2 tikjes voor degene die dichtbij staat. 1 tikje voor degene die verder staat. 3 tikjes voor over de grond!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:25 schreef satecl het volgende:
Ik speel met Man Udt. 3-4-3 en heb Jan Koller als pinchitter gekocht, maar kan iemand mij uitleggen hoe je het beste vanuit de achterlijn een goeie voorzet geeft op de spits en hoe je hem er goed inkopt? Ik kop hem altijd over....
als ik kop, hou ik de kop-knop altijd op het goeie moment ingedrukt, moet dat niet...quote:Op donderdag 7 december 2006 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
2 tikjes voor degene die dichtbij staat. 1 tikje voor degene die verder staat. 3 tikjes voor over de grond!
anders is het juiste hoek mikken en de knop drukken!
over het koppen, op tijd (niet te vroeg of te laat) de knop indrukken en maar heel kort.
hij moet losgelaten worden op het moment dat je kopt! (tenminste, zo werkt het bij mij)quote:Op donderdag 7 december 2006 14:30 schreef satecl het volgende:
[..]
als ik kop, hou ik de kop-knop altijd op het goeie moment ingedrukt, moet dat niet...
Idd, dat is het. Ik vind dat ze het koppen echt goed hebben uitgewerkt, het is echt timing allemaal. Scoor de laatste tijd steeds vaker uit hoekschoppen met kopballen.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
hij moet losgelaten worden op het moment dat je kopt! (tenminste, zo werkt het bij mij)
ook met schieten! eerst kon je een pass geven en dan meteen op schieten drukken en dan schoot je perfect op het moment dat je de bal raakte.. nu moet je timen e.d. het kost iets meer moeite maar als je het gewent bent is et veel leuker spelen zo!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Idd, dat is het. Ik vind dat ze het koppen echt goed hebben uitgewerkt, het is echt timing allemaal. Scoor de laatste tijd steeds vaker uit hoekschoppen met kopballen.![]()
Wel irritant is als ik denk een sliding te doen om de bal voor een voet weg te tikken, dat als mijn speler er dan eerder is hij de bal keihard wegpeund.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
ook met schieten! eerst kon je een pass geven en dan meteen op schieten drukken en dan schoot je perfect op het moment dat je de bal raakte.. nu moet je timen e.d. het kost iets meer moeite maar als je het gewent bent is et veel leuker spelen zo!
Briljant idd. Hangt nu van nog meer factoren af, die ook realistisch zijn. Zoals: ligt de bal voor zijn sterke been, zijn er verdedigers vlak in de buurt, staat die met gezicht naar de goal, snelheid van lopen etc.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
ook met schieten! eerst kon je een pass geven en dan meteen op schieten drukken en dan schoot je perfect op het moment dat je de bal raakte.. nu moet je timen e.d. het kost iets meer moeite maar als je het gewent bent is et veel leuker spelen zo!
Herkenbaar, en erg irri idd.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wel irritant is als ik denk een sliding te doen om de bal voor een voet weg te tikken, dat als mijn speler er dan eerder is hij de bal keihard wegpeund.![]()
![]()
ik speel ook met barca! doe ik eigenlijk al vanaf dat ik voetbalspellen speel! wat is daar mis mee? ik speel nog steeds gewoon een potje voetbal met kaatsen en passjes e.d.......quote:Op donderdag 7 december 2006 16:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
schijt aan Barcelona-gebruikende, Cutback-spelende apen.
Ja met allemaal überspelers die overal iedereen voorbij lopen.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:13 schreef rival het volgende:
[..]
ik speel ook met barca! doe ik eigenlijk al vanaf dat ik voetbalspellen speel! wat is daar mis mee? ik speel nog steeds gewoon een potje voetbal met kaatsen en passjes e.d.......
Om te koppen moet je bij een lastige bal de schietknop net indrukken voordat het hoofd wordt geraakt.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:25 schreef satecl het volgende:
Ik speel met Man Udt. 3-4-3 en heb Jan Koller als pinchitter gekocht, maar kan iemand mij uitleggen hoe je het beste vanuit de achterlijn een goeie voorzet geeft op de spits en hoe je hem er goed inkopt? Ik kop hem altijd over....
Mooi hè, voetbal.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja met allemaal überspelers die overal iedereen voorbij lopen.![]()
Gatverdamme zeg, wat een kutspel is 't eigenlijk ook. Net weer online een potje waarbij ik kans na kans krijg. Op de meest wonderbaarlijke manieren gaan ze mis, maar dan ook echt gewoon zo apart dat het gewoon doorgestoken kaart is.En dan krijgt die gast in de 1e helft niet eens 1 kans maar scoort 'ie wel. Hoe? Een van mijn verdedigers denkt dat het nodig is om de bal vanuit een corner SNOEIHARD (
![]()
![]()
) in eigen doel te koppen. Ik trek dit echt niet meer.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welk niveau speel jequote:Op donderdag 7 december 2006 17:41 schreef pfaf het volgende:
Meteen m'n eerste cup gewonnen, met Parma uiteraard. Alleen Celtic was in de poulefase te sterk, maar verder werd zelfs Real Madrid met gemak aan de kant gezet.
Regular.quote:
waarom speel jij het,,,, je ben er alleen maar negatief over...quote:Op donderdag 7 december 2006 16:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gatverdamme zeg, wat een kutspel is 't eigenlijk ook. Net weer online een potje waarbij ik kans na kans krijg. Op de meest wonderbaarlijke manieren gaan ze mis, maar dan ook echt gewoon zo apart dat het gewoon doorgestoken kaart is.En dan krijgt die gast in de 1e helft niet eens 1 kans maar scoort 'ie wel. Hoe? Een van mijn verdedigers denkt dat het nodig is om de bal vanuit een corner SNOEIHARD (
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 12:11 schreef bremmie het volgende:
Is het bij PES 6 nog steeds zo dat als je in een league speelt (Eredivisie, Premier League, Ligue 1, enz) dat je geen transfers kunt maken?
Want dat was in PES 5 dacht ik niet het geval.
Alleen in Master League kon dit.
Vond ik wel jammer, wilde best de Eredivisie winnen, maar het is dan leuk om spelers aan te trekken en te verkopen...
Is dit dus veranderd of niet???
Ja, je moet iets sneller trappen dan je zou denken.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:47 schreef pfaf het volgende:
Kan iemand overigens die volley zoals die bij de training wordt uitgelegd? Ik zal el compleet verkeerd timen, maar mij lukt het niet.
Vrije trappenquote:Op donderdag 7 december 2006 17:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Regular.
Maar ik ben dan ook nog extreem n00b.![]()
Kan iemand overigens die volley zoals die bij de training wordt uitgelegd? Ik zal el compleet verkeerd timen, maar mij lukt het niet.
Net als vrije trappen, daar snap ik ook nog geen snars van.
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:53 schreef satecl het volgende:
[..]
waarom speel jij het,,,, je ben er alleen maar negatief over...
idee voor SuperHarregarre:
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat teams met Henry sneller zijn. Dus een Arsenal en een Frankrijk. Als Henry eenmaal een beetje los is van de verdediger kun je er gewoon langssprinten.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:38 schreef VoreG het volgende:
Iemand trouwens al eens met Newcastle gespeeld? Leuk team, technisch en ontzettend snel. Ik denk het snelste team van het spel
Een aanval met Martins en Owen, en als linker en recht middenvelder (wat aanvallend ingesteld) Luque en Dyer.
Dan nog daar controlerend tussenin Duff en als opruimer daarachter Parker
Alleen de gemiddelde lengte is 1,73 maar als je zulke snelle spelers hebt die ook zo technisch zijn hoef je niet aan te vallen door de lucht
Goeie tipquote:Op donderdag 7 december 2006 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
hij moet losgelaten worden op het moment dat je kopt! (tenminste, zo werkt het bij mij)
vreemd.. ik heb wat namen uit die lijst (alleen degene die et hoogste stonden dus 93.5%) gewoon kunnen vinden!quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:17 schreef twi het volgende:
Ik zag in de vorige topic een lijst met talenten. Nu zie ik daar Anita in staan, van 17. Jongen van Ajax neem ik aan. Staan ook nog een zooi anderen in, maar ik kan ze in mijn ML niet vinden? Staat ook niet bij het match team van Ajax? Hoe zit dat?
't Is me gelukt, al vind ik de volley bij het verkeerd timen mooier. Zo'n streep richting de kruising.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ja, je moet iets sneller trappen dan je zou denken.
Wanneer moet ik X of driehoekje indrukken?quote:Op donderdag 7 december 2006 19:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vrije trappen
Gewoon schieten en is het van dichtbij (-20m) dan ook X ingedrukt houden, is het verder weg driehoekje ingedrukt houden.
Verder schiet ik ook altijd met R2 ingedrukt.
Ja, dat scheelt bij het schieten überhaupt inderdaad. In alle intensiteit houdt ik de schietknop namelijk altijd te lang ingedrukt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:41 schreef rival het volgende:
als je gewoon de R knop erbij doet (geplaatst schot) kom je al een eindje verder!
is dat nou zo een cut back goal? (alleen dan niet goed uitgevoert in dit geval)quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wie hebben er hier trouwens al hilarische doelpunten gehad?
Even een paar van mij:
1. Cristiano Ronaldo langs de achterlijn lopend. Op 't moment dat de keeper duikt drukte ik op sprinten waardoor de bal onder de keeper door ging. Daarna ging Ronaldo erlangs waarna ik de bal het doel inliep.![]()
Dat dus allemaal op 1 centimeter van de achterlijn.
Ja, soort van. Alleen heb ik 'm nog niet teruggespeeld.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
is dat nou zo een cut back goal? (alleen dan niet goed uitgevoert in dit geval)
quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
2. Kontgoal van Rooney. Corner door Ronaldo, draait half uit. Rooney probeert te koppen maar verstapt zich waardoor hij half naar achteren valt. Hierbij krijgt hij de bal op z'n kont waarna 'ie nog best hard ingaat ook.
Precies.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:30 schreef rival het volgende:
maar dus waar iedereen over klaagt (cut back goal) is dus vanaf de zijkant de 16 inlopen en dan afleggen op een medespeler die daar voor et doel staat?
Zoiets heb ik dus tegen gehad. De keeper zag er echt uit als een schlemiel.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:35 schreef rival het volgende:
ik heb 1 keer (met L en driehoekje) een hoge voorzet gegeven vanaf de middenlijn... waarna me spits hem net mistte maar de keeper niks deed.....
dus net als nr 1 van STM maar dan uit een hoge voorzet!
ow dan ben ik er zo eentje! maar dat zijn toch gewoon normale goals zoals ze irl ook gebeuren? of mis ik ietsquote:
Inderdaad, afleggen / terugleggen. Het is een standaard bug in PES die ook erkend is door Konami zelf. De reden waarom het als bug wordt geinterperteerd is omdat in PES5 je verdedigers niet bestuurbaar waren wanneer het gebeurde. Dus 100% kans mits perfect uitgevoerd door de cutback freaks, waarvan er 'teveel' online rondliepen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:30 schreef rival het volgende:
maar dus waar iedereen over klaagt (cut back goal) is dus vanaf de zijkant de 16 inlopen en dan afleggen op een medespeler die daar voor et doel staat?
Zijn idd normale goals net als irl. De frustratie van de cutback goal zit hem imo in het feit dat de verdedigers van de tegenstander aan de grond genageld staan. En sommige spelers maken daar misbruik van door telkens zo een wedstrijd proberen te winnen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
ow dan ben ik er zo eentje! maar dat zijn toch gewoon normale goals zoals ze irl ook gebeuren? of mis ik iets
Hoe doe jij het?quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:44 schreef rival het volgende:
maar ik moet zeggen dat ik dat soort goals vaak goed kan verdedigen andersom!
Dat is in een notedop de cutback, stoppen, keren en terugleggen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:44 schreef rival het volgende:
maar dat is weer op te lossen door de stoppen en keren en dan passen oid!
mijn verdedigers staan zoals ze in het 3 4 3 systeem staan.. dus ik gok 2 cb en 2 sb!quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hoe doe jij het?
Ik probeer het met 4CB en 1 DM ipv 2CB en 2SB.
[..]
Dat is in een notedop de cutback, stoppen, keren en terugleggen.
Ronaldinho is alleen niet af te stoppen op die manier.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
mijn verdedigers staan zoals ze in het 3 4 3 systeem staan.. dus ik gok 2 cb en 2 sb!
wat ik doe is proberen hun de pas af te snijden.... of iig zorgen dat je er tussen loopt!
ik heb er nooit zo een problemen mee moet ik zeggen! maar mijn specialiteit is eigenlijk altijd al het verdedigen geweest!quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ronaldinho is alleen niet af te stoppen op die manier.Adriano loopt ook gewoon door je speler heen.
