* MisterJ.Lo heeft alleen een PS2quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Zullen we 360 toernooi houden ?
Niet echt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:08 schreef Feen het volgende:
dan lopen ze minder mee op naar voren zodat je centrale verdedigers niet 1 op 1 komen te staan.
omdat je fifa speeltquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom schiet ik nog zo vaak overen waarom schiet ik zo vaak recht op de keeper af
heb nu sinds vrijdag middag 98 ranked games gespeeld. nog geen last van gehadquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:20 schreef taart het volgende:
het gebeurt belachelijk vaak dat het menu vastloopt in liveDan komt er een bericht dat het niet gelukt is tegenstanders te vinden, en vervolgens kun je niks meer doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spel is dit soms. Ik raak al twee dagen achter elkaar geen pepernoot meer. Twee potjes gewonnen, typisch genoeg in unranked games.
quote:Op woensdag 25 april 2007 19:05 schreef twi het volgende:
Wat eensoms wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spel is dit soms. Ik raak al twee dagen achter elkaar geen pepernoot meer. Twee potjes gewonnen, typisch genoeg in unranked games.
maar ik merk wel dat als ik geconcentreerd bezig ben erg goed speel. Daarom heb ik ook van die wisselvallige periodes.
RB?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Gebruik je RB tijdens het schieten Jorien ?
Daarmee kun je de bal beter plaatsen.
Engelse competite hebben Arsenal,Manu en Chelsea volgens mij hun echte naamquote:Op maandag 30 april 2007 01:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik ga dit spel binnekort voor de 360 halen..
Maar mijn vraagje was: hoe zit het precies met de database? Welke competities zijn ''echt'' met ''echte'' teams? En dus geen East Londen ofzo..
Want data-updates zijn er niet lijkt mij?
vermeld dan welk platform, sjorsquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:48 schreef denthemen het volgende:
Toma en ik zijn op zoek naar 2 mensen die zo ff 2 vs 2 willen spelen, om 16.30, mensen?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vermeld dan welk platform, sjors
PC of PS2quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vermeld dan welk platform, sjors
nee dat ook weer nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wij zijn vrienden voor het leven![]()
niet happen. het juiste moment kiezen om een sliding in te zetten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:04 schreef Steeven het volgende:
Ik heb het spel nu ook sinds een week (vermaakte me prima met PES5 tot vorige week) en gisteren speelde ik met wat vrienden tegen elkaar. Eentje ervan is een vrij ervaren speler (doet ook mee met toernooien voor geld) en niemand kreeg de bal van hem afgepakt zowat de hele avond. Nu viel me al op dat afpakken moeilijker is dan in PES5, maar is er niet een trucje of tactiek ofzo dat een beetje helpt om mensen die je proberen te dollen gewoon goed aan te pakken?
Ik had idd door dat je de tegenstander het beste voor je kunt houden, alleen op het moment dat je bv met hem meerent en hij kapt, dan lijkt het alsof je altijd al te laat bent, dus dat je zonder in te stappen op het verkeerde been bent gezet (maar dat kan ook aan de spelers zelf liggen natuurlijk) en die gast rende zo de hele verdediging doorquote:niet happen. het juiste moment kiezen om een sliding in te zetten.
Ja ik ben ook van de tacklesquote:Tackles goed timen. Ik ben meer van het tacklen dan lafjes proberen de bal te ontfutselen.
tja, maar als je na 10 min. een penalty of een rode kaart krijgt loop je achter de feiten aanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:06 schreef Aanvoerder het volgende:
Tackles goed timen. Ik ben meer van het tacklen dan lafjes proberen de bal te ontfutselen.
Gebeurt bijna nooit bij mij.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:39 schreef toma het volgende:
[..]
tja, maar als je na 10 min. een penalty of een rode kaart krijgt loop je achter de feiten aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |