abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44222182

Post straks allemaal je naam en je platform, zal ik hier bijhouden waar iedereen speelt.

Nick: Feen
Platform: PS2
Favourite team: Valencia

Nickname : Satecl
Platform : PS2
Fav. Team : Real Madrid/Spanje

Nickname : Stargazer
Fav. Team : AFC Ajax/FC Barcelona

Nick: teracon
Favourite team: Man Utd, Barcelona

Nick: Harregarre
Favourite team: Inter Milan / Manchester United

Nick: Darkzell
Favourite teams: Inter/AC Milan

Nickname : vanBoeschoten
Fav. Team : Barca / Inter

FargoNLD
PS2
Favourite teams: Nederland / Arsenal

Nickname: Denthemen
Favoriete teams: Inter, Tottenham

Nick:Krazy...
Favourite team: Arsenal

Nick: Joery
Favourite team: Barcelona, Arsenal

Nickname: -Carter-
Favoriete teams: Barcelona, The Netherlands

Nick: FireFox
Platform: ps2
Favo team: Barcalona, Ajax

Nick: SpankTheMonke
Platform: PC
Favourite team: Arsenal

Nickname: BennyNL
Fav. Team: Barcelona/Frankrijk

Nickname : 0626782924
Platform : PC
Fav. Team : Barcelona/NEC

Nickname: Ricardinho
Fav. Team: Brazilië, Barca, Milan

Nick: MartijnDB
Favourite team: FC Barcelona

Nickname : VirgulateDuke
Platform : Xbox 360
Fav. Team : Inter

Gamertag: Emjay NL
Platform: Xbox 360

Nickname : quantas lion
Platform : Xbox 360
Fav. Team : Real Madrid/Inter

Nickname: prd 299
platform: Xbox 360
Fav. Team: barca, ajax, brazil, nederland

Nickname : Nyx1978
Platform : 360
Fav team : Atletico Madrid

Nickname : Zjapio
Platform : XBOX360
Fav. Team : Barcalona / Real Madrid / Inter Milan

Nickname : Bassie de clown
Platform : 360
Fav team : Barcelona , Nederland

Gamertag: Gajes
X360
Favo club: Arsenal/ chelsea

Nickname: ElmarO
Platform: Xbox360
Favoriete teams: Chelsea FC, Brazilië.

Nickname: Kruimeldief
Favoriete teams: Chelsea, Bayern Munchen

Nickname: I Capo I (hoofdletter i)
Favoriete teams: Man United, Inter

Nickname: Un4 NL
Favoriete teams: Arsenal, Tottenham

Nickname: DriesNL
Favoriete teams: Chelsea, Argentinie

#4 [MULTI] Pro evolution soccer 6 #4: Lekker rondspelen!
#5 [MULTI] PES6: Wij wachten nog een weekje...
#6 [MULTI] PES6: Wachten op goed werkende servers
#7 [MULTI] PES6: PES online is gaaff
#8 [Multi] PES 6 online met de FOK.nl group
#9 [Multi] PES 6 - Winst! Gelijk! Verlies!
#10 [Multi] PES6 #10: Bekend om zijn realisme

[ Bericht 5% gewijzigd door Feen op 07-12-2006 14:10:49 ]
PSN id: Feen | Wating for PES2008 | SOCOM4
pi_44222906
PES
pi_44222911
Ik speel met Man Udt. 3-4-3 en heb Jan Koller als pinchitter gekocht, maar kan iemand mij uitleggen hoe je het beste vanuit de achterlijn een goeie voorzet geeft op de spits en hoe je hem er goed inkopt? Ik kop hem altijd over....
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_44222965
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:25 schreef satecl het volgende:
Ik speel met Man Udt. 3-4-3 en heb Jan Koller als pinchitter gekocht, maar kan iemand mij uitleggen hoe je het beste vanuit de achterlijn een goeie voorzet geeft op de spits en hoe je hem er goed inkopt? Ik kop hem altijd over....
2 tikjes voor degene die dichtbij staat. 1 tikje voor degene die verder staat. 3 tikjes voor over de grond!

anders is het juiste hoek mikken en de knop drukken!

over het koppen, op tijd (niet te vroeg of te laat) de knop indrukken en maar heel kort.
pi_44223074
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:27 schreef rival het volgende:

[..]

2 tikjes voor degene die dichtbij staat. 1 tikje voor degene die verder staat. 3 tikjes voor over de grond!

anders is het juiste hoek mikken en de knop drukken!

over het koppen, op tijd (niet te vroeg of te laat) de knop indrukken en maar heel kort.
als ik kop, hou ik de kop-knop altijd op het goeie moment ingedrukt, moet dat niet...
pi_44223184
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:30 schreef satecl het volgende:

[..]

als ik kop, hou ik de kop-knop altijd op het goeie moment ingedrukt, moet dat niet...
hij moet losgelaten worden op het moment dat je kopt! (tenminste, zo werkt het bij mij)
pi_44223334
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:33 schreef rival het volgende:

[..]

hij moet losgelaten worden op het moment dat je kopt! (tenminste, zo werkt het bij mij)
Idd, dat is het. Ik vind dat ze het koppen echt goed hebben uitgewerkt, het is echt timing allemaal. Scoor de laatste tijd steeds vaker uit hoekschoppen met kopballen.
pi_44223390
Ik ga zo wel ff met ML training doen...
pi_44224111
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Idd, dat is het. Ik vind dat ze het koppen echt goed hebben uitgewerkt, het is echt timing allemaal. Scoor de laatste tijd steeds vaker uit hoekschoppen met kopballen.
ook met schieten! eerst kon je een pass geven en dan meteen op schieten drukken en dan schoot je perfect op het moment dat je de bal raakte.. nu moet je timen e.d. het kost iets meer moeite maar als je het gewent bent is et veel leuker spelen zo!
pi_44224213
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:57 schreef rival het volgende:

[..]

ook met schieten! eerst kon je een pass geven en dan meteen op schieten drukken en dan schoot je perfect op het moment dat je de bal raakte.. nu moet je timen e.d. het kost iets meer moeite maar als je het gewent bent is et veel leuker spelen zo!
Wel irritant is als ik denk een sliding te doen om de bal voor een voet weg te tikken, dat als mijn speler er dan eerder is hij de bal keihard wegpeund.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 7 december 2006 @ 15:03:30 #11
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44224268
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:57 schreef rival het volgende:

[..]

Briljant idd. Hangt nu van nog meer factoren af, die ook realistisch zijn. Zoals: ligt de bal voor zijn sterke been, zijn er verdedigers vlak in de buurt, staat die met gezicht naar de goal, snelheid van lopen etc.
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:01 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Wel irritant is als ik denk een sliding te doen om de bal voor een voet weg te tikken, dat als mijn speler er dan eerder is hij de bal keihard wegpeund.
Herkenbaar, en erg irri idd.
pi_44224361
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  donderdag 7 december 2006 @ 15:28:47 #13
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_44225172
haha ff flink lopen trainen op kopballen, eerste wedstrijd met ML, eerste goal: fantastische kopbal van Alan Smith
pi_44225971
Jemig man. Net weer online tegen een Nederlander die alleen maar met Barcelona speelt. Eerste potje kom ik 1-0 voor in de eerste helft. Die gast krijgt echt een halve kans en op de een of andere manier vliegen al mijn verdedigers als de rode zee open voor 'Mozes' Eto'o. 1-1. Daarna scoort 'ie in de 88e minuut met een cutback de 2-1. Zo triest.

Dus ik doe nog een potje tegen 'm. Ik kom zeer verdiend 1-0 voor. Opeens, na de aftrap besluiten mijn verdedigers om weer met z'n allen rode zee te spelen. 1-1. En zo gaat het spelletje door tot de 3-3. Echt telkens na de aftrap stuiven mijn verdedigers uiteen als een van zijn spelers eraankomt. Echt WTF? Is het soms de bedoeling van Konami dat ik dit potje verlies? Gelukkig scoor ik nog met een briljant afstandsschot van Saha. Maar goed, begint die gast mij een loser te noemen. Maar goed, schijt aan Barcelona-gebruikende, Cutback-spelende apen.
pi_44226130
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
schijt aan Barcelona-gebruikende, Cutback-spelende apen.
ik speel ook met barca! doe ik eigenlijk al vanaf dat ik voetbalspellen speel! wat is daar mis mee? ik speel nog steeds gewoon een potje voetbal met kaatsen en passjes e.d.......
pi_44227283
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:13 schreef rival het volgende:

[..]

ik speel ook met barca! doe ik eigenlijk al vanaf dat ik voetbalspellen speel! wat is daar mis mee? ik speel nog steeds gewoon een potje voetbal met kaatsen en passjes e.d.......
Ja met allemaal überspelers die overal iedereen voorbij lopen.

Gatverdamme zeg, wat een kutspel is 't eigenlijk ook. Net weer online een potje waarbij ik kans na kans krijg. Op de meest wonderbaarlijke manieren gaan ze mis, maar dan ook echt gewoon zo apart dat het gewoon doorgestoken kaart is. En dan krijgt die gast in de 1e helft niet eens 1 kans maar scoort 'ie wel. Hoe? Een van mijn verdedigers denkt dat het nodig is om de bal vanuit een corner SNOEIHARD ( ) in eigen doel te koppen. Ik trek dit echt niet meer.
pi_44227883
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:25 schreef satecl het volgende:
Om te koppen moet je bij een lastige bal de schietknop net indrukken voordat het hoofd wordt geraakt.
Is het een bal die heel makkelijk is, waar nog tegenaan gelopen moet worden zeg maar, kan je gewoon de schietknop langer indrukken om extra kracht te geven.
  donderdag 7 december 2006 @ 17:41:43 #18
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_44229301
Meteen m'n eerste cup gewonnen, met Parma uiteraard. Alleen Celtic was in de poulefase te sterk, maar verder werd zelfs Real Madrid met gemak aan de kant gezet.
  donderdag 7 december 2006 @ 17:44:01 #19
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_44229373
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:44 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Gatverdamme zeg, wat een kutspel is 't eigenlijk ook. Net weer online een potje waarbij ik kans na kans krijg. Op de meest wonderbaarlijke manieren gaan ze mis, maar dan ook echt gewoon zo apart dat het gewoon doorgestoken kaart is. En dan krijgt die gast in de 1e helft niet eens 1 kans maar scoort 'ie wel. Hoe? Een van mijn verdedigers denkt dat het nodig is om de bal vanuit een corner SNOEIHARD ( ) in eigen doel te koppen. Ik trek dit echt niet meer.
Mooi hè, voetbal.
pi_44229417
quote:
Op donderdag 7 december 2006 17:41 schreef pfaf het volgende:
Meteen m'n eerste cup gewonnen, met Parma uiteraard. Alleen Celtic was in de poulefase te sterk, maar verder werd zelfs Real Madrid met gemak aan de kant gezet.
Welk niveau speel je
  donderdag 7 december 2006 @ 17:47:41 #21
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_44229511
quote:
Op donderdag 7 december 2006 17:45 schreef VoreG het volgende:

[..]

Welk niveau speel je
Regular.
Maar ik ben dan ook nog extreem n00b.

Kan iemand overigens die volley zoals die bij de training wordt uitgelegd? Ik zal el compleet verkeerd timen, maar mij lukt het niet.
Net als vrije trappen, daar snap ik ook nog geen snars van.
  donderdag 7 december 2006 @ 17:53:48 #22
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_44229698
quote:

[..]

waarom speel jij het,,,, je ben er alleen maar negatief over...
idee voor SuperHarregarre:
pi_44229764
Zolang er niets te zeuren valt zouden we hier niet op fok zitten hehe
  donderdag 7 december 2006 @ 18:12:50 #24
43600 bremmie
Live The Dream...
pi_44230179
Nogmaals mijn vraag uit het vorige topic:
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:11 schreef bremmie het volgende:
Is het bij PES 6 nog steeds zo dat als je in een league speelt (Eredivisie, Premier League, Ligue 1, enz) dat je geen transfers kunt maken?
Want dat was in PES 5 dacht ik niet het geval.
Alleen in Master League kon dit.

Vond ik wel jammer, wilde best de Eredivisie winnen, maar het is dan leuk om spelers aan te trekken en te verkopen...

Is dit dus veranderd of niet???
The dream, make it real.. So that you can say.. That you lived your way for real.. Don't give up on your needs and all your fantasies.. (Face Tomorrow-Live The Dream)
  donderdag 7 december 2006 @ 19:01:08 #25
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44231274
quote:
Op donderdag 7 december 2006 17:47 schreef pfaf het volgende:
Kan iemand overigens die volley zoals die bij de training wordt uitgelegd? Ik zal el compleet verkeerd timen, maar mij lukt het niet.
Ja, je moet iets sneller trappen dan je zou denken.
pi_44231432
Zijn servers nog down? kan er wee rniet in
pi_44231491
quote:
Op donderdag 7 december 2006 17:47 schreef pfaf het volgende:

[..]

Regular.
Maar ik ben dan ook nog extreem n00b.

Net als vrije trappen, daar snap ik ook nog geen snars van.
Vrije trappen

Gewoon schieten en is het van dichtbij (-20m) dan ook X ingedrukt houden, is het verder weg driehoekje ingedrukt houden.

Verder schiet ik ook altijd met R2 ingedrukt.
pi_44234501
Iemand trouwens al eens met Newcastle gespeeld? Leuk team, technisch en ontzettend snel. Ik denk het snelste team van het spel

Een aanval met Martins en Owen, en als linker en recht middenvelder (wat aanvallend ingesteld) Luque en Dyer.
Dan nog daar controlerend tussenin Duff en als opruimer daarachter Parker

Alleen de gemiddelde lengte is 1,73 maar als je zulke snelle spelers hebt die ook zo technisch zijn hoef je niet aan te vallen door de lucht
pi_44236101
quote:
Op donderdag 7 december 2006 17:53 schreef satecl het volgende:

[..]

waarom speel jij het,,,, je ben er alleen maar negatief over...
idee voor SuperHarregarre:
[afbeelding]
Ik kan gewoon niet tegen m'n verlies. Maar soms word ik ook gewoon onheus benadeeld, hoor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_44236317
quote:

[..]

Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_44236402
quote:
Op donderdag 7 december 2006 21:38 schreef VoreG het volgende:
Iemand trouwens al eens met Newcastle gespeeld? Leuk team, technisch en ontzettend snel. Ik denk het snelste team van het spel

Een aanval met Martins en Owen, en als linker en recht middenvelder (wat aanvallend ingesteld) Luque en Dyer.
Dan nog daar controlerend tussenin Duff en als opruimer daarachter Parker

Alleen de gemiddelde lengte is 1,73 maar als je zulke snelle spelers hebt die ook zo technisch zijn hoef je niet aan te vallen door de lucht
Ik denk dat teams met Henry sneller zijn. Dus een Arsenal en een Frankrijk. Als Henry eenmaal een beetje los is van de verdediger kun je er gewoon langssprinten.

Portugal ( - land) heeft ook een goede selectie. Sommige teams zijn echt een drama als je 'condition' op Random hebt. Zo heeft Manchester United op Saha en Rooney na geen goede aanvallers en geen goede keeper op Van Der Sar na. Arsenal is helemaal erg, alleen Henry is een goede aanvaller daar. Inter heeft het nog het makkelijkst met condition Random. Twee goede keepers, als er verdedigers geblesseerd raken heb je altijd nog Maxwell en Materazzi. In de aanval Cruz en Crespo. Middenveld kun je Maxwell ook goed inpassen, en dan heb je nog Recoba en Solari. (Inter had overigens nog sterker kunnen zijn, als Vieira erbij had gezeten.)

Edit @ Flashwin: Je had die corner moeten zien. Die verdediger mikte 'm gewoon.

http://youtube.com/watch?v=1a-vcobbNe4&mode=related&search=

Zo *** ongeveer. Maar goed, dat is Bahrein. Zulks verwacht ik niet van Rio Ferdinand.
pi_44238062
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:33 schreef rival het volgende:

[..]

Goeie tip . Heb nu veel meer controle over de kopballen (zo werkt 't trouwens met alles wat je in 1 keer wil nemen dus ook volleys en dergelijke). Heb me toch een paar kopballen gemaakt nu .
X
X
X
  vrijdag 8 december 2006 @ 02:17:08 #33
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44239885
Ik zag in de vorige topic een lijst met talenten. Nu zie ik daar Anita in staan, van 17. Jongen van Ajax neem ik aan. Staan ook nog een zooi anderen in, maar ik kan ze in mijn ML niet vinden? Staat ook niet bij het match team van Ajax? Hoe zit dat?
pi_44241327
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 02:17 schreef twi het volgende:
Ik zag in de vorige topic een lijst met talenten. Nu zie ik daar Anita in staan, van 17. Jongen van Ajax neem ik aan. Staan ook nog een zooi anderen in, maar ik kan ze in mijn ML niet vinden? Staat ook niet bij het match team van Ajax? Hoe zit dat?
vreemd.. ik heb wat namen uit die lijst (alleen degene die et hoogste stonden dus 93.5%) gewoon kunnen vinden!
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:37:54 #35
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_44243550
quote:
Op donderdag 7 december 2006 19:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Ja, je moet iets sneller trappen dan je zou denken.
't Is me gelukt, al vind ik de volley bij het verkeerd timen mooier. Zo'n streep richting de kruising.
quote:
Op donderdag 7 december 2006 19:23 schreef VoreG het volgende:

[..]

Vrije trappen

Gewoon schieten en is het van dichtbij (-20m) dan ook X ingedrukt houden, is het verder weg driehoekje ingedrukt houden.

Verder schiet ik ook altijd met R2 ingedrukt.
Wanneer moet ik X of driehoekje indrukken?
pi_44243642
als je gewoon de R knop erbij doet (geplaatst schot) kom je al een eindje verder!
pi_44243659
trouwens, de lobjes beginnen te komen. scoor nu bijna elke wedstrijd wel een lob-bal!
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:43:44 #38
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_44243693
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:41 schreef rival het volgende:
als je gewoon de R knop erbij doet (geplaatst schot) kom je al een eindje verder!
Ja, dat scheelt bij het schieten überhaupt inderdaad. In alle intensiteit houdt ik de schietknop namelijk altijd te lang ingedrukt.
pi_44244438
Wie hebben er hier trouwens al hilarische doelpunten gehad?

Even een paar van mij:

1. Cristiano Ronaldo langs de achterlijn lopend. Op 't moment dat de keeper duikt drukte ik op sprinten waardoor de bal onder de keeper door ging. Daarna ging Ronaldo erlangs waarna ik de bal het doel inliep. Dat dus allemaal op 1 centimeter van de achterlijn.
2. Kontgoal van Rooney. Corner door Ronaldo, draait half uit. Rooney probeert te koppen maar verstapt zich waardoor hij half naar achteren valt. Hierbij krijgt hij de bal op z'n kont waarna 'ie nog best hard ingaat ook.
3. Voorzet/schot van Rooney lijkt net naast te gaan bij de 2e paal. Saha loopt echter bij de 2e paal. Op 't laatste moment krijgt hij echter een beuk waardoor hij een soort halve pirouette maakt. Op dat moment knalt hij tegen de paal en krijgt hij de bal op z'n rug waarna de bal in 't doel verdwijnt.

pi_44244669
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wie hebben er hier trouwens al hilarische doelpunten gehad?

Even een paar van mij:

1. Cristiano Ronaldo langs de achterlijn lopend. Op 't moment dat de keeper duikt drukte ik op sprinten waardoor de bal onder de keeper door ging. Daarna ging Ronaldo erlangs waarna ik de bal het doel inliep. Dat dus allemaal op 1 centimeter van de achterlijn.
is dat nou zo een cut back goal? (alleen dan niet goed uitgevoert in dit geval)
pi_44244765
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:14 schreef rival het volgende:

[..]

is dat nou zo een cut back goal? (alleen dan niet goed uitgevoert in dit geval)
Ja, soort van. Alleen heb ik 'm nog niet teruggespeeld. Het zag er echt wazig uit. Al z'n verdedigers sprongen ook tegelijk op Ronaldo. Dus 't was een soort halve botsing, glijpartij bij de doellijn. 'Scrimmage' zeg maar.
pi_44245155
maar dus waar iedereen over klaagt (cut back goal) is dus vanaf de zijkant de 16 inlopen en dan afleggen op een medespeler die daar voor et doel staat?
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:31:51 #43
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44245183
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
2. Kontgoal van Rooney. Corner door Ronaldo, draait half uit. Rooney probeert te koppen maar verstapt zich waardoor hij half naar achteren valt. Hierbij krijgt hij de bal op z'n kont waarna 'ie nog best hard ingaat ook.

Even kijken waar ik nu op kan komen.

1. Een vrije trap ver buiten de 16, ik wilde en voorzet geven zodat iemand hem in zou kopen. Bal ging ook erg zacht, maar niemand raakte de bal, de keeper bleef staan en hij ging heel zacht gewoon in 1x in de goal. Gebeurd ook weleens in het echt overigens.
2. Die ene die ik eerder al vertelde, panna tussen de benen van de keeper door en vervolgens keihard in een open goal geramd. Eigenlijk gewoon meer een mooie goal. Wilde hem weer ff noemen.

Verder kan ik even nergens op komen.
pi_44245289
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:30 schreef rival het volgende:
maar dus waar iedereen over klaagt (cut back goal) is dus vanaf de zijkant de 16 inlopen en dan afleggen op een medespeler die daar voor et doel staat?
Precies.

Nog een aparte goal tegen mij:

Tegenstander gaf een soort lob op een van z'n aanvallers. De bal was echter te hard en ging gewoon richting mijn doelman. Opeens besluit mijn keeper om van de lijn te komen, waarna hij op ongeveer een meter of 2 van z'n doellijn stilstaat. De bal vliegt op dat moment rustig over z'n hoofd. (Hij probeert 'm ook niet te pakken.) En met de bal draait hij mee richting het doel. Staat 'ie dus gewoon die bal na te gapen...Doelpunt.

P.s. Ik drukte niet op driehoekje.
pi_44245290
ik heb 1 keer (met L en driehoekje) een hoge voorzet gegeven vanaf de middenlijn... waarna me spits hem net mistte maar de keeper niks deed.....

dus net als nr 1 van STM maar dan uit een hoge voorzet!
pi_44245330
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:35 schreef rival het volgende:
ik heb 1 keer (met L en driehoekje) een hoge voorzet gegeven vanaf de middenlijn... waarna me spits hem net mistte maar de keeper niks deed.....

dus net als nr 1 van STM maar dan uit een hoge voorzet!
Zoiets heb ik dus tegen gehad. De keeper zag er echt uit als een schlemiel.
pi_44245343
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:35 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Precies.
ow dan ben ik er zo eentje! maar dat zijn toch gewoon normale goals zoals ze irl ook gebeuren? of mis ik iets
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:38:00 #48
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44245353
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:30 schreef rival het volgende:
Inderdaad, afleggen / terugleggen. Het is een standaard bug in PES die ook erkend is door Konami zelf. De reden waarom het als bug wordt geinterperteerd is omdat in PES5 je verdedigers niet bestuurbaar waren wanneer het gebeurde. Dus 100% kans mits perfect uitgevoerd door de cutback freaks, waarvan er 'teveel' online rondliepen.

Konami heeft gezegd dat ze in PES6 speciaal hiervoor maatregelen hadden genomen, misschien dat er daardoor soms zulke rare dingen in de aanval gebeuren. Zoals eerdergenoemd dat je medespeler in de aanval ineens niet meer naast je loopt om af te leggen, maar tussentijds is afgehaakt. Al met al, in PES6 lijkt het nog niet geheel verbeterd te zijn.

Je kan ook zeggen dat het een skill is om cutbacks beter te leren verdedigen, dat is de uitdaging die er staat. Ga hem ook graag aan, maar neemt niet weg dat ik me mateloos irriteer aan gasten die de hele wedstrijd alleen op die wijze proberen te scoren en vreugdevol GOAL roepen wanneer die op zo een manier er in gaat. Maar goed, ieder zijn eigen vrijheid om de game in te vullen hoe die wilt, mij zul je ieder geval niet tot nooit een cutback goal zien maken. Creatieve aanval over veel flanken, ruimte creeren, dat is voor mij voetbal en daar geniet ik meer van. Fuck die cutbacks.
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:40:28 #49
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44245425
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:37 schreef rival het volgende:

[..]

ow dan ben ik er zo eentje! maar dat zijn toch gewoon normale goals zoals ze irl ook gebeuren? of mis ik iets
Zijn idd normale goals net als irl. De frustratie van de cutback goal zit hem imo in het feit dat de verdedigers van de tegenstander aan de grond genageld staan. En sommige spelers maken daar misbruik van door telkens zo een wedstrijd proberen te winnen.

Wanneer jij tegen mij een cutback goal zou maken zou ik het je ook niet kwalijk nemen, je speelt gewoon voetbal. Maar wanneer iemand de hele wedstrijd niks anders probeert dan wordt het irritant.
pi_44245505
Klopt, een keer zo scoren is niet erg. Maar als de tegenstanders telkens dezelfde hoek opzoekt met Ronaldinho en telkens weer naar binnen trekt om 'm af te leggen, dan heb ik 't niet meer. Om vervolgens ook nog ALLE replays te kijken van de 'wonderschone' cutback.
pi_44245561
aha oke.... ja ik begrijp de frustratie.... maar ik moet zeggen dat ik dat soort goals vaak goed kan verdedigen andersom!

in pes6 lukken ze idd minder omdat je mannetje niet goed doorlopen (of je passed naar de buitenste speler hoe kort je passen ook indrukt) maar dat is weer op te lossen door de stoppen en keren en dan passen oid!

ik moet zeggen ik speel die manier als dat zo uitkomt.... het liefst speel ik zo snel mogelijk naar me spits en laat ik hem al het werk doen (al vanaf eerst balcontact uit de buurt van de verdedigers komen en zsm richting doel!
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:47:36 #52
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44245665
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:44 schreef rival het volgende:
maar ik moet zeggen dat ik dat soort goals vaak goed kan verdedigen andersom!
Hoe doe jij het?
Ik probeer het met 4CB en 1 DM ipv 2CB en 2SB.
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:44 schreef rival het volgende:
maar dat is weer op te lossen door de stoppen en keren en dan passen oid!
Dat is in een notedop de cutback, stoppen, keren en terugleggen.
pi_44245687
Hangt ervanaf. Sommige wedstrijden merk ik gewoon dat m'n team op de een of andere manier minder goed speelt. Dan zijn cutbacks ook amper te verdedigen omdat bijna elk duel om de bal verloren gaat.

Ik speel te opbouwend, denk ik. Ik pass eerst altijd een paar keer rond, een lange bal over de hele breedte, waarna ik meestal een van de flankspelers aanspeel, die op hun beurt een voorzet geven aan de spits. Of ze lopen weer een stuk terug en leggen breed op de aanstormende middenvelders, J.S. Park bijvoorbeeld heeft een goed schot en is wel balvast. Dus meestal schoten vanaf de rand van de 16 meter.
pi_44245718
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Hoe doe jij het?
Ik probeer het met 4CB en 1 DM ipv 2CB en 2SB.
[..]

Dat is in een notedop de cutback, stoppen, keren en terugleggen.
mijn verdedigers staan zoals ze in het 3 4 3 systeem staan.. dus ik gok 2 cb en 2 sb!

wat ik doe is proberen hun de pas af te snijden.... of iig zorgen dat je er tussen loopt!
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:50:42 #55
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44245770
In principe worden er irl ook veel cutbacks gemaakt, en ze kunnen best mooi zijn wanneer je de hele verdediging heb uitgetikt. Is gewoon jammer, dat het zo makkelijk is in PES. En soms ontkom je er niet aan, komt je aanval net zo uit, dus pin me er niet aan vast wanneer ik er ineens eentje scoor online tegen je.
pi_44245805
overigens ben ik bij pes6 echt verlsaafd geraakt aan het stoppen en omkeren.....

hier een illustratie

http://s72.photobucket.com/albums/i183/rivalprd/?action=view¤t=video-0108.flv

ik weet niet of et filmpje werkt is voor het eerst dat ik een film upload
pi_44245806
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:49 schreef rival het volgende:

[..]

mijn verdedigers staan zoals ze in het 3 4 3 systeem staan.. dus ik gok 2 cb en 2 sb!

wat ik doe is proberen hun de pas af te snijden.... of iig zorgen dat je er tussen loopt!
Ronaldinho is alleen niet af te stoppen op die manier. Adriano loopt ook gewoon door je speler heen. Het zijn gewoon de überspelers die bijna onstopbaar zijn.

Met Man Utd. heb ik C. Ronaldo al is die nog vaker af te stoppen dan Adriano en Ronaldinho omdat 'ie minder kracht heeft. Meestal kan hij wel van de bal geduwd worden.
pi_44245888
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:51 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ronaldinho is alleen niet af te stoppen op die manier. Adriano loopt ook gewoon door je speler heen. Het zijn gewoon de überspelers die bijna onstopbaar zijn.
ik heb er nooit zo een problemen mee moet ik zeggen! maar mijn specialiteit is eigenlijk altijd al het verdedigen geweest!
het aanvallen moet ik beter leren beheersen, al gaat dat me steeds beter af!
pi_44246109
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:53 schreef rival het volgende:

[..]

ik heb er nooit zo een problemen mee moet ik zeggen! maar mijn specialiteit is eigenlijk altijd al het verdedigen geweest!
het aanvallen moet ik beter leren beheersen, al gaat dat me steeds beter af!
Ik scoor juist best veel, meestal wel stuk of 3, 4 keer als 't goed loopt. Ik krijg alleen ook heel makkelijk doelpunten tegen nadat ik zelf gescoord heb. Op de eenof andere manier reageren mijn spelers dan als een stel zoutzakken.
pi_44246120
ben allang blij dat ik met aanvallen nu de rust heb om te kijken waar de verdedigers staan, zodat ik al bij aanname meteen de goede kant (ruimte) op kan duiken. en weet wanneer ik wel of niet moet rennen/bal ver voor je uit/lopen!

ook weer een filmpje die dat laat zien (ik heb de smaak te pakken met filmen)

http://s72.photobucket.com/albums/i183/rivalprd/?action=view¤t=video-0110.flv
pi_44246162
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:01 schreef rival het volgende:
ben allang blij dat ik met aanvallen nu de rust heb om te kijken waar de verdedigers staan, zodat ik al bij aanname meteen de goede kant (ruimte) op kan duiken. en weet wanneer ik wel of niet moet rennen/bal ver voor je uit/lopen!

ook weer een filmpje die dat laat zien (ik heb de smaak te pakken met filmen)

http://s72.photobucket.com/albums/i183/rivalprd/?action=view¤t=video-0110.flv
Maar da's offline. Offline mag je voor mijn part 100 cutbacks in 1 wedstrijd doen.
pi_44246182
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:00 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik scoor juist best veel, meestal wel stuk of 3, 4 keer als 't goed loopt. Ik krijg alleen ook heel makkelijk doelpunten tegen nadat ik zelf gescoord heb. Op de eenof andere manier reageren mijn spelers dan als een stel zoutzakken.
they were still celebrating when they shoud have concentrated! zalje dan best vaak horen zeker?
pi_44246212
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:02 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Maar da's offline. Offline mag je voor mijn part 100 cutbacks in 1 wedstrijd doen.
das dan ook geen cutback! je quote de verkeerde
pi_44247183
Mijn frapanste goal is toch dat mijn speler voor open doel kan inschieten maar de bal opwipt en een halve omhaal doet in een leeg doel....
pi_44247283
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:36 schreef Feen het volgende:
Mijn frapanste goal is toch dat mijn speler voor open doel kan inschieten maar de bal opwipt en een halve omhaal doet in een leeg doel....
die is wel stoer! (filmpje?)
pi_44247338
heeft er trouwens hier weleens iemand uit een "overtreding" gescoord? ik kreeg gisteren een corner.. die schoot ik recht op een verdediger van de tegenpartij af... (niet goed gemikt) die bal gaat richting hoofd van verdediger en op het laatste moment komt eto'o aangerent, die 'duwt' die man opzij en kopt de bal erin!

ook maar ff online gezet

http://s72.photobucket.com/albums/i183/rivalprd/?action=view¤t=video-0112.flv

[ Bericht 34% gewijzigd door rival op 08-12-2006 12:50:22 ]
pi_44247616
nop heb geen filmpie, videokaart was stuk toen
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:07:56 #68
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44248180
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:36 schreef Feen het volgende:
Geniaal.
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:11:35 #69
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44248313
quote:
Mooie lob.

Welke knop gebruik je daarvoor? R1 of L1? Bij PES5 beheerste ik de L1 lob goed, maar in PES6 lukt het me voor geen meter meer. Dus probeerde over te gaan op de R1 lob maar dan moet je heel dicht bij de keeper staan.
pi_44248739
Ik heb met pes6 ook problemen om de L1 lob goed te beheersen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_44248816
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Mooie lob.

Welke knop gebruik je daarvoor? R1 of L1? Bij PES5 beheerste ik de L1 lob goed, maar in PES6 lukt het me voor geen meter meer. Dus probeerde over te gaan op de R1 lob maar dan moet je heel dicht bij de keeper staan.
L1! en als ik bij het eerste balcontact meteen wil lobben dan doe ik hem heel zachtjes! (ook bij stilstand) maar als ik ren dan moet ie weer een stuk harder!
pi_44248936
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:41 schreef rival het volgende:
heeft er trouwens hier weleens iemand uit een "overtreding" gescoord? ik kreeg gisteren een corner.. die schoot ik recht op een verdediger van de tegenpartij af... (niet goed gemikt) die bal gaat richting hoofd van verdediger en op het laatste moment komt eto'o aangerent, die 'duwt' die man opzij en kopt de bal erin!

ook maar ff online gezet

http://s72.photobucket.com/albums/i183/rivalprd/?action=view¤t=video-0112.flv
Dat gebeurt op zich wel vaak, niet echt een overtreding. De AI vergeet daar gewoon op [ ] of O te drukken, als 't ware. Ik vraag me af of iemand wel eens gescoord heeft met een tackle op de doellijn. Dus dat je die gast eigenlijk een doodschop geeft maar de bal wel het doel ingaat. En dat dan zo snel is gegaan dat de scheids niet heeft kunnen fluiten.
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:50:27 #73
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44249666
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vraag me af of iemand wel eens gescoord heeft met een tackle op de doellijn. Dus dat je die gast eigenlijk een doodschop geeft maar de bal wel het doel ingaat. En dat dan zo snel is gegaan dat de scheids niet heeft kunnen fluiten.
Hoe bedenk je het.

Aangezien je bij een overtreding de speler voor de bal raakt en de software dat dus eerder detecteert, denk ik dat je een vrije trap tegen krijgt. Behalve wanneer de scheids een keer niet fluit wat ook weleens gebeurd.

Dat vraag ik me ook af, waarom fluit de scheids soms niet bij een grove overtreding? Is dat gewoon random ingesteld door Konami, of zit er een andere verklaring achter?

Zelfde bij buitenspel, soms lijkt het of je buitenspel wordt gefloten terwijl je geen buitenspel stond. Ook random door Konami er ingegooid om het 'realistischer'' te maken, of lijkt het maar zo?
pi_44250651
voordeel regel.

daarnaast is het nu zo dat de scheidsrechters minder snel fluiten en meer laten doorspelen om het tempo erin te houden.
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:21:23 #75
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_44250686
Hey

ik sta niet eens in de OP

Gamertag: PieAir
Platform: X360
Favo teams: Olympique Lyon, Real madrid, Engeland

( oftwel tvp )
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_44250888
helaas geen online mogelijk met PES6 op PSP
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:29:56 #77
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44250986
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:20 schreef Niek. het volgende:
voordeel regel.
Stom dat ik daar nooit aan gedacht had.
pi_44251106
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:20 schreef Niek. het volgende:
voordeel regel.

daarnaast is het nu zo dat de scheidsrechters minder snel fluiten en meer laten doorspelen om het tempo erin te houden.
Bij een doodschop en geen duidelijk voordeel? Ik moet zeggen dat ik de scheidsrechters te coulant vind in PES6. Ik word regelmatig als doorgebroken speler neergelegd en slechts zelden volgt dan de rode kaart. Ook regelmatig gewoon expres geblesseerd geschopt of van achteren zonder intentie om de bal te spelen. Dat zijn gewoon rode kaarten maar meestal is het óf niks óf geel.
pi_44251128
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Hoe bedenk je het.

Aangezien je bij een overtreding de speler voor de bal raakt en de software dat dus eerder detecteert, denk ik dat je een vrije trap tegen krijgt. Behalve wanneer de scheids een keer niet fluit wat ook weleens gebeurd.
In PES4 is het me wel een paar keer gelukt.

Ik had ook een paar jaar geleden zo'n spel This is Football. Daar zitten wel een paar dingen in die vet geinig zijn zoals twee manier om te tackelen en een fopduik. De twee tackles waren de gewone zoals in PES6 en de wat hardere 'twee-benige' tackle waarbij je tegenstanders gewoon kunt torpederen. Zo mooi om recht op de tegenstander af te rennen en dan vol erin vliegen met twee benen...

http://www.youtube.com/watch?v=KeRlJJbtdHc
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:39:30 #80
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44251290
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zo mooi om recht op de tegenstander af te rennen en dan vol erin vliegen met twee benen...
Van der Vaart style vorig weekend, die nu 5 duels geschorst is.
pi_44251354
quote:

[..]

In PES4 is het me wel een paar keer gelukt.

Ik had ook een paar jaar geleden zo'n spel This is Football. Daar zitten wel een paar dingen in die vet geinig zijn zoals twee manier om te tackelen en een fopduik. De twee tackles waren de gewone zoals in PES6 en de wat hardere 'twee-benige' tackle waarbij je tegenstanders gewoon kunt torpederen. Zo mooi om recht op de tegenstander af te rennen en dan vol erin vliegen met twee benen...

red card soccer voor de gamecube, draaide amper om voetbal eerder om het maken van de ergste overtredingen, gewoon elkaar keihard neertrappen.

Konami heeft het gedrag van de scheids aangepast omdat er klachten waren over pes5 dat er te veel/te snel werd gefloten. vind het nu wel goed, af en toe word er niet gefloten als ik ben doorgebroken maar daar staat tegenover dat als de tegenstand er vandoor gaat met de bal je hem soms ongestoord kan neerhalen.
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:42:37 #82
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44251380
quote:
Zo mooi om recht op de tegenstander af te rennen en dan vol erin vliegen met twee benen...

Check deze, schaar van achteren.

http://www.youtube.com/watch?v=D64KURJh4iA
pi_44251437
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:41 schreef Niek. het volgende:

[..]

red card soccer voor de gamecube, draaide amper om voetbal eerder om het maken van de ergste overtredingen, gewoon elkaar keihard neertrappen.

Konami heeft het gedrag van de scheids aangepast omdat er klachten waren over pes5 dat er te veel/te snel werd gefloten. vind het nu wel goed, af en toe word er niet gefloten als ik ben doorgebroken maar daar staat tegenover dat als de tegenstand er vandoor gaat met de bal je hem soms ongestoord kan neerhalen.
Mja, ik vind dat doorgebroken niet zo random moet worden bestrafd. Doorgebroken is doorgebroken en dat is gewoon rood. Online is het sowieso zo dat als je voorstaat je het beste gewoon kunt gaan schoppen. Je spelers blijven op 't veld en je ontregelt de aanval van de tegenstander. Je hebt toch niet meer te maken met schorsingen in volgende wedstrijden, dus zeker in de laatste 5 minuten wordt er ongenadig hard geschopt meestal.
pi_44251471
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:42 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Check deze, schaar van achteren.

http://www.youtube.com/watch?v=D64KURJh4iA
Ik vind 'm nog meevallen. Wel dom dat 'ie het voor de ogen van de scheids doet. Verder ervanaf en hij was ermee weggekomen.

Dit is pas goed werk: De bal én de man:

http://www.youtube.com/watch?v=TghL6LGadVM

Hahahahaha!

http://www.youtube.com/watch?v=g3hxqRMhU4s

[ Bericht 14% gewijzigd door SuperHarregarre op 08-12-2006 14:54:06 ]
  vrijdag 8 december 2006 @ 16:35:18 #85
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_44255371
Ik snap echt nog helemaal niets van die Super Cancel. Als ik de bal naar iemand speel, en ik hou R1+R2 ingedrukt, loopt hij snel naar de bal toe, maar laat de bal langs zich lopen
En als ik hem maar eventjes indruk is het precies hetzelfde

HELP !!!
pi_44259989

mijn spelers schoppen elkaar liever
pi_44260479
Ik ontdek nu die costumes pas. Wat bizar.
  vrijdag 8 december 2006 @ 20:27:28 #88
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44260910
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 08:37 schreef rival het volgende:

[..]

vreemd.. ik heb wat namen uit die lijst (alleen degene die et hoogste stonden dus 93.5%) gewoon kunnen vinden!
Die Anita kan jij ook gewoon in de game vinden?GK's

/edit: Ik moet het nuanceren. Ik kan veel van de spelers vinden (veel zijn ook een jaartje ouder dan in de lijst). Maar die f*cking Anita moet ik hebben

Dat vind ik trouwens ook een flink nadeel van PES6. Je kunt niet je eigen custom team met eigen kleur en spelers maken. Ik startte bij PES5 een keer een eigen team met alle allerjongste talentjes van een jaar of 17, sommigen 18. Kon je gewoon mee blijven voetballen. In het begin zijn ze amper beter dan Jaric & consorten, maar na verloop van tijd worden ze verdomd goed.

Kan nu niet meer in de X360 versie, helaas. Je kunt alleen kiezen tussen Jaric & consorten en de officiele match-mode spelers.

[ Bericht 16% gewijzigd door twi op 08-12-2006 20:44:59 ]
pi_44272314
Weet iemand waar ik een option file kan vinden voor de PS2 versie met alle correcte namen en tenue's? Ik heb er een van PESfan maar daar is de Engelse competitie niet aangepast.
pi_44274435
Als ik door gebroken ben en ik word getackled is het altijd rood voor de tegenstander. Maar dan moet je wel echt doorgebroken zijn en niet naast de tegenstander staan .
pi_44274472
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 20:27 schreef twi het volgende:

[..]

Die Anita kan jij ook gewoon in de game vinden?GK's

/edit: Ik moet het nuanceren. Ik kan veel van de spelers vinden (veel zijn ook een jaartje ouder dan in de lijst). Maar die f*cking Anita moet ik hebben

Dat vind ik trouwens ook een flink nadeel van PES6. Je kunt niet je eigen custom team met eigen kleur en spelers maken. Ik startte bij PES5 een keer een eigen team met alle allerjongste talentjes van een jaar of 17, sommigen 18. Kon je gewoon mee blijven voetballen. In het begin zijn ze amper beter dan Jaric & consorten, maar na verloop van tijd worden ze verdomd goed.

Kan nu niet meer in de X360 versie, helaas. Je kunt alleen kiezen tussen Jaric & consorten en de officiele match-mode spelers.
In de PC versie kan dat gewoon.
Ik heb nu een mooi shirt (Ik probeerde die strepen van het Palermo shirt erop te krijgen, maar dat lukt maar half). En alle talentjes (14 talentjes) en dan nog 5 oudere spelers als een soort mentor/standin .
  zaterdag 9 december 2006 @ 16:57:41 #92
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44278473
Ondergeschoven kindje dus weer, die X360. Hoe dan ook, ik begin een beetje een pishekel te krijgen aan de AI van PES6. Speel je op het moeilijkste niveau, scoren ze meestal wel op de een of andere manier een kutfrommelgoal. Meestal is dit na een knoerthard schot op de paal, waarna een meute aan voetballers in de kuts de bal erin lopen via hoofd, schouder knie en teen, knie en teen.

Sta je dan eenmaal op achterstand, is het wel te doen om te scoren. Is het dan weer gelijk (of in een zeldzaam geval sta je voor), weten ze wel weer op een onmogelijke manier te scoren. Beetje het Need for Speed syndroom
pi_44282116
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 16:57 schreef twi het volgende:
Ondergeschoven kindje dus weer, die X360. Hoe dan ook, ik begin een beetje een pishekel te krijgen aan de AI van PES6. Speel je op het moeilijkste niveau, scoren ze meestal wel op de een of andere manier een kutfrommelgoal. Meestal is dit na een knoerthard schot op de paal, waarna een meute aan voetballers in de kuts de bal erin lopen via hoofd, schouder knie en teen, knie en teen.

Sta je dan eenmaal op achterstand, is het wel te doen om te scoren. Is het dan weer gelijk (of in een zeldzaam geval sta je voor), weten ze wel weer op een onmogelijke manier te scoren. Beetje het Need for Speed syndroom
offf...het moeilijkste niveau is nog iets te hoog gegrepen voor je. kan ook.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_44282648
. Scoor ik vlak voor tijd de 3-1 nadat z'n keeper de bal naar een verdediger past uit een vrije trap, ik tackle die speler en de bal hobbelt tergend langzaam het lege doel in vanaf de 16-meter lijn. .

Elvis has left the building. . Wees dan een vent en maak het potje af. .
  zaterdag 9 december 2006 @ 19:51:43 #95
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44283064
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 19:38 schreef -Wolf- het volgende:
. Scoor ik vlak voor tijd de 3-1 nadat z'n keeper de bal naar een verdediger past uit een vrije trap, ik tackle die speler en de bal hobbelt tergend langzaam het lege doel in vanaf de 16-meter lijn. .

Spelers die opvallend vaak disconnecten zouden extra hoge puntaftrek moeten krijgen. Probleem is echter, dat de Konami servers zo gaar zijn, dat je soms plotseling onbewust disconnected bent.
pi_44283111
Ik had dus een keer dat m'n controls het niet meer deden en maar wachten, wachten en uiteindelijk werd ik automatisch gedisconnect. . Ik disconnect anders nooit. .
  zaterdag 9 december 2006 @ 19:57:57 #97
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44283248
Ik disconnect ook nooit. Maar heb iets van 10 disconnects in mijn profiel staan. Nog uit de eerste week toen de Konami server zo mega brak was.
  zaterdag 9 december 2006 @ 20:06:45 #98
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44283564
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 19:15 schreef Flashwin het volgende:
offf...het moeilijkste niveau is nog iets te hoog gegrepen voor je. kan ook.
Dat speelt mee, want voorin knal ik er nog te weinig in. Maar de manier waarop ik goals tegenkrijg is gewoon te toevallig. Drie keer op rij een bal via een afstandsschot terugketsend op de paal en daarna via wat spelers voor het doel weer terug van richting veranderd het doel in. Tsja, 1 keer zo'n goal tegenkrijgen ok. Maar drie wedstrijden na elkaar?
pi_44283651
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 19:38 schreef -Wolf- het volgende:

Haha, maar was het een faire tackle of niet? Ik zou ook pissed zijn als je die verdediger met een soort Materazzi-tackle neergemaaid had.

Maarja, als ik verlies blijf ik normaliter wel, behalve als de ander begint te schelden en met van die presets komt als: "You suck!". Dan moet je ook de consequenties ervan maar onder ogen zien... Niet dat het wat uitmaakt eigenlijk maar ik kan gewoon niet tegen van dat soort pisventjes. Ik zie echt zo veel mensen die van dat soort 'taunts' hebben om mensen op de kast te krijgen, niet normaal meer... Mijn ergste is: "Deserved Goal!" Maar die kan ik dus ook vice-versa gebruiken...
  zaterdag 9 december 2006 @ 20:52:08 #100
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44285227
Wanneer men me uitscheld, blijf ik de hele wedstrijd stil. Pas wanneer ik de winst heb veilig gesteld en het laatste fluitsignaal is geweest zodat ik zeker weet dat ik mijn punten binnen heb scheld ik hem helemaal de tyfus in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')