Jahhh die houden we er inquote:
Een heule echte ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:06 schreef melluk het volgende:
delvenaar meld zich
Nee, broek verkleurtquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:28 schreef warrel het volgende:
En nu? Is er een gat in je been gebrand?
Veeeeetquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:38 schreef melluk het volgende:
[..]
een heule echte ja...al :p 23 jaar
Ai..quote:
Nou, echt jaquote:
Okquote:
Iddquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:13 schreef mcDavid het volgende:
wat een kutTVP was dat.
Het niveau van het topic daalt overigens wel hard, vroegah stond er nog wel 's wat boeoieoieieoieoends inquote:
Waarom staan die tieten niet in de OP dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:01 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Het niveau van het topic daalt overigens wel hard, vroegah stond er nog wel 's wat boeoieoieieoieoends in![]()
Hij was van SoL...quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Waarom staan die tieten niet in de OP dan?
Toch niet voor je zweefvliegerquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:37 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Hij was van SoL...
Mijn valentijn kan nou trouwens al niet meer stuk, net een deurwaarder voor de deur gehad![]()
![]()
Daar gaat je ka-6 BBQquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:37 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Hij was van SoL...
Mijn valentijn kan nou trouwens al niet meer stuk, net een deurwaarder voor de deur gehad![]()
![]()
Neuh. Ieder huis krijgt een belastingaanslag, maar als je studeert of weinig verdient krijg je dat kwijtgescholden. Ergo, bezwaarbriefje enzo, inclusief alle papieren zooi erbij. Vorige week een brief gehad dat dat bezwaar in behandeling genomen met bevestiging tot uitstel van betaling enzo.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Toch niet voor je zweefvliegerwant anders kan ik niet meer mee
Nu ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:33 schreef mcDavid het volgende:
godver weer gezeik met het spoor?
Heerlijk!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:38 schreef SeaOfLove het volgende:
Mogge....iedereen lekker uitgeslapen?
Neequote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:38 schreef SeaOfLove het volgende:
Mogge....iedereen lekker uitgeslapen?
Waar ga je heen dan?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee![]()
En nu zit ik weer in Delft, maar zometeen niet meer en en en![]()
Waar, wat hoe, wanneer?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:56 schreef Bravebart het volgende:
Volgende week, meet bij Maarten, met bier
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:58 schreef Wezzel het volgende:
De mooiste stad van Nederland ter wereld is Vlissingen![]()
Rotterdam Lombardijenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Waar ga je heen dan?
Owwww en strand was echt heerlijk, flink stuk gewandeld en mijn eerste terrasje van dit jaar gepakt![]()
Moeten we nog ff besprekenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:03 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Waar, wat hoe, wanneer?
Kernafval
![]()
Idem hiero. Carnaval, Skihut, tering BB, Double_D_Dennis en AR zijn redelijk naar de klote.quote:
Hoe zonde. Die arme Bart ligt zit nu al te rukken op SoL...quote:
Mwoah, 95% was ultiem gebagger.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:39 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ok ik heb echt veel te veel gemist nu
Ja, what's with the carnaval hier in Delft?! Vooral in dat café bij 't station..quote:Op maandag 19 februari 2007 03:25 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Idem hiero. Carnaval, Skihut, tering BB, Double_D_Dennis en AR zijn redelijk naar de klote.
[..]
Hoe zonde. Die arme Bart ligt zit nu al te rukken op SoL...![]()
Nogal schraal geloof ik. Anyway, ik ga dinsdag nog "even" naar Eindhoven, dus niets te klagenquote:Op maandag 19 februari 2007 09:52 schreef warrel het volgende:
[..]
Ja, what's with the carnaval hier in Delft?! Vooral in dat café bij 't station..![]()
En; good morning sunshines!![]()
![]()
dan ben je duidelijk nog niets gewend. een paar, das helemaal niets, vorig jaar liepen er in soest een stuk of 80 clowns bij elkaar, allemaal kaal en allemaal kijhard aan het schreeuwen. das pas carnavalquote:Op maandag 19 februari 2007 15:42 schreef warrel het volgende:
Nou, zelfs de schrale Delftse carnaval vond ik téVanmorgen stonden er allemaal clowns te schreeuwen en te dringen op de trappen van het station.. Pfff..
ja gister was het egt gezellig, moeten we vaker doenquote:Op maandag 19 februari 2007 16:46 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Net als gisteren zekers. Die bar![]()
Hij is idd redelijk fucked.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:20 schreef mcDavid het volgende:
Kan iemand BraveBart erbij zetten in de titel?
Hou muil eens ffquote:Op maandag 19 februari 2007 19:20 schreef mcDavid het volgende:
Kan iemand BraveBart erbij zetten in de titel?
Bekkie Arquote:Op maandag 19 februari 2007 20:18 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Hij is idd redelijk fucked.
Die bar was geniaal, ego-boost enzo![]()
Gaat prima hoor schatquote:Op maandag 19 februari 2007 23:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Jamaar met een ban kan'ie moeilijk posten
Jij hebt niet eens vriedenquote:Op maandag 19 februari 2007 23:01 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Wannebee *ik post onder een ander account*
Met je kankerbrilquote:
Niet erger dan jijquote:
Jep.quote:
En wat danquote:Op maandag 19 februari 2007 23:05 schreef mcDavid het volgende:
Laat de (F)A's er maar niet van horen, Bart/Lisanne!
Dan zal jij maar een voorbeeld functie zijnquote:
Ga bierdrinken gekquote:Op maandag 19 februari 2007 23:11 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Dan zal jij maar een voorbeeld functie zijn
Alleen volgens mij word ik daar toch niet zo heel erg blij van..![]()
Nepstudent.quote:
Kusjequote:Op maandag 19 februari 2007 23:14 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ben geen studentben een schoollier
![]()
Op bepaalde andere locaties was je toch een stuk lieverquote:
Jongen, niet zo huilenquote:Op maandag 19 februari 2007 23:35 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Op bepaalde andere locaties was je toch een stuk liever![]()
Ik ervaar een lichte generatiekloof, wat moet ik me in godsnaam voorstellen bij "bekkie", iemand aflebberen lijkt me hier niet bijzonder relevant![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |