abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 februari 2007 @ 19:41:50 #51
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_46248770
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:36 schreef VoreG het volgende:
Ik vind het altijd moeilijk om een askingprice te geven voor een speler. Ik zag net Affelay, waarde van 5 miljoen, voor 22 miljoen vertrekken. Ik had nooit bedacht om daar 22 voor te vragen.
Dan vergelijk je de askingprice van jouw speler met soortgelijke spelers, bij soortgelijke clubs, in een soortgelijke competitie. Factoren als reputatie, clubreputatie en het feit of hij international is of niet, leeftijd bepalen de prijs. En idd goed de tranfsers in de gaten houden, dat geeft een aardige indicatie.
  maandag 12 februari 2007 @ 19:45:04 #52
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_46248926
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:41 schreef sjimz het volgende:

[..]

Swansea

Hobbs is goed om te huren.. evenals Connolly van Arsenal.
Probeer ook Tom Taiwo te huren. Dat is ook een talentje.
En V. Hleb had ik ook al snel binnen!
Hleb om te huren of te kopen?

Van een kameraad kreeg ik de tip om de spitsen John Sutton en Roberto Holsen te halen. Iemand ervaring met een van die twee?
pi_46248929
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:27 schreef sjimz het volgende:

[..]

Moet je ook niet doen.
Zijn heading stats zijn belabberd
Koop een type Jan Koller om naast hem te spelen.
Zet die als Target Man neer en je spits gaat scoren voorspel ik.
Hmmz... helaas heb ik daar geen geld voor.. Dan moet ik eerst wat spelers verkopen. bijv.. Balaban..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_46248959
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:45 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Hleb om te huren of te kopen?

Van een kameraad kreeg ik de tip om de spitsen John Sutton en Roberto Holsen te halen. Iemand ervaring met een van die twee?
Ik heb Hleb toen voor 275 K kunnen kopen ofzo.
pi_46249476
Aankopen:
Diego Markic, held op de DM plek.
Aaritalo, goede speler, kan op veel plekken terecht.
Alejandro Gomez, held! Bij zijn debuut een wereldgoal maken en geniale steekpassjes geven.
Kim Jaggy, een goede linksback die ik nog nodig had.

M'n assistent manager denkt nu dat ik moet versterken voor het continentale niveau. Ik had niet anders verwacht

[ Bericht 39% gewijzigd door VoreG op 12-02-2007 20:04:15 ]
  maandag 12 februari 2007 @ 22:05:29 #56
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_46250697
Gepromoveerd met Scunthore United naar het Championship afdeling (nu nog even kampioen worden, 9 punten voorsprong, met nog 4 of 5 wedstrijden) ...
Nieuw contract gekregen met een budget van 56K (loon) en 325K (transfers)... suggesties anyone voor transfervrije spelers naar het eerste seizoen die willen komen, of goede aanwinsten (in alle linies)..
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 13 februari 2007 @ 00:06:59 #57
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_46251055
quote:
Op maandag 12 februari 2007 22:05 schreef donroyco het volgende:
Gepromoveerd met Scunthore United naar het Championship afdeling (nu nog even kampioen worden, 9 punten voorsprong, met nog 4 of 5 wedstrijden) ...
Nieuw contract gekregen met een budget van 56K (loon) en 325K (transfers)... suggesties anyone voor transfervrije spelers naar het eerste seizoen die willen komen, of goede aanwinsten (in alle linies)..
Goedkope topspelers aan eind van 2006/2007 seizoen:

- Antoine Sibierski (Newcastle United/ transfervrij) - Een kopsterk BEEST, die ook nog eens creatief is.

- Steve McMillan (Wigan/ 50K) - Een klasse linksback die gemakkelijk mee kan op premiership niveau.

- Craig Moore (Newcastle United/ transfervrij) Ervaren solide rock centraal in de verdediging.

- Christian Daily (West Ham United/ transfervrij) Verdedigende middenvelder/ rechtsback van een hoog niveau die de nodige ervaring mee neemt.

- Martin Pieckenhagen (Heracles/ Bosman) Zet deze mof in je goal en hij gaat punten voor je pakken.

- Ary Nyman (FC Inter/ 50K) Dit wordt de opvolger van Sammi Hypia genoemd. 23 jaar, maar hij schopt alle aanvallers uit de wedstrijd. Ook in de lucht solide.

- Calum Davenport (Tottenham/ Bosman) Wees er snel bij, want meerdere clubs azen op hem! Toekomstig Engels international.

- Julian Brellier (Hearts/ Bosman) Sterke Franse middenvelder met doorzettingsvermogen die het vuile werk opknapt.

- David Thompson (Portsmouth/ Bosman) Snelle rechtsbuiten met een lekkere voorzet.

En verder zitten zeer bruikbare ouwe rotten in het vak als van Bronckhorst, Edgar Davids, Ugo Ehiogu, Jimmy Floyd Hasselbaink, Josep Guardiola en Tugay aan het begin van het nieuwe seizoen zonder club. Voor Dailly en Sibierski geldt overigens dat je beter kan wachten totdat zij hun club verlaten hebben, want dat vragen ze aanzienlijk minder salaris.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 00:13:16 #58
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_46251075
Deze spelers heb ik van een ander forum. Supertalenten die na een seizoen extreem goedkoop/ transfervrij zijn:

- Vincenzo Esposito (!!!!! HAAL DEZE MAN !!!!)
- Tom Lyons
- Tom Clarke
- Mike Jones
- Marco Bertolina
- Igor Krulj
- Anthony Grant
- John Bostock
- Mitchel Bryant
- Erik Grendel

Allemaal spelers die je voor veel geld kan doorverkopen over twee/drie/vier jaar
  dinsdag 13 februari 2007 @ 01:10:00 #59
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_46251229
bedankt voor je suggesties [ik had meer aan het onderste lijstje ]
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 13 februari 2007 @ 01:45:03 #60
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_46251382
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 00:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
Deze spelers heb ik van een ander forum. Supertalenten die na een seizoen extreem goedkoop/ transfervrij zijn:

- Vincenzo Esposito (!!!!! HAAL DEZE MAN !!!!)
- Tom Lyons
- Tom Clarke
- Mike Jones
- Marco Bertolina
- Igor Krulj
- Anthony Grant
- John Bostock
- Mitchel Bryant
- Erik Grendel

Allemaal spelers die je voor veel geld kan doorverkopen over twee/drie/vier jaar
Ik kan geen een vinden lol..
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_46251451
Met Club Brugge loopt het inmiddels aardig.. Sinds ik Balaban als targetman heb ingesteld, scoor ik toch nog af en toe eens een doelpuntje, maar ik blijf verschrikkelijk veel kansen verprutsen... In de competitie ben ik nog ongeslagen en dan heb ik de grote concurrenten toch wel al gehad (Standard 3 - 0 winst, Anderlecht 1 - 0 winst en Genk 1 - 0 winst)..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_46252903
Met mijn Murcia loopt het ook niet zo lekker in de seizoensstart, Alle aanvallende spelers geblesseerd (Sosa, Hleb, Aranda, Gustavo Lopez en Stikel geschorst, zelfs mn DC/ST Marnix Kolder werdt er in de 8e minuut van zn eerste wedstrijd als aanvaller uitgetrapt) mn middenveld voetbalt gewoon belabberd (op Jofre na) Vertonghen en Acciari willen gewoon samen niet voetballen lijkt het wel, vertonghen/abel daarintegen gaat redelijk, maar eigenlijk ben ik daar niet tevreden mee, aangezien ik acciari zie als een redelijk essentiele voetballer in mijn team,

verdedigend heb ik niets te klagen op Jourdren na, die geen bal pakt... Sinds het aanbod van Liverpool denkt hij werkelijk dat er handvaten aan de bal zitten

Hopen dat de tijden keren als Sosa en Hleb weer fit zijn...

qua balbezit heb ik t helemaal niet zo erg, meer het scoren en mn keeper

Al deed mn keeper het vorig seizoen wel redelijk goed....

gisteren 2x verloren van een pas gepromoveerd elftal... al was 1 x totaal terecht door 2 doelpunten (solo's) aan hun kant van Georgino Wijnaldum

[ Bericht 4% gewijzigd door VlaDje op 13-02-2007 08:47:11 ]
pi_46253131
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:36 schreef VoreG het volgende:
Ik vind het altijd moeilijk om een askingprice te geven voor een speler. Ik zag net Affelay, waarde van 5 miljoen, voor 22 miljoen vertrekken. Ik had nooit bedacht om daar 22 voor te vragen.
Heb ik ook, maar ik vraag altijd te veel, daardoor raak ik mijn spelers nooit kwijt en kan ik dus ook geen betere kopen. Ik zie altijd wel iets goeds in mijn huidige speler waardoor die veel waard is in mijn ogen :p
pi_46253249
Weet iemand wanneer bouwwerkzaamheden meestal beginnen (NL competitie)? Ik dacht vlak voor de start van de competitie, maar ze gaan maar niet aan de slag hier (Heb gevraagd om een jeugdopleiding, trainingsfaciliteiten en vergroting van het huidige stadion).

-edit-
en ze hebben toegestemd op alles.
pi_46256244
Feyenoord staat met nog 5 wedstrijden te spelen op doelsaldo bovenaan. Ajax volgt met evenveel punten, dan volgt er een gaat van bijna 20 punten naar de nummer 3. De komende wedstrijden mag ik dus geen punten verspelen.

Verder heb ik me geplaatst voor de kwartfinale CL, door Chelsea te verslaan (2-2 en 0-1). In beide wedstrijden was ik heer en meester, alleen schoten ze er in Rotterdam 2 vrije trappen in Maar uiteindelijk toch gewonnen in Engeland. Next stop is Real Madrid
Woo-loo-loo!
  dinsdag 13 februari 2007 @ 13:40:46 #66
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_46256576
tvp
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_46257108
Ik hou ervan als je spelers een nieuwe aankoop willen verwelkomen op de training met een harde tackle. Esposito ligt er nu 6 tot 10 maanden uit .
pi_46257243
Zet hem weer aan, op naar de voorronde CL confrontatie tegen West Ham
pi_46257735
Ik zit inmiddels met m'n elleboog in de reet van Hleb, maar dan wil die club hem niet laten gaan. Kijken of ik m'n andere arm vrij kan maken voor die coach.

Ik kan veel talenten binnenhalen, maar ik heb het geld niet meer voor die transfers en ik krijg ook niemand verkocht .

En er is nu iemand al een half jaar zonder contract, maar hij zit nog wel vast aan de club en ik met dus compensatie betalen . Bug?

[ Bericht 32% gewijzigd door VoreG op 13-02-2007 14:30:37 ]
  dinsdag 13 februari 2007 @ 14:38:58 #70
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_46258350
LOL

Had Tissone dus uit 't team gezet nadat hij een contract had getekend bij Chelsea voor volgend seizoen..
Kijk ik na 3 maanden in z'n profiel, staat er dat hij zich te goed voelt voor de Club..

2 weken salaris inhouden dus weer
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_46258648
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 14:20 schreef VoreG het volgende:
En er is nu iemand al een half jaar zonder contract, maar hij zit nog wel vast aan de club en ik met dus compensatie betalen . Bug?
Misschien zit die speler nog op een month-to-month contract? In dat geval kan het wel kloppen...
pi_46258700
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 14:47 schreef TFFKABH het volgende:

[..]

Misschien zit die speler nog op een month-to-month contract? In dat geval kan het wel kloppen...
Er staat niks over een contract in z'n profiel en omdat ik hem op m'n shortlist heb krijg ik elke informatie. Namelijk dat hij elke keer weer het contract weigert .
pi_46258821
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 14:20 schreef VoreG het volgende:
Ja, dat heb ik dus ook bij een speler van Man Utd. Ik krijg zowat elke week opnieuw een melding dat z'n contract is afgelopen, maar ik mag hem niet transfervrij overnemen. Ik moet gewoon bieden aan Manchester, waarna ze het tot nu toe steeds weigeren. Bij z'n waarde staat ook gewoon een ' - '
Woo-loo-loo!
pi_46258895
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 14:52 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik dus ook bij een speler van Man Utd. Ik krijg zowat elke week opnieuw een melding dat z'n contract is afgelopen, maar ik mag hem niet transfervrij overnemen. Ik moet gewoon bieden aan Manchester, waarna ze het tot nu toe steeds weigeren. Bij z'n waarde staat ook gewoon een ' - '
Precies dat heb ik ook, daar baal ik nogal van want het is een geweldige speler die ook nog naar Thun wil...
pi_46258918
Volgens mij is dat bij spelers onder de 24 die een month-to-month contract hebben, maar dat weet ik ook niet helemaal zeker. Ken het fenomeen wel iig.
pi_46259019
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 14:55 schreef TFFKABH het volgende:
Volgens mij is dat bij spelers onder de 24 die een month-to-month contract hebben, maar dat weet ik ook niet helemaal zeker. Ken het fenomeen wel iig.
Ja ik geloof dat dat waar is
pi_46259479
Yes! Op de allerlaatste dag nog iemand kunnen verkopen en daarmee genoeg geld hebben voor EN Hleb en Cesar Lindado
Vooral die laatste is een held!
pi_46259649

Lekker eerste seizoen zo. Zit op de helft van de competitie en ik sta 3e, 2 punten achter op de nummer 2. 6 op de nummer 1 en 7 punten voor op de nummer 4.

Ik moest strijden voor Europees voetbal (plaats 1 t/m 4) en ik werd ingeschat op plek 5.
pi_46259755
Op de 1 na laatste speeldag gelijk gespeeld tegen PSV en vliegt Ajax me voorbij Ik stond al meer dan 20 wedstrijden bovenaan...Nu maar hopen dat ze in de laatste match punten verspelen en ik win.
Woo-loo-loo!
pi_46260075
Gisteren wist ik te vermelden dat ik zou beginnen met Nuneaton. Heb echter besloten om met Hayes te beginnen. Dit omdat het een ploeg is die moet vechten om degradatie en Nuneaton niet. Daar zou dus minder uitdaging in zitten.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_46260905
Vervolg: Ik ben 2e geworden
Ik won m'n laatste wedstrijd, maar Ajax ook. Wel frustrerend dat ze pas 2 wedstrijden voor het slot langszij komen, met 1 puntje verschil

Dan doe ik er nog maar een jaartje Feyenoord bij, ik wil revanche
Woo-loo-loo!
pi_46264061
In de 1e helft van het seizoen win ik vrijwel alles en nu vliegt de ene bal na de andere me om de oren .
pi_46264338
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 17:21 schreef VoreG het volgende:
In de 1e helft van het seizoen win ik vrijwel alles en nu vliegt de ene bal na de andere me om de oren .
Heb er ook last van. Maar dan het begin van het seizoen.
Verlies alles, zelfs tegen de slechtste clubs.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 17:36:41 #84
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_46264594
Ik ben nu begonnen bij Lugo (geloof B1 Spanje ofzo ) Al meteen een 34-jaar oude linksback van Eindhoven aan kunnen trekken. Erg blij mee, zal wel screen posten straks. Daarnaast ben ik ook bezig met Aaritalo
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_46265317
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 17:21 schreef VoreG het volgende:
Komt doordat de tegenstander zich aan jouw tactiek aanpast. Kleine veranderingen in je tactiek (passing of tempo) kunnen al een positief effect hebben.
Elite
Tegen TTIP
pi_46265654
Van een zeer stabiele 3e plek bestaat nu al de kans dat ik buiten de europese plekken ga vallen.
In de 1e helft van het seizoen had ik 2 spitsen met beiden 12 doelpunten, aanvallende middenvelders met veel doelpunten en un verlies ik echt alles.

-edit-

En net nu ik dit zeg veeg ik een concurrent met 1-4 van de mat en scoort mijn spits die al 9 wedstrijden droog stond weer eens.
Ik ga vaker hier zeiken.

[ Bericht 27% gewijzigd door VoreG op 13-02-2007 18:15:35 ]
pi_46265962
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 17:36 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik ben nu begonnen bij Lugo (geloof B1 Spanje ofzo ) Al meteen een 34-jaar oude linksback van Eindhoven aan kunnen trekken. Erg blij mee, zal wel screen posten straks. Daarnaast ben ik ook bezig met Aaritalo
Promayon?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 13 februari 2007 @ 18:24:13 #88
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_46266192
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 18:17 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Promayon?
Inderdaad

Aaritalo wilde niet komen Hij wilde de streek waar hij woonde niet de rug toekeren en vond het bij TPS veel beter trainen
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_46266334
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 18:07 schreef VoreG het volgende:
Van een zeer stabiele 3e plek bestaat nu al de kans dat ik buiten de europese plekken ga vallen.
In de 1e helft van het seizoen had ik 2 spitsen met beiden 12 doelpunten, aanvallende middenvelders met veel doelpunten en un verlies ik echt alles.

-edit-

En net nu ik dit zeg veeg ik een concurrent met 1-4 van de mat en scoort mijn spits die al 9 wedstrijden droog stond weer eens.
Ik ga vaker hier zeiken.
Om vervolgens weer op m'n bek te gaan tegen het al bijna gedegradeerde Schaffhausen..

edit-
en weer een concurrent van de mat vegen met 6-0, het ene geweldige doelpunt na de ander. Het lijkt wel alsof ik een team vol vedettes heb die alleen tegen goede ploegen willen voetballen.

[ Bericht 12% gewijzigd door VoreG op 13-02-2007 18:43:34 ]
pi_46266855
Kan je als je de 'niet zo legale versie' hebt ook de patches installeren?
pi_46266924
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 18:43 schreef jmac het volgende:
Kan je als je de 'niet zo legale versie' hebt ook de patches installeren?
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 13 februari 2007 @ 18:49:50 #92
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_46267125
Weet iemand nog een kopsterke spits voor in het Championship (seizoen 2007/2008)? Budget voor hem is rond de 200K .. Zoek daarnaast nog een talentvolle middenvelder (liefst M RC of MR) en een centrale verdediger

Mijn aankopen zijn verder:
AM RC, AC: V. Hleb (MTZ-Ripo) => rechtermiddenvelder
VM: A. Grant (Chelsea) => meteen weer op TL gezet
DM: Scribe (Montpellier) => Degre wilde niet komen
AM C: R. Palacios (LDU de Quito) => ervaring op het middenveld
pi_46267489
OMG, nu is echt 3kwart selectie geblesseerd
  dinsdag 13 februari 2007 @ 18:59:58 #94
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_46267536
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 18:58 schreef VlaDje het volgende:
OMG, nu is echt 3kwart selectie geblesseerd
Kijk even naar je conditietrainer/fysio.. zijn die wel een beetje goed? Anders eruit gooien

@ VoreG.. hoe is Leandro in jouw game, beetje goed?
pi_46268049
pfff wat gaan die topics toch hard. ik kijk een dagje niet en we zitten al bijna op pagina 3 van een nieuw topic
pi_46268072
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 18:59 schreef donroyco het volgende:

[..]

Kijk even naar je conditietrainer/fysio.. zijn die wel een beetje goed? Anders eruit gooien

@ VoreG.. hoe is Leandro in jouw game, beetje goed?
Leandro is een held. Gaat helaas gratis de deur uit

Geeft veel assists en pikt nog best vaak een goaltje mee, ik heb hem op de ML positie staan.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:21:21 #97
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_46268566
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:11 schreef VoreG het volgende:

[..]

Leandro is een held. Gaat helaas gratis de deur uit

Geeft veel assists en pikt nog best vaak een goaltje mee, ik heb hem op de ML positie staan.
Kan 'm voor 110K halen.. meteen maar doen

Edit: wil niet komen .. heb je nog een spits van Thun die goed is ?
pi_46268698
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:21 schreef donroyco het volgende:

[..]

Kan 'm voor 110K halen.. meteen maar doen

Edit: wil niet komen .. heb je nog een spits van Thun die goed is ?
Tapia en Carrena, maar denk niet dat je die meekrijgt
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:27:30 #99
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_46268835
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:24 schreef VoreG het volgende:

[..]

Tapia en Carrena, maar denk niet dat je die meekrijgt
Nope.. zitten ook niet in mijn spel
pi_46269498
Ik zie het probleem met mn team al,,,

Ik heb vrijwel alleen linkspoten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')