Jahhh die houden we er inquote:
Een heule echte ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:06 schreef melluk het volgende:
delvenaar meld zich
Nee, broek verkleurtquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:28 schreef warrel het volgende:
En nu? Is er een gat in je been gebrand?
Veeeeetquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:38 schreef melluk het volgende:
[..]
een heule echte ja...al :p 23 jaar
Ai..quote:
Nou, echt jaquote:
Okquote:
Iddquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:13 schreef mcDavid het volgende:
wat een kutTVP was dat.
Het niveau van het topic daalt overigens wel hard, vroegah stond er nog wel 's wat boeoieoieieoieoends inquote:
Waarom staan die tieten niet in de OP dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:01 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Het niveau van het topic daalt overigens wel hard, vroegah stond er nog wel 's wat boeoieoieieoieoends in![]()
Hij was van SoL...quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Waarom staan die tieten niet in de OP dan?
Toch niet voor je zweefvliegerquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:37 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Hij was van SoL...
Mijn valentijn kan nou trouwens al niet meer stuk, net een deurwaarder voor de deur gehad![]()
![]()
Daar gaat je ka-6 BBQquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:37 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Hij was van SoL...
Mijn valentijn kan nou trouwens al niet meer stuk, net een deurwaarder voor de deur gehad![]()
![]()
Neuh. Ieder huis krijgt een belastingaanslag, maar als je studeert of weinig verdient krijg je dat kwijtgescholden. Ergo, bezwaarbriefje enzo, inclusief alle papieren zooi erbij. Vorige week een brief gehad dat dat bezwaar in behandeling genomen met bevestiging tot uitstel van betaling enzo.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Toch niet voor je zweefvliegerwant anders kan ik niet meer mee
Nu ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:33 schreef mcDavid het volgende:
godver weer gezeik met het spoor?
Heerlijk!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:38 schreef SeaOfLove het volgende:
Mogge....iedereen lekker uitgeslapen?
Neequote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:38 schreef SeaOfLove het volgende:
Mogge....iedereen lekker uitgeslapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |