Aaritalo is nu 6M waard en speelt de sterren van de hemel bij mijquote:Op maandag 12 februari 2007 17:38 schreef VoreG het volgende:
Met die 150k aan transfer probeer ik Hleb te halen en Aaritola, bij elkaar iets meer dan 150k, maar met monthly installments moet dat hopelijk goed komen.
Verder probeer ik veel free transfers binnen te halen. Hopen dat het lukt.
Bij mijn Swansea game deed hij het ook goed.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:40 schreef AminBen het volgende:
[..]
Aaritalo is nu 6M waard en speelt de sterren van de hemel bij mij(ondanks zijn niet heel bijzondere stats vergeleken met andere)
Het is een opstapje naar het grotere werk. Eerst hiermee de CL in en daarna kijken wat ik verder kan bereiken in m'n leven. Ben beginnend manager natuurlijk, Ajax wil me nog nietquote:Op maandag 12 februari 2007 17:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zwitserland vind ik toch een beetje een competitie van vrijbuiters. Middelmaat regeert.
quote:Op maandag 12 februari 2007 18:05 schreef jna het volgende:
Ik zit net naar de stats van Ronaldinho te kijken, sta ik opeens tussen z'n favoriet personeel terwijl ik nog nooit met hem heb samengewerkt
Heb je m veel gepraised?quote:Op maandag 12 februari 2007 18:05 schreef jna het volgende:
Ik zit net naar de stats van Ronaldinho te kijken, sta ik opeens tussen z'n favoriet personeel terwijl ik nog nooit met hem heb samengewerkt
Als we allemaal hierop reageren nog veel snellerquote:
Hoe deed Smith het bij jou, bij mij doet ie het aardig goedquote:Op maandag 12 februari 2007 18:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dan ga ik ook maar es in z'n stats kijken
Smith is vertrokken bij me, zit te twijfelen of ik nog 'n goeie spits aan ga trekken net voor de deadline. Ik denk dat ik maar afwacht hoe 't gaat lopen en dan evt. in de "winterstop" iemand aantrek.
Die ouwe Gerald Sibon heeft in mijn panathinaikos game nog een wedstrijd of 10 meegevoetbald en zelfs een stuk of 8 doelpunten gemaakt, de rest was hij geblesseerdquote:Op maandag 12 februari 2007 14:28 schreef AminBen het volgende:
Wel aardig, ouwe rot Gerald Sibon is gestopt met voetbal en wordt gelijk trainer bij mij, 19 voor techniek![]()
Ik ben wel beste vrienden met Frank Rijkaard en die staat ook tussen Ronaldinho's favoriete personeel, misschien daardoorquote:
Dat kan ook zo zijn ja.. Ik heb het verder nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:26 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ben wel beste vrienden met Frank Rijkaard en die staat ook tussen Ronaldinho's favoriete personeel, misschien daardoor![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 18:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik doe 'n bod van 35 mln op Fernando Torres, zijn waarde op dat moment en 't bod wordt gewoon geaccepteerdHij wil erg graag Europa in, dus volgens mij is dat de reden dat ie ook meteen m'n gematigde contract accepteerde
Daaromquote:Op maandag 12 februari 2007 18:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij gaat in mijn games meestal voor het dubbele weg!
Koopjequote:Op maandag 12 februari 2007 18:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
35 mln voor Torres? omfg wat een koopje!
Heh, ik kan nog niet eens een paar schoenen kopen voor Torres met mijn 2k transfer budget.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
35 mln voor Torres? omfg wat een koopje!
Spelers verkopenquote:Op maandag 12 februari 2007 18:52 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Heh, ik kan nog niet eens een paar schoenen kopen voor Torres met mijn 2k transfer budget.
laat eens een screen zien van hem.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:58 schreef MrMoon het volgende:
Ik zit een beetje met het probleem bij Club Brugge dat ik uiterst moeizaam scoor.. Zeg maar praktisch niet... Zelfs mn spits met finishing 20 schiet steeds tegen de keeper op...![]()
Iemand enige tips?
tevens tvp
alsof iemand die spelers wilquote:Op maandag 12 februari 2007 18:54 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Spelers verkopen![]()
Mss wil hij dan de naam van je club een x lezen![]()
Gewoon hun contract laten uitdienen en ze geen nieuwe aanbiedenquote:Op maandag 12 februari 2007 19:11 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
alsof iemand die spelers wilik heb wel wat overbodig spul te koop gezet, zelfs aangeboden, maar geen interesse eigenlijk. Iemand tips? Oja, ze zijn echt slecht, niet hoger dan 5 punten op een ability zeg maar.
Ja.. op dit moment wel als test... maar veel beter wordt het er niet van...quote:Op maandag 12 februari 2007 19:21 schreef sjimz het volgende:
Heb je hem als Target man of niet?
Moet je ook niet doen.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ja.. op dit moment wel als test... maar veel beter wordt het er niet van...
Target man en over de grond aanspelen kan ook, wel zonde van z'n goede finishing.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen.
Zijn heading stats zijn belabberd![]()
Koop een type Jan Koller om naast hem te spelen.
Zet die als Target Man neer en je spits gaat scoren voorspel ik.
Ja kan wel maar dat is juist zonde als zijn finishing zo goed is.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kun je 'm ook niet in de voeten aan laten spelen als targetman, daar valt ie toch ook wel mee?
Ja oke, maar goed als je geen ander alternatief hebt. Dan lijkt me dat 't bestequote:Op maandag 12 februari 2007 19:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja kan wel maar dat is juist zonde als zijn finishing zo goed is.
Ik ben een game begonnen met Swansea!quote:
Swanseaquote:Op maandag 12 februari 2007 19:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik ben een game begonnen met Swansea!![]()
Conclusie na 7 dagen.. Trundle, Robinson en Pratley zijn erg goed. Alleen verdedigend zijn ze nog beroerder dan Feyenoord.. wat een doetjes lopen daar. Ik probeer nu Jack Hobs op huur te krijgen. En Mark Phillips van Millwall komt voor het mega bedrag van 6K!
Dan vergelijk je de askingprice van jouw speler met soortgelijke spelers, bij soortgelijke clubs, in een soortgelijke competitie. Factoren als reputatie, clubreputatie en het feit of hij international is of niet, leeftijd bepalen de prijs. En idd goed de tranfsers in de gaten houden, dat geeft een aardige indicatie.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:36 schreef VoreG het volgende:
Ik vind het altijd moeilijk om een askingprice te geven voor een speler. Ik zag net Affelay, waarde van 5 miljoen, voor 22 miljoen vertrekken. Ik had nooit bedacht om daar 22 voor te vragen.
Hleb om te huren of te kopen?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Swansea![]()
Hobbs is goed om te huren.. evenals Connolly van Arsenal.
Probeer ook Tom Taiwo te huren. Dat is ook een talentje.
En V. Hleb had ik ook al snel binnen!
Hmmz... helaas heb ik daar geen geld voor.. Dan moet ik eerst wat spelers verkopen. bijv.. Balaban..quote:Op maandag 12 februari 2007 19:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen.
Zijn heading stats zijn belabberd![]()
Koop een type Jan Koller om naast hem te spelen.
Zet die als Target Man neer en je spits gaat scoren voorspel ik.
Ik heb Hleb toen voor 275 K kunnen kopen ofzo.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Hleb om te huren of te kopen?
Van een kameraad kreeg ik de tip om de spitsen John Sutton en Roberto Holsen te halen. Iemand ervaring met een van die twee?
Goedkope topspelers aan eind van 2006/2007 seizoen:quote:Op maandag 12 februari 2007 22:05 schreef donroyco het volgende:
Gepromoveerd met Scunthore United naar het Championship afdeling(nu nog even kampioen worden, 9 punten voorsprong, met nog 4 of 5 wedstrijden) ...
Nieuw contract gekregen met een budget van 56K (loon) en 325K (transfers)... suggesties anyone voor transfervrije spelers naar het eerste seizoen die willen komen, of goede aanwinsten (in alle linies)..
Ik kan geen een vinden lol..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 00:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
Deze spelers heb ik van een ander forum. Supertalenten die na een seizoen extreem goedkoop/ transfervrij zijn:
- Vincenzo Esposito (!!!!! HAAL DEZE MAN !!!!)
- Tom Lyons
- Tom Clarke
- Mike Jones
- Marco Bertolina
- Igor Krulj
- Anthony Grant
- John Bostock
- Mitchel Bryant
- Erik Grendel
Allemaal spelers die je voor veel geld kan doorverkopen over twee/drie/vier jaar
Heb ik ook, maar ik vraag altijd te veel, daardoor raak ik mijn spelers nooit kwijt en kan ik dus ook geen betere kopen. Ik zie altijd wel iets goeds in mijn huidige speler waardoor die veel waard is in mijn ogen :pquote:Op maandag 12 februari 2007 19:36 schreef VoreG het volgende:
Ik vind het altijd moeilijk om een askingprice te geven voor een speler. Ik zag net Affelay, waarde van 5 miljoen, voor 22 miljoen vertrekken. Ik had nooit bedacht om daar 22 voor te vragen.
Misschien zit die speler nog op een month-to-month contract? In dat geval kan het wel kloppen...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:20 schreef VoreG het volgende:
En er is nu iemand al een half jaar zonder contract, maar hij zit nog wel vast aan de club en ik met dus compensatie betalen. Bug?
Er staat niks over een contract in z'n profiel en omdat ik hem op m'n shortlist heb krijg ik elke informatie. Namelijk dat hij elke keer weer het contract weigertquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:47 schreef TFFKABH het volgende:
[..]
Misschien zit die speler nog op een month-to-month contract? In dat geval kan het wel kloppen...
Ja, dat heb ik dus ook bij een speler van Man Utd. Ik krijg zowat elke week opnieuw een melding dat z'n contract is afgelopen, maar ik mag hem niet transfervrij overnemen. Ik moet gewoon bieden aan Manchester, waarna ze het tot nu toe steeds weigeren. Bij z'n waarde staat ook gewoon een ' - 'quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:20 schreef VoreG het volgende:
En er is nu iemand al een half jaar zonder contract, maar hij zit nog wel vast aan de club en ik met dus compensatie betalen. Bug?
Precies dat heb ik ook, daar baal ik nogal van want het is een geweldige speler die ook nog naar Thun wil...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:52 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook bij een speler van Man Utd. Ik krijg zowat elke week opnieuw een melding dat z'n contract is afgelopen, maar ik mag hem niet transfervrij overnemen. Ik moet gewoon bieden aan Manchester, waarna ze het tot nu toe steeds weigeren. Bij z'n waarde staat ook gewoon een ' - '
Ja ik geloof dat dat waar isquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:55 schreef TFFKABH het volgende:
Volgens mij is dat bij spelers onder de 24 die een month-to-month contract hebben, maar dat weet ik ook niet helemaal zeker. Ken het fenomeen wel iig.
Heb er ook last van. Maar dan het begin van het seizoen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:21 schreef VoreG het volgende:
In de 1e helft van het seizoen win ik vrijwel alles en nu vliegt de ene bal na de andere me om de oren.
Komt doordat de tegenstander zich aan jouw tactiek aanpast. Kleine veranderingen in je tactiek (passing of tempo) kunnen al een positief effect hebben.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:21 schreef VoreG het volgende:
In de 1e helft van het seizoen win ik vrijwel alles en nu vliegt de ene bal na de andere me om de oren.
Promayon?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:36 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik ben nu begonnen bij Lugo (geloof B1 Spanje ofzo) Al meteen een 34-jaar oude linksback van Eindhoven aan kunnen trekken. Erg blij mee, zal wel screen posten straks. Daarnaast ben ik ook bezig met Aaritalo
Inderdaadquote:
Om vervolgens weer op m'n bek te gaan tegen het al bijna gedegradeerde Schaffhausen..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:07 schreef VoreG het volgende:
Van een zeer stabiele 3e plek bestaat nu al de kans dat ik buiten de europese plekken ga vallen.
In de 1e helft van het seizoen had ik 2 spitsen met beiden 12 doelpunten, aanvallende middenvelders met veel doelpunten en un verlies ik echt alles.
-edit-
En net nu ik dit zeg veeg ik een concurrent met 1-4 van de mat en scoort mijn spits die al 9 wedstrijden droog stond weer eens.
Ik ga vaker hier zeiken.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:43 schreef jmac het volgende:
Kan je als je de 'niet zo legale versie' hebt ook de patches installeren?
Kijk even naar je conditietrainer/fysio.. zijn die wel een beetje goed? Anders eruit gooienquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:58 schreef VlaDje het volgende:
OMG, nu is echt 3kwart selectie geblesseerd![]()
Leandro is een held. Gaat helaas gratis de deur uitquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:59 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kijk even naar je conditietrainer/fysio.. zijn die wel een beetje goed? Anders eruit gooien
@ VoreG.. hoe is Leandro in jouw game, beetje goed?
Kan 'm voor 110K halen.. meteen maar doenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Leandro is een held. Gaat helaas gratis de deur uit
Geeft veel assists en pikt nog best vaak een goaltje mee, ik heb hem op de ML positie staan.
Tapia en Carrena, maar denk niet dat je die meekrijgtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:21 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kan 'm voor 110K halen.. meteen maar doen![]()
Edit: wil niet komen.. heb je nog een spits van Thun die goed is
?
Nope.. zitten ook niet in mijn spelquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tapia en Carrena, maar denk niet dat je die meekrijgt
Tja, daar moet je ook op lettenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:41 schreef VlaDje het volgende:
Ik zie het probleem met mn team al,,,
Ik heb vrijwel alleen linkspoten
Zit daar nog wat in de jeugd? [VC & S]quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:59 schreef andre347 het volgende:
ik ga weer verder met ManUtd
Evans geprobeerd te huren, nog even kijken of ie wil.. Brandy is niet zo goed in de luchtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Jonathan Evans (DC) en Fabian Brandy (S) is misschien wel wat..
Volgens mij alleen de nummer 1; 2 en 3 uefa cup en nummer 4 intertotoquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heeft de #2 niet ook 2e voorronde CL?
You're totally right. Wat staat Zwitserland laag dan... Doe er wat aan!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Volgens mij alleen de nummer 1; 2 en 3 uefa cup en nummer 4 intertoto
Ben bezigquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
You're totally right. Wat staat Zwitserland laag dan... Doe er wat aan!
Voor VC misschien Connolly,Mancienne of Hobbs?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:00 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zit daar nog wat in de jeugd? [VC & S]
Nu nog een spits + middenvelder voor 2 mlnquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor VC misschien Connolly,Mancienne of Hobbs?
Voor op het middenveld: bekende namen in het FM circuit als Lucas Zalenka en Kristoffer Haestad. Of die jood Mishaelof ofzo eens proberen? Die speelt geloof ik bij Maccabi Tel-Aviv en moet voor twee of drie ton over te nemen zijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nu nog een spits + middenvelder voor 2 mlnaub
Ik heb nergens last vanquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:10 schreef TFFKABH het volgende:
Wat ik wel steeds irritanter ga vinden, is dat ik momenteel zo'n beetje elke dag een aanbod krijg om steeds weer dezelfde 83 spelers, DIE IK DUS NIET MOET!!, te kopen![]()
![]()
Ik krijg het ook continu, word er echt doodziek van.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:23 schreef TFFKABH het volgende:
Ik dus continu, in de transferperiode althans. Steeds dezelfde spelers, die me elke dag weer worden aangeboden. Eén keer 'nee' zou toch genoeg moeten zijn. Ik heb dat ook nog niet eerder gehad hoor, misschien ligt dat eraan hoe ver ik ben in mijn game (2012).
Dat krijg ik nauwelijks. Maar als het komt is het wel interessant, zo kon ik Ghaly gratis overnemen van Tottenham.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:23 schreef TFFKABH het volgende:
Ik dus continu, in de transferperiode althans. Steeds dezelfde spelers, die me elke dag weer worden aangeboden. Eén keer 'nee' zou toch genoeg moeten zijn. Ik heb dat ook nog niet eerder gehad hoor, misschien ligt dat eraan hoe ver ik ben in mijn game (2012).
Ja maar dan blijven ze wel in je transferlijst staan, dan wordt die weer zo onoverzichtelijk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:28 schreef VoreG het volgende:
Ik krijg allemaal van die 3e rangs spelers die toch niet uitgeleend willen worden. En dan 30.000keer, je kan het afwijzen, maar dan staan ze 3 dagen later weer voor de deur.
Gewoon negeren die handel, scheelt weer wat klikken.
Alleen in je future transfers, daar kijk ik toch nooitquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:28 schreef TFFKABH het volgende:
[..]
Ja maar dan blijven ze wel in je transferlijst staan, dan wordt die weer zo onoverzichtelijk.
Mij boden ze hem ook al aanquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat krijg ik nauwelijks. Maar als het komt is het wel interessant, zo kon ik Ghaly gratis overnemen van Tottenham.![]()
Hossam 'the hallal-butcher'quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mij boden ze hem ook al aan... tuurlijk afgeslagen, want kom, ik ben niet gek
Bij mijn Scunthorpe United [Championship] niet echt...quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Hossam 'the hallal-butcher'paste goed op het middenveld van mijn derde divisieclubje zonder geld.
![]()
Gewoon in een keer doorstoten naar de Premier League!quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Bij mijn Scunthorpe United [Championship] niet echt...
zal zo meteen eens mijn selectie posten om degradatie te ontlopen![]()
Dat is meestal na een seizoen of vier, vijf. Begint een beetje standaard te worden dan. Zoek een nieuwe uitdaging, zoals ik nu...quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:15 schreef VinnieJones het volgende:
yep na 5 seizoenen is de verslaving ervan af..![]()
Speel je niet vaak of speel je in brasil ofzoquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
Voor 't eerst in m'n FM-carriere speel ik op 'n wit veld, 't heeft gesneeuwd![]()
Ik heb het ook nog nooit meegemaakt hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nee, Nederland of Engeland maar ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt
Het hoort volgens mij bij balaanname.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:15 schreef reconnect het volgende:
Onder welke trainingseigenschap valt koppen eigenlijk? Het valt me op dat ik redelijk vel kopduels verlies, dus ik zou dat wel eens willen trainen
hartstikke bedankt voor de informatie!quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:09 schreef koolstrab het volgende:
[..]
Het hoort volgens mij bij balaanname.
Bron: FuckTheRef
Heeft iemand van SI ook een keer geschreven dacht ik, dit is dan de vertaling en nog wat meer uitleg.
Geen zoon,quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:14 schreef sjimz het volgende:
Heeft iemand wel eens meegemaakt dat er een zoon vanjezelf of een broer van een teamgenoot in je jeugdteam kwam?
Dan kan je er wel vanuit gaan dat het een broertje was.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:33 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Geen zoon,
Wel het broertje van Pedro Léon,
nja broertje,, ze heetten allebij Léon van achternaam, en waren mekaars favorite players
Nee ik zelf nog niet maar ik weet dat het kan.. Mijn verste game is met Swansea en dat is in het jaar 2014. En het is ook niet in iedere game denk ik.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:42 schreef VlaDje het volgende:
Een zoon lijkt me wel heel stoer, heb je ook al meegemaakt of?
Gewoon alle reservebanken van de topclubs afstruinen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:09 schreef AminBen het volgende:
Ben al een beetje op zoek naar een vervanger van Ääritalo, heb het gevoel dat hij wel een beetje aan zijn top zit en dat ik nu een geweldige prijs voor hem, kan krijgen. Een linkerspits dus, 10M budget.
Kijk eens bij de rules, die staan bij de standings en dan rechtsonder.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:22 schreef Winski05 het volgende:
Maarrrr....ik ben gek genoeg niet gepromoveerdGeen enkel team uit de Second Division is gepromoveerd. En dat is toch raar...ik ben kampioen geworden, maar mag niet promoveren...ik ben in totaal 4e geworden, in de 'normale' league. Misschien moet je ook daar 1e staan om te kunnen promoveren?
Hlebquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:37 schreef VlaDje het volgende:
Op zoek naar een Rechts-mid tot max 3 mil en EU-national ¤... die voor Murcia wil spelen...
Anybody?
Die heb ik voorin struinenquote:
Geen problemen hier. Wordt gewoon geaccepteerd als een EU-erquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heeft alleen geen EU nationaliteit![]()
Heeft eerst 3 jaar ergens anders gespeeld?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Geen problemen hier. Wordt gewoon geaccepteerd als een EU-er
Probeer anders Hasselbaink te halen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:43 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Die heb ik voorin struinen
Dus tevens op zoek naar een goede ST, liefst een rasechte goalgetter![]()
Walter Pandiani (ouwe lul) mss gratis![]()
Dit is m'n 2e seizoen bij FC Thun. Maar volgens mij heeft hij nooit als FGN gemarkeerd gestaan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:46 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Heeft eerst 3 jaar ergens anders gespeeld?
Bij mij is hij ook geen EU spelert
Al geprobeert..quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Probeer anders Hasselbaink te halen.
Bod geplaatstquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:54 schreef sjimz het volgende:
Danny Haynes te halen?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:54 schreef sjimz het volgende:
Danny Haynes te halen?
Pandiani is wel een goede targetman of niet?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:29 schreef VlaDje het volgende:
Heel apart, nu Pandiani voorin staat lijkt het of vrijwel alles op zijn plek valt, meeste wedstrijden scoorde ik hooguit 1 doelpunt...
Nu gemiddeld 2 of 3![]()
Ga ik nu direct even proberenquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Pandiani is wel een goede targetman of niet?
Vreemd overigens want bij is Hleb gewoon een eu-speler
Laat eens een screen van Hleb zien van het stukje Personal.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Pandiani is wel een goede targetman of niet?
Vreemd overigens want bij is Hleb gewoon een eu-speler
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Laat eens een screen van Hleb zien van het stukje Personal.
Nee, kon gewoon in 1x binnenwandelen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:58 schreef sjimz het volgende:
Had hij een werkvergunning nodig om bij je te kunnen spelen?
Bij mij is hij toch echt FGN, maar idd, zou wel door die data update komenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wit-Rusland hoort gewoon bij de EU
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wit-Rusland hoort gewoon bij de EU
je game is fucked door die update ik sweerquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:20 schreef VoreG het volgende:
Niet tot de EU, maar wel tot Europa
Salihi komt uit Albanië die telt ook als eu
welke skin gebruik jij?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:09 schreef donroyco het volgende:
Zo meteen even mijn selectie posten voor het nieuw seizoen met Scunthorpe United [CHM]... het doel is om degradatie te ontlopen, maar ik wil een plek in de middenmoot...
This must do the trick
[afbeelding]
SleekFM met een eigen achtergrondquote:
Ziet er heel goed uit.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Had vanavond eindelijk tijd voor de ontknoping van mijn eerste Cardiff seizoen, en een hartaanval of 4 verder is dit het resultaat :
-knip-
Sleutel wat aan je tactiek maar niet te veel.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:37 schreef Happel het volgende:
Vier gespeeld, vier verloren.![]()
Het loopt echt voor geen meter.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ziet er heel goed uit.![]()
Hoe goed of slecht is Owen Price bij jou?
Dank je, staat op mijn shortlistquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voor 400k gekocht voor dit seizoen, kwam 'm tegen tijdens het zelf scouten van Scandinavische clubs
quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:52 schreef Zjwegel het volgende:
Steeds als ik bij preferences Full Screen uitvink, krijg ik de melding dat ik mijn systeem ervoor moet aanpassen. Wil namelijk graag ik klein scherm spelen.
Iemand die me hiermee kan helpen?
Start -> Uitvoeren ->quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:52 schreef Zjwegel het volgende:
Steeds als ik bij preferences Full Screen uitvink, krijg ik de melding dat ik mijn systeem ervoor moet aanpassen. Wil namelijk graag ik klein scherm spelen.
Iemand die me hiermee kan helpen?
Ik ook!quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
SleekFM met een eigen achtergrond![]()
Queens Park Rangers, mooie Londonse club en vechten tegen degradatie.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:26 schreef BobbyHill het volgende:
Ik denk dat ik na Feyenoord aan een club in de Championship ga beginnen. Iemand suggesties voor een leuke club, waar lekker veel puin te ruimen is?
Ik 2 dagen vakantiequote:Op donderdag 15 februari 2007 14:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Queens Park Rangers, mooie Londonse club en vechten tegen degradatie.![]()
Ik heb een week vakantie![]()
Scunthorpe is geen Championship team.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik 2 dagen vakantie
QPR is wel wat minder hoor.. probeer dan echt met een leuk team te komenScunthorpe
Maar wel een mooi teamquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:43 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Scunthorpe is geen Championship team.
Schuld door leningen e.d.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:53 schreef BobbyHill het volgende:
Waarom is QPR minder?Hoe minder, hoe groter de uitdaging natuurlijk
Hayes challenge any1?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:18 schreef Happel het volgende:
Hayes, daar moet iedereen mee beginnen. Waardeloze kutselectie en geen transfergeld. Nu tien wedstrijden gespeeld, zes keer op rij verloren toen 1 keer met 1-0 gewonnen en de laatste drie wedstrijd allemaal 0-0.
Welke competitie spelen die?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:18 schreef Happel het volgende:
Hayes, daar moet iedereen mee beginnen. Waardeloze kutselectie en geen transfergeld. Nu tien wedstrijden gespeeld, zes keer op rij verloren toen 1 keer met 1-0 gewonnen en de laatste drie wedstrijd allemaal 0-0.
De Engelse Conference South. Beoogde plaats aan het begin van de competitie 19de. Nu 22ste. Zelfs Farnborough die met -10 begon is me al voorbij gestreefd.quote:
Diamond is zowiezo een tactiek die bij mij ook altijd zeer goed werktquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:03 schreef Eric_Cantona het volgende:
Eindelijk 'n werkende tactiek gevonden waarin m'n team optimaal rendeert'n 4-4-2 diamond werkt blijkbaar met m'n selectie, VdV op midvoor en Rooney/Torres als spitsenkoppel. Ze lijken zich alledrie op hun plaats te voelen nu
Credits ook naar Nathan Sturgis die de positie van verdedigende middenvelder heeft gekregen en 't daar uitstekend doet als onbekende, onopvallend maar oh zo belangrijk met z'n werk
Succesquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:37 schreef sjimz het volgende:
Ik ga weer verder met Swansea.
Kijken of ik de CL binnen kan halen
Netjesquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ook!
Net met Metz in seizoen 1 de League Cup gewonnen. In een gelijkopgaande finale tegen Sedan in Parijs schoot Gueye een vrije trap binnen waardoor we op 1-0 voorsprong kwamen. Deze kwam niet meer in gevaar. De eerste prijs en Europees voetbal volgend seizoen!
Achter het Ijzeren Gordijn de heerserquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jij doet t ook top hoor, je bent de beste van Oost-Duitsland en omstreken
Jobs -> Place Advert.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:58 schreef BobbyHill het volgende:
Ik ben begonnen met Queens Park RangersBen al druk aan het scouten voor goedkope spelers.
Maar hoe zet ik eigenlijk een advertentie voor een nieuwe stafmedewerker? Ik zag dat staan in het vorige topic, maar kan het nog niet vinden.
Ik ga altijd bij het menuutje aan de zijkant van je scherm naar search -> staff en daar zoekenquote:
Maar dan kan je toch geen advertentie neer zetten?quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ga altijd bij het menuutje aan de zijkant van je scherm naar search -> staff en daar zoeken
Ik zou het niet weten..quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:11 schreef sjimz het volgende:
Heeft er iemand wel eens een satellietclub gekregen waar vrij transferverkeer het grootste voordeel was?
Het bestuur beslist wat voor soort satellietclub er nodig is.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:28 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten..
Maar weet jij hoe je het bestuur kan verzoeken om op zoek te gaan naar een buitelandse satellietclub? Om werkvergunningen te ontlopen..
OKquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het bestuur beslist wat voor soort satellietclub er nodig is.
In Engeland is het meestal je 3e satellietclub die je krijgt.
In andere landen heb ik nog niet zo'n soort satellietclub gehad.
Acciari had ik gelijk verkocht, de jonge Antonio Calderon was zijn vervanger en deed het prima. Ook nog Spaansquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:33 schreef VlaDje het volgende:
Pandiani en Acciari allebeide een lange tijd eruit... hopen dat dat volgend seizoen beter gaat
Kan nog steeds promoveren als mijn resultaten zo door blijven stijgen![]()
Dat zou een beste stunt zijn![]()
nja ik mag Acciari wel, een echte Argentijn met een italiaans paspoort, dat staat garant voor lomp voetballen, grote bekken, en irritant gedragquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:38 schreef AminBen het volgende:
[..]
Acciari had ik gelijk verkocht, de jonge Antonio Calderon was zijn vervanger en deed het prima. Ook nog Spaans
MOet ik daar maar us Renders van vindenquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:56 schreef VlaDje het volgende:
Ben wel benieuwd naar, V. Hleb, Millan en Bojan
Ik ga ze je geven.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:56 schreef VlaDje het volgende:
Ben wel benieuwd naar, V. Hleb, Millan en Bojan
maar terecht afgekeurd?quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:35 schreef sjimz het volgende:
3!!!!!! Doelpunten van mij afgekeurd in de return tegen bayern.
En je raadt het al.... maar met 1-0 gewonnen en dus niet door![]()
Daar gaat mijn droom![]()
oja nog een, Omar Andradequote:Op donderdag 15 februari 2007 18:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ga ze je geven.
Millan en V Hleb heb ik zelf maar spelen beide nooit
in mijn spel is hij 18quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Komt voor elkaar!
Die zit niet meer in mijn spel, die is dus al gestopt.
Bij mij ook zoietsquote:
Geen, walgelijke personenquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb 'n advertentie geplaatst voor 'n assistant manager, komen de volgende namen in 't lijstje voor:
- Franco Baresi
- Stefano Eranio
- Lothar Matthäus
Wie van de drie zal ik nemen
Alle3 nice spelers dusquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:12 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Here ya go!
quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:14 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Alle3 nice spelers dus![]()
waarom is millan bij jou 6cm kleiner en 4kg lichter?
Beetje apart die Millan,,quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Millan en Hleb hebben ieder 4 wedstrijden dit seizoen voor mij gespeeld.
En wat betref Millan.
Gekrompen na een te hete douche?
Goed afgetraind?
Hoezo kan hij nog niet gestopt zijn? Ik zeg het je toch! Hij is niet in mijn database te vinden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:20 schreef VoreG het volgende:
Maar Omar Andrade kan nog niet gestopt zijn in jouw spel of hij heeft flink gecashed en is er mee genokt op z'n 23e.
Je bent gewoon een slechte trainerquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:31 schreef andre347 het volgende:
Ik haat dit spel, mijn taktieken werken nooit!!! zelfs niet met een top team zoals Manchester United
Gewoon de standaard 4-4-2 Diamond normal pakken en daar wat mee sleutelen, dat werkt al 'n heel eindquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:31 schreef andre347 het volgende:
Ik haat dit spel, mijn taktieken werken nooit!!! zelfs niet met een top team zoals Manchester United
Cardenas zit ook niet in m'n database en Vitti heb ik deze game pas voor het eerst gezien.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoezo kan hij nog niet gestopt zijn? Ik zeg het je toch! Hij is niet in mijn database te vinden.
Ik speel met de huge database. Met 50 competities in 20 landen en met extra spelers uit Colombia,Brazilie,Argentinie,Peru,Zuid Afrika,Niigeria en Nederland.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Cardenas zit ook niet in m'n database en Vitti heb ik deze game pas voor het eerst gezien.
Edgar Andrade. Edgar, niet Omar.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:51 schreef sjimz het volgende:
Als iemand nog screens wilt zien over hoe spelers er in het jaar 2014 uitzien.
Request will be followed!
Nee, maar wel handmatig zoeken. Vind ik veel beter werken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar dan kan je toch geen advertentie neer zetten?![]()
Maar dat vroeg hij toch nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, maar wel handmatig zoeken. Vind ik veel beter werken.
Kan twee oorzaken hebben:quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:14 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Alle3 nice spelers dus![]()
waarom is millan bij jou 6cm kleiner en 4kg lichter?
So what, ik adviseer gewoon een andere methodequote:
Stade Reims, Strasbourg, Le Havre, Ajaccioquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:05 schreef andre347 het volgende:
Wie heeft nog een leuke club voor mij waar ik bij kan beginnen?
Hij zit bij mij in het spel ja.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zit Antony Adebayor bij jou in t spel, sjimz? Is bij mij een jeugdspeler en begint nu een beetje door te breken. Weet alleen niet of ie er al vanaf t begin bijzat of dat hij uit de eerste jeugdspelerstrekking kwam.
Je had em gewoon nooit in het spel!quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die had ik ook totdat hij stopte![]()
Idd je hebt gelijkquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je had em gewoon nooit in het spel!
Frankrijk dus, hmm weet nog niet, iemand anders nog toevoegingen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Stade Reims, Strasbourg, Le Havre, Ajaccio
Screentje misschien, O FM-Lord?quote:
Stuttgarter Kickers, al weet ik niet of ze zo nog heten (Regionalliga in Duitsland), Napoli, Rayo, Xanthi, Kayserispor, kies een competitie en kies een random club, alles kan!quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:18 schreef andre347 het volgende:
[..]
Frankrijk dus, hmm weet nog niet, iemand anders nog toevoegingen?
Komt eraan in het nieuwe Topic!quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Screentje misschien, O FM-Lord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |