mijn tactiekquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:54 schreef Het_Jodenkoek het volgende:
Mijn tactiek:
[afbeelding]
Heb ik sinds kort.. Het is een supertactiek voor Counter/tik voetbal ( zet ook altijd L2 Counterattack aan)
De sleutelspelers zijn de rwb/lwb's (daar zet ik robben. C ronaldo, giggs, kaka etc neer) ..
Waarom rwb en geen rmf of rwa? Omdat aanvallende spelers sowieso altijd diep staan (komt ook door de looplijnen en de counterattack die aanstaat) en omdat ze nu heerlijk meeverdedigen, en daardoor het voor de tegenstander heel moeilijk maakt om over de flanken aan te vallen..
ik speel verder AA en auto attack..
je speelt met Interquote:Op woensdag 5 september 2007 21:18 schreef WooZ het volgende:
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik scoor net een corner in één keer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stankovic draait em er zo in, het is moeilijk te zien met een brakke gsm maar hier is ie dan:
tadaaaaa![]()
![]()
En het mooie was dat ik 0-1 achterstond, dus zo 1-1, scoort die gast weer 2-1, vervolgens maakt ie eigen goal 2-2 en toen vloog ik naar 4-2
ja boeiend dat doet iedereen. Eerst koos ik altijd gewoon psv maar dat levert nogal wat frustratie op als je dat tegen mensen speelt met inter/man u/real/chelsea/barcaquote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 18:04 schreef Het_Jodenkoek het volgende:
ik ben nu online wil iemand een potje?
ps2 natuurlijk..quote:
Als ik hem op de PS3 heb wil ik er wel bijquote:Op zondag 9 september 2007 22:50 schreef Het_Jodenkoek het volgende:
Ik ben van plan om een clan op te richten .. Die gaat natuurlijk de Fok! clan heten! Wie lijkt het leuk erbij te komen? Laat het weten!
Mits veel animo, maak ik zsm clan aan
oei die laastste is lekker.quote:Op zondag 9 september 2007 21:53 schreef Roberto258 het volgende:
Een filmpje van ML met Ajax: http://www.youtube.com/watch?v=Ml1vTb6KQN4
er is al een FOK clan! voor ps2 en pc spelersquote:Op zondag 9 september 2007 22:50 schreef Het_Jodenkoek het volgende:
Ik ben van plan om een clan op te richten .. Die gaat natuurlijk de Fok! clan heten! Wie lijkt het leuk erbij te komen? Laat het weten!
Mits veel animo, maak ik zsm clan aan
Nee, ik heb dat spel ritueel aan flarden getrokkenquote:Op maandag 10 september 2007 10:46 schreef WooZ het volgende:
is er niemand met een 360 die nog wel eens speelt?
Wat is de naam? Kan ik joinen?quote:Op zondag 9 september 2007 23:30 schreef toma het volgende:
[..]
er is al een FOK clan! voor ps2 en pc spelers
FOK.nlquote:Op maandag 10 september 2007 12:59 schreef Het_Jodenkoek het volgende:
[..]
Wat is de naam? Kan ik joinen?
Nice! ik kan vanavond al een potje... Ben tot 22u zzeker onlinequote:Op dinsdag 11 september 2007 18:43 schreef toma het volgende:
[..]
FOK.nl
als ik een keer tegen je speel zal ik je toevoegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |