Is te doen hoor, gewoon heel hard uit komen rennenquote:Op woensdag 13 december 2006 17:00 schreef -Wolf- het volgende:
Het is mij trouwens gelukt om rood te krijgen met de keeper (automatische besturing)..
In de eerste wedstrijd die ik met PES 6 speelde kreeg ik meteen een rode kaart voor de keeper. Daarna nooit meer gehadquote:Op woensdag 13 december 2006 17:00 schreef -Wolf- het volgende:
Het is mij trouwens gelukt om rood te krijgen met de keeper (automatische besturing)..
Hoe kap je de keeper het best uit? Langsdribbelen? Fake shot?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Al is het uitkappen van de keeper het makkelijkst en levert ook het vaakst een goal op.
Ik doe meestal gewoon een versnelling vlak voordat de keeper bij de bal is.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hoe kap je de keeper het best uit? Langsdribbelen? Fake shot?
Dribbelen kan. Versnelling ook goed te doen. Fake shot ook prima. R2 ingedrukt houden en dan keren net voor de keeper. Of R2 en dan de bal naar achteren slepen en dan diagonaal beweging. (Matthews Feint) Of gewoon een paar scharen en dan in een keer versnellen. Of op 't laatste moment voor de keeper R1 + R2 indrukken, dan speelt je speler de bal 3 meter voor zich uit.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Fake shotquote:Op woensdag 13 december 2006 19:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die 1e is een lob van Walcottquote:Op woensdag 13 december 2006 21:42 schreef Feen het volgende:
die 2e goals is wel masterlijk VoreG, gemaakt met juninho?
hehe je wordt steeds erger twi!quote:Op donderdag 14 december 2006 01:03 schreef twi het volgende:
Ik sta echt op het punt de game te gaan verkopen. Wat een ongelofelijke zaadzooi hebben ze er van gemaakt bij de X360 versie. Alsof ze 'm 1-op-1 van FIFA hebben gekopieerd en alleen de netjes van de doelen hebben kunnen laten bewegen. Bah.
Geloof me FIFA is nog kutterquote:Op donderdag 14 december 2006 01:03 schreef twi het volgende:
Ik sta echt op het punt de game te gaan verkopen. Wat een ongelofelijke zaadzooi hebben ze er van gemaakt bij de X360 versie. Alsof ze 'm 1-op-1 van FIFA hebben gekopieerd en alleen de netjes van de doelen hebben kunnen laten bewegen. Bah.
quote:Op donderdag 14 december 2006 09:05 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Geloof me FIFA is nog kutter
De 360 is gewoon geen footie console. Ik ga hem dan ook verkopen zodra de PS3 hier uit is
Die controller zegt al genoeg. Die is zowieso beter voor PES. En ik ben er van overtuigd dat PES voor de PS3 wél wordt wat ik van PES6 op de XFLOP had verwacht.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh ja , mocht je je Xbox 360 verkopen voor een Playstation 3 dan mag je daarna nog even zo'n 300¤ bijbetalen. Belachelijk, maar je hebt altijd van die mensen die blind op Sony vertrouwen.
Heb vanochtend de SP gedaan en ben wat bedaard. Ik baal er gewoon van dat ik niet gewoon fatsoenlijk met Ajax kan spelen omdat Konami te beroerd is om het spel te balanceren. Gisteravond volgde die reactie op een schot van Adriano die met 200km/h van 35 meter in de kruising vloog.quote:
ik speel op alle consoles en ik ben het niet met je eens, de 360 joypad is echt relaxed!quote:Op donderdag 14 december 2006 10:39 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Die controller zegt al genoeg. Die is zowieso beter voor PES. En ik ben er van overtuigd dat PES voor de PS3 wél wordt wat ik van PES6 op de XFLOP had verwacht.
K'heb gehoord dat als je met de D-pad speelt (pijltjestoetsen) en je wilt schuin lopen dat ie dan 90 graden naar links of rechts gaat maar niet schuin, is dat zo?quote:Op donderdag 14 december 2006 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
ik speel op alle consoles en ik ben het niet met je eens, de 360 joypad is echt relaxed!
er zit een stuurknuppeltje waar bij de andere vaak de platte d-pad zitten..(de enige "perfecte" plek en knuppeltje bevalt me beter dan zo een platte)
en het stuurknuppeltje is iets korter dan bij de rest.. zodat van helemaal links naar helemaal rechts iets korter is dan bij de rest.. vind ik echt super!
ik neem zelfs me eigen joypad mee als ik bij een maat op de pc ga spelen!![]()
Dat is het verhaal van PES6 in een notedop.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:44 schreef twi het volgende:
een schot van Adriano die met 200km/h van 35 meter in de kruising vloog.
Ik zelf speel met de d-pad op de ps2, vind dat beter spelen dan die joypadquote:Op donderdag 14 december 2006 10:50 schreef twi het volgende:
De D-Pad van de X360 hadden ze er beter niet op kunnen doen, dat ding is zo kut als de pest.
Maar hoe dan ook is een D-Pad iets van jaren '90. Jammer dat Konami nog steeds met de windrichtingen werkt in plaats van volle analoge bediening.
Ik denk dat ze er verstandig aan doen als ze in de volgende versie die kansloze knurft de stats meegeven van een gemiddelde Spartaan. Er klopt natuurlijk echt niks van.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dat is het verhaal van PES6 in een notedop.![]()
Je kunt ergens bij instellingen veranderen dat het (1) en (2) wordt ipv de naamquote:Op donderdag 14 december 2006 20:46 schreef A.Petacchi het volgende:
Weet iemand hoe je bij het online spelen die irritante namen (de usernames) boven de spelers wegkrijgt?
quote:Op donderdag 14 december 2006 21:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
toma en ik zitten een potje te spelen, ineens server disconnected![]()
Weet je ook waar precies? Ik kan nog steeds niets vinden namelijk.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:46 schreef A.Petacchi het volgende:
Weet iemand hoe je bij het online spelen die irritante namen (de usernames) boven de spelers wegkrijgt?
Als je kiest welke controller welk team is dan heb je daarnaast (manual staan, tenminste als je goed wilt spelenquote:Op donderdag 14 december 2006 22:05 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
Weet je ook waar precies? Ik kan nog steeds niets vinden namelijk.
MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS:quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:05 schreef jpg97 het volgende:
Straks eens kijken of ik online kan op de PC.
Wat zijn de minimale systeemeisen?
mij bevalt het op de pc beter dan op de 360. op de 360 heb ik eerder beet maar op de pc minder lag problemen....(bij mij is dat het geval)quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:11 schreef jpg97 het volgende:
Cool, dan ga ik vanavond eens kijken. Alleen online op de PC werkt dus nog brakker dan de X360 versie?
Komen meestal in patches. Even wachten dus op een patch van een of andere groep. Je kunt kijken op evo-web.co.uk of pesfan.com bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:52 schreef toma het volgende:
Hoe kan ik eigelijk kits installeren?
Welke software heb ik daarvoor nodig ? (waar kan ik die vinden)
En waar kan ik kits vinden?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Alsof je tegen de Hulk, Terminator, Superman, Wolverine en Popeye ineen speelt. Net als the agents in The Matrix Reloaded sprongen constant al mijn spelers bovenop Adriano alsof hij Neo was. Waarna hij explosief iedereen continu omver duwde en vervolgens met de snelheid van een straaljager de bal als kanonskogel op mijn doel afvuurde. Met knikkende knieen heeft mijn keeper van Villarreal de schade beperkt kunnen houden.
Eindstand 2-2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |