Dames en Heren,
Ik ben van plan om een online toernooi te gaan organiseren voor de
ps2 en pc, het zal een toernooi worden met
clubteams, we spelen met
16 man en 4 groepen van 4 clubs,
de nummers 1 en 2 plaatsen zich voor de kwartfinale van het toernooi. Elke club mag maar
1 keer gekozen worden, voor de mensen die op de pc spelen,
zorg altijd voor een screen zodat er niet gerommelt word met uitslagen en dergelijke, dit telt ook voor de mensen die op de ps2 spelen, dit is wel wat moeilijker maar desnoods neem je een foto met je mobiel of iets dergelijks. Ik geef men een paar dagen de tijd om een wedstrijd te spelen, ben je al sneller klaar en kan je niet wachten op je volgende wedstrijd mag je natuurlijk altijd eerder spelen.
Mochten 2 teams beide niks van zich laten horen binnen deze tijd dan zal ik de computer deze wedstrijd laten spelen en dan telt deze uitslag mocht 1 van de teams wel zijn best doen om aanwezig te zijn en dit ook duidelijk kan aantonen wint die persoon met 3-0Bij eventueel cheaten of écht niks meer van je laten horen word je eruit geschopt en komt er iemand in jou plek, let op: Als iemand een lag heeft valt dit niet onder cheaten, maar mocht ik over dezelfde persoon vaker klachten krijgen sluit ik niet uit dat deze persoon het toernooi moet verlaten!
Veel mensen zullen denken: Dat is niet mogelijk, met de ps2 tegen een pc, maar dat is het dus wel.
je moet naar de English/French server gaan en dan English Friendly Common lobby 1 binnengaan, maar je moet wel eerst muliti-platform enablen!Dit is voor zover ik weet een beetje alles wat ik wou vertellen, wanneer er 16 deelnemers zijn zal ik de laatste regels(wedstrijd instelling e.d.) even uitwerken.
Hieronder een lijstje met gegevens die ik nodig heb voor het toernooi, graag even kopieeren en jezelf er achter zetten mocht je meedoen
NB: Wel je gebruikersnaam zoals je bekend staat bij online PES!
Username:Denthemen
Email:juvenr1@zonnet.nl
Team:Inter Milan
Username: Feen
Email: frankvanveen(apestaart)hot mail punt com
Team: Valencia
Username: SpankTheMonkey
Email: billy24680@hotmail.com
Team: FC Barcelona
Username: satecl
Email: stefvisser@quicknet.nl
Team: Real Madrid