Dat heeft te maken met het feit dat ieder 1 helft host is.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:27 schreef -Wolf- het volgende:
Waarom krijg ik altijd in de 2e helft lag en nooit in de eerste? Echt irritant. Al 2 keer vandaag een voorsprong in de eerste helft weggegeven in de 2e omdat het ineens enorm begin te laggen.
ik speel tot nu toe altijd thuis. dus vandaar. thanks voor de uitleg.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met het feit dat ieder 1 helft host is.
Wanneer je thuis speelt host je in de eerste helft en in de tweede helft je tegenstander. En vica versa dus. Sommige spelers kiezen ervoor om uit te spelen zodat ze in de tweede helft een eventuele achterstand makkelijker kunnen goedmaken.
Met AJAX van Brazilie winnen lukt best wel. Beetje jammer dat veruit de meeste (99%) alleen maar speelt om makkelijk te winnen door altijd maar dezelfde topploegen te kiezen. Ik blijf stug met AJAX spelen en dat geeft me heel veel voldoening als ik dan Chelsea met 5-0 inmaak, binnen 12 minuten op 3-0 tegen Milan sta (en dan kapt die gast ermeequote:Op zaterdag 16 december 2006 12:39 schreef Nielz. het volgende:
Zijn ook altijd van die grapjassen die gaan dan op een slecht team staan bijv. Feyenoord ofzo, ga ik op Ajax staan, druk ik em in, gaan ze supersnel naar brazilie ofzo....
Nog fjiner is alsj e dan nog ff wint :
Grotere wil om te winnen met Ajax. Voegt weer wat toe t.o.v. die Gooners die met Chelsea of Manchester United spelenquote:Op zondag 17 december 2006 11:26 schreef Feen het volgende:
Netjes Twi, kunnen niet veel mensen zeggen dat ze altijd met een slecht team gaan.
Ik kan nu niet, ben in een paar min. weg ivm bezoek die de wedstrijd komt kijken.quote:Op zondag 17 december 2006 12:02 schreef Feen het volgende:
DAt zal zo blijken over half uurtje als ze aantreden tegen de domstedelingen...
Spank, zin in een potje Fc Utrecht - Feyenoord online?
quote:Op zondag 17 december 2006 12:07 schreef Feen het volgende:
aha okeej, misschien vanmiddag dan ff.
quote:Op zondag 17 december 2006 12:02 schreef Feen het volgende:
DAt zal zo blijken over half uurtje als ze aantreden tegen de domstedelingen...
Spank, zin in een potje Fc Utrecht - Feyenoord online?
Ik heb dat opgelost door helemaal niet meer tegen iemand te spelen die Inter kiest. Als ik zie dat iemand Inter gekozen heeft ram ik op de Guide-knop (Xbox 360) en ga ik terug naar dashboard en start 't spel opnieuw. Beetje omslachtig maar jaquote:Op zondag 17 december 2006 22:44 schreef jpg97 het volgende:
Ik kan er echt niet over uit dat iedereen met dat hoerige INTER speelt
Speel je zo'n eikel helemaal weg, schiet hij met Adrianoop de keeper stuit die bal recht voor de poten van Sladan Ibrahimovic ( welke ik tot op het bot HAAT ) en die schiet hem er in.
4x in 1 wedstrijd.
En als dat nou één keer gebeurde alla, maar ELKE FOKKING WEDSTRIJD TEGEN INTER GEBEURT DIT!
driewerfen lekker de xbox uitsmijten als het gebeurt
yup. langer indrukken werkt soms, maar meestal krijg ik van die slappe passes. Vooral als ik achterin de bal snel van links naar rechts of andersom wil spelen duurt het tergend langzaam en dan staat de tegenstander al weer goed. wat ik ook irritant vind is dat wanneer ik naar iemand wil passen die ver weg staat en ik nota bene die richting opdruk en de passknop langer ingedrukt hou, dat de bal dan toch naar iemand anders gaat die een stukje terug door het midden in komt lopen.quote:Op maandag 18 december 2006 09:19 schreef Maarrten87 het volgende:
Ik erger me er aan dat de inspeelpasses soms zo slap zijn.
Hebben jullie hier ook weleens last van?
ligt aan je zelf.quote:Op maandag 18 december 2006 09:19 schreef Maarrten87 het volgende:
Ik erger me er aan dat de inspeelpasses soms zo slap zijn.
Hebben jullie hier ook weleens last van?
dan nog lukt het niet altijd hoor.quote:Op maandag 18 december 2006 09:41 schreef Flashwin het volgende:
[..]
ligt aan je zelf.
Je speler moet de bal eerst goed onder controle hebben voordat je strak kan passen en je moet ongeveer in de zelfde richting spelen als dat je mannetje loopt.
Eens. Slap = trage balsnelheid.quote:Op maandag 18 december 2006 10:50 schreef Maarrten87 het volgende:
Ook gewoon simpele passes gaan soms erg slap.
Totaal niet mee eens, kwestie van timing. Komen soms heerlijke volleys / dropshots uit.quote:Op maandag 18 december 2006 10:50 schreef Maarrten87 het volgende:
Ook hoge diepteballen op de spits lukken nooit (R2+Driehoekje). Die zijn eigenlijk altijd voor de keeper.
quote:Op maandag 18 december 2006 10:04 schreef pfaf het volgende:
Misschien moet je voor de langere passes gewoon de cross-knop gebruiken?
Ik open zo heel vaak naar de andere kant.quote:Op maandag 18 december 2006 10:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
![]()
Levert ook mooi voetbal op.
Ze hoeven niet per se super strak te zijn. Let maar eens op hoe weinig er wordt ingespeeld met de binnenkant van de voet. Ze passen de bal erg vaak met de punt/buitenkant van de voet.quote:Op maandag 18 december 2006 10:57 schreef pfaf het volgende:
Maar ik vind echt niet dat de passes te zwak zijn. Hoe hard wil je een pass over de grond hebben dan?
Ze hadden het realistischer kunnen maken.quote:Op maandag 18 december 2006 10:57 schreef pfaf het volgende:
Maar ik vind echt niet dat de passes te zwak zijn. Hoe hard wil je een pass over de grond hebben dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |