Deze ook goed?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En daar is de nieuwe TT
Itsy-bitsy-teenie-weenie-yellow-polkadot-bikini
Niet zeuren, deze is goed!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:37 schreef Jayhawk het volgende:
modjes vragen voor naamswijziging of deze zo laten?
Hahaha.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:37 schreef Jayhawk het volgende:
modjes vragen voor naamswijziging of deze zo laten?
Dankjequote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:40 schreef Jayhawk het volgende:
ik vond die B.ertha geweldig. Maar idd, wat boeit het ook
I was gonna say!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hee, we zijn van jou altijd productieve bijdrages gewend
morgen wordt idd ook een latertje, moet oppassen. Ga dus toch maar naar bed nu. Kan ik ook nog wat lezen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tsja, probleem van morgenochtend
Ik heb dat ook altijd. De volgende ochtend baal ik, twee uur gaar, daarna wakker en 's avonds weer laat naar bed.
Heb ik gedaan dan heeft iemand ze zeker weggehaaltquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:32 schreef Mikkie het volgende:
Jojoortje heeft een striptease gedaan in bikini er pics daarvan gepost.
Moet je ff 't vorige deel doorlopen
Nopg steedsquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:39 schreef iamredleader het volgende:
Goeiemorgen. Nog steeds ziek thuis. GVD!
quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nopg steeds![]()
Maar al wel wat beter?
Hoop dat het snel weer beter gaatquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nee, m'n neus is nog steeds verstopt en ik ben aardig moe, ondanks slapen van 23:00 tot 08:00
Nem heeft gelijk, dit is echt een ziekenboeg.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:28 schreef Homdeck het volgende:
blegh ben ziek![]()
ben net na 38 uur mijn bed uitgekomen.
Natuurlijk kan ik datquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:38 schreef Yurithemaster het volgende:
Nem kan je even de 'grote berg' foto's van de meet mailen?
yurithemaster [at] hotmail. computer
Mensen die ik nog niet op msn heb mogen me ook toevoegen![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ja het was echt heel erg vet
Ik ben al 1,5 uur wakker eigenlijk
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:32 schreef Mikkie het volgende:
Jojoortje heeft een striptease gedaan in bikini er pics daarvan gepost.
Moet je ff 't vorige deel doorlopen
quote:
FF kijken...quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:24 schreef Plasterk het volgende:
Rara, wie ben ik?
Maar is Jayhawk ook een PvdA'er?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
FF kijken...
- kloon
- kloonpersoon is een bioloog > Jayhawk.
Lijkt me logisch![]()
Nem +1quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
FF kijken...
- kloon
- kloonpersoon is een bioloog > Jayhawk.
Lijkt me logisch![]()
Nee CDA'er maar ik vergeef het hem.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:26 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Maar is Jayhawk ook een PvdA'er?
Waarom zou je?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:26 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Nem +1
Ik wil van mn jayhawk profiel af en met deze verder. Mag/Kan dat?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:16 schreef Soempie het volgende:
Het is valentijnsdag. Ik was het even helemaal vergeten in de ontkenning, maar verschillende meisjes bij college waren fanatiek kaartjes aan het schrijven en aan het bespreken wat ze allemaal zouden doen vandaag.
![]()
Nou, bij gebrek aan iemand om een kaartje te sturen...
lieve mensen:![]()
![]()
![]()
Tijdens mijn VS-periode aangemaakt omdat de jayhawk symbool is van Kansas University. Maar dat was toen en daarom wil ik er van af.quote:
Dus niet vanwege de slechte naam?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:29 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Tijdens mijn VS-periode aangemaakt omdat de jayhawk symbool is van Kansas University. Maar dat was toen en daarom wil ik er van af.
Ik doe niks meer in de AKQ de SC is veel gezelligerquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus niet vanwege de slechte naam?
Want in dat geval zal het niet helpen
Je moet doen wat je niet laten kunt maar je Jayhawk puntjes krijg je er niet mee terug
Ik heb geen slechte naam, ik ben een gerespecteerd persoon hier in de AKQ en SC.quote:Dus niet vanwege de slechte naam?
Kun je niet gewoon een nieuwe Huiluil aanmaken? Die had tenminste een leuke avatar.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:31 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Ik doe niks meer in de AKQ de SC is veel gezelliger
eensquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon een nieuwe Huiluil aanmaken? Die had tenminste een leuke avatar.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:33 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Ik heb geen slechte naam, ik ben een gerespecteerd persoon hier in de AKQ en SC.
Jij zit de hele tijd met jojoortje.quote:
Ik vond die afbeelding van die uil gewoon leuker.quote:
Het kan ja maar 't tikt wel heel vervelendquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:39 schreef Etcetera het volgende:
en ik heb ontdekt dat ik mijn nickname met 1 hand kan typen![]()
(als in tienvingersblindenzo)
geen last vanquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het kan ja maar 't tikt wel heel vervelend
quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het kan ja maar 't tikt wel heel vervelend
Kijk je dan ook de hele tijd naar je toetsenbord?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Gebruik ern een stuk of zes.
Ik gebruik er 12. Maar Etcetera had het over met één hand haar nick typen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
juist niet. Tik jij niet met tien vingers?
Freakquote:
Ik wil het niet wetenquote:
dan zijn het er 11quote:
Ik typ ook blind en kan dat ook met één hand maar juist dan vind ik de combinatie Etcetera lastig.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:46 schreef Etcetera het volgende:
ik heb op de middelbare school een keer een typecursus gevolgd (nog geen seconde spijt van gehad) dus ik doe het echt met 1 hand en blind
huiswerk maken gaat goed zo
quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:46 schreef Etcetera het volgende:
ik heb op de middelbare school een keer een typecursus gevolgd (nog geen seconde spijt van gehad) dus ik doe het echt met 1 hand en blind
Dat was natuurlijk figuurlijk gesproken wijsneusquote:
[Tim] ik heb de pabo gedaanquote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik typ ook blind en kan dat ook met één hand maar juist dan vind ik de combinatie Etcetera lastig.
Nooit typecursus gehad![]()
quote:
ooohwquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk figuurlijk gesproken wijsneus![]()
wat voor 1 heb je, heb er ook nog een nodigquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]alle toetsen zitten aan de linkerkant
mss komt het omdat ik ook linkshandig ben
[..]
ik heb maar weer eens een nieuwe USB stick gekocht
oh ja, bol.com is binnen 14 dagen dokken
Ja. De positie maakt het juist zo irritant. Die e,r en t zitten naast elkaar en moeten in een "onlogische" volgorde worden aangeslagen. Jij hebt toch ook wel eens wooprden/combinaties waar je altijd typefouten in maakt?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]alle toetsen zitten aan de linkerkant
mss komt het omdat ik ook linkshandig ben
quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
ooohw![]()
hebben jullie al kaartjes gehad?![]()
wie zegt dat ze iets seksistisch bedoeld, seksistquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nou zeg, doe eens niet zo seksistisch.
een kingston, 512mb, 9,99 excl. verzendkostenquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:52 schreef Plasterk het volgende:
[..]
wat voor 1 heb je, heb er ook nog een nodig
Dan ga ik zéker typefouten makenquote:
quote:
nee, klotenquote:
Eeeh...huh? Ik ben je kwijtquote:
en dan:quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:15 schreef Etcetera het volgende:
hebben ze nog een geintje over in vet geloof ik: 'onze vorige show was kloten...' 'ja, zo heette die'
Het was gewoon de krantenjongen die je wel ziet zittenquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:44 schreef Soempie het volgende:
Ik hoorde net post vallen op de mat ik ben er op gespitst, maar het was reclame.
![]()
waar woon je in Groningen? Is de postbode al langs geweest... wat een teleurstellingquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:45 schreef Jayhawk het volgende:
hier 3 waarvan 1 onbekend, heb Jojoortje al gePM'ed
Double negativequote:Op woensdag 14 februari 2007 13:59 schreef Soempie het volgende:
Heeft iemand van jullie wat gestuurd? Jayhawk dus aan JojoortjeOf gaat er nog iemand iets leuks doen vanavond of zo?
ik had geen zin in typenquote:
SLB skipte ik altijd.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:08 schreef Etcetera het volgende:
ik had geen zin in typen
over 20 min weer les (SLB)
als ik een kaart had gekregen dan had ik dat wel heel enthousiast gepost natuurlijk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
En?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:57 schreef Soempie het volgende:wel een kaart!! hahahaahahahahhaa
maar niet via de post. En er staat niks op. En we zijn met z'n drieen!!
Nu is de grote vraag voor wie die kaart bedoeld is
quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:57 schreef Soempie het volgende:wel een kaart!! hahahaahahahahhaa
maar niet via de post. En er staat niks op. En we zijn met z'n drieen!!
Nu is de grote vraag voor wie die kaart bedoeld is
Nou inderdaad.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is geen snuggere
Wellicht maar beter dat er niets op staat. Wat moet je nou met zo'n partner?![]()
Dat weet ik niet eens. Voor hetzelfde geld is het voor m'n huisgenootjequote:Op woensdag 14 februari 2007 15:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niet zeuren.. Jij hebt tenminste iets gekregen!![]()
nee. helemaal niks.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:14 schreef Nembrionic het volgende:
Staat er ook geen letter of hint IN de kaart?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:16 schreef Nembrionic het volgende:
Misschien moet je Stanley even bellen
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:16 schreef Nembrionic het volgende:
Misschien moet je Stanley even bellen
Echt überdomquote:
Wat nou?quote:
Wat nou?quote:
Das logisch natuurlijk!quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
Zo is het natuurlijk erg gevoelig voor misverstanden.
Je krijgt een kaart van A maar je denkt wellicht dat het van B is omdat je die leuk vindt.
Onwetend heeft A dus een punt bij je gescoord voor B
huh ik heb ook een e-cardquote:
wat zijn ze je toch aan het pestenquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
huh ik heb ook een e-cardanoniem.
Mijn naam is haas!quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:23 schreef Soempie het volgende:
die is natuurlijk van een van jullie of zo
om mij gefrustreerd te maken.
ik heb mn oppervlakkige half uurtje van vandaagquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
Jayhawk..wellicht is het toch beter dat je onder je nieuwe kloon gaat posten. Dit nieuwe *kuch* niveau *kuch* doet je geen goed
en sinds wanneer ben jij zo wijs?quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
Jayhawk..wellicht is het toch beter dat je onder je nieuwe kloon gaat posten. Dit nieuwe *kuch* niveau *kuch* doet je geen goed
Ik ben altijd al wijs geweestquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:30 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
en sinds wanneer ben jij zo wijs?
Ja, maar ik weet al wie het is!quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:35 schreef Jayhawk het volgende:
anoniem?
van jayhawk? hoe ziet hij er uit?quote:
Ha, jij nog kaarten gekregen of gestuurd?quote:
Dat beest is best hyper.quote:
Lekker origineel om twee keer dezelfde kaart te sturen.quote:
is de ook de laatste die je van mij krijgtquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lekker origineel om twee keer dezelfde kaart te sturen.![]()
Ik heb 0 kaartjes ontvangenquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ha, jij nog kaarten gekregen of gestuurd?![]()
Misschien wil jayhawk je er wel een sturen.quote:
en voor jou ook de laatste die je van mij krijgtquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja...![]()
Damn Jayhawk, ik dacht dat ik speciaal was!![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja...![]()
Damn Jayhawk, ik dacht dat ik speciaal was!![]()
Kunnen we daaruit concluderen dat je er wél verstuurd hebt?quote:
Als ik niet speciaal voor je bent, hoef ik er ook geen!quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:46 schreef Jayhawk het volgende:
en voor jou ook de laatste die je van mij krijgt![]()
Jee!quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien wil jayhawk je er wel een sturen.![]()
Neleos?quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kunnen we daaruit concluderen dat je er wél verstuurd hebt?![]()
Kaartenstatus?quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:52 schreef Nesle het volgende:
hee mensen
net terug van mijn herkansing, en het ging wel aaaardig denk ik. hoop ik
Nope, zal ik zo even doenquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:53 schreef Yurithemaster het volgende:
Nem heb je de foto's al gestuurd?
onzin? ONZIN?!quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:52 schreef Neleos het volgende:
Tuurlijk heb ik geen kaartjes verstuurd, ik doe niet aan die onzin.![]()
1 e-card anoniem en een sms (maar das van mn beste vriend dus die telt niet)quote:
Ah..de "L" van Lutserquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:55 schreef Nesle het volgende:
[..]
1 e-card anoniem en een sms (maar das van mn beste vriend dus die telt niet). Ik ontdekte hem in de mediatheek, en ik open hem natuurlijk meteen
KEIHARD zon lovesong
, ik denk wel te weten wie het is maar er staat alleen maar in zon filmpje een bonsend hartje met will you be my valentine? (L)
Maar ik doe zelf niet aan valentijn hoor,![]()
er ff over na laten denken en dan toegevenquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:58 schreef Nesle het volgende:
Ik vind dat anonieme ook zo'n onzin. Als je me vraagt om je valentijn te zijn wil ik toch wel weten wie ik het antwoord ga geven
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:59 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb helemaal niks.Beetje anticlimax na vorig jaar
![]()
Zit hier terug te lezen, trilt mn telefoon. Ik helemaal blijis het mijn alarm
![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:59 schreef B.ertha het volgende:
![]()
![]()
Zo geliefd?quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:01 schreef Yurithemaster het volgende:
Mijn telefoon is platgebelt 15 gesprekken in 3 minuten
Zo herkenbaar. Alleen dan smsjes van mensen die gewoon van die huis-tuin-en-keuken-dingen mededelen/ vragen. Hallo, het is valentijnsdag.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:59 schreef B.ertha het volgende:
![]()
![]()
Ja, dan moeten we ze wel eerst krijgen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:05 schreef erkel het volgende:
Laten we valentijnskaarten gaan verbranden, net zoals in IndiaOpgedrongen 'feest'dagen door de commercie
![]()
Te gierig om extra postzegels te plakkenquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:05 schreef SaskiaR het volgende:
Ik heb ook geen kaartjes/mailtjes/smsjesniemand houdt van me
Print je die van Jayhawk uit en verbrand je die (no offence Jayhawkquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dan moeten we ze wel eerst krijgen.![]()
Die heb ik al 'weggegooid'quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:07 schreef erkel het volgende:
[..]
Print je die van Jayhawk uit en verbrand je die (no offence Jayhawk)
Ik had het meer over kaartjesquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:07 schreef SaskiaR het volgende:
Ach ik heb nog nooit wat gekregen, dus daar ligt het vast niet aan. En e-cards zijn gratis
Jahquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Alleen dan smsjes van mensen die gewoon van die huis-tuin-en-keuken-dingen mededelen/ vragen. Hallo, het is valentijnsdag.bewaar dat soort berichten tot morgen.
Ryan Philippe.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:08 schreef Yurithemaster het volgende:
Nesle wie is ryan flipje eigenlijk?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:08 schreef Nesle het volgende:
Wel zo zielig vandaag, goede vriend van mij had net 2 weken met een meisje. Hij was er vet blij mee enzo en nu heeft ze het vandaag ( trut ) met hem uitgemaakt. Kwam hij naar me toe met tranen in zn ogenik wist niet helemaal wat ik ermee aan moest
De symboliek...de symboliek!quote:
Ja, ik zit al de hele tijd te bedenken hoe ik dat nou moest zeggenquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:16 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens vind ik e-cards een beetje suf
Als je dan toch zoiets met Valentijnsdag doet, steek er dan een beetje moeite in.
Maar met je luie kop, in je pyama, aan je zak krabbend een e-card versturen is nou niet mijn idee van laten zien dat je echt geinteresseerd bent
Bovendien zijn die e-cards ook zo ontzettend flauw allemaal.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:16 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens vind ik e-cards een beetje suf
Als je dan toch zoiets met Valentijnsdag doet, steek er dan een beetje moeite in.
Maar met je luie kop, in je pyama, aan je zak krabbend een e-card versturen is nou niet mijn idee van laten zien dat je echt geinteresseerd bent
Ook dat nogquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
Bovendien zijn die e-cards ook zo ontzettend flauw allemaal.
En het allerirritantst is nog wel het anonieme. Met een kaartje kun je lekker op handschrift jacht gaanquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
nou, 1 huisgenootje valt af.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je wist toch niet zeker of ze wel voor jou waren?![]()
Goed punt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je wist toch niet zeker of ze wel voor jou waren?![]()
Behalve bij die kaart van Soempie want die knuppel had er niets op geschrevenquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:20 schreef Nesle het volgende:
Met een kaartje kun je lekker op handschrift jacht gaan
ja nouja, dan haal ik wel zo'n zakje nieuwe hartjes.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goed punt.
Blijkt die kaart voor het huisgenootje te zijn en heeft ze een idee wie het kan zijn.
Dan wordt het een date en zegt die gast "neem je die hartjes mee?"
Maar dan zit er geen 'liefde bij'quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja nouja, dan haal ik wel zo'n zakje nieuwe hartjes.![]()
![]()
Inderdaad. Wat die heeft Soempie opgegetenquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar dan zit er geen 'liefde bij'![]()
Vooral die met die pinguin.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:23 schreef Soempie het volgende:
Dan zegt ze maar dat zij ze heeft opgegeten.
Wat zou je er anders mee doen? Bewaren? Zo sentimenteel zijn we niet
Helemaal niets?quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Behalve bij die kaart van Soempie want die knuppel had er niets op geschreven
Neequote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
-"Hey, heb je die hartjes meegenomen?"
"Eh...nee"
-"Hoezo niet?"
"Ja eh..die heeft mijn huisgenootje opgegeten"
![]()
Djeeezquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee
Vandaar ook de verwarring: ze weten niet zeker voor wie het is.
Er staan ook geen hint bij dus ze weten ook niet VAN wie het is
Het idee is wel leukquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:27 schreef Nembrionic het volgende:
Zo jammer hè? Heeft 'ie er tijd ingestoken, blundert 'ie op onnavolgbare wijze
quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het idee is wel leuk![]()
Misschein weet soemp wel stiekem dat ze voor haar zijn maar wil ze de details niet vertellen...![]()
die ben ik nu aan het uithoren.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:33 schreef erkel het volgende:
Er was toch een jongen in het spel na Oud en Nieuw ?
Ohja..de illustere M!quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:33 schreef erkel het volgende:
Er was toch een jongen in het spel na Oud en Nieuw ?
Ah, op heel subtiele wijze zekerquote:
Ik vertelde het verhaal en hij vond het ook erg dom dat er geen nummer in stond.quote:
Ja, zo ja.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:37 schreef erkel het volgende:
[..]
Ah, op heel subtiele wijze zeker![]()
'goh, het is ook valentijnsdag hè'
'nog wat kaartjes ontvangen...verstuurd?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |