quote:Op maandag 11 juni 2007 19:13 schreef denthemen het volgende:
Toma kan nooit van me winnen, zielig toch
ga huilen omdat je constant ingemaakt wordtquote:Op maandag 18 juni 2007 23:02 schreef StarGazer het volgende:
Kutspel.
Mag de veters nog niet eens strikken van PES 3 en 4
Neuh ik win praktisch allesquote:Op maandag 18 juni 2007 23:09 schreef Flashwin het volgende:
[..]
ga huilen omdat je constant ingemaakt wordt![]()
ontopic:
nieuwe pes aangekondigdwordt nog beter dan 6 lijkt het
http://uk.ps3.ign.com/articles/797/797221p1.html
veel combineren als je aanvalt met snelle spelers. Met sterke spelers moet je meer duels aan gaan, en als je niet zo goed kunt verdedigen moet je niet veel happen maar de aanvallers wat meer moeten laten komen totdat je genoeg rugdekking hebt om een tackle in te zetten. Had er op het begin ook veel moeite mee, maar als je eenmaal een goede tactiek hebt gevonden en wat bent ingespeeld gaat t allemaal een stuk fijner.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:36 schreef De_Brandweer het volgende:
godver ik ben zo slecht heLeage op 3e niveau. ik speelde met ajax. verlies ik met 1-8 van ado
. Heeft er iemand tips zodat ik wat beter kan worden?
Wat ik nu doe: de bal overspelen tot dat een speler aan de zijkant de bal heeft. langs de zijkant naar de andere kant van het veld lopen, voorzet geven, en de bal overkoppen. Als ik door het midden wil verlies ik de bal altijd.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:54 schreef toma het volgende:
vooral de achterlijn halen en dan intikken werkt perfect met 2 vs 2.
Je rust bewaren. Gewoon rustig tikken en naar je radar kijken. De kansen komen vanzelf wel. In het begin zul je ze kilometers over schieten, maar je krijgt iig de kansen. Na verloop van tijd vliegen ze er allemaal inquote:Op maandag 25 juni 2007 18:36 schreef De_Brandweer het volgende:
godver ik ben zo slecht heLeage op 3e niveau. ik speelde met ajax. verlies ik met 1-8 van ado
. Heeft er iemand tips zodat ik wat beter kan worden?
Wat ik nu doe: de bal overspelen tot dat een speler aan de zijkant de bal heeft. langs de zijkant naar de andere kant van het veld lopen, voorzet geven, en de bal overkoppen. Als ik door het midden wil verlies ik de bal altijd.
Ik probeer die vrije trap van Ronaldinho tegen Werder Bremen, onder de muur door, te scoren. In Free Training is het me al een paar keer geluktquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:43 schreef WooZ het volgende:
Net m'n eerste goal uit een vrij trap gescoord
Waaaaaaa zó heb ik dus gescoordquote:Op zondag 8 juli 2007 14:26 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Ik probeer die vrije trap van Ronaldinho tegen Werder Bremen, onder de muur door, te scoren. In Free Training is het me al een paar keer geluktNu nog in een wedstrijd..wat een stuk moeilijker is aangezien het 16 meter gebied vaak vol spelers zit.
quote:Op zondag 8 juli 2007 16:55 schreef WooZ het volgende:
[..]
Waaaaaaa zó heb ik dus gescoord
Hier 2 filmpjes (kan je wel afspelen met vlc of 3gp player ofzo):
vrije trap
eigen goal van tegenstander
Ik ga PES7 gewoon kopen voor de PC. Eerst natuurlijk wel de demo even proberenquote:Op maandag 9 juli 2007 15:27 schreef jpg97 het volgende:
Ik weet wel dat ik nu ( na het debacle van PES6 op de XBOX360 ) niet meer blind PES7 ga kopen.
Ik kijk eerst ff de kat uit de boom.
huh?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:12 schreef WooZ het volgende:
bij mij gaat het inmiddels best redelijk, met als toppunt gewonnen van iemand met rating van 8500
Zelf ben ik toen ik begon van 5000 naar 4100 ofzo gegaan maar inmiddels zit ik weer rond de 5400 ofzo
rating van 850quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:16 schreef Mindstate het volgende:
ik denk gewoon dat hij telkens een nulletje te veel heeft getyped
huh?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:14 schreef Flashwin het volgende:
[..]
huh?
je bedoelt waarschijnlijk points. Ratingen hoger dan 700 zijn al zeldzaamen points zijn gebaseerd op het aantal wedstrijden dat je gespeeld hebt. Kunnen dus alleen maar hoger worden, ook al verlies je het merendeel van je wedstrijden
heb daar totaal geen last vanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:39 schreef Adothehague het volgende:
Is dat altijd dat pes 6 op de xbox 360 als je online speelt nogal wat last van lag/vertraging heb? Hij speelt iig anders als dat ik offline op de 360 tegen iemand speel. Klopt dat?
Daar had ik in 't begin ook veel last van nu niet zoquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:39 schreef Adothehague het volgende:
Is dat altijd dat pes 6 op de xbox 360 als je online speelt nogal wat last van lag/vertraging heb? Hij speelt iig anders als dat ik offline op de 360 tegen iemand speel. Klopt dat?
20mbit lijntje hierquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:41 schreef Adothehague het volgende:
En hebben jullie allebei echt breedband Internet?
Ok maar op de Xbox heb je toch in principe geen host? Daar gaat het toch via de servers die voor hosting zorgen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:48 schreef twi het volgende:
Natuurlijk is het online net wat anders. Klein beetje vertraging, maar dat went prima. Soms kom je alleen een knuppel tegen die denkt dat 'ie met 56k kan hosten en dan is het net alsof je naar een diashow zit te kijken.
Ja ik had em gelijk gekocht. Maar om eerlijk te zijn niet echt veel gebruikt. Het is leuk om de "verborgen" trucjes te leren, maar het boek bestaat voor het grootste gedeelte uit indepth analyses van de grootste club en landenteams.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:00 schreef JohnnyBe het volgende:
Iemand die Expert guide al eens gebruikt?
Als PES7 uitkomt?quote:Op maandag 30 juli 2007 12:07 schreef Aanvoerder het volgende:
Wanneer komt er weer een toernooi? Ik wil eeuwige Fok-roem vergaren.
waar dan? ik ben er ook naar op zoekquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Waar kan je een transferpatch downloaden voor PES6 online?
Edit: al gevonden.
ik niet anders moet ik een nieuwe PC aanschaffenquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:18 schreef andre347 het volgende:
Weten we al hoe de nieuwe PES er op de PC uit komt te zien. Ik wil minimaal dezelfde engine als op de Xbox360![]()
Klikquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:12 schreef toma het volgende:
[..]
waar dan? ik ben er ook naar op zoek
xbox 360?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:11 schreef toma het volgende:
iemand die een potje wil wagen tegen mij?
die eerste was leuker. Omhaal Huntelaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Stugge pot die tweede net toma, maar wel lachen.
Als je 2vs2 speelt met 2 clan members tegen 2 members van een andere clan.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:34 schreef Het_Jodenkoek het volgende:
Nick: G.J.S. Baresi
platform: Ps2
Favoriete teams: Chelsea FC , ManU, Brazilie
Vraagje.. Hoe kun je punten voor je clan behalen?
dan heeft ie iets veranderd in de database van PES6, met DKZ studio kun je dit veranderen.quote:Hoe Kun je uberhaupt andere clans uitdagen? Laatst speelde ik tegen iemand, die had PSV.. Maar met alleen maar topspelers als Ibra, Dinho etc.. Hoe kan dit?
mijn tactiekquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:54 schreef Het_Jodenkoek het volgende:
Mijn tactiek:
[afbeelding]
Heb ik sinds kort.. Het is een supertactiek voor Counter/tik voetbal ( zet ook altijd L2 Counterattack aan)
De sleutelspelers zijn de rwb/lwb's (daar zet ik robben. C ronaldo, giggs, kaka etc neer) ..
Waarom rwb en geen rmf of rwa? Omdat aanvallende spelers sowieso altijd diep staan (komt ook door de looplijnen en de counterattack die aanstaat) en omdat ze nu heerlijk meeverdedigen, en daardoor het voor de tegenstander heel moeilijk maakt om over de flanken aan te vallen..
ik speel verder AA en auto attack..
je speelt met Interquote:Op woensdag 5 september 2007 21:18 schreef WooZ het volgende:
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik scoor net een corner in één keer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stankovic draait em er zo in, het is moeilijk te zien met een brakke gsm maar hier is ie dan:
tadaaaaa![]()
![]()
En het mooie was dat ik 0-1 achterstond, dus zo 1-1, scoort die gast weer 2-1, vervolgens maakt ie eigen goal 2-2 en toen vloog ik naar 4-2
ja boeiend dat doet iedereen. Eerst koos ik altijd gewoon psv maar dat levert nogal wat frustratie op als je dat tegen mensen speelt met inter/man u/real/chelsea/barcaquote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 18:04 schreef Het_Jodenkoek het volgende:
ik ben nu online wil iemand een potje?
ps2 natuurlijk..quote:
Als ik hem op de PS3 heb wil ik er wel bijquote:Op zondag 9 september 2007 22:50 schreef Het_Jodenkoek het volgende:
Ik ben van plan om een clan op te richten .. Die gaat natuurlijk de Fok! clan heten! Wie lijkt het leuk erbij te komen? Laat het weten!
Mits veel animo, maak ik zsm clan aan
oei die laastste is lekker.quote:Op zondag 9 september 2007 21:53 schreef Roberto258 het volgende:
Een filmpje van ML met Ajax: http://www.youtube.com/watch?v=Ml1vTb6KQN4
er is al een FOK clan! voor ps2 en pc spelersquote:Op zondag 9 september 2007 22:50 schreef Het_Jodenkoek het volgende:
Ik ben van plan om een clan op te richten .. Die gaat natuurlijk de Fok! clan heten! Wie lijkt het leuk erbij te komen? Laat het weten!
Mits veel animo, maak ik zsm clan aan
Nee, ik heb dat spel ritueel aan flarden getrokkenquote:Op maandag 10 september 2007 10:46 schreef WooZ het volgende:
is er niemand met een 360 die nog wel eens speelt?
Wat is de naam? Kan ik joinen?quote:Op zondag 9 september 2007 23:30 schreef toma het volgende:
[..]
er is al een FOK clan! voor ps2 en pc spelers
FOK.nlquote:Op maandag 10 september 2007 12:59 schreef Het_Jodenkoek het volgende:
[..]
Wat is de naam? Kan ik joinen?
Nice! ik kan vanavond al een potje... Ben tot 22u zzeker onlinequote:Op dinsdag 11 september 2007 18:43 schreef toma het volgende:
[..]
FOK.nl
als ik een keer tegen je speel zal ik je toevoegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |