Dan is Delft natuurlijk het leukstequote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:04 schreef Koewam het volgende:
[..]
NeeIk heb morgen een sollicitatiegesprek voor een hele leuke organisatie in Leiden. Als ik die krijg, ga ik ZEKER WETEN op kamers
Twijfel alleen tussen Delft, Den Haag en Leiden. Delft en Den Haag trekken mij op dit moment t meest
Heb zo mijn delftse bronnenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:04 schreef Ienepien het volgende:
En waar jij die info vandaan, jongeman?
Welke spanningquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:08 schreef Ienepien het volgende:
nee, dat zou de spanning teniet doen, he
Van mijquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:04 schreef Ienepien het volgende:
En waar jij die info vandaan, jongeman?
Moet je nou mijn bron verklappenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Van mijIk had gezegd dat je een leuke meid bent
![]()
Dat geeft niet:') als je in een donkere steeg er al goed uitziet moet het overdag nog beter zijnquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:13 schreef Ienepien het volgende:
Het is wel zo dat SOL mij irl heeft ezien, maar dat was wel in een donkere, schimmige kroeg
nog 3 kwartierquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:16 schreef Ienepien het volgende:
Valentijnsdag was vorige week![]()
Morgen is het hoogtepunt van het jaar!![]()
Das geheimquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:18 schreef mirelia het volgende:
want??
Dank je wel en slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:22 schreef mcDavid het volgende:
alvast gefeliciteerd! Ik ga slapen!
jah waar....niemand kent je in ONZquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:21 schreef Ienepien het volgende:
He maar krijg ik dan een topic?
wil 'm wel in STA openen maar ik voorspel dan een snel slotjequote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:25 schreef Ienepien het volgende:
Ik ben ook best wel een newbie, qua post-aantal
ik zit wel vaak in TV...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wil 'm wel in STA openen maar ik voorspel dan een snel slotje![]()
daar ben ik meestal wel...is favo serie naast die andere wijvenserie's als gilmore girls en desperate housewivesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:30 schreef Ienepien het volgende:
Grey's Anatomy?
Ow detail: ik zit in het USA topic.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
daar ben ik meestal wel...is favo serie naast die andere wijvenserie's als gilmore girls en desperate housewives![]()
heb jij soms misschien dvdboxen van friends?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:37 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ow detail: ik zit in het USA topic.
Die andere 2 kijk ik wel, maar doe niet mee aan topic![]()
ik wil nog wat zien, heb box 2 t/m 6quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:43 schreef Ienepien het volgende:
neej, hoesjo?
ow kut heb ik het gisteren weer gemist
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:52 schreef Ienepien het volgende:
Ahaaaaaaa dus jij mist nog wat?
Waar is mijn aanbidder in spe eigenlijk?
Kijk, ik weet hoe oud jij bent, maar hoe weet jij hoe oud ik ben?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]wie
Ik ben te jong denk ik
is verstoppertje aan het spelenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:52 schreef Ienepien het volgende:
Ahaaaaaaa dus jij mist nog wat?
Waar is mijn aanbidder in spe eigenlijk?
27quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:56 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Kijk, ik weet hoe oud jij bent, maar hoe weet jij hoe oud ik ben?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |