abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44222182

Post straks allemaal je naam en je platform, zal ik hier bijhouden waar iedereen speelt.

Nick: Feen
Platform: PS2
Favourite team: Valencia

Nickname : Satecl
Platform : PS2
Fav. Team : Real Madrid/Spanje

Nickname : Stargazer
Fav. Team : AFC Ajax/FC Barcelona

Nick: teracon
Favourite team: Man Utd, Barcelona

Nick: Harregarre
Favourite team: Inter Milan / Manchester United

Nick: Darkzell
Favourite teams: Inter/AC Milan

Nickname : vanBoeschoten
Fav. Team : Barca / Inter

FargoNLD
PS2
Favourite teams: Nederland / Arsenal

Nickname: Denthemen
Favoriete teams: Inter, Tottenham

Nick:Krazy...
Favourite team: Arsenal

Nick: Joery
Favourite team: Barcelona, Arsenal

Nickname: -Carter-
Favoriete teams: Barcelona, The Netherlands

Nick: FireFox
Platform: ps2
Favo team: Barcalona, Ajax

Nick: SpankTheMonke
Platform: PC
Favourite team: Arsenal

Nickname: BennyNL
Fav. Team: Barcelona/Frankrijk

Nickname : 0626782924
Platform : PC
Fav. Team : Barcelona/NEC

Nickname: Ricardinho
Fav. Team: Brazilië, Barca, Milan

Nick: MartijnDB
Favourite team: FC Barcelona

Nickname : VirgulateDuke
Platform : Xbox 360
Fav. Team : Inter

Gamertag: Emjay NL
Platform: Xbox 360

Nickname : quantas lion
Platform : Xbox 360
Fav. Team : Real Madrid/Inter

Nickname: prd 299
platform: Xbox 360
Fav. Team: barca, ajax, brazil, nederland

Nickname : Nyx1978
Platform : 360
Fav team : Atletico Madrid

Nickname : Zjapio
Platform : XBOX360
Fav. Team : Barcalona / Real Madrid / Inter Milan

Nickname : Bassie de clown
Platform : 360
Fav team : Barcelona , Nederland

Gamertag: Gajes
X360
Favo club: Arsenal/ chelsea

Nickname: ElmarO
Platform: Xbox360
Favoriete teams: Chelsea FC, Brazilië.

Nickname: Kruimeldief
Favoriete teams: Chelsea, Bayern Munchen

Nickname: I Capo I (hoofdletter i)
Favoriete teams: Man United, Inter

Nickname: Un4 NL
Favoriete teams: Arsenal, Tottenham

Nickname: DriesNL
Favoriete teams: Chelsea, Argentinie

#4 [MULTI] Pro evolution soccer 6 #4: Lekker rondspelen!
#5 [MULTI] PES6: Wij wachten nog een weekje...
#6 [MULTI] PES6: Wachten op goed werkende servers
#7 [MULTI] PES6: PES online is gaaff
#8 [Multi] PES 6 online met de FOK.nl group
#9 [Multi] PES 6 - Winst! Gelijk! Verlies!
#10 [Multi] PES6 #10: Bekend om zijn realisme

[ Bericht 5% gewijzigd door Feen op 07-12-2006 14:10:49 ]
PSN id: Feen | Wating for PES2008 | SOCOM4
pi_44222906
PES
pi_44222911
Ik speel met Man Udt. 3-4-3 en heb Jan Koller als pinchitter gekocht, maar kan iemand mij uitleggen hoe je het beste vanuit de achterlijn een goeie voorzet geeft op de spits en hoe je hem er goed inkopt? Ik kop hem altijd over....
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_44222965
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:25 schreef satecl het volgende:
Ik speel met Man Udt. 3-4-3 en heb Jan Koller als pinchitter gekocht, maar kan iemand mij uitleggen hoe je het beste vanuit de achterlijn een goeie voorzet geeft op de spits en hoe je hem er goed inkopt? Ik kop hem altijd over....
2 tikjes voor degene die dichtbij staat. 1 tikje voor degene die verder staat. 3 tikjes voor over de grond!

anders is het juiste hoek mikken en de knop drukken!

over het koppen, op tijd (niet te vroeg of te laat) de knop indrukken en maar heel kort.
pi_44223074
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:27 schreef rival het volgende:

[..]

2 tikjes voor degene die dichtbij staat. 1 tikje voor degene die verder staat. 3 tikjes voor over de grond!

anders is het juiste hoek mikken en de knop drukken!

over het koppen, op tijd (niet te vroeg of te laat) de knop indrukken en maar heel kort.
als ik kop, hou ik de kop-knop altijd op het goeie moment ingedrukt, moet dat niet...
pi_44223184
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:30 schreef satecl het volgende:

[..]

als ik kop, hou ik de kop-knop altijd op het goeie moment ingedrukt, moet dat niet...
hij moet losgelaten worden op het moment dat je kopt! (tenminste, zo werkt het bij mij)
pi_44223334
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:33 schreef rival het volgende:

[..]

hij moet losgelaten worden op het moment dat je kopt! (tenminste, zo werkt het bij mij)
Idd, dat is het. Ik vind dat ze het koppen echt goed hebben uitgewerkt, het is echt timing allemaal. Scoor de laatste tijd steeds vaker uit hoekschoppen met kopballen.
pi_44223390
Ik ga zo wel ff met ML training doen...
pi_44224111
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Idd, dat is het. Ik vind dat ze het koppen echt goed hebben uitgewerkt, het is echt timing allemaal. Scoor de laatste tijd steeds vaker uit hoekschoppen met kopballen.
ook met schieten! eerst kon je een pass geven en dan meteen op schieten drukken en dan schoot je perfect op het moment dat je de bal raakte.. nu moet je timen e.d. het kost iets meer moeite maar als je het gewent bent is et veel leuker spelen zo!
pi_44224213
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:57 schreef rival het volgende:

[..]

ook met schieten! eerst kon je een pass geven en dan meteen op schieten drukken en dan schoot je perfect op het moment dat je de bal raakte.. nu moet je timen e.d. het kost iets meer moeite maar als je het gewent bent is et veel leuker spelen zo!
Wel irritant is als ik denk een sliding te doen om de bal voor een voet weg te tikken, dat als mijn speler er dan eerder is hij de bal keihard wegpeund.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 7 december 2006 @ 15:03:30 #11
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44224268
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:57 schreef rival het volgende:

[..]

Briljant idd. Hangt nu van nog meer factoren af, die ook realistisch zijn. Zoals: ligt de bal voor zijn sterke been, zijn er verdedigers vlak in de buurt, staat die met gezicht naar de goal, snelheid van lopen etc.
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:01 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Wel irritant is als ik denk een sliding te doen om de bal voor een voet weg te tikken, dat als mijn speler er dan eerder is hij de bal keihard wegpeund.
Herkenbaar, en erg irri idd.
pi_44224361
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  donderdag 7 december 2006 @ 15:28:47 #13
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_44225172
haha ff flink lopen trainen op kopballen, eerste wedstrijd met ML, eerste goal: fantastische kopbal van Alan Smith
pi_44225971
Jemig man. Net weer online tegen een Nederlander die alleen maar met Barcelona speelt. Eerste potje kom ik 1-0 voor in de eerste helft. Die gast krijgt echt een halve kans en op de een of andere manier vliegen al mijn verdedigers als de rode zee open voor 'Mozes' Eto'o. 1-1. Daarna scoort 'ie in de 88e minuut met een cutback de 2-1. Zo triest.

Dus ik doe nog een potje tegen 'm. Ik kom zeer verdiend 1-0 voor. Opeens, na de aftrap besluiten mijn verdedigers om weer met z'n allen rode zee te spelen. 1-1. En zo gaat het spelletje door tot de 3-3. Echt telkens na de aftrap stuiven mijn verdedigers uiteen als een van zijn spelers eraankomt. Echt WTF? Is het soms de bedoeling van Konami dat ik dit potje verlies? Gelukkig scoor ik nog met een briljant afstandsschot van Saha. Maar goed, begint die gast mij een loser te noemen. Maar goed, schijt aan Barcelona-gebruikende, Cutback-spelende apen.
pi_44226130
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
schijt aan Barcelona-gebruikende, Cutback-spelende apen.
ik speel ook met barca! doe ik eigenlijk al vanaf dat ik voetbalspellen speel! wat is daar mis mee? ik speel nog steeds gewoon een potje voetbal met kaatsen en passjes e.d.......
pi_44227283
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:13 schreef rival het volgende:

[..]

ik speel ook met barca! doe ik eigenlijk al vanaf dat ik voetbalspellen speel! wat is daar mis mee? ik speel nog steeds gewoon een potje voetbal met kaatsen en passjes e.d.......
Ja met allemaal überspelers die overal iedereen voorbij lopen.

Gatverdamme zeg, wat een kutspel is 't eigenlijk ook. Net weer online een potje waarbij ik kans na kans krijg. Op de meest wonderbaarlijke manieren gaan ze mis, maar dan ook echt gewoon zo apart dat het gewoon doorgestoken kaart is. En dan krijgt die gast in de 1e helft niet eens 1 kans maar scoort 'ie wel. Hoe? Een van mijn verdedigers denkt dat het nodig is om de bal vanuit een corner SNOEIHARD ( ) in eigen doel te koppen. Ik trek dit echt niet meer.
pi_44227883
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:25 schreef satecl het volgende:
Om te koppen moet je bij een lastige bal de schietknop net indrukken voordat het hoofd wordt geraakt.
Is het een bal die heel makkelijk is, waar nog tegenaan gelopen moet worden zeg maar, kan je gewoon de schietknop langer indrukken om extra kracht te geven.
  donderdag 7 december 2006 @ 17:41:43 #18
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_44229301
Meteen m'n eerste cup gewonnen, met Parma uiteraard. Alleen Celtic was in de poulefase te sterk, maar verder werd zelfs Real Madrid met gemak aan de kant gezet.
  donderdag 7 december 2006 @ 17:44:01 #19
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_44229373
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:44 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Gatverdamme zeg, wat een kutspel is 't eigenlijk ook. Net weer online een potje waarbij ik kans na kans krijg. Op de meest wonderbaarlijke manieren gaan ze mis, maar dan ook echt gewoon zo apart dat het gewoon doorgestoken kaart is. En dan krijgt die gast in de 1e helft niet eens 1 kans maar scoort 'ie wel. Hoe? Een van mijn verdedigers denkt dat het nodig is om de bal vanuit een corner SNOEIHARD ( ) in eigen doel te koppen. Ik trek dit echt niet meer.
Mooi hè, voetbal.
pi_44229417
quote:
Op donderdag 7 december 2006 17:41 schreef pfaf het volgende:
Meteen m'n eerste cup gewonnen, met Parma uiteraard. Alleen Celtic was in de poulefase te sterk, maar verder werd zelfs Real Madrid met gemak aan de kant gezet.
Welk niveau speel je
  donderdag 7 december 2006 @ 17:47:41 #21
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_44229511
quote:
Op donderdag 7 december 2006 17:45 schreef VoreG het volgende:

[..]

Welk niveau speel je
Regular.
Maar ik ben dan ook nog extreem n00b.

Kan iemand overigens die volley zoals die bij de training wordt uitgelegd? Ik zal el compleet verkeerd timen, maar mij lukt het niet.
Net als vrije trappen, daar snap ik ook nog geen snars van.
  donderdag 7 december 2006 @ 17:53:48 #22
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_44229698
quote:

[..]

waarom speel jij het,,,, je ben er alleen maar negatief over...
idee voor SuperHarregarre:
pi_44229764
Zolang er niets te zeuren valt zouden we hier niet op fok zitten hehe
  donderdag 7 december 2006 @ 18:12:50 #24
43600 bremmie
Live The Dream...
pi_44230179
Nogmaals mijn vraag uit het vorige topic:
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:11 schreef bremmie het volgende:
Is het bij PES 6 nog steeds zo dat als je in een league speelt (Eredivisie, Premier League, Ligue 1, enz) dat je geen transfers kunt maken?
Want dat was in PES 5 dacht ik niet het geval.
Alleen in Master League kon dit.

Vond ik wel jammer, wilde best de Eredivisie winnen, maar het is dan leuk om spelers aan te trekken en te verkopen...

Is dit dus veranderd of niet???
The dream, make it real.. So that you can say.. That you lived your way for real.. Don't give up on your needs and all your fantasies.. (Face Tomorrow-Live The Dream)
  donderdag 7 december 2006 @ 19:01:08 #25
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44231274
quote:
Op donderdag 7 december 2006 17:47 schreef pfaf het volgende:
Kan iemand overigens die volley zoals die bij de training wordt uitgelegd? Ik zal el compleet verkeerd timen, maar mij lukt het niet.
Ja, je moet iets sneller trappen dan je zou denken.
pi_44231432
Zijn servers nog down? kan er wee rniet in
pi_44231491
quote:
Op donderdag 7 december 2006 17:47 schreef pfaf het volgende:

[..]

Regular.
Maar ik ben dan ook nog extreem n00b.

Net als vrije trappen, daar snap ik ook nog geen snars van.
Vrije trappen

Gewoon schieten en is het van dichtbij (-20m) dan ook X ingedrukt houden, is het verder weg driehoekje ingedrukt houden.

Verder schiet ik ook altijd met R2 ingedrukt.
pi_44234501
Iemand trouwens al eens met Newcastle gespeeld? Leuk team, technisch en ontzettend snel. Ik denk het snelste team van het spel

Een aanval met Martins en Owen, en als linker en recht middenvelder (wat aanvallend ingesteld) Luque en Dyer.
Dan nog daar controlerend tussenin Duff en als opruimer daarachter Parker

Alleen de gemiddelde lengte is 1,73 maar als je zulke snelle spelers hebt die ook zo technisch zijn hoef je niet aan te vallen door de lucht
pi_44236101
quote:
Op donderdag 7 december 2006 17:53 schreef satecl het volgende:

[..]

waarom speel jij het,,,, je ben er alleen maar negatief over...
idee voor SuperHarregarre:
[afbeelding]
Ik kan gewoon niet tegen m'n verlies. Maar soms word ik ook gewoon onheus benadeeld, hoor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_44236317
quote:

[..]

Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_44236402
quote:
Op donderdag 7 december 2006 21:38 schreef VoreG het volgende:
Iemand trouwens al eens met Newcastle gespeeld? Leuk team, technisch en ontzettend snel. Ik denk het snelste team van het spel

Een aanval met Martins en Owen, en als linker en recht middenvelder (wat aanvallend ingesteld) Luque en Dyer.
Dan nog daar controlerend tussenin Duff en als opruimer daarachter Parker

Alleen de gemiddelde lengte is 1,73 maar als je zulke snelle spelers hebt die ook zo technisch zijn hoef je niet aan te vallen door de lucht
Ik denk dat teams met Henry sneller zijn. Dus een Arsenal en een Frankrijk. Als Henry eenmaal een beetje los is van de verdediger kun je er gewoon langssprinten.

Portugal ( - land) heeft ook een goede selectie. Sommige teams zijn echt een drama als je 'condition' op Random hebt. Zo heeft Manchester United op Saha en Rooney na geen goede aanvallers en geen goede keeper op Van Der Sar na. Arsenal is helemaal erg, alleen Henry is een goede aanvaller daar. Inter heeft het nog het makkelijkst met condition Random. Twee goede keepers, als er verdedigers geblesseerd raken heb je altijd nog Maxwell en Materazzi. In de aanval Cruz en Crespo. Middenveld kun je Maxwell ook goed inpassen, en dan heb je nog Recoba en Solari. (Inter had overigens nog sterker kunnen zijn, als Vieira erbij had gezeten.)

Edit @ Flashwin: Je had die corner moeten zien. Die verdediger mikte 'm gewoon.

http://youtube.com/watch?v=1a-vcobbNe4&mode=related&search=

Zo *** ongeveer. Maar goed, dat is Bahrein. Zulks verwacht ik niet van Rio Ferdinand.
pi_44238062
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:33 schreef rival het volgende:

[..]

Goeie tip . Heb nu veel meer controle over de kopballen (zo werkt 't trouwens met alles wat je in 1 keer wil nemen dus ook volleys en dergelijke). Heb me toch een paar kopballen gemaakt nu .
X
X
X
  vrijdag 8 december 2006 @ 02:17:08 #33
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44239885
Ik zag in de vorige topic een lijst met talenten. Nu zie ik daar Anita in staan, van 17. Jongen van Ajax neem ik aan. Staan ook nog een zooi anderen in, maar ik kan ze in mijn ML niet vinden? Staat ook niet bij het match team van Ajax? Hoe zit dat?
pi_44241327
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 02:17 schreef twi het volgende:
Ik zag in de vorige topic een lijst met talenten. Nu zie ik daar Anita in staan, van 17. Jongen van Ajax neem ik aan. Staan ook nog een zooi anderen in, maar ik kan ze in mijn ML niet vinden? Staat ook niet bij het match team van Ajax? Hoe zit dat?
vreemd.. ik heb wat namen uit die lijst (alleen degene die et hoogste stonden dus 93.5%) gewoon kunnen vinden!
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:37:54 #35
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_44243550
quote:
Op donderdag 7 december 2006 19:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Ja, je moet iets sneller trappen dan je zou denken.
't Is me gelukt, al vind ik de volley bij het verkeerd timen mooier. Zo'n streep richting de kruising.
quote:
Op donderdag 7 december 2006 19:23 schreef VoreG het volgende:

[..]

Vrije trappen

Gewoon schieten en is het van dichtbij (-20m) dan ook X ingedrukt houden, is het verder weg driehoekje ingedrukt houden.

Verder schiet ik ook altijd met R2 ingedrukt.
Wanneer moet ik X of driehoekje indrukken?
pi_44243642
als je gewoon de R knop erbij doet (geplaatst schot) kom je al een eindje verder!
pi_44243659
trouwens, de lobjes beginnen te komen. scoor nu bijna elke wedstrijd wel een lob-bal!
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:43:44 #38
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_44243693
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:41 schreef rival het volgende:
als je gewoon de R knop erbij doet (geplaatst schot) kom je al een eindje verder!
Ja, dat scheelt bij het schieten überhaupt inderdaad. In alle intensiteit houdt ik de schietknop namelijk altijd te lang ingedrukt.
pi_44244438
Wie hebben er hier trouwens al hilarische doelpunten gehad?

Even een paar van mij:

1. Cristiano Ronaldo langs de achterlijn lopend. Op 't moment dat de keeper duikt drukte ik op sprinten waardoor de bal onder de keeper door ging. Daarna ging Ronaldo erlangs waarna ik de bal het doel inliep. Dat dus allemaal op 1 centimeter van de achterlijn.
2. Kontgoal van Rooney. Corner door Ronaldo, draait half uit. Rooney probeert te koppen maar verstapt zich waardoor hij half naar achteren valt. Hierbij krijgt hij de bal op z'n kont waarna 'ie nog best hard ingaat ook.
3. Voorzet/schot van Rooney lijkt net naast te gaan bij de 2e paal. Saha loopt echter bij de 2e paal. Op 't laatste moment krijgt hij echter een beuk waardoor hij een soort halve pirouette maakt. Op dat moment knalt hij tegen de paal en krijgt hij de bal op z'n rug waarna de bal in 't doel verdwijnt.

pi_44244669
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wie hebben er hier trouwens al hilarische doelpunten gehad?

Even een paar van mij:

1. Cristiano Ronaldo langs de achterlijn lopend. Op 't moment dat de keeper duikt drukte ik op sprinten waardoor de bal onder de keeper door ging. Daarna ging Ronaldo erlangs waarna ik de bal het doel inliep. Dat dus allemaal op 1 centimeter van de achterlijn.
is dat nou zo een cut back goal? (alleen dan niet goed uitgevoert in dit geval)
pi_44244765
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:14 schreef rival het volgende:

[..]

is dat nou zo een cut back goal? (alleen dan niet goed uitgevoert in dit geval)
Ja, soort van. Alleen heb ik 'm nog niet teruggespeeld. Het zag er echt wazig uit. Al z'n verdedigers sprongen ook tegelijk op Ronaldo. Dus 't was een soort halve botsing, glijpartij bij de doellijn. 'Scrimmage' zeg maar.
pi_44245155
maar dus waar iedereen over klaagt (cut back goal) is dus vanaf de zijkant de 16 inlopen en dan afleggen op een medespeler die daar voor et doel staat?
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:31:51 #43
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44245183
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
2. Kontgoal van Rooney. Corner door Ronaldo, draait half uit. Rooney probeert te koppen maar verstapt zich waardoor hij half naar achteren valt. Hierbij krijgt hij de bal op z'n kont waarna 'ie nog best hard ingaat ook.

Even kijken waar ik nu op kan komen.

1. Een vrije trap ver buiten de 16, ik wilde en voorzet geven zodat iemand hem in zou kopen. Bal ging ook erg zacht, maar niemand raakte de bal, de keeper bleef staan en hij ging heel zacht gewoon in 1x in de goal. Gebeurd ook weleens in het echt overigens.
2. Die ene die ik eerder al vertelde, panna tussen de benen van de keeper door en vervolgens keihard in een open goal geramd. Eigenlijk gewoon meer een mooie goal. Wilde hem weer ff noemen.

Verder kan ik even nergens op komen.
pi_44245289
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:30 schreef rival het volgende:
maar dus waar iedereen over klaagt (cut back goal) is dus vanaf de zijkant de 16 inlopen en dan afleggen op een medespeler die daar voor et doel staat?
Precies.

Nog een aparte goal tegen mij:

Tegenstander gaf een soort lob op een van z'n aanvallers. De bal was echter te hard en ging gewoon richting mijn doelman. Opeens besluit mijn keeper om van de lijn te komen, waarna hij op ongeveer een meter of 2 van z'n doellijn stilstaat. De bal vliegt op dat moment rustig over z'n hoofd. (Hij probeert 'm ook niet te pakken.) En met de bal draait hij mee richting het doel. Staat 'ie dus gewoon die bal na te gapen...Doelpunt.

P.s. Ik drukte niet op driehoekje.
pi_44245290
ik heb 1 keer (met L en driehoekje) een hoge voorzet gegeven vanaf de middenlijn... waarna me spits hem net mistte maar de keeper niks deed.....

dus net als nr 1 van STM maar dan uit een hoge voorzet!
pi_44245330
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:35 schreef rival het volgende:
ik heb 1 keer (met L en driehoekje) een hoge voorzet gegeven vanaf de middenlijn... waarna me spits hem net mistte maar de keeper niks deed.....

dus net als nr 1 van STM maar dan uit een hoge voorzet!
Zoiets heb ik dus tegen gehad. De keeper zag er echt uit als een schlemiel.
pi_44245343
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:35 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Precies.
ow dan ben ik er zo eentje! maar dat zijn toch gewoon normale goals zoals ze irl ook gebeuren? of mis ik iets
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:38:00 #48
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44245353
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:30 schreef rival het volgende:
Inderdaad, afleggen / terugleggen. Het is een standaard bug in PES die ook erkend is door Konami zelf. De reden waarom het als bug wordt geinterperteerd is omdat in PES5 je verdedigers niet bestuurbaar waren wanneer het gebeurde. Dus 100% kans mits perfect uitgevoerd door de cutback freaks, waarvan er 'teveel' online rondliepen.

Konami heeft gezegd dat ze in PES6 speciaal hiervoor maatregelen hadden genomen, misschien dat er daardoor soms zulke rare dingen in de aanval gebeuren. Zoals eerdergenoemd dat je medespeler in de aanval ineens niet meer naast je loopt om af te leggen, maar tussentijds is afgehaakt. Al met al, in PES6 lijkt het nog niet geheel verbeterd te zijn.

Je kan ook zeggen dat het een skill is om cutbacks beter te leren verdedigen, dat is de uitdaging die er staat. Ga hem ook graag aan, maar neemt niet weg dat ik me mateloos irriteer aan gasten die de hele wedstrijd alleen op die wijze proberen te scoren en vreugdevol GOAL roepen wanneer die op zo een manier er in gaat. Maar goed, ieder zijn eigen vrijheid om de game in te vullen hoe die wilt, mij zul je ieder geval niet tot nooit een cutback goal zien maken. Creatieve aanval over veel flanken, ruimte creeren, dat is voor mij voetbal en daar geniet ik meer van. Fuck die cutbacks.
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:40:28 #49
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44245425
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:37 schreef rival het volgende:

[..]

ow dan ben ik er zo eentje! maar dat zijn toch gewoon normale goals zoals ze irl ook gebeuren? of mis ik iets
Zijn idd normale goals net als irl. De frustratie van de cutback goal zit hem imo in het feit dat de verdedigers van de tegenstander aan de grond genageld staan. En sommige spelers maken daar misbruik van door telkens zo een wedstrijd proberen te winnen.

Wanneer jij tegen mij een cutback goal zou maken zou ik het je ook niet kwalijk nemen, je speelt gewoon voetbal. Maar wanneer iemand de hele wedstrijd niks anders probeert dan wordt het irritant.
pi_44245505
Klopt, een keer zo scoren is niet erg. Maar als de tegenstanders telkens dezelfde hoek opzoekt met Ronaldinho en telkens weer naar binnen trekt om 'm af te leggen, dan heb ik 't niet meer. Om vervolgens ook nog ALLE replays te kijken van de 'wonderschone' cutback.
pi_44245561
aha oke.... ja ik begrijp de frustratie.... maar ik moet zeggen dat ik dat soort goals vaak goed kan verdedigen andersom!

in pes6 lukken ze idd minder omdat je mannetje niet goed doorlopen (of je passed naar de buitenste speler hoe kort je passen ook indrukt) maar dat is weer op te lossen door de stoppen en keren en dan passen oid!

ik moet zeggen ik speel die manier als dat zo uitkomt.... het liefst speel ik zo snel mogelijk naar me spits en laat ik hem al het werk doen (al vanaf eerst balcontact uit de buurt van de verdedigers komen en zsm richting doel!
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:47:36 #52
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44245665
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:44 schreef rival het volgende:
maar ik moet zeggen dat ik dat soort goals vaak goed kan verdedigen andersom!
Hoe doe jij het?
Ik probeer het met 4CB en 1 DM ipv 2CB en 2SB.
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:44 schreef rival het volgende:
maar dat is weer op te lossen door de stoppen en keren en dan passen oid!
Dat is in een notedop de cutback, stoppen, keren en terugleggen.
pi_44245687
Hangt ervanaf. Sommige wedstrijden merk ik gewoon dat m'n team op de een of andere manier minder goed speelt. Dan zijn cutbacks ook amper te verdedigen omdat bijna elk duel om de bal verloren gaat.

Ik speel te opbouwend, denk ik. Ik pass eerst altijd een paar keer rond, een lange bal over de hele breedte, waarna ik meestal een van de flankspelers aanspeel, die op hun beurt een voorzet geven aan de spits. Of ze lopen weer een stuk terug en leggen breed op de aanstormende middenvelders, J.S. Park bijvoorbeeld heeft een goed schot en is wel balvast. Dus meestal schoten vanaf de rand van de 16 meter.
pi_44245718
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Hoe doe jij het?
Ik probeer het met 4CB en 1 DM ipv 2CB en 2SB.
[..]

Dat is in een notedop de cutback, stoppen, keren en terugleggen.
mijn verdedigers staan zoals ze in het 3 4 3 systeem staan.. dus ik gok 2 cb en 2 sb!

wat ik doe is proberen hun de pas af te snijden.... of iig zorgen dat je er tussen loopt!
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:50:42 #55
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44245770
In principe worden er irl ook veel cutbacks gemaakt, en ze kunnen best mooi zijn wanneer je de hele verdediging heb uitgetikt. Is gewoon jammer, dat het zo makkelijk is in PES. En soms ontkom je er niet aan, komt je aanval net zo uit, dus pin me er niet aan vast wanneer ik er ineens eentje scoor online tegen je.
pi_44245805
overigens ben ik bij pes6 echt verlsaafd geraakt aan het stoppen en omkeren.....

hier een illustratie

http://s72.photobucket.com/albums/i183/rivalprd/?action=view¤t=video-0108.flv

ik weet niet of et filmpje werkt is voor het eerst dat ik een film upload
pi_44245806
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:49 schreef rival het volgende:

[..]

mijn verdedigers staan zoals ze in het 3 4 3 systeem staan.. dus ik gok 2 cb en 2 sb!

wat ik doe is proberen hun de pas af te snijden.... of iig zorgen dat je er tussen loopt!
Ronaldinho is alleen niet af te stoppen op die manier. Adriano loopt ook gewoon door je speler heen. Het zijn gewoon de überspelers die bijna onstopbaar zijn.

Met Man Utd. heb ik C. Ronaldo al is die nog vaker af te stoppen dan Adriano en Ronaldinho omdat 'ie minder kracht heeft. Meestal kan hij wel van de bal geduwd worden.
pi_44245888
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:51 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ronaldinho is alleen niet af te stoppen op die manier. Adriano loopt ook gewoon door je speler heen. Het zijn gewoon de überspelers die bijna onstopbaar zijn.
ik heb er nooit zo een problemen mee moet ik zeggen! maar mijn specialiteit is eigenlijk altijd al het verdedigen geweest!
het aanvallen moet ik beter leren beheersen, al gaat dat me steeds beter af!
pi_44246109
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:53 schreef rival het volgende:

[..]

ik heb er nooit zo een problemen mee moet ik zeggen! maar mijn specialiteit is eigenlijk altijd al het verdedigen geweest!
het aanvallen moet ik beter leren beheersen, al gaat dat me steeds beter af!
Ik scoor juist best veel, meestal wel stuk of 3, 4 keer als 't goed loopt. Ik krijg alleen ook heel makkelijk doelpunten tegen nadat ik zelf gescoord heb. Op de eenof andere manier reageren mijn spelers dan als een stel zoutzakken.
pi_44246120
ben allang blij dat ik met aanvallen nu de rust heb om te kijken waar de verdedigers staan, zodat ik al bij aanname meteen de goede kant (ruimte) op kan duiken. en weet wanneer ik wel of niet moet rennen/bal ver voor je uit/lopen!

ook weer een filmpje die dat laat zien (ik heb de smaak te pakken met filmen)

http://s72.photobucket.com/albums/i183/rivalprd/?action=view¤t=video-0110.flv
pi_44246162
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:01 schreef rival het volgende:
ben allang blij dat ik met aanvallen nu de rust heb om te kijken waar de verdedigers staan, zodat ik al bij aanname meteen de goede kant (ruimte) op kan duiken. en weet wanneer ik wel of niet moet rennen/bal ver voor je uit/lopen!

ook weer een filmpje die dat laat zien (ik heb de smaak te pakken met filmen)

http://s72.photobucket.com/albums/i183/rivalprd/?action=view¤t=video-0110.flv
Maar da's offline. Offline mag je voor mijn part 100 cutbacks in 1 wedstrijd doen.
pi_44246182
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:00 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik scoor juist best veel, meestal wel stuk of 3, 4 keer als 't goed loopt. Ik krijg alleen ook heel makkelijk doelpunten tegen nadat ik zelf gescoord heb. Op de eenof andere manier reageren mijn spelers dan als een stel zoutzakken.
they were still celebrating when they shoud have concentrated! zalje dan best vaak horen zeker?
pi_44246212
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:02 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Maar da's offline. Offline mag je voor mijn part 100 cutbacks in 1 wedstrijd doen.
das dan ook geen cutback! je quote de verkeerde
pi_44247183
Mijn frapanste goal is toch dat mijn speler voor open doel kan inschieten maar de bal opwipt en een halve omhaal doet in een leeg doel....
pi_44247283
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:36 schreef Feen het volgende:
Mijn frapanste goal is toch dat mijn speler voor open doel kan inschieten maar de bal opwipt en een halve omhaal doet in een leeg doel....
die is wel stoer! (filmpje?)
pi_44247338
heeft er trouwens hier weleens iemand uit een "overtreding" gescoord? ik kreeg gisteren een corner.. die schoot ik recht op een verdediger van de tegenpartij af... (niet goed gemikt) die bal gaat richting hoofd van verdediger en op het laatste moment komt eto'o aangerent, die 'duwt' die man opzij en kopt de bal erin!

ook maar ff online gezet

http://s72.photobucket.com/albums/i183/rivalprd/?action=view¤t=video-0112.flv

[ Bericht 34% gewijzigd door rival op 08-12-2006 12:50:22 ]
pi_44247616
nop heb geen filmpie, videokaart was stuk toen
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:07:56 #68
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44248180
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:36 schreef Feen het volgende:
Geniaal.
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:11:35 #69
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44248313
quote:
Mooie lob.

Welke knop gebruik je daarvoor? R1 of L1? Bij PES5 beheerste ik de L1 lob goed, maar in PES6 lukt het me voor geen meter meer. Dus probeerde over te gaan op de R1 lob maar dan moet je heel dicht bij de keeper staan.
pi_44248739
Ik heb met pes6 ook problemen om de L1 lob goed te beheersen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_44248816
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Mooie lob.

Welke knop gebruik je daarvoor? R1 of L1? Bij PES5 beheerste ik de L1 lob goed, maar in PES6 lukt het me voor geen meter meer. Dus probeerde over te gaan op de R1 lob maar dan moet je heel dicht bij de keeper staan.
L1! en als ik bij het eerste balcontact meteen wil lobben dan doe ik hem heel zachtjes! (ook bij stilstand) maar als ik ren dan moet ie weer een stuk harder!
pi_44248936
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:41 schreef rival het volgende:
heeft er trouwens hier weleens iemand uit een "overtreding" gescoord? ik kreeg gisteren een corner.. die schoot ik recht op een verdediger van de tegenpartij af... (niet goed gemikt) die bal gaat richting hoofd van verdediger en op het laatste moment komt eto'o aangerent, die 'duwt' die man opzij en kopt de bal erin!

ook maar ff online gezet

http://s72.photobucket.com/albums/i183/rivalprd/?action=view¤t=video-0112.flv
Dat gebeurt op zich wel vaak, niet echt een overtreding. De AI vergeet daar gewoon op [ ] of O te drukken, als 't ware. Ik vraag me af of iemand wel eens gescoord heeft met een tackle op de doellijn. Dus dat je die gast eigenlijk een doodschop geeft maar de bal wel het doel ingaat. En dat dan zo snel is gegaan dat de scheids niet heeft kunnen fluiten.
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:50:27 #73
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44249666
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vraag me af of iemand wel eens gescoord heeft met een tackle op de doellijn. Dus dat je die gast eigenlijk een doodschop geeft maar de bal wel het doel ingaat. En dat dan zo snel is gegaan dat de scheids niet heeft kunnen fluiten.
Hoe bedenk je het.

Aangezien je bij een overtreding de speler voor de bal raakt en de software dat dus eerder detecteert, denk ik dat je een vrije trap tegen krijgt. Behalve wanneer de scheids een keer niet fluit wat ook weleens gebeurd.

Dat vraag ik me ook af, waarom fluit de scheids soms niet bij een grove overtreding? Is dat gewoon random ingesteld door Konami, of zit er een andere verklaring achter?

Zelfde bij buitenspel, soms lijkt het of je buitenspel wordt gefloten terwijl je geen buitenspel stond. Ook random door Konami er ingegooid om het 'realistischer'' te maken, of lijkt het maar zo?
pi_44250651
voordeel regel.

daarnaast is het nu zo dat de scheidsrechters minder snel fluiten en meer laten doorspelen om het tempo erin te houden.
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:21:23 #75
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_44250686
Hey

ik sta niet eens in de OP

Gamertag: PieAir
Platform: X360
Favo teams: Olympique Lyon, Real madrid, Engeland

( oftwel tvp )
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_44250888
helaas geen online mogelijk met PES6 op PSP
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:29:56 #77
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44250986
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:20 schreef Niek. het volgende:
voordeel regel.
Stom dat ik daar nooit aan gedacht had.
pi_44251106
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:20 schreef Niek. het volgende:
voordeel regel.

daarnaast is het nu zo dat de scheidsrechters minder snel fluiten en meer laten doorspelen om het tempo erin te houden.
Bij een doodschop en geen duidelijk voordeel? Ik moet zeggen dat ik de scheidsrechters te coulant vind in PES6. Ik word regelmatig als doorgebroken speler neergelegd en slechts zelden volgt dan de rode kaart. Ook regelmatig gewoon expres geblesseerd geschopt of van achteren zonder intentie om de bal te spelen. Dat zijn gewoon rode kaarten maar meestal is het óf niks óf geel.
pi_44251128
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Hoe bedenk je het.

Aangezien je bij een overtreding de speler voor de bal raakt en de software dat dus eerder detecteert, denk ik dat je een vrije trap tegen krijgt. Behalve wanneer de scheids een keer niet fluit wat ook weleens gebeurd.
In PES4 is het me wel een paar keer gelukt.

Ik had ook een paar jaar geleden zo'n spel This is Football. Daar zitten wel een paar dingen in die vet geinig zijn zoals twee manier om te tackelen en een fopduik. De twee tackles waren de gewone zoals in PES6 en de wat hardere 'twee-benige' tackle waarbij je tegenstanders gewoon kunt torpederen. Zo mooi om recht op de tegenstander af te rennen en dan vol erin vliegen met twee benen...

http://www.youtube.com/watch?v=KeRlJJbtdHc
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:39:30 #80
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44251290
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zo mooi om recht op de tegenstander af te rennen en dan vol erin vliegen met twee benen...
Van der Vaart style vorig weekend, die nu 5 duels geschorst is.
pi_44251354
quote:

[..]

In PES4 is het me wel een paar keer gelukt.

Ik had ook een paar jaar geleden zo'n spel This is Football. Daar zitten wel een paar dingen in die vet geinig zijn zoals twee manier om te tackelen en een fopduik. De twee tackles waren de gewone zoals in PES6 en de wat hardere 'twee-benige' tackle waarbij je tegenstanders gewoon kunt torpederen. Zo mooi om recht op de tegenstander af te rennen en dan vol erin vliegen met twee benen...

red card soccer voor de gamecube, draaide amper om voetbal eerder om het maken van de ergste overtredingen, gewoon elkaar keihard neertrappen.

Konami heeft het gedrag van de scheids aangepast omdat er klachten waren over pes5 dat er te veel/te snel werd gefloten. vind het nu wel goed, af en toe word er niet gefloten als ik ben doorgebroken maar daar staat tegenover dat als de tegenstand er vandoor gaat met de bal je hem soms ongestoord kan neerhalen.
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:42:37 #82
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44251380
quote:
Zo mooi om recht op de tegenstander af te rennen en dan vol erin vliegen met twee benen...

Check deze, schaar van achteren.

http://www.youtube.com/watch?v=D64KURJh4iA
pi_44251437
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:41 schreef Niek. het volgende:

[..]

red card soccer voor de gamecube, draaide amper om voetbal eerder om het maken van de ergste overtredingen, gewoon elkaar keihard neertrappen.

Konami heeft het gedrag van de scheids aangepast omdat er klachten waren over pes5 dat er te veel/te snel werd gefloten. vind het nu wel goed, af en toe word er niet gefloten als ik ben doorgebroken maar daar staat tegenover dat als de tegenstand er vandoor gaat met de bal je hem soms ongestoord kan neerhalen.
Mja, ik vind dat doorgebroken niet zo random moet worden bestrafd. Doorgebroken is doorgebroken en dat is gewoon rood. Online is het sowieso zo dat als je voorstaat je het beste gewoon kunt gaan schoppen. Je spelers blijven op 't veld en je ontregelt de aanval van de tegenstander. Je hebt toch niet meer te maken met schorsingen in volgende wedstrijden, dus zeker in de laatste 5 minuten wordt er ongenadig hard geschopt meestal.
pi_44251471
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:42 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Check deze, schaar van achteren.

http://www.youtube.com/watch?v=D64KURJh4iA
Ik vind 'm nog meevallen. Wel dom dat 'ie het voor de ogen van de scheids doet. Verder ervanaf en hij was ermee weggekomen.

Dit is pas goed werk: De bal én de man:

http://www.youtube.com/watch?v=TghL6LGadVM

Hahahahaha!

http://www.youtube.com/watch?v=g3hxqRMhU4s

[ Bericht 14% gewijzigd door SuperHarregarre op 08-12-2006 14:54:06 ]
  vrijdag 8 december 2006 @ 16:35:18 #85
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_44255371
Ik snap echt nog helemaal niets van die Super Cancel. Als ik de bal naar iemand speel, en ik hou R1+R2 ingedrukt, loopt hij snel naar de bal toe, maar laat de bal langs zich lopen
En als ik hem maar eventjes indruk is het precies hetzelfde

HELP !!!
pi_44259989

mijn spelers schoppen elkaar liever
pi_44260479
Ik ontdek nu die costumes pas. Wat bizar.
  vrijdag 8 december 2006 @ 20:27:28 #88
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44260910
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 08:37 schreef rival het volgende:

[..]

vreemd.. ik heb wat namen uit die lijst (alleen degene die et hoogste stonden dus 93.5%) gewoon kunnen vinden!
Die Anita kan jij ook gewoon in de game vinden?GK's

/edit: Ik moet het nuanceren. Ik kan veel van de spelers vinden (veel zijn ook een jaartje ouder dan in de lijst). Maar die f*cking Anita moet ik hebben

Dat vind ik trouwens ook een flink nadeel van PES6. Je kunt niet je eigen custom team met eigen kleur en spelers maken. Ik startte bij PES5 een keer een eigen team met alle allerjongste talentjes van een jaar of 17, sommigen 18. Kon je gewoon mee blijven voetballen. In het begin zijn ze amper beter dan Jaric & consorten, maar na verloop van tijd worden ze verdomd goed.

Kan nu niet meer in de X360 versie, helaas. Je kunt alleen kiezen tussen Jaric & consorten en de officiele match-mode spelers.

[ Bericht 16% gewijzigd door twi op 08-12-2006 20:44:59 ]
pi_44272314
Weet iemand waar ik een option file kan vinden voor de PS2 versie met alle correcte namen en tenue's? Ik heb er een van PESfan maar daar is de Engelse competitie niet aangepast.
pi_44274435
Als ik door gebroken ben en ik word getackled is het altijd rood voor de tegenstander. Maar dan moet je wel echt doorgebroken zijn en niet naast de tegenstander staan .
pi_44274472
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 20:27 schreef twi het volgende:

[..]

Die Anita kan jij ook gewoon in de game vinden?GK's

/edit: Ik moet het nuanceren. Ik kan veel van de spelers vinden (veel zijn ook een jaartje ouder dan in de lijst). Maar die f*cking Anita moet ik hebben

Dat vind ik trouwens ook een flink nadeel van PES6. Je kunt niet je eigen custom team met eigen kleur en spelers maken. Ik startte bij PES5 een keer een eigen team met alle allerjongste talentjes van een jaar of 17, sommigen 18. Kon je gewoon mee blijven voetballen. In het begin zijn ze amper beter dan Jaric & consorten, maar na verloop van tijd worden ze verdomd goed.

Kan nu niet meer in de X360 versie, helaas. Je kunt alleen kiezen tussen Jaric & consorten en de officiele match-mode spelers.
In de PC versie kan dat gewoon.
Ik heb nu een mooi shirt (Ik probeerde die strepen van het Palermo shirt erop te krijgen, maar dat lukt maar half). En alle talentjes (14 talentjes) en dan nog 5 oudere spelers als een soort mentor/standin .
  zaterdag 9 december 2006 @ 16:57:41 #92
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44278473
Ondergeschoven kindje dus weer, die X360. Hoe dan ook, ik begin een beetje een pishekel te krijgen aan de AI van PES6. Speel je op het moeilijkste niveau, scoren ze meestal wel op de een of andere manier een kutfrommelgoal. Meestal is dit na een knoerthard schot op de paal, waarna een meute aan voetballers in de kuts de bal erin lopen via hoofd, schouder knie en teen, knie en teen.

Sta je dan eenmaal op achterstand, is het wel te doen om te scoren. Is het dan weer gelijk (of in een zeldzaam geval sta je voor), weten ze wel weer op een onmogelijke manier te scoren. Beetje het Need for Speed syndroom
pi_44282116
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 16:57 schreef twi het volgende:
Ondergeschoven kindje dus weer, die X360. Hoe dan ook, ik begin een beetje een pishekel te krijgen aan de AI van PES6. Speel je op het moeilijkste niveau, scoren ze meestal wel op de een of andere manier een kutfrommelgoal. Meestal is dit na een knoerthard schot op de paal, waarna een meute aan voetballers in de kuts de bal erin lopen via hoofd, schouder knie en teen, knie en teen.

Sta je dan eenmaal op achterstand, is het wel te doen om te scoren. Is het dan weer gelijk (of in een zeldzaam geval sta je voor), weten ze wel weer op een onmogelijke manier te scoren. Beetje het Need for Speed syndroom
offf...het moeilijkste niveau is nog iets te hoog gegrepen voor je. kan ook.
pi_44282648
. Scoor ik vlak voor tijd de 3-1 nadat z'n keeper de bal naar een verdediger past uit een vrije trap, ik tackle die speler en de bal hobbelt tergend langzaam het lege doel in vanaf de 16-meter lijn. .

Elvis has left the building. . Wees dan een vent en maak het potje af. .
  zaterdag 9 december 2006 @ 19:51:43 #95
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44283064
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 19:38 schreef -Wolf- het volgende:
. Scoor ik vlak voor tijd de 3-1 nadat z'n keeper de bal naar een verdediger past uit een vrije trap, ik tackle die speler en de bal hobbelt tergend langzaam het lege doel in vanaf de 16-meter lijn. .

Spelers die opvallend vaak disconnecten zouden extra hoge puntaftrek moeten krijgen. Probleem is echter, dat de Konami servers zo gaar zijn, dat je soms plotseling onbewust disconnected bent.
pi_44283111
Ik had dus een keer dat m'n controls het niet meer deden en maar wachten, wachten en uiteindelijk werd ik automatisch gedisconnect. . Ik disconnect anders nooit. .
  zaterdag 9 december 2006 @ 19:57:57 #97
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44283248
Ik disconnect ook nooit. Maar heb iets van 10 disconnects in mijn profiel staan. Nog uit de eerste week toen de Konami server zo mega brak was.
  zaterdag 9 december 2006 @ 20:06:45 #98
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44283564
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 19:15 schreef Flashwin het volgende:
offf...het moeilijkste niveau is nog iets te hoog gegrepen voor je. kan ook.
Dat speelt mee, want voorin knal ik er nog te weinig in. Maar de manier waarop ik goals tegenkrijg is gewoon te toevallig. Drie keer op rij een bal via een afstandsschot terugketsend op de paal en daarna via wat spelers voor het doel weer terug van richting veranderd het doel in. Tsja, 1 keer zo'n goal tegenkrijgen ok. Maar drie wedstrijden na elkaar?
pi_44283651
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 19:38 schreef -Wolf- het volgende:

Haha, maar was het een faire tackle of niet? Ik zou ook pissed zijn als je die verdediger met een soort Materazzi-tackle neergemaaid had.

Maarja, als ik verlies blijf ik normaliter wel, behalve als de ander begint te schelden en met van die presets komt als: "You suck!". Dan moet je ook de consequenties ervan maar onder ogen zien... Niet dat het wat uitmaakt eigenlijk maar ik kan gewoon niet tegen van dat soort pisventjes. Ik zie echt zo veel mensen die van dat soort 'taunts' hebben om mensen op de kast te krijgen, niet normaal meer... Mijn ergste is: "Deserved Goal!" Maar die kan ik dus ook vice-versa gebruiken...
  zaterdag 9 december 2006 @ 20:52:08 #100
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44285227
Wanneer men me uitscheld, blijf ik de hele wedstrijd stil. Pas wanneer ik de winst heb veilig gesteld en het laatste fluitsignaal is geweest zodat ik zeker weet dat ik mijn punten binnen heb scheld ik hem helemaal de tyfus in.
pi_44285505
Nou jaaaa. Speel ik tegen een gast AJAX-Inter, speelt hij veel beter, scoor ik de 1-1 in blessuretijd voor de rust en ineens peert hij hem.
pi_44292301
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 20:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wanneer men me uitscheld, blijf ik de hele wedstrijd stil. Pas wanneer ik de winst heb veilig gesteld en het laatste fluitsignaal is geweest zodat ik zeker weet dat ik mijn punten binnen heb scheld ik hem helemaal de tyfus in.
En als je verliest?

(Ik kan er echt niet tegen als ik weet dat er daar zo'n verwend nest zit te etteren... En dan ook nog eens wint... Een draai om z'n ongewassen oren kan 'ie krijgen!
  zondag 10 december 2006 @ 01:25:50 #103
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44292476
quote:
Op zondag 10 december 2006 01:16 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

En als je verliest?

(Ik kan er echt niet tegen als ik weet dat er daar zo'n verwend nest zit te etteren... En dan ook nog eens wint... Een draai om z'n ongewassen oren kan 'ie krijgen!
Herkenbaar, ik ook niet.

Wanneer ik op een sportieve manier verlies (lees: combinatievoetbal, normale chat berichten), feliciteer ik hem netjes. En zeg Nice goal wanneer de goal ook echt mooi was. Ik geniet van het voetbal, verlies of winst maakt me dan niet zo veel uit, als het maar sportief gaat.

Wanneer ik verlies op een manier waarbij ik van mening ben dat hij totaal geen recht op de overwinning had, dan baal ik als een stekker maar wanneer die zich normaal gedroeg feliciteer ik hem.

Is het zo een tyfus etter die alleen maar cutbacks probeert, 10x Goal roept wanneer die daaruit scoort terwijl de herhaling compleet wordt afgespeeld, terwijl ik meer kansen en speloverwicht heb en ik het gevoel heb dat het spel weer loopt te kutten (redenen genoeg die je wel kan bedenken wat bij pes niet klopt ), dan scheld ik de hele wedstrijd, kan het me geen reet schelen wie het allemaal horen in mijn omgeving, sla tegen de muur wanneer ik een kans mis, probeer mijn joystick meerdere malen in twee te breken en fantaseer hoe heerlijk het zou zijn om mijn computer aan diggelen uit het raam te gooien of met mijn kop dwars door de monitor heen te gaan en het uit te schreeuwen.

Voor de rest leuk spelleke, erg verslavend. En 19 van de 20 keer hoeft het gelukkig niet zo ver te komen.
  zondag 10 december 2006 @ 01:30:56 #104
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44292566
Vandaag stond ik tegen iemand met hoge rank met 5-1 voor bij Ajax-Chelsea. Quitte 'ie. Da's het handige van Live, kun je 'm na het quitten alsnog de huid vol schelden

Kwam vanavond trouwens ook iemand tegen die Gooner1 heette en met Man Utd speelde. Wat een idioot ben je dan
pi_44304293
Kut server,

Nog steeds die inlogproblemen.
pi_44307016
quote:
Op zondag 10 december 2006 01:30 schreef twi het volgende:
Vandaag stond ik tegen iemand met hoge rank met 5-1 voor bij Ajax-Chelsea. Quitte 'ie. Da's het handige van Live, kun je 'm na het quitten alsnog de huid vol schelden

Kwam vanavond trouwens ook iemand tegen die Gooner1 heette en met Man Utd speelde. Wat een idioot ben je dan
Die Gooner1 zit volgens mij op Pesfan forum. Zo zie je er trouwens nog wel meer... Mensen met Juve in de naam die dan met Inter Milan spelen.
  zondag 10 december 2006 @ 18:51:34 #107
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44309753
Speelde net PES5 op de PS2 tegen een maat, had al lange tijd geen PES5 meer gespeeld. Door PES6 ben ik ook heel anders in PES5 gaan spelen merkte ik. Veel rustiger, meer kijken naar het overzicht, meer passen, dribbelen en pingelen.

Meer mensen die hier opvallende wijzigingen in hun speelstijl hebben gemerkt sinds PES6?
pi_44316976
quote:
Op zondag 10 december 2006 18:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Meer mensen die hier opvallende wijzigingen in hun speelstijl hebben gemerkt sinds PES6?
Meer vloeken.
pi_44317386
Ik ben nog blijer als ik scoor

Maar ik speel veel competities met wat mindere teams uit de competitie

De Serie A als subtop: fiorentina/palermo
of met de middenmoot/netdaaronder: Parma, Sampdoria

Heerlijk voetballen is het dan, 1-0 winnen van Milan, yeaaaah .
pi_44317440
Weet iemand of het mogelijk is om met 2 toetsenborden te spelen op 1 pc ??

Nu worden beide toetsenborden als hetzelfde apparaat herkend zeg maar..

Is dit mogelijk door middel van een plugin oid ?

Heb er al op gegoogled maar geen resultaat!
Brett Holman
pi_44345821
2 potjes AJAX - Chelsea gespeeld. Eerste wedstrijd scoorde die gast heel erg makkelijk 3 keer in de eerste helft. 2e wedstrijd ik een strafschop gemist, 1 keer bij een leeg doel op de paal gemikt, maar toch tussen neus en lippen door ff met 5-0 afgemaakt. Revenge is sweet! .
pi_44346224
Weer zoiets. 2 keer AJAX - AC Milan, 2-0 kansloos verliezen en de 2e wedstrijd met goed spel 3-1 winnen. .
  dinsdag 12 december 2006 @ 09:50:56 #113
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_44349180
keer op keer vrij voor de goal en wat doen ze?
OVER SCHIETEN, NAAST, TEGEN DE KEEPER, OVER, NAAST, OVER, NAAST, OVER, OVER, OVER

HGGNNNN MOET....XBOX....HEEL.....LATEN....

PieAir
  dinsdag 12 december 2006 @ 10:24:46 #114
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_44349864
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 09:50 schreef jpg97 het volgende:
OVER SCHIETEN, NAAST, TEGEN DE KEEPER, OVER, NAAST, OVER, NAAST, OVER, OVER, OVER

Dat is ook mijn zwakte, dan word ik zenuwachtig, weet niet of ik moet lobben, langsschieten, uitspelen en voor ik het weet neem ik weer de verkeerde beslissing.
pi_44349917
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 10:24 schreef pfaf het volgende:

[..]

Dat is ook mijn zwakte, dan word ik zenuwachtig, weet niet of ik moet lobben, langsschieten, uitspelen en voor ik het weet neem ik weer de verkeerde beslissing.
presteren onder druk heet zoiets
pi_44350044
quote:

dinsdag 12 december 2006 @ 10:49:08 #118
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44350400
quote:
hehe nice 1
pi_44370891
Servers zijn weer flink aan t kloten zeg..
Brett Holman
  dinsdag 12 december 2006 @ 22:00:19 #120
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_44373113
bahbahbah wat een kutspel
PieAir
  dinsdag 12 december 2006 @ 22:26:26 #121
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44374147
quote:

Ik ben maar gekapt met het schieten via X + RB, en gebruik gewoon X. Gaat al een stuk beter, nu krijg ik veel minder van die klotelobjes.
pi_44375423
hele wedstrijd 1-1 laatste minuut scoor ik de 2-1

en ja hoor, disconnection lost with other player
pi_44375644
quote:

LOL .... zoooooooo herkenbaar .... ik met mijn psp
  dinsdag 12 december 2006 @ 23:08:40 #124
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44375999
PES6 op de PSP zou mij echt zo gevaarlijk lijken he? Dan kan ik echt vroeg of laat een poging tot doodslag tegemoet zien
pi_44377249
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:08 schreef twi het volgende:
PES6 op de PSP zou mij echt zo gevaarlijk lijken he? Dan kan ik echt vroeg of laat een poging tot doodslag tegemoet zien

zoiets ?
deze kwam doordat haar vriend zn Wii controller niet goed vast hield
pi_44379874
Klotezooi. Sta ik 1-0 voor, knalt MIJN verbinding er zonder reden uit. .
  woensdag 13 december 2006 @ 08:13:32 #127
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44382131
PES6, STERF
  woensdag 13 december 2006 @ 09:27:46 #128
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44383218
Ik proef een aantal haat <-> liefde verhoudingen met PES6 hier.
pi_44384088
Kut Adriano! Voortaan als ik tegen inter speel schop ik hem eerst uit de wedstrijd!
het leven is te kort om te discussieren, dus heb ik altijd gelijk!
pi_44384493
quote:
Op woensdag 13 december 2006 10:09 schreef Gajes het volgende:
Kut Adriano! Voortaan als ik tegen inter speel schop ik hem eerst uit de wedstrijd!
Doe ik ook meestal. Ik ben een ster geworden in spelers blesseren en er dan ook nog is goed mee weg te komen. Ik gebruik dat uiteraard alleen tegen Adriano .
X
X
X
pi_44385013
quote:
ik hoor ze nu al... MIJN ADRIANO Wat doe je???

hehehe
  woensdag 13 december 2006 @ 10:59:01 #132
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44385338
quote:
Je beste verdediger met Agressieve Man Marking er op gooien.
pi_44391331
2 keer in blessuretijd de 2-1 om de oren gekregen. .
  woensdag 13 december 2006 @ 14:22:02 #134
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44391603
Net weer zo een kansloos figuur die met Italie speelde. Had hij zijn rechtsbuiten helemaal tegen de zijlijn neergekwakt. En de hele wedstrijd deed hij niks anders dan naar die rechtsbuiten spelen,
naar de achterlijn rennen en terug leggen.
  woensdag 13 december 2006 @ 14:24:52 #135
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_44391691
Ja inderdaad die ADRIANO HOEREN!!

Gisteren speelde ik een gast compleet weg, maar mijn spitsen schieten weer eens over, naast, over, naast, paal, lat enfin jullie kennen het wel

Die pauper schiet 2x met adriano terwijl er nog 2 verdedigers voorstaan + de keeper en maakt 2 goals

Ook zoiets, maak ik een game aan, joined zo'n gast en gaat op Olympique Marseille staan. Ik denk, ach, laat ik er een leuke pot van maken en neem AZ.. drukt ie snel op INTER die heaumeau

maar wel met AZ gewonnen na strafschoppen

Verder is het echt een rukspel... vanavond weer
PieAir
pi_44394137
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:24 schreef jpg97 het volgende:
Ja inderdaad die ADRIANO HOEREN!!

Gisteren speelde ik een gast compleet weg, maar mijn spitsen schieten weer eens over, naast, over, naast, paal, lat enfin jullie kennen het wel

Die pauper schiet 2x met adriano terwijl er nog 2 verdedigers voorstaan + de keeper en maakt 2 goals

Ook zoiets, maak ik een game aan, joined zo'n gast en gaat op Olympique Marseille staan. Ik denk, ach, laat ik er een leuke pot van maken en neem AZ.. drukt ie snel op INTER die heaumeau

maar wel met AZ gewonnen na strafschoppen

Verder is het echt een rukspel... vanavond weer
Hehe, dat zijn echt van die heaumeaux ja. Of dan staan ze op zo'n matige Spaanse club op de onderste rij. Dus ik kies zo Feyenoord. Doet hij snel 1x naar beneden, waardoor 'ie op Barcelona springt en drukt snel op X.
pi_44394402
quote:
Op woensdag 13 december 2006 15:37 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Hehe, dat zijn echt van die heaumeaux ja. Of dan staan ze op zo'n matige Spaanse club op de onderste rij. Dus ik kies zo Feyenoord. Doet hij snel 1x naar beneden, waardoor 'ie op Barcelona springt en drukt snel op X.
Die matige clubs op de onderste rij?

Sevilla, Valencia., Villarreal en Zaragoza?
Dat zijn stuk voor stuk heerlijke teams om mee te voetballen
  woensdag 13 december 2006 @ 15:46:47 #138
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_44394539
quote:
Op woensdag 13 december 2006 15:46 schreef pfaf het volgende:
Ik speel eigenlijk alleen maar met Parma, ik zou het niet weten.
Parma is ook wel een leuk team, niet erg sterk, maar daardoor is de euforie groter als je wint .
  woensdag 13 december 2006 @ 15:52:54 #140
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_44394670
quote:
Op woensdag 13 december 2006 15:49 schreef VoreG het volgende:

[..]

Parma is ook wel een leuk team, niet erg sterk, maar daardoor is de euforie groter als je wint .
En 4-5-1 is natuurlijk een heerlijke opstelling.
Van de Spaanse clubs speel ik overigens altijd Sevilla.
pi_44394851
quote:
Op woensdag 13 december 2006 15:52 schreef pfaf het volgende:

[..]

En 4-5-1 is natuurlijk een heerlijke opstelling.
Van de Spaanse clubs speel ik overigens altijd Sevilla.
4-5-1 is voor dat team een perfecte opstelling, je kan rondtikken totdat je het gaatje ziet.
Sevilla is een leuk team inderdaad
pi_44395783
Als ik als deze topics zo lees zitten er echt veel enorme kansloze nerds online die alles doen om te winnen voor de rankings..

ik blijft lekker tegen de CPU ballen.. haal ik veel meer plezier uit
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_44395933
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 22:26 schreef twi het volgende:

[..]

Ik ben maar gekapt met het schieten via X + RB, en gebruik gewoon X. Gaat al een stuk beter, nu krijg ik veel minder van die klotelobjes.
Ik merk ook dat ik veel ongewilde, vaak veel te korte en zachte lobjes produceer. Wat doe ik in dat geval verkeerd? Welke knoppen druk ik in, die ik beter met rust had kunnen laten?
  woensdag 13 december 2006 @ 16:31:06 #144
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_44396163
quote:
Op woensdag 13 december 2006 16:20 schreef the_undertaker het volgende:
Als ik als deze topics zo lees zitten er echt veel enorme kansloze nerds online die alles doen om te winnen voor de rankings..

ik blijft lekker tegen de CPU ballen.. haal ik veel meer plezier uit
Of beter, tegen vrienden, de enige en ultieme PES-beleving.
pi_44396210
quote:
Op woensdag 13 december 2006 16:31 schreef pfaf het volgende:

[..]

juistem! en dan 2 tegen 2.. of met de hele groep een tournooi opzetten (met bier en vreten natuurlijk)
pi_44396258
quote:
Op woensdag 13 december 2006 16:25 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ik merk ook dat ik veel ongewilde, vaak veel te korte en zachte lobjes produceer. Wat doe ik in dat geval verkeerd? Welke knoppen druk ik in, die ik beter met rust had kunnen laten?
L1 en schieten lang indrukken als je aan het sprinten bent, sta je vrijwel stil dan is L1 + schieten kort vaak voldoende.

Al is het uitkappen van de keeper het makkelijkst en levert ook het vaakst een goal op.
pi_44396461
quote:
Op woensdag 13 december 2006 16:33 schreef VoreG het volgende:

[..]

L1 en schieten lang indrukken als je aan het sprinten bent, sta je vrijwel stil dan is L1 + schieten kort vaak voldoende.

Al is het uitkappen van de keeper het makkelijkst en levert ook het vaakst een goal op.
ik vind de lobjes wel de mooiste! en dan natuurlijk eentje waar de keeper nog achteraan rent en hem net niet te pakken krijgt!
pi_44397117
Ben m'n 2 mooiste doelpunten aan het uploaden
Ik heb er veel meer natuurlijk, maar dat duurt me allemaal te lang.
  woensdag 13 december 2006 @ 16:58:06 #149
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44397170
quote:
Op woensdag 13 december 2006 16:31 schreef pfaf het volgende:

[..]

Gaat niks boven irl met je vrienden PES tegen elkaar spelen. Vreet en zuipwerk binnen 1 meter handbereik, gezamelijk opsluiten in een bunker, en als prehistorische mannen oergeluiden maken bij elke acties.

Ben nu helemaal verliefd op Villarreal. Net Inter en Barcelona ermee verslagen, heerlijk gevoel. Villarreal heeft zelf ook een heerlijk team natuurlijk.
pi_44397265
Het is mij trouwens gelukt om rood te krijgen met de keeper (automatische besturing). .
pi_44397382
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:00 schreef -Wolf- het volgende:
Het is mij trouwens gelukt om rood te krijgen met de keeper (automatische besturing). .
Is te doen hoor, gewoon heel hard uit komen rennen
Ik had er laatst een veroorzaakt, ik kap die keeper uit, maar hij was net iets sneller dus glijdt me ondersteboven. Kortom penalty voor mij en rood voor de keeper
pi_44397503

pi_44401066
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:00 schreef -Wolf- het volgende:
In de eerste wedstrijd die ik met PES 6 speelde kreeg ik meteen een rode kaart voor de keeper. Daarna nooit meer gehad .
X
X
X
  woensdag 13 december 2006 @ 19:09:28 #154
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_44401149
quote:
Op woensdag 13 december 2006 16:33 schreef VoreG het volgende:

[..]

Hoe kap je de keeper het best uit? Langsdribbelen? Fake shot?
  woensdag 13 december 2006 @ 19:10:47 #155
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44401198
quote:
Op woensdag 13 december 2006 19:09 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik doe meestal gewoon een versnelling vlak voordat de keeper bij de bal is.

Net toevallig online ook gescoord met de dubbele schaar. Liep op de keeper af deed zo een simpele schaar (R2) en de bal rolde zo onder de keeper door de goal in.
pi_44401975
quote:

[..]

Dribbelen kan. Versnelling ook goed te doen. Fake shot ook prima. R2 ingedrukt houden en dan keren net voor de keeper. Of R2 en dan de bal naar achteren slepen en dan diagonaal beweging. (Matthews Feint) Of gewoon een paar scharen en dan in een keer versnellen. Of op 't laatste moment voor de keeper R1 + R2 indrukken, dan speelt je speler de bal 3 meter voor zich uit.
pi_44402137
quote:

[..]

Fake shot
pi_44406796
die 2e goals is wel masterlijk VoreG, gemaakt met juninho?
pi_44407759
quote:
Op woensdag 13 december 2006 21:42 schreef Feen het volgende:
die 2e goals is wel masterlijk VoreG, gemaakt met juninho?
Die 1e is een lob van Walcott
Die 2e is een omhaal van Di Michele
  woensdag 13 december 2006 @ 22:04:42 #160
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44407872
Idd mooi gedaan. In de training is het makkelijk, eerst op de borst en dan omhaal. Maar zie in de wedstrijd maar de ruimte en tijd ervoor te vinden.
  donderdag 14 december 2006 @ 01:03:18 #161
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44413898
Ik sta echt op het punt de game te gaan verkopen. Wat een ongelofelijke zaadzooi hebben ze er van gemaakt bij de X360 versie. Alsof ze 'm 1-op-1 van FIFA hebben gekopieerd en alleen de netjes van de doelen hebben kunnen laten bewegen. Bah.
pi_44416858
quote:
Op donderdag 14 december 2006 01:03 schreef twi het volgende:
Ik sta echt op het punt de game te gaan verkopen. Wat een ongelofelijke zaadzooi hebben ze er van gemaakt bij de X360 versie. Alsof ze 'm 1-op-1 van FIFA hebben gekopieerd en alleen de netjes van de doelen hebben kunnen laten bewegen. Bah.
hehe je wordt steeds erger twi!
  donderdag 14 december 2006 @ 09:05:55 #163
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_44416860
quote:
Op donderdag 14 december 2006 01:03 schreef twi het volgende:
Geloof me FIFA is nog kutter

De 360 is gewoon geen footie console. Ik ga hem dan ook verkopen zodra de PS3 hier uit is
PieAir
pi_44418527
quote:
Op donderdag 14 december 2006 09:05 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Geloof me FIFA is nog kutter

De 360 is gewoon geen footie console. Ik ga hem dan ook verkopen zodra de PS3 hier uit is

Oh ja , mocht je je Xbox 360 verkopen voor een Playstation 3 dan mag je daarna nog even zo'n 300¤ bijbetalen. Belachelijk, maar je hebt altijd van die mensen die blind op Sony vertrouwen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Frasier op 14-12-2006 10:38:18 ]
X
X
X
  donderdag 14 december 2006 @ 10:39:59 #165
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_44418659
quote:
Op donderdag 14 december 2006 10:33 schreef Frasier het volgende:

[..]

Oh ja , mocht je je Xbox 360 verkopen voor een Playstation 3 dan mag je daarna nog even zo'n 300¤ bijbetalen. Belachelijk, maar je hebt altijd van die mensen die blind op Sony vertrouwen.
Die controller zegt al genoeg. Die is zowieso beter voor PES. En ik ben er van overtuigd dat PES voor de PS3 wél wordt wat ik van PES6 op de XFLOP had verwacht.
PieAir
  donderdag 14 december 2006 @ 10:44:11 #166
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44418753
quote:
Op donderdag 14 december 2006 09:05 schreef rival het volgende:

[..]

hehe je wordt steeds erger twi!
Heb vanochtend de SP gedaan en ben wat bedaard. Ik baal er gewoon van dat ik niet gewoon fatsoenlijk met Ajax kan spelen omdat Konami te beroerd is om het spel te balanceren. Gisteravond volgde die reactie op een schot van Adriano die met 200km/h van 35 meter in de kruising vloog.

Ik heb besloten vanaf nu online alleen nog maar met Barcelona te gaan spelen, want m'n stats worden van 9 van de 10 keer met Ajax spelen er niet beter op, en ik vrees dat ik nog eens iets kapot ga gooien of slaan als ik nog een keer in blessuretijd verlies door een cutback-goal of een afstandsschot wat ofwel direct, ofwel via een afketsende bal erin wordt getikt.

Overigens heb ik geen enkel probleem met de X360 controller voor PES6. Wel snap ik er geen fluit van waarom Konami de controls weer hebben aangepast. Rennen met de trigger ging prima,nu hebben de triggers weer een andere functie en verkloten ze m'n harde schoten door af en toe een futloze lob te produceren. Flikker op met je lob, stop dat onder een andere knop als je zo graag lobjes in de game wilt stoppen.
pi_44418777
quote:
Op donderdag 14 december 2006 10:39 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Die controller zegt al genoeg. Die is zowieso beter voor PES. En ik ben er van overtuigd dat PES voor de PS3 wél wordt wat ik van PES6 op de XFLOP had verwacht.
ik speel op alle consoles en ik ben het niet met je eens, de 360 joypad is echt relaxed!
er zit een stuurknuppeltje waar bij de andere vaak de platte d-pad zitten..(de enige "perfecte" plek en knuppeltje bevalt me beter dan zo een platte)
en het stuurknuppeltje is iets korter dan bij de rest.. zodat van helemaal links naar helemaal rechts iets korter is dan bij de rest.. vind ik echt super!

ik neem zelfs me eigen joypad mee als ik bij een maat op de pc ga spelen!
pi_44418819
Zoek gewoon een team uit dat goede verdedigers heeft en 1 goede aanvaller, dat scheelt al een hoop, neem bijv atletico madrid of villareal of valencia, zijn niet de allebesten zoals chelsea maar je kan er goed mee uit de voeten als je wat vaker met ze speelt
  donderdag 14 december 2006 @ 10:47:55 #169
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44418849
En na het opnieuw lezen van m'n vorige post ben ik alsnog niet bereid te gaan Ronaldinho-hoeren en blijf ik ongetwijfeld gewoon met Ajax spelen
pi_44418857
quote:
Op donderdag 14 december 2006 10:45 schreef rival het volgende:

[..]

ik speel op alle consoles en ik ben het niet met je eens, de 360 joypad is echt relaxed!
er zit een stuurknuppeltje waar bij de andere vaak de platte d-pad zitten..(de enige "perfecte" plek en knuppeltje bevalt me beter dan zo een platte)
en het stuurknuppeltje is iets korter dan bij de rest.. zodat van helemaal links naar helemaal rechts iets korter is dan bij de rest.. vind ik echt super!

ik neem zelfs me eigen joypad mee als ik bij een maat op de pc ga spelen!
K'heb gehoord dat als je met de D-pad speelt (pijltjestoetsen) en je wilt schuin lopen dat ie dan 90 graden naar links of rechts gaat maar niet schuin, is dat zo?
  donderdag 14 december 2006 @ 10:50:58 #171
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44418916
De D-Pad van de X360 hadden ze er beter niet op kunnen doen, dat ding is zo kut als de pest.

Maar hoe dan ook is een D-Pad iets van jaren '90. Jammer dat Konami nog steeds met de windrichtingen werkt in plaats van volle analoge bediening.
  donderdag 14 december 2006 @ 10:56:32 #172
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_44419013
Ik heb een nieuwe tactiek en die werkte gisteren uitstekend, vooral tegen adriano/Inter/Brazilië hoeren.

Gisteren 2x Inter klop gegeven met Real ( 5-0 en 4-1 ) en Brazilië met Engeland ( 4-2 en 3-0 )

Lekker voluit aanvallen 1e helft, zodra je met 2 doelpunten voorstaat de tactiek veranderen in 5-4-1 en counteren maar!!
PieAir
  donderdag 14 december 2006 @ 13:39:00 #173
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44423726
quote:
Op donderdag 14 december 2006 10:44 schreef twi het volgende:
een schot van Adriano die met 200km/h van 35 meter in de kruising vloog.
Dat is het verhaal van PES6 in een notedop.
pi_44424503
quote:
Op donderdag 14 december 2006 10:50 schreef twi het volgende:
De D-Pad van de X360 hadden ze er beter niet op kunnen doen, dat ding is zo kut als de pest.

Maar hoe dan ook is een D-Pad iets van jaren '90. Jammer dat Konami nog steeds met de windrichtingen werkt in plaats van volle analoge bediening.
Ik zelf speel met de d-pad op de ps2, vind dat beter spelen dan die joypad
pi_44424897
ik stop een tijdje want ik speel veel te vaak online en meestal nog 's-nachts ook. .
pi_44426659
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Dat is het verhaal van PES6 in een notedop.
Ik denk dat ze er verstandig aan doen als ze in de volgende versie die kansloze knurft de stats meegeven van een gemiddelde Spartaan. Er klopt natuurlijk echt niks van.
X
X
X
  donderdag 14 december 2006 @ 16:15:16 #177
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_44428625
Ja maar hij staat op de cover... ik denk niet dat het goed verkoopt om een gemiddelde spartaan op de cover te zetten .. of het moet sjaak Polak zijn
PieAir
pi_44437298
Weet iemand hoe je bij het online spelen die irritante namen (de usernames) boven de spelers wegkrijgt?
AS Roma---Ajax---Real Valladolid---Hammarby IF---West Ham United--- River Plate---Alessia Filippi
LA DISOCCUPAZIONE... TI HA DATO UN BEL MESTIERE...MESTIERE DI MERDA...CARABINIERE!
  donderdag 14 december 2006 @ 20:50:23 #179
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_44437439
quote:
Op donderdag 14 december 2006 20:46 schreef A.Petacchi het volgende:
Weet iemand hoe je bij het online spelen die irritante namen (de usernames) boven de spelers wegkrijgt?
Je kunt ergens bij instellingen veranderen dat het (1) en (2) wordt ipv de naam
PieAir
pi_44437693
Godstering, ik kan niet meer inloggen ofzo.
  donderdag 14 december 2006 @ 21:08:02 #181
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44438019
toma en ik zitten een potje te spelen, ineens server disconnected
pi_44438079
quote:
Op donderdag 14 december 2006 21:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
toma en ik zitten een potje te spelen, ineens server disconnected

meestal gebeurt dat net op t moment dat ik ga scoren
deze keer gelukkig niet. Maar achja toch nog een paar leuke potjes gespeeld
pi_44438812
De server is weer eens onbarmhartig langzaam.
pi_44439962
quote:
Op donderdag 14 december 2006 20:46 schreef A.Petacchi het volgende:
Weet je ook waar precies? Ik kan nog steeds niets vinden namelijk.
AS Roma---Ajax---Real Valladolid---Hammarby IF---West Ham United--- River Plate---Alessia Filippi
LA DISOCCUPAZIONE... TI HA DATO UN BEL MESTIERE...MESTIERE DI MERDA...CARABINIERE!
pi_44440235
quote:
Op donderdag 14 december 2006 22:05 schreef A.Petacchi het volgende:

[..]

Weet je ook waar precies? Ik kan nog steeds niets vinden namelijk.
Als je kiest welke controller welk team is dan heb je daarnaast (manual staan, tenminste als je goed wilt spelen ) en helemaal rechts staat dan name ipv 1 ofzoiets.

Controller select screen
pi_44440452
Adriano moet dood
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  donderdag 14 december 2006 @ 22:20:10 #187
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44440543
Naar aanleiding van discussie in dit topic heb ik mijn control op manual gezet. Het voelde erg onwennig aan, maar ik had wel het gevoel dat sommige dingen beter liepen hoe ik het wilde. Uiteindelijk na 3 potjes heb ik het toch weer terug gezet naar standaard, ik kon er niet aan wennen.
  donderdag 14 december 2006 @ 22:20:42 #188
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44440557
quote:
Op donderdag 14 december 2006 22:18 schreef MaxC het volgende:
Adriano moet dood
Doe het land Brazilie en de club Inter ook meteen.
pi_44440799
Inter en Brazilie hjebben in het echt ook een goede ploeg, stats wijken af want iedereen heeft een andere mening, maar zo groot is de marge niet.

Maar Adriano, deze speler is verre weg het beste van het hele spel, als je met 3 spelers aan hem hangt en schopt krijgt hij het toch altijd voor elkaar om snoeihard in de kruising te schieten. Hij heeft trouwens ook een ster voor door spelers heen lopen!

En het allerergste is dat hij in het echt geen pepernoot meer raakt en al sinds Maart ofzo niet heeft gescoord

Hij heeft trouwens ook prijs gewonnen voor slechste speler van Serie A
  vrijdag 15 december 2006 @ 12:05:58 #190
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_44452381
Straks eens kijken of ik online kan op de PC.
Wat zijn de minimale systeemeisen?
PieAir
  vrijdag 15 december 2006 @ 12:09:57 #191
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44452485
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 12:05 schreef jpg97 het volgende:
Straks eens kijken of ik online kan op de PC.
Wat zijn de minimale systeemeisen?
MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS:

Windows 2000/XP

Intel Pentium III 800MHz or equivalent processor (Athlon/Duron/Celeron)

256 MB RAM

DVD-ROM Drive

NVIDIA GeForce 3 or ATI Radeon 8500 video card

DirectX 8.1 compatible sound card

DirectX 9.0c or higher (included on Disc 1)

*Network(TCP/IP 128 kbps or higher)

1.5GB free hard disk space

RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS:

Windows 2000/XP

Intel Pentium IV 1.4GHz processor

512 MB RAM

DVD-ROM Drive

NVIDIA GeForce 4 Ti, ATI Radeon 9600, or higher

DirectX 8.1 compatible sound card

DirectX 9.0c or higher (included on Disc 1)

*Network(TCP/IP 1.5Mbps or higher)

4.7GB free hard disk space

SUPPORTED CHIPSETS:

NVIDIA - GeForce 6800, GeForce FX (5950, 5900, 5800, 5600, 5200), GeForce4 Ti, GeForce3

ATI - Radeon x800, 9800, 9700, 9600, 9500, 9200, 9000, 8500

It may be necessary to update your hardware drivers before playing.

* Only needed for Network play
  vrijdag 15 december 2006 @ 12:11:21 #192
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_44452525
Cool, dan ga ik vanavond eens kijken. Alleen online op de PC werkt dus nog brakker dan de X360 versie?
PieAir
  vrijdag 15 december 2006 @ 12:19:59 #193
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44452802
Soms ligt het netwerk er uit, voor de rest is het wel te doen.
pi_44452830
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 12:11 schreef jpg97 het volgende:
Cool, dan ga ik vanavond eens kijken. Alleen online op de PC werkt dus nog brakker dan de X360 versie?
mij bevalt het op de pc beter dan op de 360. op de 360 heb ik eerder beet maar op de pc minder lag problemen....(bij mij is dat het geval)
pi_44453763
Hoe kan ik eigelijk kits installeren?
Welke software heb ik daarvoor nodig ? (waar kan ik die vinden)
En waar kan ik kits vinden?
pi_44454409
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 12:52 schreef toma het volgende:
Hoe kan ik eigelijk kits installeren?
Welke software heb ik daarvoor nodig ? (waar kan ik die vinden)
En waar kan ik kits vinden?
Komen meestal in patches. Even wachten dus op een patch van een of andere groep. Je kunt kijken op evo-web.co.uk of pesfan.com bijvoorbeeld.
  vrijdag 15 december 2006 @ 13:53:53 #197
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44456055
Alsof je tegen de Hulk, Terminator, Superman, Wolverine en Popeye ineen speelt. Net als the agents in The Matrix Reloaded sprongen constant al mijn spelers bovenop Adriano alsof hij Neo was. Waarna hij explosief iedereen continu omver duwde en vervolgens met de snelheid van een straaljager de bal als kanonskogel op mijn doel afvuurde. Met knikkende knieen heeft mijn keeper van Villarreal de schade beperkt kunnen houden.

Eindstand 2-2
pi_44459276
Zo herkenbaar
pi_44460648
kan iemand mij helpen ?

heb ff een topic geopent

PES 6 - Editing.. help?
pi_44461209
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 13:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Alsof je tegen de Hulk, Terminator, Superman, Wolverine en Popeye ineen speelt. Net als the agents in The Matrix Reloaded sprongen constant al mijn spelers bovenop Adriano alsof hij Neo was. Waarna hij explosief iedereen continu omver duwde en vervolgens met de snelheid van een straaljager de bal als kanonskogel op mijn doel afvuurde. Met knikkende knieen heeft mijn keeper van Villarreal de schade beperkt kunnen houden.

Eindstand 2-2

Net weer is geprobeert om tegen iemand met Inter te spelen (normaal keer ik terug naar hoofdmenu als ik zie dat iemand Inter gaat kiezen). En ja hoor, Adriano die in de laatste minuut voor de winst zorgt via zo'n walgelijke cut-back .

[ Bericht 3% gewijzigd door Frasier op 15-12-2006 16:40:48 ]
X
X
X
pi_44461621
Nick: Nielz
Favourite team: Kameroen en Brazilie
  vrijdag 15 december 2006 @ 16:53:39 #202
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44461857
Ben net voor cheater uitgemaakt, ik zou bewust lag veroorzaaken.
Uiteraard begon die pas met beschuldigen toen ik op 1-0 voorkwam
  vrijdag 15 december 2006 @ 17:07:24 #203
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_44462213
Oh was jij dat? Wat heb jij een kutverbinding zeg

PieAir
pi_44468513
Iemand enig idee wat de oplossing is voor het probleem als er bij 2 mensen zo'n streepje bij verbinding staat? Als je dan tegen elkaar wilt spelen doet hij het niet, terwijl we allebei geen problemen hebben normaal gesproken met de verbinding
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_44468896
Als er zo'n schuin streepie staat dan kan je niet connecten met diegene, opnieuw inloggen en andere lobby/server heeft bij mij geholpen.

Potje?
pi_44474993
Waarom krijg ik altijd in de 2e helft lag en nooit in de eerste? Echt irritant. Al 2 keer vandaag een voorsprong in de eerste helft weggegeven in de 2e omdat het ineens enorm begin te laggen.
  zaterdag 16 december 2006 @ 01:53:51 #207
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44475416
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 01:27 schreef -Wolf- het volgende:
Waarom krijg ik altijd in de 2e helft lag en nooit in de eerste? Echt irritant. Al 2 keer vandaag een voorsprong in de eerste helft weggegeven in de 2e omdat het ineens enorm begin te laggen.
Dat heeft te maken met het feit dat ieder 1 helft host is.

Wanneer je thuis speelt host je in de eerste helft en in de tweede helft je tegenstander. En vica versa dus. Sommige spelers kiezen ervoor om uit te spelen zodat ze in de tweede helft een eventuele achterstand makkelijker kunnen goedmaken.
pi_44475861
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 01:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Dat heeft te maken met het feit dat ieder 1 helft host is.

Wanneer je thuis speelt host je in de eerste helft en in de tweede helft je tegenstander. En vica versa dus. Sommige spelers kiezen ervoor om uit te spelen zodat ze in de tweede helft een eventuele achterstand makkelijker kunnen goedmaken.
ik speel tot nu toe altijd thuis. dus vandaar. thanks voor de uitleg.

Overigens met AJAX 23 keer gewonnen, 17 keer gelijk en 12 keer verlies. Van mij win je niet zo snel. . Net kansloos 4-2 verloren tegen AC Milan, daarna diezelfde gast 1-1 met geluk vlak voor tijd en daarna maak ik 'm gewoon met 4-1 uiterst makkelijk in. Overall was die gast echter wel beter. .
pi_44477573
Wat je ook vaak ziet is dat als je zelf de eerste helft host, dan speelt de tegenstander super defensief en 2e helft gaan ze aanvallender voetballen, leukste is om dan te scoren...

wat een pokkeweer vandaag, moet ik zo zelf gaan voetballen. pff
pi_44479448
Zijn ook altijd van die grapjassen die gaan dan op een slecht team staan bijv. Feyenoord ofzo, ga ik op Ajax staan, druk ik em in, gaan ze supersnel naar brazilie ofzo....

Nog fjiner is alsj e dan nog ff wint :
pi_44482088
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 12:39 schreef Nielz. het volgende:
Zijn ook altijd van die grapjassen die gaan dan op een slecht team staan bijv. Feyenoord ofzo, ga ik op Ajax staan, druk ik em in, gaan ze supersnel naar brazilie ofzo....

Nog fjiner is alsj e dan nog ff wint :
Met AJAX van Brazilie winnen lukt best wel. Beetje jammer dat veruit de meeste (99%) alleen maar speelt om makkelijk te winnen door altijd maar dezelfde topploegen te kiezen. Ik blijf stug met AJAX spelen en dat geeft me heel veel voldoening als ik dan Chelsea met 5-0 inmaak, binnen 12 minuten op 3-0 tegen Milan sta (en dan kapt die gast ermee ) of verdiend met 1-0 van Brazilie win. .
pi_44490570
En net 2-1 verloren van Brazilie, maar daarna de volgende pot 2-2 10 min. voor tijd en in blessuretijd de 3-2 tegen Brazilie. Mwuah ah ah aaahhh! .
  zondag 17 december 2006 @ 06:45:18 #213
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44500668
Ik begin 'm door te krijgen Acht wedstrijden op rij gewonnen, met m.u.v. de laatste partij eigenlijk altijd een te kleine zege.

Barcelona - Ajax 1-2
Feyenoord - Ajax 1-2
Ajax - Real Madrid 3-1
PSV - Ajax 1-3
Ajax - Real Madrid 3-0 (quitter bij 4-0)
Olympique Lyon - Ajax 1-2
Argentinie - Nederland 2-3
pi_44501865
Netjes Twi, kunnen niet veel mensen zeggen dat ze altijd met een slecht team gaan.
  zondag 17 december 2006 @ 11:28:06 #215
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44501901
Inderdaad, netjes twi (afgezien van de wedstrijd tegen Feyenoord dan )

Heb nu een paar keer PES6 op de PS2 gedaan, en moet zeggen dat hij net zo lekker draait als op de PC. Alleen tijdens de herhalingen zie je een minder scherp beeld, alsof er een kleine storing is. Zag je bij WE10 ook. Op de PC versie ben ik die nog niet tegengekomen.
  zondag 17 december 2006 @ 11:43:10 #216
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44502150
quote:
Op zondag 17 december 2006 11:26 schreef Feen het volgende:
Netjes Twi, kunnen niet veel mensen zeggen dat ze altijd met een slecht team gaan.
Grotere wil om te winnen met Ajax. Voegt weer wat toe t.o.v. die Gooners die met Chelsea of Manchester United spelen

Vanochtend kwam ik trouwens tegen een echte Adriano hoer te spelen. Ik selecteer meestal heel snel m'n team, Ajax. Zag bij zijn historie echter staan dat hij altijd met Brazilie speelde, dus drukte nog niet op A. Ga je met Inter spelen, ok, maar landenteams tegen clubteams vind ik zo kansloos. Dus toen maar besloten om een keertje te Adriano-hoeren tegen een Adriano-hoer. Nu heb je daar blijkbaar nog steeds wat skills voor nodig, want ik werd alsnog ingemaakt Maargoed, dat was m'n eerste en laatste keer met Brazilie.

Overigens heeft de 360 versie dat niet, maar volgens mij is de 360 versie ook voor het grootste deel opnieuw opgebouwd en gebruikt die een andere grafische engine. Ziet er namelijk veel beter uit, maar het lijkt me kutter spelen. Van de filmpjes die ik van de PC versie heb gezien is dat meer een soort PES5.5. Nog altijd beter dan PES6 natuurlijk
  zondag 17 december 2006 @ 11:46:04 #217
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44502195
Online vind ik het leuk om tegen andere Nederlanders meerdere wedstrijden achter elkaar te spelen. En dan met verschillende clubs uit de Eredivisie.

Al leuke wedstrijden gehad, zoals ADO - PSV (4-2 winst ), Feyenoord - FC Twente (0-1 verlies ) etc.
Levert wel leuke wedstrijden op en maakt PES net weer nog iets leuker.
  zondag 17 december 2006 @ 11:50:46 #218
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44502280
Nederlands maakt me niet zoveel uit, maar je merkt meestal wel snel of je met een 'sportieve' speler te maken hebt. In PES5 regelmatig met wildvreemden uit weet ik veel waar hele rare wedstrijden gespeeld. Saoedi Arabie - Zuid Korea, ADO - RBC, Dinamo Kiev - Palermo etc.

Volgens mij ook met Nick-Gizmo regelmatig van die wedstrijden gehad. Erg leuk, aangezien je dan totaal niet weet hoe die teams spelen.
  zondag 17 december 2006 @ 11:55:09 #219
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44502359
Het levert vaak wel spectaculaire wedstrijden met onverwachte wendingen op, het is net de Eerste Divisie.
  zondag 17 december 2006 @ 11:56:00 #220
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44502374
Of Feyenoord
  zondag 17 december 2006 @ 11:58:38 #221
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44502427
Feyenoord.

Meestal spannend tot de laatste minuut.
pi_44502493
DAt zal zo blijken over half uurtje als ze aantreden tegen de domstedelingen...

Spank, zin in een potje Fc Utrecht - Feyenoord online?
  zondag 17 december 2006 @ 12:06:59 #223
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44502576
quote:
Op zondag 17 december 2006 12:02 schreef Feen het volgende:

Ik kan nu niet, ben in een paar min. weg ivm bezoek die de wedstrijd komt kijken.
pi_44502586
aha okeej, misschien vanmiddag dan ff.
  zondag 17 december 2006 @ 12:07:48 #225
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44502588
quote:
Op zondag 17 december 2006 12:07 schreef Feen het volgende:
aha okeej, misschien vanmiddag dan ff.
pi_44503449
twi en ik kunnen dus nooit tegen elkaar spelen want ik kies altijd AJAX. .
pi_44508037
quote:
Op zondag 17 december 2006 12:02 schreef Feen het volgende:

pi_44509028
ik ga online nu, potje?
pi_44509270
ben ff online een comp. gejoined.
  zondag 17 december 2006 @ 22:44:51 #230
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_44523191
Ik kan er echt niet over uit dat iedereen met dat hoerige INTER speelt

Speel je zo'n eikel helemaal weg, schiet hij met Adriano op de keeper stuit die bal recht voor de poten van Sladan Ibrahimovic ( welke ik tot op het bot HAAT ) en die schiet hem er in.
4x in 1 wedstrijd.
En als dat nou één keer gebeurde alla, maar ELKE FOKKING WEDSTRIJD TEGEN INTER GEBEURT DIT!

driewerf en lekker de xbox uitsmijten als het gebeurt
PieAir
pi_44523353
quote:
Op zondag 17 december 2006 22:44 schreef jpg97 het volgende:
Ik kan er echt niet over uit dat iedereen met dat hoerige INTER speelt

Speel je zo'n eikel helemaal weg, schiet hij met Adriano op de keeper stuit die bal recht voor de poten van Sladan Ibrahimovic ( welke ik tot op het bot HAAT ) en die schiet hem er in.
4x in 1 wedstrijd.
En als dat nou één keer gebeurde alla, maar ELKE FOKKING WEDSTRIJD TEGEN INTER GEBEURT DIT!

driewerf en lekker de xbox uitsmijten als het gebeurt
Ik heb dat opgelost door helemaal niet meer tegen iemand te spelen die Inter kiest. Als ik zie dat iemand Inter gekozen heeft ram ik op de Guide-knop (Xbox 360) en ga ik terug naar dashboard en start 't spel opnieuw. Beetje omslachtig maar ja . Kost je ook geen disconnect als je 't op tijd doet.

Heb trouwens wel al 10 disconnects . Ik haat 't als ik op een onrechtmatige manier verlies .
X
X
X
  zondag 17 december 2006 @ 22:50:47 #232
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44523384
Voordat je participate of start match klikt kan je in hun profiel kijken of ze de laatste 5 wedstrijden met Inter hebben gespeeld. De meeste Inter spelers hebben daar 5x Inter achter elkaar staan. Kan je ieder geval vast een paar proberen te vermijden.
pi_44523424
Speel net met Teesyde ( ofzo, koos per ongeluk die ) en win verdiend met 1-0 van ManU. Speel daarna met Inter ( ) tegen Barcelona. Speel de eerste helft super goed, sta ook met 3-1 voor. Tweede helft krijg ik rood en ben compleet nergens meer. Verlies uiteindelijk met 3-7 . Gelukkig daarna nog wel met Arsenal een wedstrijd met 6-1 gewonnen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_44523461
1 keer werd ik gedisconnect terwijl ik 1-0 voorstond. dat was zuur. enige disconnect die ik zelf heb tot nu toe.
  zondag 17 december 2006 @ 22:53:48 #235
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_44523473
Ja ik ga dat ook doen denk ik, zodra ik zie dat ze Inter nemen eruit gaan.
Ik haat dat echt, ik ben helemaal geen quitter ofzo, als ik verlies dan verlies ik en speelt de ander beter. Maar niet op die manier zoals die Adriano-hoeren spelen.

Die spelen echt slecht, en passen alles naar Adriano. Aangezien je hem toch niet van de bal kan zetten ( al is het met 3! verdedigers ), en als ie schiet gaat ie erin, of komt ie in de rebound voor de poten van Sladan.
PieAir
pi_44525851
Ik heb nooit zo'n probleem met Adriano, maar ik speel ook niet online,

Ook als ik tegen vrienden speel of zelf met Inter dan kan ik gewoon voetballen
  maandag 18 december 2006 @ 09:09:23 #237
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_44529404
Ja speel dan maar eens online ( ik heb het overigens over de X360 versie ) dan piep je wel anders.
PieAir
pi_44529427
never mind
pi_44529567
Ik erger me er aan dat de inspeelpasses soms zo slap zijn.

Hebben jullie hier ook weleens last van?
pi_44529624
quote:
Op maandag 18 december 2006 09:19 schreef Maarrten87 het volgende:

yup. langer indrukken werkt soms, maar meestal krijg ik van die slappe passes. Vooral als ik achterin de bal snel van links naar rechts of andersom wil spelen duurt het tergend langzaam en dan staat de tegenstander al weer goed. wat ik ook irritant vind is dat wanneer ik naar iemand wil passen die ver weg staat en ik nota bene die richting opdruk en de passknop langer ingedrukt hou, dat de bal dan toch naar iemand anders gaat die een stukje terug door het midden in komt lopen. .
pi_44529909
quote:

ligt aan je zelf.

Je speler moet de bal eerst goed onder controle hebben voordat je strak kan passen en je moet ongeveer in de zelfde richting spelen als dat je mannetje loopt.
pi_44530070
quote:
Op maandag 18 december 2006 09:41 schreef Flashwin het volgende:

[..]

ligt aan je zelf.

Je speler moet de bal eerst goed onder controle hebben voordat je strak kan passen en je moet ongeveer in de zelfde richting spelen als dat je mannetje loopt.
dan nog lukt het niet altijd hoor.
  maandag 18 december 2006 @ 10:04:25 #243
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_44530267
Ik heb daar nooit last van eigenlijk.
Misschien moet je voor de langere passes gewoon de cross-knop gebruiken?
pi_44531067
Ook gewoon simpele passes gaan soms erg slap. Ook hoge diepteballen op de spits lukken nooit (R2+Driehoekje). Die zijn eigenlijk altijd voor de keeper.

Eigenlijk win ik al mijn wedstrijden wel op een redelijk hoog niveau, maar ik zou willen dat de spelers zonder bal meer zouden bewegen. Ze staan echt vaak stil m.i.
  maandag 18 december 2006 @ 10:53:08 #245
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44531118
quote:
Op maandag 18 december 2006 10:50 schreef Maarrten87 het volgende:
Ook gewoon simpele passes gaan soms erg slap.
Eens. Slap = trage balsnelheid.
quote:
Op maandag 18 december 2006 10:50 schreef Maarrten87 het volgende:
Ook hoge diepteballen op de spits lukken nooit (R2+Driehoekje). Die zijn eigenlijk altijd voor de keeper.
Totaal niet mee eens, kwestie van timing. Komen soms heerlijke volleys / dropshots uit.
  maandag 18 december 2006 @ 10:53:38 #246
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44531128
quote:
Op maandag 18 december 2006 10:04 schreef pfaf het volgende:
Misschien moet je voor de langere passes gewoon de cross-knop gebruiken?

Levert ook mooi voetbal op.
  maandag 18 december 2006 @ 10:57:07 #247
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_44531195
quote:
Op maandag 18 december 2006 10:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Levert ook mooi voetbal op.
Ik open zo heel vaak naar de andere kant.

Maar ik vind echt niet dat de passes te zwak zijn. Hoe hard wil je een pass over de grond hebben dan?
pi_44531244
quote:
Op maandag 18 december 2006 10:57 schreef pfaf het volgende:

Maar ik vind echt niet dat de passes te zwak zijn. Hoe hard wil je een pass over de grond hebben dan?
Ze hoeven niet per se super strak te zijn. Let maar eens op hoe weinig er wordt ingespeeld met de binnenkant van de voet. Ze passen de bal erg vaak met de punt/buitenkant van de voet.

Hoe kan je er trouwens voor zorgen dat er meer beweging zonder de bal is?
  maandag 18 december 2006 @ 11:00:35 #249
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44531260
quote:
Op maandag 18 december 2006 10:57 schreef pfaf het volgende:
Ze hadden het realistischer kunnen maken.

Lang ingedrukt houden = snelle balsnelheid bij pass
Kort ingedrukt houden = trage balsnelheid bij pass

Aangezien bij PES6 sowieso al de nadruk op timing ligt, zou dit PES nog realistischer maken. Time je pass snelheid goed om de kans op aankomst en goede aanname te vergroten.
pi_44531328
Ik vind het meestal leuker om met z'n tweeen in 1 team te spelen. Dan kan je bijvoorbeeld zonder bal een keer de diepte in. Als je het samen onder controle hebt, dan krijg je vloeiende combinaties!

Als jullie op de computer spelen, spelen jullie dan met het toetsenbord of met een controller (zo ja, welke)

[ Bericht 23% gewijzigd door Maarrten87 op 18-12-2006 11:05:52 (controller) ]
  maandag 18 december 2006 @ 11:10:35 #251
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44531450
quote:
Op maandag 18 december 2006 11:04 schreef Maarrten87 het volgende:
Als jullie op de computer spelen, spelen jullie dan met het toetsenbord of met een controller (zo ja, welke)
PC met PS2 controller.
pi_44531966
quote:

Ik weet precies wat je bedoelt, het maakt in sommige wedstrijd niet uit hoe of hoe hard je passt de bal rolt nog zo sloom naar je medespeler toe, de tegenstander zit er dan gelijk kort op. Ik doe dan meestal steekpass meegeven want die geeft ie sneller de bal mee..

Als ie zo sloom passt dan brengt dat echt een hoop frustraties bij me op...pfff, wat ik ook irritant vind is als regen aan staat, dan kan je nooit snel passen.
pi_44532157
quote:
Op maandag 18 december 2006 11:31 schreef Feen het volgende:

[..]

Ik weet precies wat je bedoelt, het maakt in sommige wedstrijd niet uit hoe of hoe hard je passt de bal rolt nog zo sloom naar je medespeler toe, de tegenstander zit er dan gelijk kort op. Ik doe dan meestal steekpass meegeven want die geeft ie sneller de bal mee..

Als ie zo sloom passt dan brengt dat echt een hoop frustraties bij me op...pfff, wat ik ook irritant vind is als regen aan staat, dan kan je nooit snel passen.
Dat doe ik dan ook maar meestal. Is het trouwens mogelijk om twee toetsenborden aan te sluiten? Volgens mij is dit al eens eerder gevraagd, maar antwoord ontbreekt.
pi_44532253
We hebben weer gelachen hoor. Een gast die vantevoren zegt: ARE YOU READY TO GET YOUR ASS KICKED BIG TIME?

En dan simpel met 2-0 winnen van Real Madrid met AJAX en hem nagenoeg kansloos het einde zien halen. .

Nerd. .
pi_44532396
Ik was ff foto's aan het uitzoeken kwam ik nog een filmpie tegen van een uittrap van Barthez in PES5

http://www.hakkietikkieloppie.nl/Pics/BarthezPES5.avi

niet misselijk dacht ik zo
pi_44532528
Die zit er inderdaad lekker in!
  maandag 18 december 2006 @ 11:56:16 #257
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44532624
WTF, dikke pwnage.
pi_44532655
Wat ging die bal hoog, zeg! Dat heb ik nog nooit gezien...
pi_44532770
quote:
Op maandag 18 december 2006 11:57 schreef Fargo het volgende:
Wat ging die bal hoog, zeg! Dat heb ik nog nooit gezien...
idd.

Ik heb wel eens gehad dat ik met NL de WK-finale won van Frankrijk met 1-0 door een klassieke Barthez-blunder. Maar dit is echt bizar.
pi_44534412
Iemand zin in een potje online?
pi_44535412
Barthez is zo'n keeper waar ik een hekel aan heb, die schiet de bal hard en hoog, maar dat is irritant.
Je moet een keeper hebben die een mooie volley maakt en de bal laag blijft, zoals Stekelenburg en Van der Sar.
Die kan je nog op de borst aannemen namelijk
pi_44535615
Van mij mag elke keeper ze zo nemen, scheelt je weer een doelputn scoren
pi_44535690
quote:
Op maandag 18 december 2006 13:44 schreef Feen het volgende:
Van mij mag elke keeper ze zo nemen, scheelt je weer een doelputn scoren
Die ene keer dat die bal er zo invliegt, is goed hoor. Ik zorg liever voor een opgezette aanval. Zoals het voetbal in het echt ook is.
pi_44535801
Ik schiet de balen nooit uit. Of ik gooi ze naar de backs, of ik laat de bal vallen.

En oja:
Nick: Maarten
Favourite team: Barcelona/Arsenal
pi_44536187
quote:
Op maandag 18 december 2006 13:50 schreef Maarrten87 het volgende:
Ik schiet de balen nooit uit. Of ik gooi ze naar de backs, of ik laat de bal vallen.

En oja:
Hoe laat je de bal vallen?
pi_44536197
R1
pi_44536271
quote:
Op maandag 18 december 2006 13:50 schreef Maarrten87 het volgende:

En oja:
Vaak genoeg is er nog een ruimte waar je de bal snel naar toe kan schieten. Als je een grote spits hebt,
Toni, Trezeguet, Koller etc etc.
Diepe bal, aannemen, SS, WF, andere CF loopt niet. Bal geven, trekt naar de zijlijn, geeft voor terwijl grote spits komt inlopen
Bam goal

jeeh
pi_44536931
Als ik een voorzet vanaf de flank geef, dan gaat hij eigenlijk altijd naar de tweede paal. Meestal speel ik met Barça en dan geeft Ronaldinho de voorzet. Deze komt dan dus bij Messi terecht, terwijl hij op Eto'o moet.
pi_44537340
quote:
Op maandag 18 december 2006 14:30 schreef Maarrten87 het volgende:
Als ik een voorzet vanaf de flank geef, dan gaat hij eigenlijk altijd naar de tweede paal. Meestal speel ik met Barça en dan geeft Ronaldinho de voorzet. Deze komt dan dus bij Messi terecht, terwijl hij op Eto'o moet.
1x op rondje drukken, lange voorzet of op de enige man die er staat
2x op rondje drukken, voorzet 1e paal
3x op rondje drukken, voorzet over de grond
pi_44537638
quote:
Op maandag 18 december 2006 14:41 schreef VoreG het volgende:

[..]

1x op rondje drukken, lange voorzet of op de enige man die er staat
2x op rondje drukken, voorzet 1e paal
3x op rondje drukken, voorzet over de grond
Kijk das nuttige info. Ik geef toe dat ik te lui ben om mijn PES-boekje grondig door te lezen
pi_44537643
koppen begint eindelijk ook een beetje te komen en voorzetten ook!
  maandag 18 december 2006 @ 15:31:44 #272
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_44539038
quote:
Op maandag 18 december 2006 14:41 schreef VoreG het volgende:

[..]

L2+1x op rondje drukken, lange voorzet of op de enige man die er staat ( strak )
L2+2x op rondje drukken, voorzet 1e paal ( strak )
L2+3x op rondje drukken, voorzet over de grond ( strak )
PieAir
  maandag 18 december 2006 @ 16:27:24 #273
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44541052
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:31 schreef jpg97 het volgende:

[..]
Met L2 nooit geweten, ga ik eens proberen.

Ik druk meestal R2 zodat de bal een extra hoog traject volgt, erg fijn wanneer je een lange spits bij de tweede paal hebt staan.
pi_44541984
goeie tips hier. voor het eerst ook eens die training gedaan. nu weet ik eindelijk hoe ik moet chippen, 1-2tje, fake shot, etc. . er gaat een wereld voor me open. . en ik was al zo redelijk goed. .
pi_44542151
quote:
Op maandag 18 december 2006 16:50 schreef -Wolf- het volgende:
goeie tips hier. voor het eerst ook eens die training gedaan. nu weet ik eindelijk hoe ik moet chippen, 1-2tje, fake shot, etc. . er gaat een wereld voor me open. . en ik was al zo redelijk goed. .
Een één-tweetje moet ik ook nog onder de knie krijgen...
pi_44542286
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:31 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Met L2 bedien je de strategie?
pi_44542328
quote:
Op maandag 18 december 2006 16:54 schreef Fargo het volgende:

[..]

Een één-tweetje moet ik ook nog onder de knie krijgen...
L1 + X / O
Daarna
Of driehoekje of x of o
pi_44543007
quote:
Op maandag 18 december 2006 16:58 schreef VoreG het volgende:

[..]

L1 + X / O
Daarna
Of driehoekje of x of o

Eens testen straks!
pi_44543392
quote:
Op maandag 18 december 2006 17:15 schreef Fargo het volgende:

[..]

Eens testen straks!
Bij L1 loopt de passende speler namelijk door, hierdoor kan je iemand diepsturen en alsnog de andere kant opspelen.
  maandag 18 december 2006 @ 22:00:11 #280
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44553428
Connection Server lost bij het inloggen, wat is dit voor kutzooi.
pi_44554704
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Connection Server lost bij het inloggen, wat is dit voor kutzooi.
ik werd met een 3-1 voorsprong bij de rust eraf gekickt.
pi_44554724
en nu is hij al 3 minuten bezig met loaden.
pi_44556757
Weer met een omhaal gescoord

Met de spits van Angola
pi_44557449
quote:
Op maandag 18 december 2006 23:26 schreef VoreG het volgende:
Weer met een omhaal gescoord

Met de spits van Angola
Heerlijk is dat

Vooral uit zo'n harde strakke voorzet en dan met een snoeiharde (hele) omhaal vol in de kruising.

Helaas gaat 95% van de omhalen die ik maak hoog over.
X
X
X
pi_44557540
quote:
Op maandag 18 december 2006 23:52 schreef Frasier het volgende:

[..]

Heerlijk is dat

Vooral uit zo'n harde strakke voorzet en dan met een snoeiharde (hele) omhaal vol in de kruising.
Dit was een voorzet, maar door de beperkte techniek van die spits stuitert de bal via z'n scheen omhoog en maakt hij daarna een omhaal in de kruising

Ik dacht dat ik wel kampioen van Afrika kon worden met Angola, maar ik verloor met 2-1 van Cote d'Ivoir ...
pi_44561005
Ik heb sinds vandaag de camera-instellingen eens veranderd. Hij staat nu op Wide en de camera loopt mee van de achterlijn tot de andere achterlijn. Dat werkt best fijn!

Straks is even met Arsenal een paar teams verslaan!
pi_44561393
Hoe maak je eigenlijk een omhaal?
pi_44561492
Zo, k'ben gisteren even dik afgedroogd door ene melvinho, ook een nederlander, die had z'n team zo verdedigend goed staan dat ik er met geen mogelijkheid doorheen kon komen en hij kwam er bij mij wel doorheen, me ranking van 610 naar 530 gedaald hehe..

Iets van 8 potjes achter elkaar verloren, das best frustrerend...
  dinsdag 19 december 2006 @ 09:52:21 #289
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44561645
Ik blijf me verbazen over die trieste hoeren die wanneer je al lang en breed je clubteam hebt gekozen toch nog voor een landenteam kiezen...
pi_44561829
Jep, club tegen land is echt dom.
pi_44567214
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 09:39 schreef Gajes het volgende:
Hoe maak je eigenlijk een omhaal?
Hangt er helemaal vanaf hoe de bal aankomt en hoe de speler staat.
X
X
X
pi_44568077
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 09:12 schreef Maarrten87 het volgende:
Ik heb sinds vandaag de camera-instellingen eens veranderd. Hij staat nu op Wide en de camera loopt mee van de achterlijn tot de andere achterlijn. Dat werkt best fijn!

Straks is even met Arsenal een paar teams verslaan!
Ik heb em op normal medium staan, dan heb ik net wat meer overzicht voor de spelers en daarmee de acties.
Ik hoef ook niet meer te zien, want ik kijk alleen maar op de radar verder.
pi_44568329
K'speel ook op normal medium, vind ik het mooiste, en je maakt gebruik van de radar, als ik veraf wil zien dan kies ik wel voor FIFA, haha
pi_44568390
bij mij staat ie gewoon standaard, ik weet niet welke stand dat is!

tenzij we op de beamer spelen, dan staat ie zover mogelijk uitgezoomd!
pi_44568591
Gisteren met de PC en een PS2 joystick gespeelt, maar ik moet zeggen dat het qua knoppen beter is om de joystick te gebruiken, maar voor de richting vind ik de knoppen van het toetsenbord beter. Ben weer overgegaan op het toetsenbord.
pi_44568702
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 14:14 schreef -Wolf- het volgende:
Gisteren met de PC en een PS2 joystick gespeelt, maar ik moet zeggen dat het qua knoppen beter is om de joystick te gebruiken, maar voor de richting vind ik de knoppen van het toetsenbord beter. Ben weer overgegaan op het toetsenbord.
Wat is het verschil met de richting op een joystick en op het toetsenbord
pi_44569546
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 14:18 schreef VoreG het volgende:

[..]

Wat is het verschil met de richting op een joystick en op het toetsenbord
Met een joystick kan je beter diagonaal mikken. Toetsenbord moet je dan twee knoppen indrukken.
pi_44575566
Ontdek net pas dat je ook geplaatst kan schieten (met RT op Xbox 360). Jezus wat een prachtige goals krijg je dan . Vooral met spelers die een bal lekker kunnen krullen zoals Juninho.
X
X
X
pi_44575630
Eigenlijk zou je mensen moeten verplichten de training te spelen en het boekje te lezen. Als dat gedaan is de Expert DVD Guide kopen en daarmee aan de slag gaan.
pi_44576734
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 18:19 schreef VoreG het volgende:
Eigenlijk zou je mensen moeten verplichten de training te spelen en het boekje te lezen. Als dat gedaan is de Expert DVD Guide kopen en daarmee aan de slag gaan.
en eerst 10 seizoenen op master league kampioen worden met excelsior op Top Player voordat mensen zich online vertonen.
pi_44576963
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 18:54 schreef toma het volgende:

[..]

en eerst 10 seizoenen op master league kampioen worden met excelsior op Top Player voordat mensen zich online vertonen.
Zelfs met default players is dat mogelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')