Er schijnen zelfs al petities online te zijn en zo hehequote:
Mmm dat was in PES 5 al storend.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:23 schreef hoM3r het volgende:
Ik vind het wel weer wennen TOV PES5 zeg, maar de optie gecontroleerd met de bal lopen bevalt me wel. We hebben alleen een joystick aan de andere kant van het land laten liggen hier dus ik kan alleen nog maar duf tegen de computer spelen. En daar gaat het natuurlijk niet om.
Volgens mij krijgt een speler nu alleen een assist als de doelpuntenmaken hem scoort door één keer raken, dat heb ik nu 2 of 3 keer gezien en verder niet. Maar dat weet ik niet zeker.
Volgens mij dus ookquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:23 schreef hoM3r het volgende:
Ik vind het wel weer wennen TOV PES5 zeg, maar de optie gecontroleerd met de bal lopen bevalt me wel. We hebben alleen een joystick aan de andere kant van het land laten liggen hier dus ik kan alleen nog maar duf tegen de computer spelen. En daar gaat het natuurlijk niet om.
Volgens mij krijgt een speler nu alleen een assist als de doelpuntenmaken hem scoort door één keer raken, dat heb ik nu 2 of 3 keer gezien en verder niet. Maar dat weet ik niet zeker.
Is dat waar? Ik heb assists tellen altijd iets belachelijks gevonden, vooral omdat er vroeger bij het voetbal altijd jongens waren die op het eind van het seizoen wisten hoeveel "assists" ze wel niet hadden gegeven, wat meestal betekende dat diegene gewoon te slecht was om doelpunten te maken.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens mij dus ook
of net 1 stapje ik zal er wat scherper op gaan letten.
Maar de FIFA en KNVD houden dit soort dingen toch ook bij? Zijn er geen regels voor?
Voor een vleugerspeler toch niet geheel onbelangrijkquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:49 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Is dat waar? Ik heb assists tellen altijd iets belachelijks gevonden, vooral omdat er vroeger bij het voetbal altijd jongens waren die op het eind van het seizoen wisten hoeveel "assists" ze wel niet hadden gegeven, wat meestal betekende dat diegene gewoon te slecht was om doelpunten te maken.
Volgens mij zijn dat gewoon een stelletje cijfertjesgeile betweters die dat bijhouden.
Bij mij niet in ieder geval, scoorde net toch echt na een aantal balcontacten en ik kreeg er wel een assist naam bij van degene die de pass gaf. Maar kan ook verschil in versie zijn, ik speel de 360 versie.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:23 schreef hoM3r het volgende:
Voor de mensen met een 360 en die problemen hebben om een online potje te spelen via xboxlive.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:42 schreef Scarface_ het volgende:
Ik kan niet connecten! Als ik met iemand wil connecten staat er ''This match room no longer exists'' En dat heb ik altijd. Speel op de Xbox 360 btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |