abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44222182

Post straks allemaal je naam en je platform, zal ik hier bijhouden waar iedereen speelt.

Nick: Feen
Platform: PS2
Favourite team: Valencia

Nickname : Satecl
Platform : PS2
Fav. Team : Real Madrid/Spanje

Nickname : Stargazer
Fav. Team : AFC Ajax/FC Barcelona

Nick: teracon
Favourite team: Man Utd, Barcelona

Nick: Harregarre
Favourite team: Inter Milan / Manchester United

Nick: Darkzell
Favourite teams: Inter/AC Milan

Nickname : vanBoeschoten
Fav. Team : Barca / Inter

FargoNLD
PS2
Favourite teams: Nederland / Arsenal

Nickname: Denthemen
Favoriete teams: Inter, Tottenham

Nick:Krazy...
Favourite team: Arsenal

Nick: Joery
Favourite team: Barcelona, Arsenal

Nickname: -Carter-
Favoriete teams: Barcelona, The Netherlands

Nick: FireFox
Platform: ps2
Favo team: Barcalona, Ajax

Nick: SpankTheMonke
Platform: PC
Favourite team: Arsenal

Nickname: BennyNL
Fav. Team: Barcelona/Frankrijk

Nickname : 0626782924
Platform : PC
Fav. Team : Barcelona/NEC

Nickname: Ricardinho
Fav. Team: Brazilië, Barca, Milan

Nick: MartijnDB
Favourite team: FC Barcelona

Nickname : VirgulateDuke
Platform : Xbox 360
Fav. Team : Inter

Gamertag: Emjay NL
Platform: Xbox 360

Nickname : quantas lion
Platform : Xbox 360
Fav. Team : Real Madrid/Inter

Nickname: prd 299
platform: Xbox 360
Fav. Team: barca, ajax, brazil, nederland

Nickname : Nyx1978
Platform : 360
Fav team : Atletico Madrid

Nickname : Zjapio
Platform : XBOX360
Fav. Team : Barcalona / Real Madrid / Inter Milan

Nickname : Bassie de clown
Platform : 360
Fav team : Barcelona , Nederland

Gamertag: Gajes
X360
Favo club: Arsenal/ chelsea

Nickname: ElmarO
Platform: Xbox360
Favoriete teams: Chelsea FC, Brazilië.

Nickname: Kruimeldief
Favoriete teams: Chelsea, Bayern Munchen

Nickname: I Capo I (hoofdletter i)
Favoriete teams: Man United, Inter

Nickname: Un4 NL
Favoriete teams: Arsenal, Tottenham

Nickname: DriesNL
Favoriete teams: Chelsea, Argentinie

#4 [MULTI] Pro evolution soccer 6 #4: Lekker rondspelen!
#5 [MULTI] PES6: Wij wachten nog een weekje...
#6 [MULTI] PES6: Wachten op goed werkende servers
#7 [MULTI] PES6: PES online is gaaff
#8 [Multi] PES 6 online met de FOK.nl group
#9 [Multi] PES 6 - Winst! Gelijk! Verlies!
#10 [Multi] PES6 #10: Bekend om zijn realisme

[ Bericht 5% gewijzigd door Feen op 07-12-2006 14:10:49 ]
PSN id: Feen | Wating for PES2008 | SOCOM4
pi_44222906
PES
pi_44222911
Ik speel met Man Udt. 3-4-3 en heb Jan Koller als pinchitter gekocht, maar kan iemand mij uitleggen hoe je het beste vanuit de achterlijn een goeie voorzet geeft op de spits en hoe je hem er goed inkopt? Ik kop hem altijd over....
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_44222965
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:25 schreef satecl het volgende:
Ik speel met Man Udt. 3-4-3 en heb Jan Koller als pinchitter gekocht, maar kan iemand mij uitleggen hoe je het beste vanuit de achterlijn een goeie voorzet geeft op de spits en hoe je hem er goed inkopt? Ik kop hem altijd over....
2 tikjes voor degene die dichtbij staat. 1 tikje voor degene die verder staat. 3 tikjes voor over de grond!

anders is het juiste hoek mikken en de knop drukken!

over het koppen, op tijd (niet te vroeg of te laat) de knop indrukken en maar heel kort.
pi_44223074
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:27 schreef rival het volgende:

[..]

2 tikjes voor degene die dichtbij staat. 1 tikje voor degene die verder staat. 3 tikjes voor over de grond!

anders is het juiste hoek mikken en de knop drukken!

over het koppen, op tijd (niet te vroeg of te laat) de knop indrukken en maar heel kort.
als ik kop, hou ik de kop-knop altijd op het goeie moment ingedrukt, moet dat niet...
pi_44223184
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:30 schreef satecl het volgende:

[..]

als ik kop, hou ik de kop-knop altijd op het goeie moment ingedrukt, moet dat niet...
hij moet losgelaten worden op het moment dat je kopt! (tenminste, zo werkt het bij mij)
pi_44223334
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:33 schreef rival het volgende:

[..]

hij moet losgelaten worden op het moment dat je kopt! (tenminste, zo werkt het bij mij)
Idd, dat is het. Ik vind dat ze het koppen echt goed hebben uitgewerkt, het is echt timing allemaal. Scoor de laatste tijd steeds vaker uit hoekschoppen met kopballen.
pi_44223390
Ik ga zo wel ff met ML training doen...
pi_44224111
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Idd, dat is het. Ik vind dat ze het koppen echt goed hebben uitgewerkt, het is echt timing allemaal. Scoor de laatste tijd steeds vaker uit hoekschoppen met kopballen.
ook met schieten! eerst kon je een pass geven en dan meteen op schieten drukken en dan schoot je perfect op het moment dat je de bal raakte.. nu moet je timen e.d. het kost iets meer moeite maar als je het gewent bent is et veel leuker spelen zo!
pi_44224213
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:57 schreef rival het volgende:

[..]

ook met schieten! eerst kon je een pass geven en dan meteen op schieten drukken en dan schoot je perfect op het moment dat je de bal raakte.. nu moet je timen e.d. het kost iets meer moeite maar als je het gewent bent is et veel leuker spelen zo!
Wel irritant is als ik denk een sliding te doen om de bal voor een voet weg te tikken, dat als mijn speler er dan eerder is hij de bal keihard wegpeund.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 7 december 2006 @ 15:03:30 #11
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44224268
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:57 schreef rival het volgende:

[..]

Briljant idd. Hangt nu van nog meer factoren af, die ook realistisch zijn. Zoals: ligt de bal voor zijn sterke been, zijn er verdedigers vlak in de buurt, staat die met gezicht naar de goal, snelheid van lopen etc.
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:01 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Wel irritant is als ik denk een sliding te doen om de bal voor een voet weg te tikken, dat als mijn speler er dan eerder is hij de bal keihard wegpeund.
Herkenbaar, en erg irri idd.
pi_44224361
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  donderdag 7 december 2006 @ 15:28:47 #13
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_44225172
haha ff flink lopen trainen op kopballen, eerste wedstrijd met ML, eerste goal: fantastische kopbal van Alan Smith
pi_44225971
Jemig man. Net weer online tegen een Nederlander die alleen maar met Barcelona speelt. Eerste potje kom ik 1-0 voor in de eerste helft. Die gast krijgt echt een halve kans en op de een of andere manier vliegen al mijn verdedigers als de rode zee open voor 'Mozes' Eto'o. 1-1. Daarna scoort 'ie in de 88e minuut met een cutback de 2-1. Zo triest.

Dus ik doe nog een potje tegen 'm. Ik kom zeer verdiend 1-0 voor. Opeens, na de aftrap besluiten mijn verdedigers om weer met z'n allen rode zee te spelen. 1-1. En zo gaat het spelletje door tot de 3-3. Echt telkens na de aftrap stuiven mijn verdedigers uiteen als een van zijn spelers eraankomt. Echt WTF? Is het soms de bedoeling van Konami dat ik dit potje verlies? Gelukkig scoor ik nog met een briljant afstandsschot van Saha. Maar goed, begint die gast mij een loser te noemen. Maar goed, schijt aan Barcelona-gebruikende, Cutback-spelende apen.
pi_44226130
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
schijt aan Barcelona-gebruikende, Cutback-spelende apen.
ik speel ook met barca! doe ik eigenlijk al vanaf dat ik voetbalspellen speel! wat is daar mis mee? ik speel nog steeds gewoon een potje voetbal met kaatsen en passjes e.d.......
pi_44227283
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:13 schreef rival het volgende:

[..]

ik speel ook met barca! doe ik eigenlijk al vanaf dat ik voetbalspellen speel! wat is daar mis mee? ik speel nog steeds gewoon een potje voetbal met kaatsen en passjes e.d.......
Ja met allemaal überspelers die overal iedereen voorbij lopen.

Gatverdamme zeg, wat een kutspel is 't eigenlijk ook. Net weer online een potje waarbij ik kans na kans krijg. Op de meest wonderbaarlijke manieren gaan ze mis, maar dan ook echt gewoon zo apart dat het gewoon doorgestoken kaart is. En dan krijgt die gast in de 1e helft niet eens 1 kans maar scoort 'ie wel. Hoe? Een van mijn verdedigers denkt dat het nodig is om de bal vanuit een corner SNOEIHARD ( ) in eigen doel te koppen. Ik trek dit echt niet meer.
pi_44227883
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:25 schreef satecl het volgende:
Om te koppen moet je bij een lastige bal de schietknop net indrukken voordat het hoofd wordt geraakt.
Is het een bal die heel makkelijk is, waar nog tegenaan gelopen moet worden zeg maar, kan je gewoon de schietknop langer indrukken om extra kracht te geven.
  donderdag 7 december 2006 @ 17:41:43 #18
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_44229301
Meteen m'n eerste cup gewonnen, met Parma uiteraard. Alleen Celtic was in de poulefase te sterk, maar verder werd zelfs Real Madrid met gemak aan de kant gezet.
  donderdag 7 december 2006 @ 17:44:01 #19
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_44229373
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:44 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Gatverdamme zeg, wat een kutspel is 't eigenlijk ook. Net weer online een potje waarbij ik kans na kans krijg. Op de meest wonderbaarlijke manieren gaan ze mis, maar dan ook echt gewoon zo apart dat het gewoon doorgestoken kaart is. En dan krijgt die gast in de 1e helft niet eens 1 kans maar scoort 'ie wel. Hoe? Een van mijn verdedigers denkt dat het nodig is om de bal vanuit een corner SNOEIHARD ( ) in eigen doel te koppen. Ik trek dit echt niet meer.
Mooi hè, voetbal.
pi_44229417
quote:
Op donderdag 7 december 2006 17:41 schreef pfaf het volgende:
Meteen m'n eerste cup gewonnen, met Parma uiteraard. Alleen Celtic was in de poulefase te sterk, maar verder werd zelfs Real Madrid met gemak aan de kant gezet.
Welk niveau speel je
  donderdag 7 december 2006 @ 17:47:41 #21
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_44229511
quote:
Op donderdag 7 december 2006 17:45 schreef VoreG het volgende:

[..]

Welk niveau speel je
Regular.
Maar ik ben dan ook nog extreem n00b.

Kan iemand overigens die volley zoals die bij de training wordt uitgelegd? Ik zal el compleet verkeerd timen, maar mij lukt het niet.
Net als vrije trappen, daar snap ik ook nog geen snars van.
  donderdag 7 december 2006 @ 17:53:48 #22
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_44229698
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:44 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

waarom speel jij het,,,, je ben er alleen maar negatief over...
idee voor SuperHarregarre:
pi_44229764
Zolang er niets te zeuren valt zouden we hier niet op fok zitten hehe
PSN id: Feen | Wating for PES2008 | SOCOM4
  donderdag 7 december 2006 @ 18:12:50 #24
43600 bremmie
Live The Dream...
pi_44230179
Nogmaals mijn vraag uit het vorige topic:
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:11 schreef bremmie het volgende:
Is het bij PES 6 nog steeds zo dat als je in een league speelt (Eredivisie, Premier League, Ligue 1, enz) dat je geen transfers kunt maken?
Want dat was in PES 5 dacht ik niet het geval.
Alleen in Master League kon dit.

Vond ik wel jammer, wilde best de Eredivisie winnen, maar het is dan leuk om spelers aan te trekken en te verkopen...

Is dit dus veranderd of niet???
The dream, make it real.. So that you can say.. That you lived your way for real.. Don't give up on your needs and all your fantasies.. (Face Tomorrow-Live The Dream)
  donderdag 7 december 2006 @ 19:01:08 #25
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44231274
quote:
Op donderdag 7 december 2006 17:47 schreef pfaf het volgende:
Kan iemand overigens die volley zoals die bij de training wordt uitgelegd? Ik zal el compleet verkeerd timen, maar mij lukt het niet.
Ja, je moet iets sneller trappen dan je zou denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')