Klopt. Kutbartquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:13 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Da's wel een typisch Bart-antwoord![]()
Behalve heelveel slowchat niet echt hoorquote:Op zondag 18 februari 2007 22:39 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ok ik heb echt veel te veel gemist nu
Den Haag topic is niets te doenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:31 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Alle Hagenezen emigreren hier naartoe![]()
Is dat zo?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Volgens mij had jij ook weleens in de begintopics van Delft gepost.
klopt we hebben Admiraal_Anaal ookal geadopteerdquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Den Haag topic is niets te doen
En nog eentjequote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
klopt we hebben Admiraal_Anaal ookal geadopteerd![]()
wat zei ik?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:05 schreef mcDavid het volgende:
Laat de (F)A's er maar niet van horen, Bart/Lisanne!
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
klopt we hebben Admiraal_Anaal ookal geadopteerd![]()
Nou als ik 1 en 1 optel, en er hier dus opeens een tonybell komt posten wanneer Bart gebanned is en duderinnetje Tonybell een kloon van gebande noemt.....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:19 schreef mcDavid het volgende:
Is dat een kloon van hem?
Valt me wel tegen van ze dan dat ze liiszles posts niet ontmaskert hebben!
hoewel wel gunstig voor [persoon in kwestie] natuurlijk!
Mijquote:
En terecht. Vrouwen en scheldenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:42 schreef Lucille het volgende:
liiszle kan 48 uur iets anders doen, het taalgebruik gaat veel te ver.
quote:
Ik heb bijna een jaar in DH gewoond. Vandaarquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jj woont in Delft
Dan zou je het ook net zo goed over mij kunnen zeggen aangezien ik uit Brabant kom
Achzo...ik heb ook nog in Den Haag gewoondquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:39 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik heb bijna een jaar in DH gewoond. Vandaar![]()
Als hij zich nu ook nog eens een beetje gedraagt dan valt hij niet zo op, anders zit ie dadelijk weer in de prullenbakquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:39 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Wel een goede nick dit keer. Rank 1 is een van de betere Trance-artiesten![]()
Dat zou wel mooi zijn, een maandban oidquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Als hij zich nu ook nog eens een beetje gedraagt dan valt hij niet zo op, anders zit ie dadelijk weer in de prullenbak![]()
Je bedoelt in de zin van: "niet gigantisch slecht"?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:39 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Wel een goede nick dit keer. Rank 1 is een van de betere Trance-artiesten![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:43 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn, een maandban oid![]()
Ik heb alleen maar een hamer en een schroevendraaier vlgns mijquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:58 schreef mcDavid het volgende:
Heeft een van jullie toevallig een dremel die ik zou mogen lenen?
Wel een 450 watt boormachine. Tis alleen iets verder lopen als het stationquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:58 schreef mcDavid het volgende:
Heeft een van jullie toevallig een dremel die ik zou mogen lenen?
Best goed eigenlijk. Komop, Rank 1 is behoorlijk goed n'est pasquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je bedoelt in de zin van: "niet gigantisch slecht"?
WTF, houd je onzinnige uitspraken voor je. Ik ben geen schaapquote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:09 schreef BlaatBart het volgende:
[..]
WTF, houd je onzinnige uitspraken voor je. Ik ben geen schaap![]()
Ik heb net in het DenHaag topic gepostquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat is er mis meeDen Haag topic is saai
Ik zag het, was al verbaasd dat hij ineens hoog in mijn AT stondquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb net in het DenHaag topic gepost![]()
Ik heb me ook een beetje verraden geloof ik...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik zag het, was al verbaasd dat hij ineens hoog in mijn AT stond
Zou je denkenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:14 schreef BlaatBart het volgende:
[..]
Ik heb me ook een beetje verraden geloof ik...
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:14 schreef BlaatBart het volgende:
[..]
Ik heb me ook een beetje verraden geloof ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |