2 tikjes voor degene die dichtbij staat. 1 tikje voor degene die verder staat. 3 tikjes voor over de grond!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:25 schreef satecl het volgende:
Ik speel met Man Udt. 3-4-3 en heb Jan Koller als pinchitter gekocht, maar kan iemand mij uitleggen hoe je het beste vanuit de achterlijn een goeie voorzet geeft op de spits en hoe je hem er goed inkopt? Ik kop hem altijd over....
als ik kop, hou ik de kop-knop altijd op het goeie moment ingedrukt, moet dat niet...quote:Op donderdag 7 december 2006 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
2 tikjes voor degene die dichtbij staat. 1 tikje voor degene die verder staat. 3 tikjes voor over de grond!
anders is het juiste hoek mikken en de knop drukken!
over het koppen, op tijd (niet te vroeg of te laat) de knop indrukken en maar heel kort.
hij moet losgelaten worden op het moment dat je kopt! (tenminste, zo werkt het bij mij)quote:Op donderdag 7 december 2006 14:30 schreef satecl het volgende:
[..]
als ik kop, hou ik de kop-knop altijd op het goeie moment ingedrukt, moet dat niet...
Idd, dat is het. Ik vind dat ze het koppen echt goed hebben uitgewerkt, het is echt timing allemaal. Scoor de laatste tijd steeds vaker uit hoekschoppen met kopballen.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
hij moet losgelaten worden op het moment dat je kopt! (tenminste, zo werkt het bij mij)
ook met schieten! eerst kon je een pass geven en dan meteen op schieten drukken en dan schoot je perfect op het moment dat je de bal raakte.. nu moet je timen e.d. het kost iets meer moeite maar als je het gewent bent is et veel leuker spelen zo!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Idd, dat is het. Ik vind dat ze het koppen echt goed hebben uitgewerkt, het is echt timing allemaal. Scoor de laatste tijd steeds vaker uit hoekschoppen met kopballen.![]()
Wel irritant is als ik denk een sliding te doen om de bal voor een voet weg te tikken, dat als mijn speler er dan eerder is hij de bal keihard wegpeund.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
ook met schieten! eerst kon je een pass geven en dan meteen op schieten drukken en dan schoot je perfect op het moment dat je de bal raakte.. nu moet je timen e.d. het kost iets meer moeite maar als je het gewent bent is et veel leuker spelen zo!
Briljant idd. Hangt nu van nog meer factoren af, die ook realistisch zijn. Zoals: ligt de bal voor zijn sterke been, zijn er verdedigers vlak in de buurt, staat die met gezicht naar de goal, snelheid van lopen etc.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
ook met schieten! eerst kon je een pass geven en dan meteen op schieten drukken en dan schoot je perfect op het moment dat je de bal raakte.. nu moet je timen e.d. het kost iets meer moeite maar als je het gewent bent is et veel leuker spelen zo!
Herkenbaar, en erg irri idd.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wel irritant is als ik denk een sliding te doen om de bal voor een voet weg te tikken, dat als mijn speler er dan eerder is hij de bal keihard wegpeund.![]()
![]()
ik speel ook met barca! doe ik eigenlijk al vanaf dat ik voetbalspellen speel! wat is daar mis mee? ik speel nog steeds gewoon een potje voetbal met kaatsen en passjes e.d.......quote:Op donderdag 7 december 2006 16:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
schijt aan Barcelona-gebruikende, Cutback-spelende apen.
Ja met allemaal überspelers die overal iedereen voorbij lopen.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:13 schreef rival het volgende:
[..]
ik speel ook met barca! doe ik eigenlijk al vanaf dat ik voetbalspellen speel! wat is daar mis mee? ik speel nog steeds gewoon een potje voetbal met kaatsen en passjes e.d.......
Om te koppen moet je bij een lastige bal de schietknop net indrukken voordat het hoofd wordt geraakt.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:25 schreef satecl het volgende:
Ik speel met Man Udt. 3-4-3 en heb Jan Koller als pinchitter gekocht, maar kan iemand mij uitleggen hoe je het beste vanuit de achterlijn een goeie voorzet geeft op de spits en hoe je hem er goed inkopt? Ik kop hem altijd over....
Mooi hè, voetbal.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja met allemaal überspelers die overal iedereen voorbij lopen.![]()
Gatverdamme zeg, wat een kutspel is 't eigenlijk ook. Net weer online een potje waarbij ik kans na kans krijg. Op de meest wonderbaarlijke manieren gaan ze mis, maar dan ook echt gewoon zo apart dat het gewoon doorgestoken kaart is.En dan krijgt die gast in de 1e helft niet eens 1 kans maar scoort 'ie wel. Hoe? Een van mijn verdedigers denkt dat het nodig is om de bal vanuit een corner SNOEIHARD (
![]()
![]()
) in eigen doel te koppen. Ik trek dit echt niet meer.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welk niveau speel jequote:Op donderdag 7 december 2006 17:41 schreef pfaf het volgende:
Meteen m'n eerste cup gewonnen, met Parma uiteraard. Alleen Celtic was in de poulefase te sterk, maar verder werd zelfs Real Madrid met gemak aan de kant gezet.
Regular.quote:
waarom speel jij het,,,, je ben er alleen maar negatief over...quote:Op donderdag 7 december 2006 16:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gatverdamme zeg, wat een kutspel is 't eigenlijk ook. Net weer online een potje waarbij ik kans na kans krijg. Op de meest wonderbaarlijke manieren gaan ze mis, maar dan ook echt gewoon zo apart dat het gewoon doorgestoken kaart is.En dan krijgt die gast in de 1e helft niet eens 1 kans maar scoort 'ie wel. Hoe? Een van mijn verdedigers denkt dat het nodig is om de bal vanuit een corner SNOEIHARD (
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 12:11 schreef bremmie het volgende:
Is het bij PES 6 nog steeds zo dat als je in een league speelt (Eredivisie, Premier League, Ligue 1, enz) dat je geen transfers kunt maken?
Want dat was in PES 5 dacht ik niet het geval.
Alleen in Master League kon dit.
Vond ik wel jammer, wilde best de Eredivisie winnen, maar het is dan leuk om spelers aan te trekken en te verkopen...
Is dit dus veranderd of niet???
Ja, je moet iets sneller trappen dan je zou denken.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:47 schreef pfaf het volgende:
Kan iemand overigens die volley zoals die bij de training wordt uitgelegd? Ik zal el compleet verkeerd timen, maar mij lukt het niet.
Vrije trappenquote:Op donderdag 7 december 2006 17:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Regular.
Maar ik ben dan ook nog extreem n00b.![]()
Kan iemand overigens die volley zoals die bij de training wordt uitgelegd? Ik zal el compleet verkeerd timen, maar mij lukt het niet.
Net als vrije trappen, daar snap ik ook nog geen snars van.
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:53 schreef satecl het volgende:
[..]
waarom speel jij het,,,, je ben er alleen maar negatief over...
idee voor SuperHarregarre:
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat teams met Henry sneller zijn. Dus een Arsenal en een Frankrijk. Als Henry eenmaal een beetje los is van de verdediger kun je er gewoon langssprinten.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:38 schreef VoreG het volgende:
Iemand trouwens al eens met Newcastle gespeeld? Leuk team, technisch en ontzettend snel. Ik denk het snelste team van het spel
Een aanval met Martins en Owen, en als linker en recht middenvelder (wat aanvallend ingesteld) Luque en Dyer.
Dan nog daar controlerend tussenin Duff en als opruimer daarachter Parker
Alleen de gemiddelde lengte is 1,73 maar als je zulke snelle spelers hebt die ook zo technisch zijn hoef je niet aan te vallen door de lucht
Goeie tipquote:Op donderdag 7 december 2006 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
hij moet losgelaten worden op het moment dat je kopt! (tenminste, zo werkt het bij mij)
vreemd.. ik heb wat namen uit die lijst (alleen degene die et hoogste stonden dus 93.5%) gewoon kunnen vinden!quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:17 schreef twi het volgende:
Ik zag in de vorige topic een lijst met talenten. Nu zie ik daar Anita in staan, van 17. Jongen van Ajax neem ik aan. Staan ook nog een zooi anderen in, maar ik kan ze in mijn ML niet vinden? Staat ook niet bij het match team van Ajax? Hoe zit dat?
't Is me gelukt, al vind ik de volley bij het verkeerd timen mooier. Zo'n streep richting de kruising.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ja, je moet iets sneller trappen dan je zou denken.
Wanneer moet ik X of driehoekje indrukken?quote:Op donderdag 7 december 2006 19:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vrije trappen
Gewoon schieten en is het van dichtbij (-20m) dan ook X ingedrukt houden, is het verder weg driehoekje ingedrukt houden.
Verder schiet ik ook altijd met R2 ingedrukt.
Ja, dat scheelt bij het schieten überhaupt inderdaad. In alle intensiteit houdt ik de schietknop namelijk altijd te lang ingedrukt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:41 schreef rival het volgende:
als je gewoon de R knop erbij doet (geplaatst schot) kom je al een eindje verder!
is dat nou zo een cut back goal? (alleen dan niet goed uitgevoert in dit geval)quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wie hebben er hier trouwens al hilarische doelpunten gehad?
Even een paar van mij:
1. Cristiano Ronaldo langs de achterlijn lopend. Op 't moment dat de keeper duikt drukte ik op sprinten waardoor de bal onder de keeper door ging. Daarna ging Ronaldo erlangs waarna ik de bal het doel inliep.![]()
Dat dus allemaal op 1 centimeter van de achterlijn.
Ja, soort van. Alleen heb ik 'm nog niet teruggespeeld.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
is dat nou zo een cut back goal? (alleen dan niet goed uitgevoert in dit geval)
quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
2. Kontgoal van Rooney. Corner door Ronaldo, draait half uit. Rooney probeert te koppen maar verstapt zich waardoor hij half naar achteren valt. Hierbij krijgt hij de bal op z'n kont waarna 'ie nog best hard ingaat ook.
Precies.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:30 schreef rival het volgende:
maar dus waar iedereen over klaagt (cut back goal) is dus vanaf de zijkant de 16 inlopen en dan afleggen op een medespeler die daar voor et doel staat?
Zoiets heb ik dus tegen gehad. De keeper zag er echt uit als een schlemiel.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:35 schreef rival het volgende:
ik heb 1 keer (met L en driehoekje) een hoge voorzet gegeven vanaf de middenlijn... waarna me spits hem net mistte maar de keeper niks deed.....
dus net als nr 1 van STM maar dan uit een hoge voorzet!
ow dan ben ik er zo eentje! maar dat zijn toch gewoon normale goals zoals ze irl ook gebeuren? of mis ik ietsquote:
Inderdaad, afleggen / terugleggen. Het is een standaard bug in PES die ook erkend is door Konami zelf. De reden waarom het als bug wordt geinterperteerd is omdat in PES5 je verdedigers niet bestuurbaar waren wanneer het gebeurde. Dus 100% kans mits perfect uitgevoerd door de cutback freaks, waarvan er 'teveel' online rondliepen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:30 schreef rival het volgende:
maar dus waar iedereen over klaagt (cut back goal) is dus vanaf de zijkant de 16 inlopen en dan afleggen op een medespeler die daar voor et doel staat?
Zijn idd normale goals net als irl. De frustratie van de cutback goal zit hem imo in het feit dat de verdedigers van de tegenstander aan de grond genageld staan. En sommige spelers maken daar misbruik van door telkens zo een wedstrijd proberen te winnen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
ow dan ben ik er zo eentje! maar dat zijn toch gewoon normale goals zoals ze irl ook gebeuren? of mis ik iets
Hoe doe jij het?quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:44 schreef rival het volgende:
maar ik moet zeggen dat ik dat soort goals vaak goed kan verdedigen andersom!
Dat is in een notedop de cutback, stoppen, keren en terugleggen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:44 schreef rival het volgende:
maar dat is weer op te lossen door de stoppen en keren en dan passen oid!
mijn verdedigers staan zoals ze in het 3 4 3 systeem staan.. dus ik gok 2 cb en 2 sb!quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hoe doe jij het?
Ik probeer het met 4CB en 1 DM ipv 2CB en 2SB.
[..]
Dat is in een notedop de cutback, stoppen, keren en terugleggen.
Ronaldinho is alleen niet af te stoppen op die manier.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
mijn verdedigers staan zoals ze in het 3 4 3 systeem staan.. dus ik gok 2 cb en 2 sb!
wat ik doe is proberen hun de pas af te snijden.... of iig zorgen dat je er tussen loopt!
ik heb er nooit zo een problemen mee moet ik zeggen! maar mijn specialiteit is eigenlijk altijd al het verdedigen geweest!quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ronaldinho is alleen niet af te stoppen op die manier.Adriano loopt ook gewoon door je speler heen.
Het zijn gewoon de überspelers die bijna onstopbaar zijn.
![]()
Ik scoor juist best veel, meestal wel stuk of 3, 4 keer als 't goed loopt. Ik krijg alleen ook heel makkelijk doelpunten tegen nadat ik zelf gescoord heb. Op de eenof andere manier reageren mijn spelers dan als een stel zoutzakken.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb er nooit zo een problemen mee moet ik zeggen! maar mijn specialiteit is eigenlijk altijd al het verdedigen geweest!
het aanvallen moet ik beter leren beheersen, al gaat dat me steeds beter af!
Maar da's offline.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:01 schreef rival het volgende:
ben allang blij dat ik met aanvallen nu de rust heb om te kijken waar de verdedigers staan, zodat ik al bij aanname meteen de goede kant (ruimte) op kan duiken. en weet wanneer ik wel of niet moet rennen/bal ver voor je uit/lopen!
ook weer een filmpje die dat laat zien(ik heb de smaak te pakken met filmen)
http://s72.photobucket.com/albums/i183/rivalprd/?action=view¤t=video-0110.flv
they were still celebrating when they shoud have concentrated!quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik scoor juist best veel, meestal wel stuk of 3, 4 keer als 't goed loopt. Ik krijg alleen ook heel makkelijk doelpunten tegen nadat ik zelf gescoord heb. Op de eenof andere manier reageren mijn spelers dan als een stel zoutzakken.![]()
das dan ook geen cutback! je quote de verkeerdequote:Op vrijdag 8 december 2006 12:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maar da's offline.![]()
Offline mag je voor mijn part 100 cutbacks in 1 wedstrijd doen.
![]()
die is wel stoer!quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:36 schreef Feen het volgende:
Mijn frapanste goal is toch dat mijn speler voor open doel kan inschieten maar de bal opwipt en een halve omhaal doet in een leeg doel....
Geniaal.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:36 schreef Feen het volgende:
Mijn frapanste goal is toch dat mijn speler voor open doel kan inschieten maar de bal opwipt en een halve omhaal doet in een leeg doel....
Mooie lob.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:01 schreef rival het volgende:
http://s72.photobucket.com/albums/i183/rivalprd/?action=view¤t=video-0110.flv
L1! en als ik bij het eerste balcontact meteen wil lobben dan doe ik hem heel zachtjes! (ook bij stilstand) maar als ik ren dan moet ie weer een stuk harder!quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Mooie lob.
Welke knop gebruik je daarvoor? R1 of L1? Bij PES5 beheerste ik de L1 lob goed, maar in PES6 lukt het me voor geen meter meer. Dus probeerde over te gaan op de R1 lob maar dan moet je heel dicht bij de keeper staan.
Dat gebeurt op zich wel vaak, niet echt een overtreding. De AI vergeet daar gewoon op [ ] of O te drukken, als 't ware. Ik vraag me af of iemand wel eens gescoord heeft met een tackle op de doellijn. Dus dat je die gast eigenlijk een doodschop geeft maar de bal wel het doel ingaat. En dat dan zo snel is gegaan dat de scheids niet heeft kunnen fluiten.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:41 schreef rival het volgende:
heeft er trouwens hier weleens iemand uit een "overtreding" gescoord? ik kreeg gisteren een corner.. die schoot ik recht op een verdediger van de tegenpartij af... (niet goed gemikt) die bal gaat richting hoofd van verdediger en op het laatste moment komt eto'o aangerent, die 'duwt' die man opzij en kopt de bal erin!
ook maar ff online gezet
http://s72.photobucket.com/albums/i183/rivalprd/?action=view¤t=video-0112.flv
Hoe bedenk je het.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vraag me af of iemand wel eens gescoord heeft met een tackle op de doellijn. Dus dat je die gast eigenlijk een doodschop geeft maar de bal wel het doel ingaat. En dat dan zo snel is gegaan dat de scheids niet heeft kunnen fluiten.![]()
![]()
Stom dat ik daar nooit aan gedacht had.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:20 schreef Niek. het volgende:
voordeel regel.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:20 schreef Niek. het volgende:
voordeel regel.
daarnaast is het nu zo dat de scheidsrechters minder snel fluiten en meer laten doorspelen om het tempo erin te houden.
In PES4 is het me wel een paar keer gelukt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hoe bedenk je het.![]()
Aangezien je bij een overtreding de speler voor de bal raakt en de software dat dus eerder detecteert, denk ik dat je een vrije trap tegen krijgt. Behalve wanneer de scheids een keer niet fluit wat ook weleens gebeurd.
Van der Vaart style vorig weekend, die nu 5 duels geschorst is.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zo mooi om recht op de tegenstander af te rennen en dan vol erin vliegen met twee benen...![]()
![]()
red card soccer voor de gamecube, draaide amper om voetbal eerder om het maken van de ergste overtredingen, gewoon elkaar keihard neertrappen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
In PES4 is het me wel een paar keer gelukt.![]()
Ik had ook een paar jaar geleden zo'n spel This is Football. Daar zitten wel een paar dingen in die vet geinig zijn zoals twee manier om te tackelen en een fopduik.De twee tackles waren de gewone zoals in PES6 en de wat hardere 'twee-benige' tackle waarbij je tegenstanders gewoon kunt torpederen.
![]()
Zo mooi om recht op de tegenstander af te rennen en dan vol erin vliegen met twee benen...
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=KeRlJJbtdHc
Check deze, schaar van achteren.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zo mooi om recht op de tegenstander af te rennen en dan vol erin vliegen met twee benen...![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=KeRlJJbtdHc
Mja, ik vind dat doorgebroken niet zo random moet worden bestrafd. Doorgebroken is doorgebroken en dat is gewoon rood. Online is het sowieso zo dat als je voorstaat je het beste gewoon kunt gaan schoppen. Je spelers blijven op 't veld en je ontregelt de aanval van de tegenstander. Je hebt toch niet meer te maken met schorsingen in volgende wedstrijden, dus zeker in de laatste 5 minuten wordt er ongenadig hard geschopt meestal.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:41 schreef Niek. het volgende:
[..]
red card soccer voor de gamecube, draaide amper om voetbal eerder om het maken van de ergste overtredingen, gewoon elkaar keihard neertrappen.
Konami heeft het gedrag van de scheids aangepast omdat er klachten waren over pes5 dat er te veel/te snel werd gefloten. vind het nu wel goed, af en toe word er niet gefloten als ik ben doorgebroken maar daar staat tegenover dat als de tegenstand er vandoor gaat met de bal je hem soms ongestoord kan neerhalen.
Ik vind 'm nog meevallen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:42 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Check deze, schaar van achteren.
http://www.youtube.com/watch?v=D64KURJh4iA
Die Anita kan jij ook gewoon in de game vinden?GK'squote:Op vrijdag 8 december 2006 08:37 schreef rival het volgende:
[..]
vreemd.. ik heb wat namen uit die lijst (alleen degene die et hoogste stonden dus 93.5%) gewoon kunnen vinden!
In de PC versie kan dat gewoon.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:27 schreef twi het volgende:
[..]
Die Anita kan jij ook gewoon in de game vinden?GK's
/edit: Ik moet het nuanceren. Ik kan veel van de spelers vinden (veel zijn ook een jaartje ouder dan in de lijst). Maar die f*cking Anita moet ik hebben
Dat vind ik trouwens ook een flink nadeel van PES6. Je kunt niet je eigen custom team met eigen kleur en spelers maken. Ik startte bij PES5 een keer een eigen team met alle allerjongste talentjes van een jaar of 17, sommigen 18. Kon je gewoon mee blijven voetballen. In het begin zijn ze amper beter dan Jaric & consorten, maar na verloop van tijd worden ze verdomd goed.
Kan nu niet meer in de X360 versie, helaas. Je kunt alleen kiezen tussen Jaric & consorten en de officiele match-mode spelers.
offf...het moeilijkste niveau is nog iets te hoog gegrepen voor je. kan ook.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:57 schreef twi het volgende:
Ondergeschoven kindje dus weer, die X360. Hoe dan ook, ik begin een beetje een pishekel te krijgen aan de AI van PES6. Speel je op het moeilijkste niveau, scoren ze meestal wel op de een of andere manier een kutfrommelgoal. Meestal is dit na een knoerthard schot op de paal, waarna een meute aan voetballers in de kuts de bal erin lopen via hoofd, schouder knie en teen, knie en teen.
Sta je dan eenmaal op achterstand, is het wel te doen om te scoren. Is het dan weer gelijk (of in een zeldzaam geval sta je voor), weten ze wel weer op een onmogelijke manier te scoren. Beetje het Need for Speed syndroom
Spelers die opvallend vaak disconnecten zouden extra hoge puntaftrek moeten krijgen. Probleem is echter, dat de Konami servers zo gaar zijn, dat je soms plotseling onbewust disconnected bent.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:38 schreef -Wolf- het volgende:. Scoor ik vlak voor tijd de 3-1 nadat z'n keeper de bal naar een verdediger past uit een vrije trap, ik tackle die speler en de bal hobbelt tergend langzaam het lege doel in vanaf de 16-meter lijn.
.
Elvis has left the building.. Wees dan een vent en maak het potje af.
.
Dat speelt mee, want voorin knal ik er nog te weinig in. Maar de manier waarop ik goals tegenkrijg is gewoon te toevallig. Drie keer op rij een bal via een afstandsschot terugketsend op de paal en daarna via wat spelers voor het doel weer terug van richting veranderd het doel in. Tsja, 1 keer zo'n goal tegenkrijgen ok. Maar drie wedstrijden na elkaar?quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:15 schreef Flashwin het volgende:
offf...het moeilijkste niveau is nog iets te hoog gegrepen voor je. kan ook.
Haha, maar was het een faire tackle of niet? Ik zou ook pissed zijn als je die verdediger met een soort Materazzi-tackle neergemaaid had.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:38 schreef -Wolf- het volgende:. Scoor ik vlak voor tijd de 3-1 nadat z'n keeper de bal naar een verdediger past uit een vrije trap, ik tackle die speler en de bal hobbelt tergend langzaam het lege doel in vanaf de 16-meter lijn.
.
Elvis has left the building.. Wees dan een vent en maak het potje af.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |