abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 oktober 2006 @ 11:22:26 #1
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42717716
Pro Evolution Soccer 6

De Pro Evolution Soccer reeks staat bekend om zijn realisme en Pro Evolution Soccer 6 bevat dan ook tal van nieuwe gameplay toevoegingen. De kunstmatige intelligentie van de spelers is geweldig aangepast, waar spelers nu eindelijk goed de ruimte in rennen ook als de bal niet in de buurt is. Zo wijzen ze ook waar ze de bal willen hebben om de aanval voort te zetten. Net zo is de fysieke kant van het spel verbeterd, waar spelers een verdediger de verkeerde kant kunnen uitsturen tijdens het aannemen van de bal en andersom verdedigers moeten leren niet te dicht op de tegenstander te gaan staan om te voorkomen voorbij gespeeld te worden.

Shingo ‘Seabass’ Takatsuka, het brein achter de serie, heeft ook aan een verfijnt schietsysteem gewerkt. Hierdoor zullen spelers meer onverwachte schoten kunnen loslaten dan in voorgaande versies en is het mechanisme voor volleys en halve volleys opnieuw ontwikkeld. Andere nieuwe bewegingen zijn onder meer de mogelijkheid om tijdens het uitvoeren van een sliding controle te houden over de bal, terwijl compleet nieuwe schijnbewegingen en achterwaarts dribbelen voor een nieuwe draai op het gebied van dribbelen zal gaan zorgen. Waar kopballen nog vrij statisch overkwamen in voorgaande delen heeft men dit ook op de schop gegooid en krijg je veel meer controle over je speler, waar deze heen springt en waar je de bal naar toe kopt.

Pro Evolution Soccer 6 heeft ook een aantal licenties van enkele nieuwe teams weten te bemachten, waaronder ook de nationale elftallen van Argentinie, Italie, Spanje, Zweden en ook Nederland. Andere toevoegingen bestaan uit beter uitgebalanceerde scheidsrechters, enkele nieuwe spelmodi en natuurlijk een verbeterde versie van de geliefde Master League.

Deze geweldige footie komt voor PS2/XBOX/X360 en Nintendo DS

[ Bericht 74% gewijzigd door jpg97 op 17-10-2006 16:45:15 ]
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 16 oktober 2006 @ 11:23:36 #2
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_42717752
O hoi.

Andere topic was te laat.
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
-Revolutionary Immortal Technique
pi_42717772
Haha, ok dan!

Maar dat plaatje van de pc is echt niet geloofwaardig. Zeker op een pentium 1 gespeeld
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_42717787
Deze was het eerst.
3 topics geopend .
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
pi_42717791
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:19 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Fifa.

We zitten in het PES-topic, dus ik wil duidelijkheid hebben over PES 6 en XBOX 360.

Zit de eredivisie en het NL elftal erin?
Hoeveel stadions?
  maandag 16 oktober 2006 @ 11:25:58 #6
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42717830
Ja eredivisie zit er in en NL-Elftal ook ( zover ik weet )
PieAir
pi_42717888
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:25 schreef jpg97 het volgende:
Ja eredivisie zit er in en NL-Elftal ook ( zover ik weet )

Schrok me bijna de tering door die Badabarbapapa ofzo, maar hij had het over FIFA ( )
  maandag 16 oktober 2006 @ 11:28:04 #8
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42717897
Interview met Shingo Takatsuka van Konami:
quote:
27 Oktober 2006 is de dag dat FIFA 07 het op zal nemen tegen Pro Evolution Soccer 6. Shingo 'Seabass' Takatsuka geeft nog wat informatie weg over Pro Evolution Soccer 6.

Om het interview dat gegeven is voor iedereen duidelijk te maken hebben we de vragen en de antwoorden even naar het Nederlands vertaald.

Jullie grootste rivaal FIFA heeft een nieuw animatie en grafisch systeem. Denk je dat het verschil van graphics tussen FIFA en PES 6 invloed zal hebben op de populariteit van PES 6 bij gamers?
Ik kan niet ontkennen dat FIFA mooie graphics heeft. Ons sterkste punt is de gameplay, en daar ben ik dan ook erg trots op.

Europa is een grote markt voor voetbalgames. Hebben jullie deze versie gelokaliseerd voor dit content, waar alles relevanter is voor het Europese publiek (spelers, stadions, stemmen, klimaat, type games...)?
We hebben de standaard moeilijkheidsgraad getweakt en aangepast, maar dat is het ongeveer. De reden hiervoor is dat ik denk dat gamers in de hele wereld hetzelfde over voetbal denken. Uiteraard hebben we wel enkele kleine aanpassingen gedaan, bijvoorbeeld de stemmen van Europese gebruikers.

En hoe staat het met de veel besproken 8 tegen 8 mode? Als het niet in PES 6 zit, zal er dan ooit zo'n mode komen?
Op dit moment is dit onmogelijk, ik denk echter dat ons team capabel is om dit mogelijk te maken.

Wat is volgens u de beste nieuwe feature in PES 6 die ons allemaal zal verrassen?
Wanneer je speelt ontdek je nieuwe moves, nieuwe trappen, nieuwe dribbelbewegingen en dit alles laat je het spel heel anders beleven en zal spelers doen verrassen.

Is het mogelijk om een hele league online te spelen?
Nee, helaas niet. Dit willen we echter wel zo snel als het kan mogelijk maken.

PES 5 had een iets lagere snelheid dan de voorgaande games, waardoor het voor de spelers mogelijk was om kleine foutjes te maken. Op deze manier was het mogelijk om het gameplan of een aanval van je tegenstander te verstoren, wat veel mensen frustreerde, maar waarvan anderen weer dachten dat het realistischer was. Waarom is dit nu wederom aangepast in PES 6, waarbij het lijkt alsof de actie wat sneller en vloeiende is, maar wellicht iets minder realistisch?
Ik denk niet dat PES 5 slecht was, maar we hebben het in PES 6 aangepast omdat het dichter bij de realiteit staat. Daarnaast moeten we ook kijken dat de snelheid goed is voor een game.

In de voorgaande games was het voor gamers lastig om echt in de game getrokken te worden en enthousiast te worden door de niet overtuigende reactie van het publiek. Is dit een punt waar jullie aan gewerkt hebben in deze next-gen versie? Met andere woorden, huren we nu meer de audio features van de FIFA titels, met luid geroep wanneer een goal gescoord is?
Dit keer hebben we echt gebruik gemaakt van de 5.1 kanalen, waardoor je de sfeer veel beter mee maakt. Dit punt was een belangrijke factor in onze ontwikkeltijd en een punt waar ik graag verder in wil experimenteren.

Bent u zelf fan van een specifiek voetbalteam, of bewondert u enkele spelers uit het echte leven?
Als ik geen fan was zou ik deze baan niet zo lang kunnen vervullen. Op dit moment ben ik een groot fan van Robby Fowler.

Waarom zijn Pro Evolution Soccer en Winning Eleven twee verschillende games, en is het mogelijk om Winning Eleven tegen Pro Evolution Soccer 6 te spelen op Xbox Live?
Er zit een gat van zes maanden tussen de Japanse en Europese versie van het spel. We zijn niet gestopt om de spellen te verbeteren, dit is dan ook de hoofdreden dat PES 6 anders is. Op dit moment kun je niet tegen Japanners spelen, dit is echter wel één van de doelen die we willen bereiken.

Hoeveel verschillende leagues uit deze wereld zien we in de game terug en welke zijn dit?
We hebben nu vier van de zes grote Europese leagues, en deze vier zitten compleet in het spel verwerkt. Voor de eerste keer is ook de eerste Franse league aanwezig.

In voorgaande Pro Evo titels zagen we slechts enkele spelers, teams, kits, stadions, etc. onder hun echte naam. Is dit vanwege de financiële grenezen of licensieproblemen en is dit in toekomstige problemen verholpen, waardoor we wel het echte effect krijgen?
Dit is puur een licentieprobleem. We willen zoveel mogelijk echte teams en spelers in het spel als mogelijk, en we zullen hier dan ook niet stoppen met verbeteren.

Wat voor dingen kunnen we verwachten in deze game game, zowel in Single Player als in Multiplayer, en is er een nieuw systeem aanwezig die disconnects zoveel mogelijk vermijden in online gameplay? Het is zeer frustrerend als iemand net voor het einde stopt zodat deze geen punten verliest.
We kijken altijd naar manieren om cheaten te voorkomen. Dit keer hebben we een beter systeem, dus ik denk dat er minder mensen zullen stoppen voor het einde. Uiteindelijk komt het er echter wel op neer dat gamers gewoon eerlijk spelen.
PieAir
pi_42717917
Ach, nu kan ik het me ook wel weer herinneren, ik heb Ajax zien spelen op een filmpje (360 versie), dus dat is i.i.g. duidelijk
pi_42717957
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:27 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Schrok me bijna de tering door die Badabarbapapa ofzo, maar hij had het over FIFA ( )
Sorry man, maar alles ging door elkaar!
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_42718008
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:17 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

[afbeelding]

Mooi man
Ik heb nu PES5 op de PC en die ziet er stukken mooier uit dan dit. Ik geloof nooit dat het minder wordt dan PES5 nu is.
pi_42718054
OH MY GOD WHAT A GAME

You may have been seeing some posts saying that pes6 is the same as we10. That is wrong. I played one match so far, and I realize it is a whole new game, and the ai has improved a lot. The game is slower and more realistic, now you can do a cross and no one is there, it gives more feeling to the game, and ai do a lot of runs and passes you never saw in we10. This game is so amazing, the´ve taken the game to a whole new level. It still looks like, and feels like we10, but it is not the same. The graphics and animations is better. I´m very impressed

Kan niet wachten
pi_42718074
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:31 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik heb nu PES5 op de PC en die ziet er stukken mooier uit dan dit. Ik geloof nooit dat het minder wordt dan PES5 nu is.
Wie zegt dat het minder wordt dan?
pi_42718160
Deze was dus als eerste
zal ik ff gast modden
pi_42718208
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:33 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Wie zegt dat het minder wordt dan?
Deze screenshot is veel minder dan dat ik nu met PES5 kan laten zien.
  maandag 16 oktober 2006 @ 11:38:56 #16
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42718240
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:33 schreef Afunados het volgende:
OH MY GOD WHAT A GAME

You may have been seeing some posts saying that pes6 is the same as we10. That is wrong. I played one match so far, and I realize it is a whole new game, and the ai has improved a lot. The game is slower and more realistic, now you can do a cross and no one is there, it gives more feeling to the game, and ai do a lot of runs and passes you never saw in we10. This game is so amazing, the´ve taken the game to a whole new level. It still looks like, and feels like we10, but it is not the same. The graphics and animations is better. I´m very impressed

Kan niet wachten
PS2? Hmm.. ik vond WE10 wel beter tot nu toe hoor..maar dat kan ook aan mij liggen. De snelheid is inderdaad een stuk minder in PES6 en ik mis dus de snelle vrije trap.
PieAir
pi_42718269
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:37 schreef VoreG het volgende:

[..]

Klopt.
pi_42718315
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:37 schreef VoreG het volgende:

[..]

Die screen was van FIFA meen ik.. Dat bedoelde ik met erg slechte graphics van FIFA op de PC
pi_42718346
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:41 schreef nicomart het volgende:

[..]

Die screen was van FIFA meen ik.. Dat bedoelde ik met erg slechte graphics van FIFA op de PC
Juist
pi_42718388
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:33 schreef Afunados het volgende:
OH MY GOD WHAT A GAME

Kan niet wachten
Over welke versie gaat dit?
Houd van een lijntje.
pi_42718501
PES! .
pi_42718519
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:41 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Juist
Dan heb ik helemaal niks gezegd

Waarom gaat het over FIFA in dit topic? .
pi_42718580
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:51 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dan moet je LEZEN

Er werd gezegd dat FIFA slechte graphics had op de pc, iemand vroeg , en toen kwam ik dus met het bewijs.
pi_42718626
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:51 schreef VoreG het volgende:

[..]

Zoals gezegd wilde ik weten of PES6 wel NL competitie en eltal had. Omdat ik door de slechte graphics van FIFA op de PC erg slecht vond en de ontbreken van de NL competitie en elftal op de xbox360, dreig gaan over te stappen van FIFA naar PES..
pi_42718644
PES6 is wel ff wennen als je echt gewend bent PES5 te spelen, vind ik. Ik heb 5 november nog een PES5 toernooi dus laat PES6 tot die tijd mooi nog ff liggen .

Ik vind de vrije ballen overigens niet makkelijker geworden in deel 6, in deel 5 plofte ik ze er achter elkaar in met Pirlo, dit deel -waarin zijn stats beter zijn geworden- schiet ik maar 1 op 15 raak ofzo .

AC Milan is er hoe dan ook op achteruit gegaan ivm het vertrek van Shevchenko en Stam, en de spelers die aangetrokken zijn en in het echt goed zijn zijn hier nog niet goed genoeg (Jankulovski, Gourcuff, etc), dat valt wel tegen.

Eredivisie en NL elftal zit er gewoon in mét de echte licensies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')