Het zijn gewoon de überspelers die bijna onstopbaar zijn.
![]()
Ik scoor juist best veel, meestal wel stuk of 3, 4 keer als 't goed loopt. Ik krijg alleen ook heel makkelijk doelpunten tegen nadat ik zelf gescoord heb. Op de eenof andere manier reageren mijn spelers dan als een stel zoutzakken.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb er nooit zo een problemen mee moet ik zeggen! maar mijn specialiteit is eigenlijk altijd al het verdedigen geweest!
het aanvallen moet ik beter leren beheersen, al gaat dat me steeds beter af!
Maar da's offline.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:01 schreef rival het volgende:
ben allang blij dat ik met aanvallen nu de rust heb om te kijken waar de verdedigers staan, zodat ik al bij aanname meteen de goede kant (ruimte) op kan duiken. en weet wanneer ik wel of niet moet rennen/bal ver voor je uit/lopen!
ook weer een filmpje die dat laat zien(ik heb de smaak te pakken met filmen)
http://s72.photobucket.com/albums/i183/rivalprd/?action=view¤t=video-0110.flv
they were still celebrating when they shoud have concentrated!quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik scoor juist best veel, meestal wel stuk of 3, 4 keer als 't goed loopt. Ik krijg alleen ook heel makkelijk doelpunten tegen nadat ik zelf gescoord heb. Op de eenof andere manier reageren mijn spelers dan als een stel zoutzakken.![]()
das dan ook geen cutback! je quote de verkeerdequote:Op vrijdag 8 december 2006 12:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maar da's offline.![]()
Offline mag je voor mijn part 100 cutbacks in 1 wedstrijd doen.
![]()
die is wel stoer!quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:36 schreef Feen het volgende:
Mijn frapanste goal is toch dat mijn speler voor open doel kan inschieten maar de bal opwipt en een halve omhaal doet in een leeg doel....
Geniaal.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:36 schreef Feen het volgende:
Mijn frapanste goal is toch dat mijn speler voor open doel kan inschieten maar de bal opwipt en een halve omhaal doet in een leeg doel....
Mooie lob.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:01 schreef rival het volgende:
http://s72.photobucket.com/albums/i183/rivalprd/?action=view¤t=video-0110.flv
L1! en als ik bij het eerste balcontact meteen wil lobben dan doe ik hem heel zachtjes! (ook bij stilstand) maar als ik ren dan moet ie weer een stuk harder!quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Mooie lob.
Welke knop gebruik je daarvoor? R1 of L1? Bij PES5 beheerste ik de L1 lob goed, maar in PES6 lukt het me voor geen meter meer. Dus probeerde over te gaan op de R1 lob maar dan moet je heel dicht bij de keeper staan.
Dat gebeurt op zich wel vaak, niet echt een overtreding. De AI vergeet daar gewoon op [ ] of O te drukken, als 't ware. Ik vraag me af of iemand wel eens gescoord heeft met een tackle op de doellijn. Dus dat je die gast eigenlijk een doodschop geeft maar de bal wel het doel ingaat. En dat dan zo snel is gegaan dat de scheids niet heeft kunnen fluiten.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:41 schreef rival het volgende:
heeft er trouwens hier weleens iemand uit een "overtreding" gescoord? ik kreeg gisteren een corner.. die schoot ik recht op een verdediger van de tegenpartij af... (niet goed gemikt) die bal gaat richting hoofd van verdediger en op het laatste moment komt eto'o aangerent, die 'duwt' die man opzij en kopt de bal erin!
ook maar ff online gezet
http://s72.photobucket.com/albums/i183/rivalprd/?action=view¤t=video-0112.flv
Hoe bedenk je het.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vraag me af of iemand wel eens gescoord heeft met een tackle op de doellijn. Dus dat je die gast eigenlijk een doodschop geeft maar de bal wel het doel ingaat. En dat dan zo snel is gegaan dat de scheids niet heeft kunnen fluiten.![]()
![]()
Stom dat ik daar nooit aan gedacht had.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:20 schreef Niek. het volgende:
voordeel regel.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:20 schreef Niek. het volgende:
voordeel regel.
daarnaast is het nu zo dat de scheidsrechters minder snel fluiten en meer laten doorspelen om het tempo erin te houden.
In PES4 is het me wel een paar keer gelukt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hoe bedenk je het.![]()
Aangezien je bij een overtreding de speler voor de bal raakt en de software dat dus eerder detecteert, denk ik dat je een vrije trap tegen krijgt. Behalve wanneer de scheids een keer niet fluit wat ook weleens gebeurd.
Van der Vaart style vorig weekend, die nu 5 duels geschorst is.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zo mooi om recht op de tegenstander af te rennen en dan vol erin vliegen met twee benen...![]()
![]()
red card soccer voor de gamecube, draaide amper om voetbal eerder om het maken van de ergste overtredingen, gewoon elkaar keihard neertrappen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
In PES4 is het me wel een paar keer gelukt.![]()
Ik had ook een paar jaar geleden zo'n spel This is Football. Daar zitten wel een paar dingen in die vet geinig zijn zoals twee manier om te tackelen en een fopduik.De twee tackles waren de gewone zoals in PES6 en de wat hardere 'twee-benige' tackle waarbij je tegenstanders gewoon kunt torpederen.
![]()
Zo mooi om recht op de tegenstander af te rennen en dan vol erin vliegen met twee benen...
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=KeRlJJbtdHc
Check deze, schaar van achteren.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zo mooi om recht op de tegenstander af te rennen en dan vol erin vliegen met twee benen...![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=KeRlJJbtdHc
Mja, ik vind dat doorgebroken niet zo random moet worden bestrafd. Doorgebroken is doorgebroken en dat is gewoon rood. Online is het sowieso zo dat als je voorstaat je het beste gewoon kunt gaan schoppen. Je spelers blijven op 't veld en je ontregelt de aanval van de tegenstander. Je hebt toch niet meer te maken met schorsingen in volgende wedstrijden, dus zeker in de laatste 5 minuten wordt er ongenadig hard geschopt meestal.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:41 schreef Niek. het volgende:
[..]
red card soccer voor de gamecube, draaide amper om voetbal eerder om het maken van de ergste overtredingen, gewoon elkaar keihard neertrappen.
Konami heeft het gedrag van de scheids aangepast omdat er klachten waren over pes5 dat er te veel/te snel werd gefloten. vind het nu wel goed, af en toe word er niet gefloten als ik ben doorgebroken maar daar staat tegenover dat als de tegenstand er vandoor gaat met de bal je hem soms ongestoord kan neerhalen.
Ik vind 'm nog meevallen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:42 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Check deze, schaar van achteren.
http://www.youtube.com/watch?v=D64KURJh4iA
Die Anita kan jij ook gewoon in de game vinden?GK'squote:Op vrijdag 8 december 2006 08:37 schreef rival het volgende:
[..]
vreemd.. ik heb wat namen uit die lijst (alleen degene die et hoogste stonden dus 93.5%) gewoon kunnen vinden!
In de PC versie kan dat gewoon.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:27 schreef twi het volgende:
[..]
Die Anita kan jij ook gewoon in de game vinden?GK's
/edit: Ik moet het nuanceren. Ik kan veel van de spelers vinden (veel zijn ook een jaartje ouder dan in de lijst). Maar die f*cking Anita moet ik hebben
Dat vind ik trouwens ook een flink nadeel van PES6. Je kunt niet je eigen custom team met eigen kleur en spelers maken. Ik startte bij PES5 een keer een eigen team met alle allerjongste talentjes van een jaar of 17, sommigen 18. Kon je gewoon mee blijven voetballen. In het begin zijn ze amper beter dan Jaric & consorten, maar na verloop van tijd worden ze verdomd goed.
Kan nu niet meer in de X360 versie, helaas. Je kunt alleen kiezen tussen Jaric & consorten en de officiele match-mode spelers.
offf...het moeilijkste niveau is nog iets te hoog gegrepen voor je. kan ook.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:57 schreef twi het volgende:
Ondergeschoven kindje dus weer, die X360. Hoe dan ook, ik begin een beetje een pishekel te krijgen aan de AI van PES6. Speel je op het moeilijkste niveau, scoren ze meestal wel op de een of andere manier een kutfrommelgoal. Meestal is dit na een knoerthard schot op de paal, waarna een meute aan voetballers in de kuts de bal erin lopen via hoofd, schouder knie en teen, knie en teen.
Sta je dan eenmaal op achterstand, is het wel te doen om te scoren. Is het dan weer gelijk (of in een zeldzaam geval sta je voor), weten ze wel weer op een onmogelijke manier te scoren. Beetje het Need for Speed syndroom
Spelers die opvallend vaak disconnecten zouden extra hoge puntaftrek moeten krijgen. Probleem is echter, dat de Konami servers zo gaar zijn, dat je soms plotseling onbewust disconnected bent.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:38 schreef -Wolf- het volgende:. Scoor ik vlak voor tijd de 3-1 nadat z'n keeper de bal naar een verdediger past uit een vrije trap, ik tackle die speler en de bal hobbelt tergend langzaam het lege doel in vanaf de 16-meter lijn.
.
Elvis has left the building.. Wees dan een vent en maak het potje af.
.
Dat speelt mee, want voorin knal ik er nog te weinig in. Maar de manier waarop ik goals tegenkrijg is gewoon te toevallig. Drie keer op rij een bal via een afstandsschot terugketsend op de paal en daarna via wat spelers voor het doel weer terug van richting veranderd het doel in. Tsja, 1 keer zo'n goal tegenkrijgen ok. Maar drie wedstrijden na elkaar?quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:15 schreef Flashwin het volgende:
offf...het moeilijkste niveau is nog iets te hoog gegrepen voor je. kan ook.
Haha, maar was het een faire tackle of niet? Ik zou ook pissed zijn als je die verdediger met een soort Materazzi-tackle neergemaaid had.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:38 schreef -Wolf- het volgende:. Scoor ik vlak voor tijd de 3-1 nadat z'n keeper de bal naar een verdediger past uit een vrije trap, ik tackle die speler en de bal hobbelt tergend langzaam het lege doel in vanaf de 16-meter lijn.
.
Elvis has left the building.. Wees dan een vent en maak het potje af.
.
En als je verliest?quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wanneer men me uitscheld, blijf ik de hele wedstrijd stil. Pas wanneer ik de winst heb veilig gesteld en het laatste fluitsignaal is geweest zodat ik zeker weet dat ik mijn punten binnen heb scheld ik hem helemaal de tyfus in.
Herkenbaar, ik ook niet.quote:Op zondag 10 december 2006 01:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En als je verliest?![]()
(Ik kan er echt niet tegen als ik weet dat er daar zo'n verwend nest zit te etteren...En dan ook nog eens wint...
Een draai om z'n ongewassen oren kan 'ie krijgen!
![]()
Die Gooner1 zit volgens mij op Pesfan forum. Zo zie je er trouwens nog wel meer... Mensen met Juve in de naam die dan met Inter Milan spelen.quote:Op zondag 10 december 2006 01:30 schreef twi het volgende:
Vandaag stond ik tegen iemand met hoge rank met 5-1 voor bij Ajax-Chelsea. Quitte 'ie. Da's het handige van Live, kun je 'm na het quitten alsnog de huid vol schelden
Kwam vanavond trouwens ook iemand tegen die Gooner1 heette en met Man Utd speelde. Wat een idioot ben je dan
Meer vloeken.quote:Op zondag 10 december 2006 18:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Meer mensen die hier opvallende wijzigingen in hun speelstijl hebben gemerkt sinds PES6?
Dat is ook mijn zwakte, dan word ik zenuwachtig, weet niet of ik moet lobben, langsschieten, uitspelen en voor ik het weet neem ik weer de verkeerde beslissing.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:50 schreef jpg97 het volgende:
keer op keer vrij voor de goal en wat doen ze?
OVER SCHIETEN, NAAST, TEGEN DE KEEPER, OVER, NAAST, OVER, NAAST, OVER, OVER, OVER
HGGNNNN MOET....XBOX....HEEL.....LATEN....
presteren onder druk heet zoietsquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat is ook mijn zwakte, dan word ik zenuwachtig, weet niet of ik moet lobben, langsschieten, uitspelen en voor ik het weet neem ik weer de verkeerde beslissing.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:50 schreef jpg97 het volgende:
OVER SCHIETEN, NAAST, TEGEN DE KEEPER, OVER, NAAST, OVER, NAAST, OVER, OVER, OVER
hehe nice 1quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:33 schreef rival het volgende:
mislukte passjes zijn de bom
http://s72.photobucket.com/albums/i183/rivalprd/?action=view¤t=video-0116.flv
Ik ben maar gekapt met het schieten via X + RB, en gebruik gewoon X. Gaat al een stuk beter, nu krijg ik veel minder van die klotelobjes.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:50 schreef jpg97 het volgende:
LOL .... zoooooooo herkenbaar .... ik met mijn pspquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:50 schreef jpg97 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:08 schreef twi het volgende:
PES6 op de PSP zou mij echt zo gevaarlijk lijken he? Dan kan ik echt vroeg of laat een poging tot doodslag tegemoet zien
Doe ik ook meestal. Ik ben een ster geworden in spelers blesseren en er dan ook nog is goed mee weg te komen. Ik gebruik dat uiteraard alleen tegen Adrianoquote:Op woensdag 13 december 2006 10:09 schreef Gajes het volgende:
Kut Adriano! Voortaan als ik tegen inter speel schop ik hem eerst uit de wedstrijd!
ik hoor ze nu al... MIJN ADRIANOquote:Op woensdag 13 december 2006 10:09 schreef Gajes het volgende:
Kut Adriano! Voortaan als ik tegen inter speel schop ik hem eerst uit de wedstrijd!
Je beste verdediger met Agressieve Man Marking er op gooien.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:09 schreef Gajes het volgende:
Hehe, dat zijn echt van die heaumeaux ja.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:24 schreef jpg97 het volgende:
Ja inderdaad die ADRIANO HOEREN!!
Gisteren speelde ik een gast compleet weg, maar mijn spitsen schieten weer eens over, naast, over, naast, paal, lat enfin jullie kennen het wel
Die pauper schiet 2x met adriano terwijl er nog 2 verdedigers voorstaan + de keeper en maakt 2 goals![]()
![]()
![]()
Ook zoiets, maak ik een game aan, joined zo'n gast en gaat op Olympique Marseille staan. Ik denk, ach, laat ik er een leuke pot van maken en neem AZ.. drukt ie snel op INTER die heaumeau![]()
![]()
maar wel met AZ gewonnen na strafschoppen
Verder is het echt een rukspel... vanavond weer
Die matige clubs op de onderste rij?quote:Op woensdag 13 december 2006 15:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hehe, dat zijn echt van die heaumeaux ja.Of dan staan ze op zo'n matige Spaanse club op de onderste rij. Dus ik kies zo Feyenoord. Doet hij snel 1x naar beneden, waardoor 'ie op Barcelona springt en drukt snel op X.
![]()
Parma is ook wel een leuk team, niet erg sterk, maar daardoor is de euforie groter als je wintquote:Op woensdag 13 december 2006 15:46 schreef pfaf het volgende:
Ik speel eigenlijk alleen maar met Parma, ik zou het niet weten.![]()
En 4-5-1 is natuurlijk een heerlijke opstelling.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Parma is ook wel een leuk team, niet erg sterk, maar daardoor is de euforie groter als je wint.
4-5-1 is voor dat team een perfecte opstelling, je kan rondtikken totdat je het gaatje ziet.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
En 4-5-1 is natuurlijk een heerlijke opstelling.
Van de Spaanse clubs speel ik overigens altijd Sevilla.
Ik merk ook dat ik veel ongewilde, vaak veel te korte en zachte lobjes produceer. Wat doe ik in dat geval verkeerd? Welke knoppen druk ik in, die ik beter met rust had kunnen laten?quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:26 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben maar gekapt met het schieten via X + RB, en gebruik gewoon X. Gaat al een stuk beter, nu krijg ik veel minder van die klotelobjes.
Of beter, tegen vrienden, de enige en ultieme PES-beleving.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:20 schreef the_undertaker het volgende:
Als ik als deze topics zo lees zitten er echt veel enorme kansloze nerds online die alles doen om te winnen voor de rankings..
ik blijft lekker tegen de CPU ballen.. haal ik veel meer plezier uit
juistem! en dan 2 tegen 2.. of met de hele groep een tournooi opzetten (met bier en vreten natuurlijk)quote:Op woensdag 13 december 2006 16:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
Of beter, tegen vrienden, de enige en ultieme PES-beleving.
L1 en schieten lang indrukken als je aan het sprinten bent, sta je vrijwel stil dan is L1 + schieten kort vaak voldoende.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:25 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik merk ook dat ik veel ongewilde, vaak veel te korte en zachte lobjes produceer. Wat doe ik in dat geval verkeerd? Welke knoppen druk ik in, die ik beter met rust had kunnen laten?
ik vind de lobjes wel de mooiste! en dan natuurlijk eentje waar de keeper nog achteraan rent en hem net niet te pakken krijgt!quote:Op woensdag 13 december 2006 16:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
L1 en schieten lang indrukken als je aan het sprinten bent, sta je vrijwel stil dan is L1 + schieten kort vaak voldoende.
Al is het uitkappen van de keeper het makkelijkst en levert ook het vaakst een goal op.
Gaat niks boven irl met je vrienden PES tegen elkaar spelen. Vreet en zuipwerk binnen 1 meter handbereik, gezamelijk opsluiten in een bunker, en als prehistorische mannen oergeluiden maken bij elke acties.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
Of beter, tegen vrienden, de enige en ultieme PES-beleving.
Is te doen hoor, gewoon heel hard uit komen rennenquote:Op woensdag 13 december 2006 17:00 schreef -Wolf- het volgende:
Het is mij trouwens gelukt om rood te krijgen met de keeper (automatische besturing)..
In de eerste wedstrijd die ik met PES 6 speelde kreeg ik meteen een rode kaart voor de keeper. Daarna nooit meer gehadquote:Op woensdag 13 december 2006 17:00 schreef -Wolf- het volgende:
Het is mij trouwens gelukt om rood te krijgen met de keeper (automatische besturing)..
Hoe kap je de keeper het best uit? Langsdribbelen? Fake shot?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Al is het uitkappen van de keeper het makkelijkst en levert ook het vaakst een goal op.
Ik doe meestal gewoon een versnelling vlak voordat de keeper bij de bal is.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hoe kap je de keeper het best uit? Langsdribbelen? Fake shot?
Dribbelen kan. Versnelling ook goed te doen. Fake shot ook prima. R2 ingedrukt houden en dan keren net voor de keeper. Of R2 en dan de bal naar achteren slepen en dan diagonaal beweging. (Matthews Feint) Of gewoon een paar scharen en dan in een keer versnellen. Of op 't laatste moment voor de keeper R1 + R2 indrukken, dan speelt je speler de bal 3 meter voor zich uit.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Fake shotquote:Op woensdag 13 december 2006 19:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die 1e is een lob van Walcottquote:Op woensdag 13 december 2006 21:42 schreef Feen het volgende:
die 2e goals is wel masterlijk VoreG, gemaakt met juninho?
hehe je wordt steeds erger twi!quote:Op donderdag 14 december 2006 01:03 schreef twi het volgende:
Ik sta echt op het punt de game te gaan verkopen. Wat een ongelofelijke zaadzooi hebben ze er van gemaakt bij de X360 versie. Alsof ze 'm 1-op-1 van FIFA hebben gekopieerd en alleen de netjes van de doelen hebben kunnen laten bewegen. Bah.
Geloof me FIFA is nog kutterquote:Op donderdag 14 december 2006 01:03 schreef twi het volgende:
Ik sta echt op het punt de game te gaan verkopen. Wat een ongelofelijke zaadzooi hebben ze er van gemaakt bij de X360 versie. Alsof ze 'm 1-op-1 van FIFA hebben gekopieerd en alleen de netjes van de doelen hebben kunnen laten bewegen. Bah.
quote:Op donderdag 14 december 2006 09:05 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Geloof me FIFA is nog kutter
De 360 is gewoon geen footie console. Ik ga hem dan ook verkopen zodra de PS3 hier uit is
Die controller zegt al genoeg. Die is zowieso beter voor PES. En ik ben er van overtuigd dat PES voor de PS3 wél wordt wat ik van PES6 op de XFLOP had verwacht.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh ja , mocht je je Xbox 360 verkopen voor een Playstation 3 dan mag je daarna nog even zo'n 300¤ bijbetalen. Belachelijk, maar je hebt altijd van die mensen die blind op Sony vertrouwen.
Heb vanochtend de SP gedaan en ben wat bedaard. Ik baal er gewoon van dat ik niet gewoon fatsoenlijk met Ajax kan spelen omdat Konami te beroerd is om het spel te balanceren. Gisteravond volgde die reactie op een schot van Adriano die met 200km/h van 35 meter in de kruising vloog.quote:
ik speel op alle consoles en ik ben het niet met je eens, de 360 joypad is echt relaxed!quote:Op donderdag 14 december 2006 10:39 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Die controller zegt al genoeg. Die is zowieso beter voor PES. En ik ben er van overtuigd dat PES voor de PS3 wél wordt wat ik van PES6 op de XFLOP had verwacht.
K'heb gehoord dat als je met de D-pad speelt (pijltjestoetsen) en je wilt schuin lopen dat ie dan 90 graden naar links of rechts gaat maar niet schuin, is dat zo?quote:Op donderdag 14 december 2006 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
ik speel op alle consoles en ik ben het niet met je eens, de 360 joypad is echt relaxed!
er zit een stuurknuppeltje waar bij de andere vaak de platte d-pad zitten..(de enige "perfecte" plek en knuppeltje bevalt me beter dan zo een platte)
en het stuurknuppeltje is iets korter dan bij de rest.. zodat van helemaal links naar helemaal rechts iets korter is dan bij de rest.. vind ik echt super!
ik neem zelfs me eigen joypad mee als ik bij een maat op de pc ga spelen!![]()
Dat is het verhaal van PES6 in een notedop.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:44 schreef twi het volgende:
een schot van Adriano die met 200km/h van 35 meter in de kruising vloog.
Ik zelf speel met de d-pad op de ps2, vind dat beter spelen dan die joypadquote:Op donderdag 14 december 2006 10:50 schreef twi het volgende:
De D-Pad van de X360 hadden ze er beter niet op kunnen doen, dat ding is zo kut als de pest.
Maar hoe dan ook is een D-Pad iets van jaren '90. Jammer dat Konami nog steeds met de windrichtingen werkt in plaats van volle analoge bediening.
Ik denk dat ze er verstandig aan doen als ze in de volgende versie die kansloze knurft de stats meegeven van een gemiddelde Spartaan. Er klopt natuurlijk echt niks van.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dat is het verhaal van PES6 in een notedop.![]()
Je kunt ergens bij instellingen veranderen dat het (1) en (2) wordt ipv de naamquote:Op donderdag 14 december 2006 20:46 schreef A.Petacchi het volgende:
Weet iemand hoe je bij het online spelen die irritante namen (de usernames) boven de spelers wegkrijgt?
quote:Op donderdag 14 december 2006 21:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
toma en ik zitten een potje te spelen, ineens server disconnected![]()
Weet je ook waar precies? Ik kan nog steeds niets vinden namelijk.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:46 schreef A.Petacchi het volgende:
Weet iemand hoe je bij het online spelen die irritante namen (de usernames) boven de spelers wegkrijgt?
Als je kiest welke controller welk team is dan heb je daarnaast (manual staan, tenminste als je goed wilt spelenquote:Op donderdag 14 december 2006 22:05 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
Weet je ook waar precies? Ik kan nog steeds niets vinden namelijk.
MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS:quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:05 schreef jpg97 het volgende:
Straks eens kijken of ik online kan op de PC.
Wat zijn de minimale systeemeisen?
mij bevalt het op de pc beter dan op de 360. op de 360 heb ik eerder beet maar op de pc minder lag problemen....(bij mij is dat het geval)quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:11 schreef jpg97 het volgende:
Cool, dan ga ik vanavond eens kijken. Alleen online op de PC werkt dus nog brakker dan de X360 versie?
Komen meestal in patches. Even wachten dus op een patch van een of andere groep. Je kunt kijken op evo-web.co.uk of pesfan.com bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:52 schreef toma het volgende:
Hoe kan ik eigelijk kits installeren?
Welke software heb ik daarvoor nodig ? (waar kan ik die vinden)
En waar kan ik kits vinden?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Alsof je tegen de Hulk, Terminator, Superman, Wolverine en Popeye ineen speelt. Net als the agents in The Matrix Reloaded sprongen constant al mijn spelers bovenop Adriano alsof hij Neo was. Waarna hij explosief iedereen continu omver duwde en vervolgens met de snelheid van een straaljager de bal als kanonskogel op mijn doel afvuurde. Met knikkende knieen heeft mijn keeper van Villarreal de schade beperkt kunnen houden.
Eindstand 2-2
Dat heeft te maken met het feit dat ieder 1 helft host is.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:27 schreef -Wolf- het volgende:
Waarom krijg ik altijd in de 2e helft lag en nooit in de eerste? Echt irritant. Al 2 keer vandaag een voorsprong in de eerste helft weggegeven in de 2e omdat het ineens enorm begin te laggen.
ik speel tot nu toe altijd thuis. dus vandaar. thanks voor de uitleg.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met het feit dat ieder 1 helft host is.
Wanneer je thuis speelt host je in de eerste helft en in de tweede helft je tegenstander. En vica versa dus. Sommige spelers kiezen ervoor om uit te spelen zodat ze in de tweede helft een eventuele achterstand makkelijker kunnen goedmaken.
Met AJAX van Brazilie winnen lukt best wel. Beetje jammer dat veruit de meeste (99%) alleen maar speelt om makkelijk te winnen door altijd maar dezelfde topploegen te kiezen. Ik blijf stug met AJAX spelen en dat geeft me heel veel voldoening als ik dan Chelsea met 5-0 inmaak, binnen 12 minuten op 3-0 tegen Milan sta (en dan kapt die gast ermeequote:Op zaterdag 16 december 2006 12:39 schreef Nielz. het volgende:
Zijn ook altijd van die grapjassen die gaan dan op een slecht team staan bijv. Feyenoord ofzo, ga ik op Ajax staan, druk ik em in, gaan ze supersnel naar brazilie ofzo....
Nog fjiner is alsj e dan nog ff wint :
Grotere wil om te winnen met Ajax. Voegt weer wat toe t.o.v. die Gooners die met Chelsea of Manchester United spelenquote:Op zondag 17 december 2006 11:26 schreef Feen het volgende:
Netjes Twi, kunnen niet veel mensen zeggen dat ze altijd met een slecht team gaan.
Ik kan nu niet, ben in een paar min. weg ivm bezoek die de wedstrijd komt kijken.quote:Op zondag 17 december 2006 12:02 schreef Feen het volgende:
DAt zal zo blijken over half uurtje als ze aantreden tegen de domstedelingen...
Spank, zin in een potje Fc Utrecht - Feyenoord online?
quote:Op zondag 17 december 2006 12:07 schreef Feen het volgende:
aha okeej, misschien vanmiddag dan ff.
quote:Op zondag 17 december 2006 12:02 schreef Feen het volgende:
DAt zal zo blijken over half uurtje als ze aantreden tegen de domstedelingen...
Spank, zin in een potje Fc Utrecht - Feyenoord online?
Ik heb dat opgelost door helemaal niet meer tegen iemand te spelen die Inter kiest. Als ik zie dat iemand Inter gekozen heeft ram ik op de Guide-knop (Xbox 360) en ga ik terug naar dashboard en start 't spel opnieuw. Beetje omslachtig maar jaquote:Op zondag 17 december 2006 22:44 schreef jpg97 het volgende:
Ik kan er echt niet over uit dat iedereen met dat hoerige INTER speelt
Speel je zo'n eikel helemaal weg, schiet hij met Adrianoop de keeper stuit die bal recht voor de poten van Sladan Ibrahimovic ( welke ik tot op het bot HAAT ) en die schiet hem er in.
4x in 1 wedstrijd.
En als dat nou één keer gebeurde alla, maar ELKE FOKKING WEDSTRIJD TEGEN INTER GEBEURT DIT!
driewerfen lekker de xbox uitsmijten als het gebeurt
yup. langer indrukken werkt soms, maar meestal krijg ik van die slappe passes. Vooral als ik achterin de bal snel van links naar rechts of andersom wil spelen duurt het tergend langzaam en dan staat de tegenstander al weer goed. wat ik ook irritant vind is dat wanneer ik naar iemand wil passen die ver weg staat en ik nota bene die richting opdruk en de passknop langer ingedrukt hou, dat de bal dan toch naar iemand anders gaat die een stukje terug door het midden in komt lopen.quote:Op maandag 18 december 2006 09:19 schreef Maarrten87 het volgende:
Ik erger me er aan dat de inspeelpasses soms zo slap zijn.
Hebben jullie hier ook weleens last van?
ligt aan je zelf.quote:Op maandag 18 december 2006 09:19 schreef Maarrten87 het volgende:
dan nog lukt het niet altijd hoor.quote:Op maandag 18 december 2006 09:41 schreef Flashwin het volgende:
[..]
ligt aan je zelf.
Je speler moet de bal eerst goed onder controle hebben voordat je strak kan passen en je moet ongeveer in de zelfde richting spelen als dat je mannetje loopt.
Eens. Slap = trage balsnelheid.quote:Op maandag 18 december 2006 10:50 schreef Maarrten87 het volgende:
Ook gewoon simpele passes gaan soms erg slap.
Totaal niet mee eens, kwestie van timing. Komen soms heerlijke volleys / dropshots uit.quote:Op maandag 18 december 2006 10:50 schreef Maarrten87 het volgende:
Ook hoge diepteballen op de spits lukken nooit (R2+Driehoekje). Die zijn eigenlijk altijd voor de keeper.
quote:Op maandag 18 december 2006 10:04 schreef pfaf het volgende:
Misschien moet je voor de langere passes gewoon de cross-knop gebruiken?
Ik open zo heel vaak naar de andere kant.quote:Op maandag 18 december 2006 10:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
![]()
Levert ook mooi voetbal op.
Ze hoeven niet per se super strak te zijn. Let maar eens op hoe weinig er wordt ingespeeld met de binnenkant van de voet. Ze passen de bal erg vaak met de punt/buitenkant van de voet.quote:Op maandag 18 december 2006 10:57 schreef pfaf het volgende:
Maar ik vind echt niet dat de passes te zwak zijn. Hoe hard wil je een pass over de grond hebben dan?
Ze hadden het realistischer kunnen maken.quote:Op maandag 18 december 2006 10:57 schreef pfaf het volgende:
Maar ik vind echt niet dat de passes te zwak zijn. Hoe hard wil je een pass over de grond hebben dan?
PC met PS2 controller.quote:Op maandag 18 december 2006 11:04 schreef Maarrten87 het volgende:
Als jullie op de computer spelen, spelen jullie dan met het toetsenbord of met een controller (zo ja, welke)
Ik weet precies wat je bedoelt, het maakt in sommige wedstrijd niet uit hoe of hoe hard je passt de bal rolt nog zo sloom naar je medespeler toe, de tegenstander zit er dan gelijk kort op. Ik doe dan meestal steekpass meegeven want die geeft ie sneller de bal mee..quote:Op maandag 18 december 2006 09:19 schreef Maarrten87 het volgende:
Dat doe ik dan ook maar meestal. Is het trouwens mogelijk om twee toetsenborden aan te sluiten? Volgens mij is dit al eens eerder gevraagd, maar antwoord ontbreekt.quote:Op maandag 18 december 2006 11:31 schreef Feen het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je bedoelt, het maakt in sommige wedstrijd niet uit hoe of hoe hard je passt de bal rolt nog zo sloom naar je medespeler toe, de tegenstander zit er dan gelijk kort op. Ik doe dan meestal steekpass meegeven want die geeft ie sneller de bal mee..
Als ie zo sloom passt dan brengt dat echt een hoop frustraties bij me op...pfff, wat ik ook irritant vind is als regen aan staat, dan kan je nooit snel passen.
idd.quote:Op maandag 18 december 2006 11:57 schreef Fargo het volgende:
Wat ging die bal hoog, zeg! Dat heb ik nog nooit gezien...
Die ene keer dat die bal er zo invliegt, is goed hoor. Ik zorg liever voor een opgezette aanval. Zoals het voetbal in het echt ook is.quote:Op maandag 18 december 2006 13:44 schreef Feen het volgende:
Van mij mag elke keeper ze zo nemen, scheelt je weer een doelputn scoren
Hoe laat je de bal vallen?quote:Op maandag 18 december 2006 13:50 schreef Maarrten87 het volgende:
Ik schiet de balen nooit uit. Of ik gooi ze naar de backs, of ik laat de bal vallen.
En oja:
Nick: Maarten
Platform: PC
Favourite team: Barcelona/Arsenal
Vaak genoeg is er nog een ruimte waar je de bal snel naar toe kan schieten. Als je een grote spits hebt,quote:Op maandag 18 december 2006 13:50 schreef Maarrten87 het volgende:
Ik schiet de balen nooit uit. Of ik gooi ze naar de backs, of ik laat de bal vallen.
En oja:
Nick: Maarten
Platform: PC
Favourite team: Barcelona/Arsenal
1x op rondje drukken, lange voorzet of op de enige man die er staatquote:Op maandag 18 december 2006 14:30 schreef Maarrten87 het volgende:
Als ik een voorzet vanaf de flank geef, dan gaat hij eigenlijk altijd naar de tweede paal. Meestal speel ik met Barça en dan geeft Ronaldinho de voorzet. Deze komt dan dus bij Messi terecht, terwijl hij op Eto'o moet.![]()
Kijk das nuttige info. Ik geef toe dat ik te lui ben om mijn PES-boekje grondig door te lezenquote:Op maandag 18 december 2006 14:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
1x op rondje drukken, lange voorzet of op de enige man die er staat
2x op rondje drukken, voorzet 1e paal
3x op rondje drukken, voorzet over de grond
quote:Op maandag 18 december 2006 14:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
L2+1x op rondje drukken, lange voorzet of op de enige man die er staat ( strak )
L2+2x op rondje drukken, voorzet 1e paal ( strak )
L2+3x op rondje drukken, voorzet over de grond ( strak )
Met L2 nooit geweten, ga ik eens proberen.quote:
Een één-tweetje moet ik ook nog onder de knie krijgen...quote:Op maandag 18 december 2006 16:50 schreef -Wolf- het volgende:
goeie tips hier. voor het eerst ook eens die training gedaan. nu weet ik eindelijk hoe ik moet chippen, 1-2tje, fake shot, etc.. er gaat een wereld voor me open.
. en ik was al zo redelijk goed.
.
L1 + X / Oquote:Op maandag 18 december 2006 16:54 schreef Fargo het volgende:
[..]
Een één-tweetje moet ik ook nog onder de knie krijgen...
quote:Op maandag 18 december 2006 16:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
L1 + X / O
Daarna
Of driehoekje of x of o
Bij L1 loopt de passende speler namelijk door, hierdoor kan je iemand diepsturen en alsnog de andere kant opspelen.quote:
ik werd met een 3-1 voorsprong bij de rust eraf gekickt.quote:Op maandag 18 december 2006 22:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Connection Server lost bij het inloggen, wat is dit voor kutzooi.
Heerlijk is datquote:Op maandag 18 december 2006 23:26 schreef VoreG het volgende:
Weer met een omhaal gescoord
Met de spits van Angola
Dit was een voorzet, maar door de beperkte techniek van die spits stuitert de bal via z'n scheen omhoog en maakt hij daarna een omhaal in de kruisingquote:Op maandag 18 december 2006 23:52 schreef Frasier het volgende:
[..]
Heerlijk is dat
Vooral uit zo'n harde strakke voorzet en dan met een snoeiharde (hele) omhaal vol in de kruising.
Hangt er helemaal vanaf hoe de bal aankomt en hoe de speler staat.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:39 schreef Gajes het volgende:
Hoe maak je eigenlijk een omhaal?
Ik heb em op normal medium staan, dan heb ik net wat meer overzicht voor de spelers en daarmee de acties.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:12 schreef Maarrten87 het volgende:
Ik heb sinds vandaag de camera-instellingen eens veranderd. Hij staat nu op Wide en de camera loopt mee van de achterlijn tot de andere achterlijn. Dat werkt best fijn!
Straks is even met Arsenal een paar teams verslaan!
Wat is het verschil met de richting op een joystick en op het toetsenbordquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:14 schreef -Wolf- het volgende:
Gisteren met de PC en een PS2 joystick gespeelt, maar ik moet zeggen dat het qua knoppen beter is om de joystick te gebruiken, maar voor de richting vind ik de knoppen van het toetsenbord beter. Ben weer overgegaan op het toetsenbord.
Met een joystick kan je beter diagonaal mikken. Toetsenbord moet je dan twee knoppen indrukken.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat is het verschil met de richting op een joystick en op het toetsenbord
en eerst 10 seizoenen op master league kampioen worden met excelsior op Top Player voordat mensen zich online vertonen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:19 schreef VoreG het volgende:
Eigenlijk zou je mensen moeten verplichten de training te spelen en het boekje te lezen. Als dat gedaan is de Expert DVD Guide kopen en daarmee aan de slag gaan.
Zelfs met default players is dat mogelijkquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:54 schreef toma het volgende:
[..]
en eerst 10 seizoenen op master league kampioen worden met excelsior op Top Player voordat mensen zich online vertonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |