*meldtquote:
Met (klein) slijpgereedschap? Een boormachine heb ik zelf ook wel! (ja ook een elektrischequote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:04 schreef BlaatBart het volgende:
[..]
Wel een 450 watt boormachine. Tis alleen iets verder lopen als het station![]()
Nope, alleen een paar frezen, vanaf een millimeter of 10. Die dingen kosten overigens geen zak, gewoon ff kopen dus?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
*meldt
[..]
Met (klein) slijpgereedschap? Een boormachine heb ik zelf ook wel! (ja ook een elektrische).
WOW heb je ook een electrische. pff ik vond die mechanische al fansineerend of zegt dat iets over inhollandersquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
*meldt
[..]
Met (klein) slijpgereedschap? Een boormachine heb ik zelf ook wel! (ja ook een elektrische).
hu OP ziet er idd heef er vet uit, @ ar heb je alle adressen wel?????quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:47 schreef Autoreply het volgende:
Zo'n plaatje als in de OP van Den Haag is wel cool. Die ga ik deze week 's in elkaar klussen![]()
Zet je me er niet al te duidelijk in?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:47 schreef Autoreply het volgende:
Zo'n plaatje als in de OP van Den Haag is wel cool. Die ga ik deze week 's in elkaar klussen![]()
Die heb ik opgezet in het Den Haag topicquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:47 schreef Autoreply het volgende:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zet je me er niet al te duidelijk in?
Gooi mij ook eens bij het zooitjequote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:03 schreef Autoreply het volgende:
[..]
[afbeelding]
@ AA, bij zo'n schuine look wel. PM je specifieke adres maar ff oid.
Eigenlijk vind ik het net nixquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:03 schreef Autoreply het volgende:
[..]
[afbeelding]
@ AA, bij zo'n schuine look wel. PM je specifieke adres maar ff oid.
succesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:03 schreef warrel het volgende:
Oeh.. Strakjes 2e sollicitatiegesprek bij Kobus, zenuwachtig!![]()
Een keer klikkenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:09 schreef SeaOfLove het volgende:
AR ik kan de namen bijna niet lezen
warrel woont in de pootstraat vlgns mij, maar eerst ff vragen of ze er uberhaupt wel bij wilt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:29 schreef Autoreply het volgende:
En geupdate, alleen nog zonder Admiraal_Anaal![]()
en ikquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:29 schreef Autoreply het volgende:
En geupdate, alleen nog zonder Admiraal_Anaal![]()
Mooiiii hopelijk vonden zij dat ookquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:11 schreef warrel het volgende:
[..]
Yeah! Ging goed, vrijdag hoor ik 't![]()
Ja, ik kwam er vaak met Alex, maar tis echt een ubergaaf cafe, zelfs los van het gebakquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Mooiiii hopelijk vonden zij dat ook![]()
ik sta er nog steeds niet opquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:45 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja, ik kwam er vaak met Alex, maar tis echt een ubergaaf cafe, zelfs los van het gebak![]()
[afbeelding]
Zo dat je precies niet kunt zien waar ik precies woonquote:
Ik post morgen nog wel ff een hi-res versie, dan kan iedereen zijn huis terug vindenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:52 schreef SeaOfLove het volgende:
ik sta niet goed, bij david/bravebart is er een weg die naar links loopt, daar bij het witte rechthoekje woon ik
met wat straatnamen er evntueel bij zoals in die eerste versiequote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:04 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik post morgen nog wel ff een hi-res versie, dan kan iedereen zijn huis terug vinden![]()
Ja, da's imho een stuk duidelijker.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
met wat straatnamen er evntueel bij zoals in die eerste versie
Nou ga carnaval vieren jijquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:10 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja, da's imho een stuk duidelijker.
Maar niet té he!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:10 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja, da's imho een stuk duidelijker.
Heb je al een kamer gevonden inmiddels?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:31 schreef Koewam het volgende:
Hoi.
Gezellige studentenverenigingen zonder stomme intakes enzo?
dankje
Neequote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heb je al een kamer gevonden inmiddels?
http://www.owee.tudelft.nl/quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:31 schreef Koewam het volgende:
Hoi.
Gezellige studentenverenigingen zonder stomme intakes enzo?
dankje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |