PC met PS2 controller.quote:Op maandag 18 december 2006 11:04 schreef Maarrten87 het volgende:
Als jullie op de computer spelen, spelen jullie dan met het toetsenbord of met een controller (zo ja, welke)
Ik weet precies wat je bedoelt, het maakt in sommige wedstrijd niet uit hoe of hoe hard je passt de bal rolt nog zo sloom naar je medespeler toe, de tegenstander zit er dan gelijk kort op. Ik doe dan meestal steekpass meegeven want die geeft ie sneller de bal mee..quote:Op maandag 18 december 2006 09:19 schreef Maarrten87 het volgende:
Ik erger me er aan dat de inspeelpasses soms zo slap zijn.
Hebben jullie hier ook weleens last van?
Dat doe ik dan ook maar meestal. Is het trouwens mogelijk om twee toetsenborden aan te sluiten? Volgens mij is dit al eens eerder gevraagd, maar antwoord ontbreekt.quote:Op maandag 18 december 2006 11:31 schreef Feen het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je bedoelt, het maakt in sommige wedstrijd niet uit hoe of hoe hard je passt de bal rolt nog zo sloom naar je medespeler toe, de tegenstander zit er dan gelijk kort op. Ik doe dan meestal steekpass meegeven want die geeft ie sneller de bal mee..
Als ie zo sloom passt dan brengt dat echt een hoop frustraties bij me op...pfff, wat ik ook irritant vind is als regen aan staat, dan kan je nooit snel passen.
idd.quote:Op maandag 18 december 2006 11:57 schreef Fargo het volgende:
Wat ging die bal hoog, zeg! Dat heb ik nog nooit gezien...
Die ene keer dat die bal er zo invliegt, is goed hoor. Ik zorg liever voor een opgezette aanval. Zoals het voetbal in het echt ook is.quote:Op maandag 18 december 2006 13:44 schreef Feen het volgende:
Van mij mag elke keeper ze zo nemen, scheelt je weer een doelputn scoren
Hoe laat je de bal vallen?quote:Op maandag 18 december 2006 13:50 schreef Maarrten87 het volgende:
Ik schiet de balen nooit uit. Of ik gooi ze naar de backs, of ik laat de bal vallen.
En oja:
Nick: Maarten
Platform: PC
Favourite team: Barcelona/Arsenal
Vaak genoeg is er nog een ruimte waar je de bal snel naar toe kan schieten. Als je een grote spits hebt,quote:Op maandag 18 december 2006 13:50 schreef Maarrten87 het volgende:
Ik schiet de balen nooit uit. Of ik gooi ze naar de backs, of ik laat de bal vallen.
En oja:
Nick: Maarten
Platform: PC
Favourite team: Barcelona/Arsenal
1x op rondje drukken, lange voorzet of op de enige man die er staatquote:Op maandag 18 december 2006 14:30 schreef Maarrten87 het volgende:
Als ik een voorzet vanaf de flank geef, dan gaat hij eigenlijk altijd naar de tweede paal. Meestal speel ik met Barça en dan geeft Ronaldinho de voorzet. Deze komt dan dus bij Messi terecht, terwijl hij op Eto'o moet.![]()
Kijk das nuttige info. Ik geef toe dat ik te lui ben om mijn PES-boekje grondig door te lezenquote:Op maandag 18 december 2006 14:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
1x op rondje drukken, lange voorzet of op de enige man die er staat
2x op rondje drukken, voorzet 1e paal
3x op rondje drukken, voorzet over de grond
quote:Op maandag 18 december 2006 14:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
L2+1x op rondje drukken, lange voorzet of op de enige man die er staat ( strak )
L2+2x op rondje drukken, voorzet 1e paal ( strak )
L2+3x op rondje drukken, voorzet over de grond ( strak )
Met L2 nooit geweten, ga ik eens proberen.quote:
Een één-tweetje moet ik ook nog onder de knie krijgen...quote:Op maandag 18 december 2006 16:50 schreef -Wolf- het volgende:
goeie tips hier. voor het eerst ook eens die training gedaan. nu weet ik eindelijk hoe ik moet chippen, 1-2tje, fake shot, etc.. er gaat een wereld voor me open.
. en ik was al zo redelijk goed.
.
L1 + X / Oquote:Op maandag 18 december 2006 16:54 schreef Fargo het volgende:
[..]
Een één-tweetje moet ik ook nog onder de knie krijgen...
quote:Op maandag 18 december 2006 16:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
L1 + X / O
Daarna
Of driehoekje of x of o
Bij L1 loopt de passende speler namelijk door, hierdoor kan je iemand diepsturen en alsnog de andere kant opspelen.quote:
ik werd met een 3-1 voorsprong bij de rust eraf gekickt.quote:Op maandag 18 december 2006 22:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Connection Server lost bij het inloggen, wat is dit voor kutzooi.
Heerlijk is datquote:Op maandag 18 december 2006 23:26 schreef VoreG het volgende:
Weer met een omhaal gescoord
Met de spits van Angola
Dit was een voorzet, maar door de beperkte techniek van die spits stuitert de bal via z'n scheen omhoog en maakt hij daarna een omhaal in de kruisingquote:Op maandag 18 december 2006 23:52 schreef Frasier het volgende:
[..]
Heerlijk is dat
Vooral uit zo'n harde strakke voorzet en dan met een snoeiharde (hele) omhaal vol in de kruising.
Hangt er helemaal vanaf hoe de bal aankomt en hoe de speler staat.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:39 schreef Gajes het volgende:
Hoe maak je eigenlijk een omhaal?
Ik heb em op normal medium staan, dan heb ik net wat meer overzicht voor de spelers en daarmee de acties.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:12 schreef Maarrten87 het volgende:
Ik heb sinds vandaag de camera-instellingen eens veranderd. Hij staat nu op Wide en de camera loopt mee van de achterlijn tot de andere achterlijn. Dat werkt best fijn!
Straks is even met Arsenal een paar teams verslaan!
Wat is het verschil met de richting op een joystick en op het toetsenbordquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:14 schreef -Wolf- het volgende:
Gisteren met de PC en een PS2 joystick gespeelt, maar ik moet zeggen dat het qua knoppen beter is om de joystick te gebruiken, maar voor de richting vind ik de knoppen van het toetsenbord beter. Ben weer overgegaan op het toetsenbord.
Met een joystick kan je beter diagonaal mikken. Toetsenbord moet je dan twee knoppen indrukken.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat is het verschil met de richting op een joystick en op het toetsenbord
en eerst 10 seizoenen op master league kampioen worden met excelsior op Top Player voordat mensen zich online vertonen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:19 schreef VoreG het volgende:
Eigenlijk zou je mensen moeten verplichten de training te spelen en het boekje te lezen. Als dat gedaan is de Expert DVD Guide kopen en daarmee aan de slag gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |