SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
is er niet, komt er niet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:37 schreef AssyriskaFF het volgende:
Weet iemand van julie of PES6 ook op de oude XBOX uitkomt?
Zelfde heb ik nu ookquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:37 schreef StarGazer het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar ik krijg die bal er al de hele avond maar niet in. Verlies echt alles op dit moment. Grafspel
trek je controller er maar eens uit ( of haal de battery pack eruit als je een wireless hebt ).quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:35 schreef GoodNews het volgende:
Hoe werkt die exploit op de xbox 360? Steeds als iemand achterkomt gaat een debiel op start drukken ofzo en dan loopt het spel vast. Die lamers hopen dan dat je disconnect zodat ze alsnog een win krijgen, maar ik laat mijn xbox altijd net zoalng aanstaan totdat die gasten weg gaan.
Toch is het irritant en ik vraag me af hoe het komt, want ik had zelf ook wel eens paar keer start gedrukt snel enzo, maar er gebeurt niks :S
Ik dus net ook. Speel met Arsenal. Krijg kans op kans, scoor er maar 1. Hij speelt met Inter, krijgt 4 kansen en scoort ook 4 keer. Adriano hoeren, Ibrahimovic hoerenquote:Op zondag 18 februari 2007 00:05 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Zelfde heb ik nu ooken die adriano hoeren schieten er alles in
net de stats bekeken van mijn laatste wedstrijd:
Ik: schoten totaal 22 - schoten op doel 17
Adriano hoer: schoten totaal 4 - schoten op doel 3
einduitslag 0 - 3![]()
![]()
ongebalanceerd hoerenspel.
Daar ging het al mis dusquote:Op zondag 18 februari 2007 00:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik dus net ook. Speel met Arsenal.
Ik ga het proberenquote:Op zondag 18 februari 2007 00:25 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Daar ging het al mis dus
Ik ga steeds beter...mn rating zit nu op 650..het lukt me om snel te scoren en vervolgens de nul te houden. Een tip: speel met 4 cb's![]()
Dit is mijn standaard opstelling, die ik voor elk team dat ik neem gebruik:
---------GK------------
-CB--CB--CB--CB-
--------DMF----------
---RMF---------------
---------------AMF---
-RWF----------LWF-
---------CF----------
CB's geven elkaar altijd dekking, je staat haast nooit 1v1 in een counter
DMF is tevens mn playmaker..hij distribueert alle ballen en moet altijd aanspeelbaar zijn.
RMF is een speler die 3 kwaliteiten moet hebben: Attack, Defence en Stamina..hijs mijn loopjongen die al het vieze werk doet. Bij Barca bijv. Zambrotta
AMF de man met de aktie en afstandsschot
RWF en LWF, snelle jongens die hun man kunnen passeren, en meestal naar binnen trekken. De reden dat ik ze wingers heb gemaakt is omdat ze het spel breed trekken en verdedigers uit hun positie halen
CF spreekt voor zich.
Kan ook, als je liever een spits hebt die in de voeten wordt aangespeeld ipv diep.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:06 schreef toma het volgende:
---------GK------------
-CB--CB--CB--CB-
--------DMF----------
---RMF---------------
---------------AMF---
-RWF----------LWF-
---------SS----------
Ik zal je vanavond eens toevoegenquote:Op maandag 19 februari 2007 16:52 schreef Max-Westerman het volgende:
Zijn er nog Fokkers die 's een keertje op Live willen spelen?
Voeg me maar toe dan
quote:Op zondag 18 februari 2007 00:06 schreef jpg97 het volgende:
[..]
trek je controller er maar eens uit ( of haal de battery pack eruit als je een wireless hebt ).
Helemaal mee eens, ik word echt een beetje moe van die kneuzen die met deze teams spelenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:31 schreef twi het volgende:
Iedereen die met Inter of Brazilie speelt moet gewoon dood. Niet minder dan dat.
In de herhaling spelen lijkt me ook niet fijn hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:00 schreef taart het volgende:
het is beter voor mijn controller dat ik niet meer live speel.
dit gezeik begint ook een beetje saai te wordenquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:05 schreef jpg97 het volgende:
Die gast was gewoon goed en dan vind ik het ook terecht dat ik verlies.
MAAR NIET TEGEN DIE ADRIANO HOEREN!!!![]()
:R :R
![]()
:R
![]()
!!!111
heb je soms zin in een potjequote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:03 schreef twi het volgende:
Vandaag speel ik echt super
Maar elke kans gaat godverdomme mis, en elke bal van de tegenstander gaat erin. Wat een klotespel is 't soms ook. Dit zijn de spaarzame dagen waarop ik zelfs de neiging heb om na een paar van zulke potten te quitten.
Als jij een PS2 of een goeie PC voor me kooptquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:07 schreef toma het volgende:
[..]
heb je soms zin in een potje
ps2 of pc ?
dat gaat dan nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:11 schreef twi het volgende:
[..]
Als jij een PS2 of een goeie PC voor me koopt
Ik speel op de X360.
okquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:09 schreef Feen het volgende:
kom maar
maakt niet uit.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:36 schreef Feen het volgende:
sry man, moest opeens weg, andere keer btr..
Heb laatste tijd extreem veel eigen doelpunten, 1 per wedstrijd gemiddeld, om gek van te worden!
Schop een modje in het FB-topic. Die kan het wel wijzigen.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik kan de OP niet meer wijzigen, in het volgende topic zal de link in de OP gewijzigd moeten worden.
Gameplay, opties.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Hoe is Pro Evo op de 360. Ik ben een verwoed PS2 pro evo speler. Maar nu zie ik de 360 versie overal matig gereviewd worden. Waar zit hem het verschil?
Ok dan, gedaan.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:06 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Schop een modje in het FB-topic. Die kan het wel wijzigen.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ok dan, gedaan.
Iemand zin in een potje overigens?![]()
Gameplay op de 360 is imo. een stuk beter. Hou je van snel (arcade) voetbal, PS2. Ga je voor wat realistischer gameplay, 360.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Hoe is Pro Evo op de 360. Ik ben een verwoed PS2 pro evo speler. Maar nu zie ik de 360 versie overal matig gereviewd worden. Waar zit hem het verschil?
Het is allemaal wat trager maar daardoor wel veel vloeiender.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:36 schreef HAL9000S het volgende:
Ik wist niet dat de gameplay op de 360 zo anders is
Bedoel je een online player profile? Zo ja, dat kan helaas niet. Je hebt er 3 die je maar 1x kan instellen en niet meer kan wijzigen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:46 schreef Delichris het volgende:
Hoi,
Ik heb een vraagje. Hoe delete je een player file op de PC?![]()
Bedankt alvast.![]()
WTFquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:13 schreef toma het volgende:
ik speelde tegen de pc een potje en opeens liep de keeper van de tegenpartij uit het beeld
even later liep ie dwars door de tribune en boarding weer richting zn goal
beetje een vreemde bug
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:36 schreef Deaddrop het volgende:
kan je het anders niet winnen!!
Inter, Barca, Atl. Madrid, AC Milan ( dus ook de teams irl )quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:32 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ben nog een beginnert, welke teams zijn nog meer aardig dan?
Brazilie, Inter, Barcelona, Real Madrid, Manchester United, Chelsea.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:32 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ben nog een beginnert, welke teams zijn nog meer aardig dan?
Atl Madrid?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:35 schreef andre347 het volgende:
[..]
Inter, Barca, Atl. Madrid, AC Milan ( dus ook de teams irl )
Ac Milan heeft wel een prachtig middenveld, Atl. Madrid heeft in elke linie tenminste 1 goeie topper ( Pablo, Maniche, Torres, Aguero enz.)quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:37 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Atl Madrid?
En als je echt een beginner bent, zeker niet AC Milan..ze hebben geen dodelijke spitsen namelijk.
als je met opkomende backs (LB/RBs) speelt en Marquez ipv Thuram in het midden is de Barca verdediging idd niks speciaals.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:08 schreef Damzkieee het volgende:
Ik vind de verdediging van Barcelona hun zwakke punt, countertje erover en weg zijn ze. Ik ben trouwens geen beginner in PES, maar online. Tegen de PS speelt het toch effe wat anders![]()
Je kan alles High doen, maar dat hangt er maar vanaf hoe je speelt...wil je op buitenspel spelen of dat je verdediging voor de goal hangt? In het laatste geval moet je High doen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:13 schreef Damzkieee het volgende:
Met alleen maar CB's spelen achterin is een goede tactiek of niet? Hoe doe je dan de mate van verdediging? Allemaal high?
Vergeet Morientes niet hequote:Op maandag 12 maart 2007 10:53 schreef Feen het volgende:
Valencia is ook een goed team, heeft in elke linie ook toppers:
Canizares, Ayala, Albelda, Joaquin, Villa
zometeen ?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:44 schreef Damzkieee het volgende:
Iemand zin in een potje zo?
Lekker op tijdquote:
Ik zit op afstudeerstagequote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:32 schreef Feen het volgende:
joo damzkiee, ik wil zo wel potje..
je moet ff veel oefenen om niet gedolt te worden had ik op het begin ook, maar op gegeven moment weet je wel wat je tegenstander gaat doen en kan je daar op reageren.
Valencia trouwens wel een lekker team in de die opstelling van jou, alleen die verdedigingquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:32 schreef Feen het volgende:
joo damzkiee, ik wil zo wel potje..
je moet ff veel oefenen om niet gedolt te worden had ik op het begin ook, maar op gegeven moment weet je wel wat je tegenstander gaat doen en kan je daar op reageren.
Data management. Copy formation naar 1 van bovenaan naar 1 van die onderste 10 (dachtik) vakjes. Dan save en klaar is kees. Je kan al die vakjes vullen met formaties van verschillende (of hetzelfde) teams.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:20 schreef Gunner het volgende:
Ik loop tegen het probleem aan dat ik niet weet hoe ik m'n formatie moet opslaan (xbox 360). Elke keer kan ik weer gaan schuiven met spelers![]()
Het boekje is daar alles behalve duidelijk in. Ik mag toch aannemen dat dit mogelijk is?
PES5quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Binnenkort ook maar aan de PES6, want de servers voor PES5 gaan sluiten.
Net nog AJAX - Barca 2-0. Die gast had een winst% van 66%, maar deze aanvoerder buigt voor niemand.quote:
Jij moet de omschakeling naar PES6 nog maken, dat wordt een zware dobber jong. Succes.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:53 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Net nog AJAX - Barca 2-0. Die gast had een winst% van 66%, maar deze aanvoerder buigt voor niemand.
Van PES4 naar 5 was al een zware dobber. Vertel maar alvast waar de knelpunten liggen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jij moet de omschakeling naar PES6 nog maken, dat wordt een zware dobber jong. Succes.
Lees maar effe een paar topics terug. Bij mij vooral de snelheid (trager), het schieten en soms de passing. Het went wel trouwens. Scheids is wel beterquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:14 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Van PES4 naar 5 was al een zware dobber. Vertel maar alvast waar de knelpunten liggen.
Helemaal mee eens! PES7 moet top worden dan hahahhahaha...quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:06 schreef Damzkieee het volgende:
Achter de bal lopen ziet die malle scheids soms ook als buitenspel, als je met zn 2en op de keeper afgaat bijvoorbeeld
Maar met beter bedoelde ik vooral beter dan in PES5, met dat overbodige gefluit de hele tijd.
Ik dacht dat ik dat gedaan had, maar ik zal nog eens kijken. Wie op welke positie staat onthoudt ie dan ook?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Data management. Copy formation naar 1 van bovenaan naar 1 van die onderste 10 (dachtik) vakjes. Dan save en klaar is kees. Je kan al die vakjes vullen met formaties van verschillende (of hetzelfde) teams.
Laden gaat in hetzelde menuutje.
Ja.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:10 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat gedaan had, maar ik zal nog eens kijken. Wie op welke positie staat onthoudt ie dan ook?
Wat kun je eigenlijk met die groepen?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:51 schreef Feen het volgende:
Er is wel een Fok! group, ben daar beheerde van, als je uitnodiging wilt moet je tegelijk met mij online zijn, offline uitnodiging werkt niet helaas. zit nu online, ga ff tegen een maatje, als je zin hebt zit ik in ps2 09
Ik denk dat dat komt omdat PES6 op de PS2 voort borduurt op de rest van de serie, waar PES6 op de X360 denk ik bijna van de grond af aan compleet nieuw is opgebouwd. Helaas lijkt dit niet zo wanneer je op een CRT TV speelt, want daar vind ik het er nog redelijk previous-gen uit zien. Maar op HDTV resoluties is het echt erg mooi.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:13 schreef jpg97 het volgende:
toch vind ik dat de X360 er maar karig vanaf komt... de PS2 versie is veel uitgebreider ( en de gameplay is beter ).
Jeweights.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Wel leuk spel, ga zeker veel online spelen nog.
Moet je even aan een moderator vragen, ik kan de OP niet meer wijzigen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:44 schreef Leonos het volgende:
Mag mijn nick in de OP?
ZmokerZ op de 360
* MisterJ.Lo heeft alleen een PS2quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Zullen we 360 toernooi houden ?
Niet echt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:08 schreef Feen het volgende:
dan lopen ze minder mee op naar voren zodat je centrale verdedigers niet 1 op 1 komen te staan.
omdat je fifa speeltquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom schiet ik nog zo vaak overen waarom schiet ik zo vaak recht op de keeper af
heb nu sinds vrijdag middag 98 ranked games gespeeld. nog geen last van gehadquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:20 schreef taart het volgende:
het gebeurt belachelijk vaak dat het menu vastloopt in liveDan komt er een bericht dat het niet gelukt is tegenstanders te vinden, en vervolgens kun je niks meer doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spel is dit soms. Ik raak al twee dagen achter elkaar geen pepernoot meer. Twee potjes gewonnen, typisch genoeg in unranked games.
quote:Op woensdag 25 april 2007 19:05 schreef twi het volgende:
Wat eensoms wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spel is dit soms. Ik raak al twee dagen achter elkaar geen pepernoot meer. Twee potjes gewonnen, typisch genoeg in unranked games.
maar ik merk wel dat als ik geconcentreerd bezig ben erg goed speel. Daarom heb ik ook van die wisselvallige periodes.
RB?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Gebruik je RB tijdens het schieten Jorien ?
Daarmee kun je de bal beter plaatsen.
Engelse competite hebben Arsenal,Manu en Chelsea volgens mij hun echte naamquote:Op maandag 30 april 2007 01:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik ga dit spel binnekort voor de 360 halen..
Maar mijn vraagje was: hoe zit het precies met de database? Welke competities zijn ''echt'' met ''echte'' teams? En dus geen East Londen ofzo..
Want data-updates zijn er niet lijkt mij?
vermeld dan welk platform, sjorsquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:48 schreef denthemen het volgende:
Toma en ik zijn op zoek naar 2 mensen die zo ff 2 vs 2 willen spelen, om 16.30, mensen?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vermeld dan welk platform, sjors
PC of PS2quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vermeld dan welk platform, sjors
nee dat ook weer nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wij zijn vrienden voor het leven![]()
niet happen. het juiste moment kiezen om een sliding in te zetten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:04 schreef Steeven het volgende:
Ik heb het spel nu ook sinds een week (vermaakte me prima met PES5 tot vorige week) en gisteren speelde ik met wat vrienden tegen elkaar. Eentje ervan is een vrij ervaren speler (doet ook mee met toernooien voor geld) en niemand kreeg de bal van hem afgepakt zowat de hele avond. Nu viel me al op dat afpakken moeilijker is dan in PES5, maar is er niet een trucje of tactiek ofzo dat een beetje helpt om mensen die je proberen te dollen gewoon goed aan te pakken?
Ik had idd door dat je de tegenstander het beste voor je kunt houden, alleen op het moment dat je bv met hem meerent en hij kapt, dan lijkt het alsof je altijd al te laat bent, dus dat je zonder in te stappen op het verkeerde been bent gezet (maar dat kan ook aan de spelers zelf liggen natuurlijk) en die gast rende zo de hele verdediging doorquote:niet happen. het juiste moment kiezen om een sliding in te zetten.
Ja ik ben ook van de tacklesquote:Tackles goed timen. Ik ben meer van het tacklen dan lafjes proberen de bal te ontfutselen.
tja, maar als je na 10 min. een penalty of een rode kaart krijgt loop je achter de feiten aanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:06 schreef Aanvoerder het volgende:
Tackles goed timen. Ik ben meer van het tacklen dan lafjes proberen de bal te ontfutselen.
Gebeurt bijna nooit bij mij.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:39 schreef toma het volgende:
[..]
tja, maar als je na 10 min. een penalty of een rode kaart krijgt loop je achter de feiten aan
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:13 schreef denthemen het volgende:
Toma kan nooit van me winnen, zielig toch
ga huilen omdat je constant ingemaakt wordtquote:Op maandag 18 juni 2007 23:02 schreef StarGazer het volgende:
Kutspel.
Mag de veters nog niet eens strikken van PES 3 en 4
Neuh ik win praktisch allesquote:Op maandag 18 juni 2007 23:09 schreef Flashwin het volgende:
[..]
ga huilen omdat je constant ingemaakt wordt![]()
ontopic:
nieuwe pes aangekondigdwordt nog beter dan 6 lijkt het
http://uk.ps3.ign.com/articles/797/797221p1.html
veel combineren als je aanvalt met snelle spelers. Met sterke spelers moet je meer duels aan gaan, en als je niet zo goed kunt verdedigen moet je niet veel happen maar de aanvallers wat meer moeten laten komen totdat je genoeg rugdekking hebt om een tackle in te zetten. Had er op het begin ook veel moeite mee, maar als je eenmaal een goede tactiek hebt gevonden en wat bent ingespeeld gaat t allemaal een stuk fijner.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:36 schreef De_Brandweer het volgende:
godver ik ben zo slecht heLeage op 3e niveau. ik speelde met ajax. verlies ik met 1-8 van ado
. Heeft er iemand tips zodat ik wat beter kan worden?
Wat ik nu doe: de bal overspelen tot dat een speler aan de zijkant de bal heeft. langs de zijkant naar de andere kant van het veld lopen, voorzet geven, en de bal overkoppen. Als ik door het midden wil verlies ik de bal altijd.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:54 schreef toma het volgende:
vooral de achterlijn halen en dan intikken werkt perfect met 2 vs 2.
Je rust bewaren. Gewoon rustig tikken en naar je radar kijken. De kansen komen vanzelf wel. In het begin zul je ze kilometers over schieten, maar je krijgt iig de kansen. Na verloop van tijd vliegen ze er allemaal inquote:Op maandag 25 juni 2007 18:36 schreef De_Brandweer het volgende:
godver ik ben zo slecht heLeage op 3e niveau. ik speelde met ajax. verlies ik met 1-8 van ado
. Heeft er iemand tips zodat ik wat beter kan worden?
Wat ik nu doe: de bal overspelen tot dat een speler aan de zijkant de bal heeft. langs de zijkant naar de andere kant van het veld lopen, voorzet geven, en de bal overkoppen. Als ik door het midden wil verlies ik de bal altijd.
Ik probeer die vrije trap van Ronaldinho tegen Werder Bremen, onder de muur door, te scoren. In Free Training is het me al een paar keer geluktquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:43 schreef WooZ het volgende:
Net m'n eerste goal uit een vrij trap gescoord
Waaaaaaa zó heb ik dus gescoordquote:Op zondag 8 juli 2007 14:26 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Ik probeer die vrije trap van Ronaldinho tegen Werder Bremen, onder de muur door, te scoren. In Free Training is het me al een paar keer geluktNu nog in een wedstrijd..wat een stuk moeilijker is aangezien het 16 meter gebied vaak vol spelers zit.
quote:Op zondag 8 juli 2007 16:55 schreef WooZ het volgende:
[..]
Waaaaaaa zó heb ik dus gescoord
Hier 2 filmpjes (kan je wel afspelen met vlc of 3gp player ofzo):
vrije trap
eigen goal van tegenstander
Ik ga PES7 gewoon kopen voor de PC. Eerst natuurlijk wel de demo even proberenquote:Op maandag 9 juli 2007 15:27 schreef jpg97 het volgende:
Ik weet wel dat ik nu ( na het debacle van PES6 op de XBOX360 ) niet meer blind PES7 ga kopen.
Ik kijk eerst ff de kat uit de boom.
huh?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:12 schreef WooZ het volgende:
bij mij gaat het inmiddels best redelijk, met als toppunt gewonnen van iemand met rating van 8500
Zelf ben ik toen ik begon van 5000 naar 4100 ofzo gegaan maar inmiddels zit ik weer rond de 5400 ofzo
rating van 850quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:16 schreef Mindstate het volgende:
ik denk gewoon dat hij telkens een nulletje te veel heeft getyped
huh?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:14 schreef Flashwin het volgende:
[..]
huh?
je bedoelt waarschijnlijk points. Ratingen hoger dan 700 zijn al zeldzaamen points zijn gebaseerd op het aantal wedstrijden dat je gespeeld hebt. Kunnen dus alleen maar hoger worden, ook al verlies je het merendeel van je wedstrijden
heb daar totaal geen last vanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:39 schreef Adothehague het volgende:
Is dat altijd dat pes 6 op de xbox 360 als je online speelt nogal wat last van lag/vertraging heb? Hij speelt iig anders als dat ik offline op de 360 tegen iemand speel. Klopt dat?
Daar had ik in 't begin ook veel last van nu niet zoquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:39 schreef Adothehague het volgende:
Is dat altijd dat pes 6 op de xbox 360 als je online speelt nogal wat last van lag/vertraging heb? Hij speelt iig anders als dat ik offline op de 360 tegen iemand speel. Klopt dat?
20mbit lijntje hierquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:41 schreef Adothehague het volgende:
En hebben jullie allebei echt breedband Internet?
Ok maar op de Xbox heb je toch in principe geen host? Daar gaat het toch via de servers die voor hosting zorgen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:48 schreef twi het volgende:
Natuurlijk is het online net wat anders. Klein beetje vertraging, maar dat went prima. Soms kom je alleen een knuppel tegen die denkt dat 'ie met 56k kan hosten en dan is het net alsof je naar een diashow zit te kijken.
Ja ik had em gelijk gekocht. Maar om eerlijk te zijn niet echt veel gebruikt. Het is leuk om de "verborgen" trucjes te leren, maar het boek bestaat voor het grootste gedeelte uit indepth analyses van de grootste club en landenteams.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:00 schreef JohnnyBe het volgende:
Iemand die Expert guide al eens gebruikt?
Als PES7 uitkomt?quote:Op maandag 30 juli 2007 12:07 schreef Aanvoerder het volgende:
Wanneer komt er weer een toernooi? Ik wil eeuwige Fok-roem vergaren.
waar dan? ik ben er ook naar op zoekquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Waar kan je een transferpatch downloaden voor PES6 online?
Edit: al gevonden.
ik niet anders moet ik een nieuwe PC aanschaffenquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:18 schreef andre347 het volgende:
Weten we al hoe de nieuwe PES er op de PC uit komt te zien. Ik wil minimaal dezelfde engine als op de Xbox360![]()
Klikquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:12 schreef toma het volgende:
[..]
waar dan? ik ben er ook naar op zoek
xbox 360?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:11 schreef toma het volgende:
iemand die een potje wil wagen tegen mij?
die eerste was leuker. Omhaal Huntelaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Stugge pot die tweede net toma, maar wel lachen.
Als je 2vs2 speelt met 2 clan members tegen 2 members van een andere clan.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:34 schreef Het_Jodenkoek het volgende:
Nick: G.J.S. Baresi
platform: Ps2
Favoriete teams: Chelsea FC , ManU, Brazilie
Vraagje.. Hoe kun je punten voor je clan behalen?
dan heeft ie iets veranderd in de database van PES6, met DKZ studio kun je dit veranderen.quote:Hoe Kun je uberhaupt andere clans uitdagen? Laatst speelde ik tegen iemand, die had PSV.. Maar met alleen maar topspelers als Ibra, Dinho etc.. Hoe kan dit?
mijn tactiekquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:54 schreef Het_Jodenkoek het volgende:
Mijn tactiek:
[afbeelding]
Heb ik sinds kort.. Het is een supertactiek voor Counter/tik voetbal ( zet ook altijd L2 Counterattack aan)
De sleutelspelers zijn de rwb/lwb's (daar zet ik robben. C ronaldo, giggs, kaka etc neer) ..
Waarom rwb en geen rmf of rwa? Omdat aanvallende spelers sowieso altijd diep staan (komt ook door de looplijnen en de counterattack die aanstaat) en omdat ze nu heerlijk meeverdedigen, en daardoor het voor de tegenstander heel moeilijk maakt om over de flanken aan te vallen..
ik speel verder AA en auto attack..
je speelt met Interquote:Op woensdag 5 september 2007 21:18 schreef WooZ het volgende:
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik scoor net een corner in één keer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stankovic draait em er zo in, het is moeilijk te zien met een brakke gsm maar hier is ie dan:
tadaaaaa![]()
![]()
En het mooie was dat ik 0-1 achterstond, dus zo 1-1, scoort die gast weer 2-1, vervolgens maakt ie eigen goal 2-2 en toen vloog ik naar 4-2
ja boeiend dat doet iedereen. Eerst koos ik altijd gewoon psv maar dat levert nogal wat frustratie op als je dat tegen mensen speelt met inter/man u/real/chelsea/barcaquote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 18:04 schreef Het_Jodenkoek het volgende:
ik ben nu online wil iemand een potje?
ps2 natuurlijk..quote:
Als ik hem op de PS3 heb wil ik er wel bijquote:Op zondag 9 september 2007 22:50 schreef Het_Jodenkoek het volgende:
Ik ben van plan om een clan op te richten .. Die gaat natuurlijk de Fok! clan heten! Wie lijkt het leuk erbij te komen? Laat het weten!
Mits veel animo, maak ik zsm clan aan
oei die laastste is lekker.quote:Op zondag 9 september 2007 21:53 schreef Roberto258 het volgende:
Een filmpje van ML met Ajax: http://www.youtube.com/watch?v=Ml1vTb6KQN4
er is al een FOK clan! voor ps2 en pc spelersquote:Op zondag 9 september 2007 22:50 schreef Het_Jodenkoek het volgende:
Ik ben van plan om een clan op te richten .. Die gaat natuurlijk de Fok! clan heten! Wie lijkt het leuk erbij te komen? Laat het weten!
Mits veel animo, maak ik zsm clan aan
Nee, ik heb dat spel ritueel aan flarden getrokkenquote:Op maandag 10 september 2007 10:46 schreef WooZ het volgende:
is er niemand met een 360 die nog wel eens speelt?
Wat is de naam? Kan ik joinen?quote:Op zondag 9 september 2007 23:30 schreef toma het volgende:
[..]
er is al een FOK clan! voor ps2 en pc spelers
FOK.nlquote:Op maandag 10 september 2007 12:59 schreef Het_Jodenkoek het volgende:
[..]
Wat is de naam? Kan ik joinen?
Nice! ik kan vanavond al een potje... Ben tot 22u zzeker onlinequote:Op dinsdag 11 september 2007 18:43 schreef toma het volgende:
[..]
FOK.nl
als ik een keer tegen je speel zal ik je toevoegen.
bene.. Ik was ff eten, kga nu online,,quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:37 schreef Roberto258 het volgende:
Effe potje doen? Ik zoek je wel effe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |