En als je verliest?quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wanneer men me uitscheld, blijf ik de hele wedstrijd stil. Pas wanneer ik de winst heb veilig gesteld en het laatste fluitsignaal is geweest zodat ik zeker weet dat ik mijn punten binnen heb scheld ik hem helemaal de tyfus in.
Herkenbaar, ik ook niet.quote:Op zondag 10 december 2006 01:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En als je verliest?![]()
(Ik kan er echt niet tegen als ik weet dat er daar zo'n verwend nest zit te etteren...En dan ook nog eens wint...
Een draai om z'n ongewassen oren kan 'ie krijgen!
![]()
Die Gooner1 zit volgens mij op Pesfan forum. Zo zie je er trouwens nog wel meer... Mensen met Juve in de naam die dan met Inter Milan spelen.quote:Op zondag 10 december 2006 01:30 schreef twi het volgende:
Vandaag stond ik tegen iemand met hoge rank met 5-1 voor bij Ajax-Chelsea. Quitte 'ie. Da's het handige van Live, kun je 'm na het quitten alsnog de huid vol schelden
Kwam vanavond trouwens ook iemand tegen die Gooner1 heette en met Man Utd speelde. Wat een idioot ben je dan
Meer vloeken.quote:Op zondag 10 december 2006 18:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Meer mensen die hier opvallende wijzigingen in hun speelstijl hebben gemerkt sinds PES6?
Dat is ook mijn zwakte, dan word ik zenuwachtig, weet niet of ik moet lobben, langsschieten, uitspelen en voor ik het weet neem ik weer de verkeerde beslissing.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:50 schreef jpg97 het volgende:
keer op keer vrij voor de goal en wat doen ze?
OVER SCHIETEN, NAAST, TEGEN DE KEEPER, OVER, NAAST, OVER, NAAST, OVER, OVER, OVER
HGGNNNN MOET....XBOX....HEEL.....LATEN....
presteren onder druk heet zoietsquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat is ook mijn zwakte, dan word ik zenuwachtig, weet niet of ik moet lobben, langsschieten, uitspelen en voor ik het weet neem ik weer de verkeerde beslissing.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:50 schreef jpg97 het volgende:
OVER SCHIETEN, NAAST, TEGEN DE KEEPER, OVER, NAAST, OVER, NAAST, OVER, OVER, OVER
hehe nice 1quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:33 schreef rival het volgende:
mislukte passjes zijn de bom
http://s72.photobucket.com/albums/i183/rivalprd/?action=view¤t=video-0116.flv
Ik ben maar gekapt met het schieten via X + RB, en gebruik gewoon X. Gaat al een stuk beter, nu krijg ik veel minder van die klotelobjes.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:50 schreef jpg97 het volgende:
LOL .... zoooooooo herkenbaar .... ik met mijn pspquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:50 schreef jpg97 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:08 schreef twi het volgende:
PES6 op de PSP zou mij echt zo gevaarlijk lijken he? Dan kan ik echt vroeg of laat een poging tot doodslag tegemoet zien
Doe ik ook meestal. Ik ben een ster geworden in spelers blesseren en er dan ook nog is goed mee weg te komen. Ik gebruik dat uiteraard alleen tegen Adrianoquote:Op woensdag 13 december 2006 10:09 schreef Gajes het volgende:
Kut Adriano! Voortaan als ik tegen inter speel schop ik hem eerst uit de wedstrijd!
ik hoor ze nu al... MIJN ADRIANOquote:Op woensdag 13 december 2006 10:09 schreef Gajes het volgende:
Kut Adriano! Voortaan als ik tegen inter speel schop ik hem eerst uit de wedstrijd!
Je beste verdediger met Agressieve Man Marking er op gooien.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:09 schreef Gajes het volgende:
Hehe, dat zijn echt van die heaumeaux ja.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:24 schreef jpg97 het volgende:
Ja inderdaad die ADRIANO HOEREN!!
Gisteren speelde ik een gast compleet weg, maar mijn spitsen schieten weer eens over, naast, over, naast, paal, lat enfin jullie kennen het wel
Die pauper schiet 2x met adriano terwijl er nog 2 verdedigers voorstaan + de keeper en maakt 2 goals![]()
![]()
![]()
Ook zoiets, maak ik een game aan, joined zo'n gast en gaat op Olympique Marseille staan. Ik denk, ach, laat ik er een leuke pot van maken en neem AZ.. drukt ie snel op INTER die heaumeau![]()
![]()
maar wel met AZ gewonnen na strafschoppen
Verder is het echt een rukspel... vanavond weer
Die matige clubs op de onderste rij?quote:Op woensdag 13 december 2006 15:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hehe, dat zijn echt van die heaumeaux ja.Of dan staan ze op zo'n matige Spaanse club op de onderste rij. Dus ik kies zo Feyenoord. Doet hij snel 1x naar beneden, waardoor 'ie op Barcelona springt en drukt snel op X.
![]()
Parma is ook wel een leuk team, niet erg sterk, maar daardoor is de euforie groter als je wintquote:Op woensdag 13 december 2006 15:46 schreef pfaf het volgende:
Ik speel eigenlijk alleen maar met Parma, ik zou het niet weten.![]()
En 4-5-1 is natuurlijk een heerlijke opstelling.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Parma is ook wel een leuk team, niet erg sterk, maar daardoor is de euforie groter als je wint.
4-5-1 is voor dat team een perfecte opstelling, je kan rondtikken totdat je het gaatje ziet.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
En 4-5-1 is natuurlijk een heerlijke opstelling.
Van de Spaanse clubs speel ik overigens altijd Sevilla.
Ik merk ook dat ik veel ongewilde, vaak veel te korte en zachte lobjes produceer. Wat doe ik in dat geval verkeerd? Welke knoppen druk ik in, die ik beter met rust had kunnen laten?quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:26 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben maar gekapt met het schieten via X + RB, en gebruik gewoon X. Gaat al een stuk beter, nu krijg ik veel minder van die klotelobjes.
Of beter, tegen vrienden, de enige en ultieme PES-beleving.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:20 schreef the_undertaker het volgende:
Als ik als deze topics zo lees zitten er echt veel enorme kansloze nerds online die alles doen om te winnen voor de rankings..
ik blijft lekker tegen de CPU ballen.. haal ik veel meer plezier uit
juistem! en dan 2 tegen 2.. of met de hele groep een tournooi opzetten (met bier en vreten natuurlijk)quote:Op woensdag 13 december 2006 16:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
Of beter, tegen vrienden, de enige en ultieme PES-beleving.
L1 en schieten lang indrukken als je aan het sprinten bent, sta je vrijwel stil dan is L1 + schieten kort vaak voldoende.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:25 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik merk ook dat ik veel ongewilde, vaak veel te korte en zachte lobjes produceer. Wat doe ik in dat geval verkeerd? Welke knoppen druk ik in, die ik beter met rust had kunnen laten?
ik vind de lobjes wel de mooiste! en dan natuurlijk eentje waar de keeper nog achteraan rent en hem net niet te pakken krijgt!quote:Op woensdag 13 december 2006 16:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
L1 en schieten lang indrukken als je aan het sprinten bent, sta je vrijwel stil dan is L1 + schieten kort vaak voldoende.
Al is het uitkappen van de keeper het makkelijkst en levert ook het vaakst een goal op.
Gaat niks boven irl met je vrienden PES tegen elkaar spelen. Vreet en zuipwerk binnen 1 meter handbereik, gezamelijk opsluiten in een bunker, en als prehistorische mannen oergeluiden maken bij elke acties.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
Of beter, tegen vrienden, de enige en ultieme PES-beleving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |