet gigantisch slecht"?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:39 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Wel een goede nick dit keer. Rank 1 is een van de betere Trance-artiesten![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:43 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn, een maandban oid![]()
Ik heb alleen maar een hamer en een schroevendraaier vlgns mijquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:58 schreef mcDavid het volgende:
Heeft een van jullie toevallig een dremel die ik zou mogen lenen?
Wel een 450 watt boormachine. Tis alleen iets verder lopen als het stationquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:58 schreef mcDavid het volgende:
Heeft een van jullie toevallig een dremel die ik zou mogen lenen?
Best goed eigenlijk. Komop, Rank 1 is behoorlijk goed n'est pasquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je bedoelt in de zin van: "niet gigantisch slecht"?
WTF, houd je onzinnige uitspraken voor je. Ik ben geen schaapquote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:09 schreef BlaatBart het volgende:
[..]
WTF, houd je onzinnige uitspraken voor je. Ik ben geen schaap![]()
Ik heb net in het DenHaag topic gepostquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat is er mis meeDen Haag topic is saai
Ik zag het, was al verbaasd dat hij ineens hoog in mijn AT stondquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb net in het DenHaag topic gepost![]()
Ik heb me ook een beetje verraden geloof ik...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik zag het, was al verbaasd dat hij ineens hoog in mijn AT stond
Zou je denkenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:14 schreef BlaatBart het volgende:
[..]
Ik heb me ook een beetje verraden geloof ik...
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:14 schreef BlaatBart het volgende:
[..]
Ik heb me ook een beetje verraden geloof ik...
*meldtquote:
Met (klein) slijpgereedschap? Een boormachine heb ik zelf ook wel! (ja ook een elektrischequote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:04 schreef BlaatBart het volgende:
[..]
Wel een 450 watt boormachine. Tis alleen iets verder lopen als het station![]()
Nope, alleen een paar frezen, vanaf een millimeter of 10. Die dingen kosten overigens geen zak, gewoon ff kopen dus?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
*meldt
[..]
Met (klein) slijpgereedschap? Een boormachine heb ik zelf ook wel! (ja ook een elektrische).
WOW heb je ook een electrische. pff ik vond die mechanische al fansineerend of zegt dat iets over inhollandersquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
*meldt
[..]
Met (klein) slijpgereedschap? Een boormachine heb ik zelf ook wel! (ja ook een elektrische).
hu OP ziet er idd heef er vet uit, @ ar heb je alle adressen wel?????quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:47 schreef Autoreply het volgende:
Zo'n plaatje als in de OP van Den Haag is wel cool. Die ga ik deze week 's in elkaar klussen![]()
Zet je me er niet al te duidelijk in?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:47 schreef Autoreply het volgende:
Zo'n plaatje als in de OP van Den Haag is wel cool. Die ga ik deze week 's in elkaar klussen![]()
Die heb ik opgezet in het Den Haag topicquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:47 schreef Autoreply het volgende:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zet je me er niet al te duidelijk in?
Gooi mij ook eens bij het zooitjequote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:03 schreef Autoreply het volgende:
[..]
[afbeelding]
@ AA, bij zo'n schuine look wel. PM je specifieke adres maar ff oid.
Eigenlijk vind ik het net nixquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:03 schreef Autoreply het volgende:
[..]
[afbeelding]
@ AA, bij zo'n schuine look wel. PM je specifieke adres maar ff oid.
succesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:03 schreef warrel het volgende:
Oeh.. Strakjes 2e sollicitatiegesprek bij Kobus, zenuwachtig!![]()
Een keer klikkenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:09 schreef SeaOfLove het volgende:
AR ik kan de namen bijna niet lezen
warrel woont in de pootstraat vlgns mij, maar eerst ff vragen of ze er uberhaupt wel bij wilt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:29 schreef Autoreply het volgende:
En geupdate, alleen nog zonder Admiraal_Anaal![]()
en ikquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:29 schreef Autoreply het volgende:
En geupdate, alleen nog zonder Admiraal_Anaal![]()
Mooiiii hopelijk vonden zij dat ookquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:11 schreef warrel het volgende:
[..]
Yeah! Ging goed, vrijdag hoor ik 't![]()
Ja, ik kwam er vaak met Alex, maar tis echt een ubergaaf cafe, zelfs los van het gebakquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Mooiiii hopelijk vonden zij dat ook![]()
ik sta er nog steeds niet opquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:45 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja, ik kwam er vaak met Alex, maar tis echt een ubergaaf cafe, zelfs los van het gebak![]()
[afbeelding]
Zo dat je precies niet kunt zien waar ik precies woonquote:
Ik post morgen nog wel ff een hi-res versie, dan kan iedereen zijn huis terug vindenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:52 schreef SeaOfLove het volgende:
ik sta niet goed, bij david/bravebart is er een weg die naar links loopt, daar bij het witte rechthoekje woon ik
met wat straatnamen er evntueel bij zoals in die eerste versiequote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:04 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik post morgen nog wel ff een hi-res versie, dan kan iedereen zijn huis terug vinden![]()
Ja, da's imho een stuk duidelijker.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
met wat straatnamen er evntueel bij zoals in die eerste versie
Nou ga carnaval vieren jijquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:10 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja, da's imho een stuk duidelijker.
Maar niet té he!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:10 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja, da's imho een stuk duidelijker.
Heb je al een kamer gevonden inmiddels?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:31 schreef Koewam het volgende:
Hoi.
Gezellige studentenverenigingen zonder stomme intakes enzo?
dankje
Neequote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heb je al een kamer gevonden inmiddels?
http://www.owee.tudelft.nl/quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:31 schreef Koewam het volgende:
Hoi.
Gezellige studentenverenigingen zonder stomme intakes enzo?
dankje
Dan is Delft natuurlijk het leukstequote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:04 schreef Koewam het volgende:
[..]
NeeIk heb morgen een sollicitatiegesprek voor een hele leuke organisatie in Leiden. Als ik die krijg, ga ik ZEKER WETEN op kamers
Twijfel alleen tussen Delft, Den Haag en Leiden. Delft en Den Haag trekken mij op dit moment t meest
Heb zo mijn delftse bronnenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:04 schreef Ienepien het volgende:
En waar jij die info vandaan, jongeman?
Welke spanningquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:08 schreef Ienepien het volgende:
nee, dat zou de spanning teniet doen, he
Van mijquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:04 schreef Ienepien het volgende:
En waar jij die info vandaan, jongeman?
Moet je nou mijn bron verklappenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Van mijIk had gezegd dat je een leuke meid bent
![]()
Dat geeft niet:') als je in een donkere steeg er al goed uitziet moet het overdag nog beter zijnquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:13 schreef Ienepien het volgende:
Het is wel zo dat SOL mij irl heeft ezien, maar dat was wel in een donkere, schimmige kroeg
nog 3 kwartierquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:16 schreef Ienepien het volgende:
Valentijnsdag was vorige week![]()
Morgen is het hoogtepunt van het jaar!![]()
Das geheimquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:18 schreef mirelia het volgende:
want??
Dank je wel en slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:22 schreef mcDavid het volgende:
alvast gefeliciteerd! Ik ga slapen!
jah waar....niemand kent je in ONZquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:21 schreef Ienepien het volgende:
He maar krijg ik dan een topic?
wil 'm wel in STA openen maar ik voorspel dan een snel slotjequote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:25 schreef Ienepien het volgende:
Ik ben ook best wel een newbie, qua post-aantal
ik zit wel vaak in TV...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wil 'm wel in STA openen maar ik voorspel dan een snel slotje![]()
daar ben ik meestal wel...is favo serie naast die andere wijvenserie's als gilmore girls en desperate housewivesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:30 schreef Ienepien het volgende:
Grey's Anatomy?
Ow detail: ik zit in het USA topic.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
daar ben ik meestal wel...is favo serie naast die andere wijvenserie's als gilmore girls en desperate housewives![]()
heb jij soms misschien dvdboxen van friends?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:37 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ow detail: ik zit in het USA topic.
Die andere 2 kijk ik wel, maar doe niet mee aan topic![]()
ik wil nog wat zien, heb box 2 t/m 6quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:43 schreef Ienepien het volgende:
neej, hoesjo?
ow kut heb ik het gisteren weer gemist
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:52 schreef Ienepien het volgende:
Ahaaaaaaa dus jij mist nog wat?
Waar is mijn aanbidder in spe eigenlijk?
Kijk, ik weet hoe oud jij bent, maar hoe weet jij hoe oud ik ben?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]wie
Ik ben te jong denk ik
is verstoppertje aan het spelenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:52 schreef Ienepien het volgende:
Ahaaaaaaa dus jij mist nog wat?
Waar is mijn aanbidder in spe eigenlijk?
27quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:56 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Kijk, ik weet hoe oud jij bent, maar hoe weet jij hoe oud ik ben?![]()
whhhoooohooooooquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:02 schreef Ienepien het volgende:
JEEEEEEEEEEE IK BEN JARIG!!!!!!!!!!!
En jullie zijn officieel de eersten die mij hebben gefeliciflapstaarten!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar kan ik hem ophalen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:03 schreef Ienepien het volgende:
biertje?
tis feli van Bart en niet feli voor Bartquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
GEFELICITEERD!!!!!!!!!! BraveBart en Ienepiendat jullie maar gelukkig en gezond worden en blijven
Kom mijn kant maar opquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:08 schreef Ienepien het volgende:
iets lager![]()
En heeft iemand het adres van goede kliniek? alles gaat hier spontaan hangen![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:11 schreef Ienepien het volgende:
Ik ga er een nachtje over slapen, goed?![]()
whehehhehehequote:Op woensdag 21 februari 2007 00:11 schreef Ienepien het volgende:
Ik ga er een nachtje over slapen, goed?![]()
tralalalalalalalalalalaquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:15 schreef Ienepien het volgende:
stelletje loeders zijn we ook
quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:23 schreef PeZu het volgende:
nu met pezu
wiequote:Op woensdag 21 februari 2007 00:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je feliciteerd het liefste meisje van het topic nieteens met haar verjaardag
![]()
iets te glad hehquote:
quote:
ik heb wel een 'kurketrekker" voor jequote:Op woensdag 21 februari 2007 00:36 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb verzorging nodig....krijg de kurk niet uit de fles rosé![]()
Tis me net gelukt....heb flink moeten trekkenquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb wel een 'kurketrekker" voor je
en kwam er iets goed uit?quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tis me net gelukt....heb flink moeten trekken![]()
geen wijnquote:
kom je nu meequote:Op woensdag 21 februari 2007 00:43 schreef Originele_Naam het volgende:
effe een onvervalste tvp weer
ik dronk net ook wijnquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nee bleef netjs in de fles en daarna in mijn glasje![]()
Jah ik weet, ik ben er laat mee tis bijna het 16e topic maar tochquote:
jahhh 16de alweer...quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:48 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Jah ik weet, ik ben er laat mee tis bijna het 16e topic maar toch
Beter laat dan nooit zeg ik altijd![]()
jaquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:54 schreef SeaOfLove het volgende:
we willen bovenaan komen zeiden ze met topicnrs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |