Aaritalo is nu 6M waard en speelt de sterren van de hemel bij mijquote:Op maandag 12 februari 2007 17:38 schreef VoreG het volgende:
Met die 150k aan transfer probeer ik Hleb te halen en Aaritola, bij elkaar iets meer dan 150k, maar met monthly installments moet dat hopelijk goed komen.
Verder probeer ik veel free transfers binnen te halen. Hopen dat het lukt.
Bij mijn Swansea game deed hij het ook goed.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:40 schreef AminBen het volgende:
[..]
Aaritalo is nu 6M waard en speelt de sterren van de hemel bij mij(ondanks zijn niet heel bijzondere stats vergeleken met andere)
Het is een opstapje naar het grotere werk. Eerst hiermee de CL in en daarna kijken wat ik verder kan bereiken in m'n leven. Ben beginnend manager natuurlijk, Ajax wil me nog nietquote:Op maandag 12 februari 2007 17:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zwitserland vind ik toch een beetje een competitie van vrijbuiters. Middelmaat regeert.
quote:Op maandag 12 februari 2007 18:05 schreef jna het volgende:
Ik zit net naar de stats van Ronaldinho te kijken, sta ik opeens tussen z'n favoriet personeel terwijl ik nog nooit met hem heb samengewerkt
Heb je m veel gepraised?quote:Op maandag 12 februari 2007 18:05 schreef jna het volgende:
Ik zit net naar de stats van Ronaldinho te kijken, sta ik opeens tussen z'n favoriet personeel terwijl ik nog nooit met hem heb samengewerkt
Als we allemaal hierop reageren nog veel snellerquote:
Hoe deed Smith het bij jou, bij mij doet ie het aardig goedquote:Op maandag 12 februari 2007 18:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dan ga ik ook maar es in z'n stats kijken
Smith is vertrokken bij me, zit te twijfelen of ik nog 'n goeie spits aan ga trekken net voor de deadline. Ik denk dat ik maar afwacht hoe 't gaat lopen en dan evt. in de "winterstop" iemand aantrek.
Die ouwe Gerald Sibon heeft in mijn panathinaikos game nog een wedstrijd of 10 meegevoetbald en zelfs een stuk of 8 doelpunten gemaakt, de rest was hij geblesseerdquote:Op maandag 12 februari 2007 14:28 schreef AminBen het volgende:
Wel aardig, ouwe rot Gerald Sibon is gestopt met voetbal en wordt gelijk trainer bij mij, 19 voor techniek![]()
Ik ben wel beste vrienden met Frank Rijkaard en die staat ook tussen Ronaldinho's favoriete personeel, misschien daardoorquote:
Dat kan ook zo zijn ja.. Ik heb het verder nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:26 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ben wel beste vrienden met Frank Rijkaard en die staat ook tussen Ronaldinho's favoriete personeel, misschien daardoor![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 18:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik doe 'n bod van 35 mln op Fernando Torres, zijn waarde op dat moment en 't bod wordt gewoon geaccepteerdHij wil erg graag Europa in, dus volgens mij is dat de reden dat ie ook meteen m'n gematigde contract accepteerde
Daaromquote:Op maandag 12 februari 2007 18:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij gaat in mijn games meestal voor het dubbele weg!
Koopjequote:Op maandag 12 februari 2007 18:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
35 mln voor Torres? omfg wat een koopje!
Heh, ik kan nog niet eens een paar schoenen kopen voor Torres met mijn 2k transfer budget.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
35 mln voor Torres? omfg wat een koopje!
Spelers verkopenquote:Op maandag 12 februari 2007 18:52 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Heh, ik kan nog niet eens een paar schoenen kopen voor Torres met mijn 2k transfer budget.
laat eens een screen zien van hem.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:58 schreef MrMoon het volgende:
Ik zit een beetje met het probleem bij Club Brugge dat ik uiterst moeizaam scoor.. Zeg maar praktisch niet... Zelfs mn spits met finishing 20 schiet steeds tegen de keeper op...![]()
Iemand enige tips?
tevens tvp
alsof iemand die spelers wilquote:Op maandag 12 februari 2007 18:54 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Spelers verkopen![]()
Mss wil hij dan de naam van je club een x lezen![]()
Gewoon hun contract laten uitdienen en ze geen nieuwe aanbiedenquote:Op maandag 12 februari 2007 19:11 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
alsof iemand die spelers wilik heb wel wat overbodig spul te koop gezet, zelfs aangeboden, maar geen interesse eigenlijk. Iemand tips? Oja, ze zijn echt slecht, niet hoger dan 5 punten op een ability zeg maar.
Ja.. op dit moment wel als test... maar veel beter wordt het er niet van...quote:Op maandag 12 februari 2007 19:21 schreef sjimz het volgende:
Heb je hem als Target man of niet?
Moet je ook niet doen.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ja.. op dit moment wel als test... maar veel beter wordt het er niet van...
Target man en over de grond aanspelen kan ook, wel zonde van z'n goede finishing.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen.
Zijn heading stats zijn belabberd![]()
Koop een type Jan Koller om naast hem te spelen.
Zet die als Target Man neer en je spits gaat scoren voorspel ik.
Ja kan wel maar dat is juist zonde als zijn finishing zo goed is.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kun je 'm ook niet in de voeten aan laten spelen als targetman, daar valt ie toch ook wel mee?
Ja oke, maar goed als je geen ander alternatief hebt. Dan lijkt me dat 't bestequote:Op maandag 12 februari 2007 19:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja kan wel maar dat is juist zonde als zijn finishing zo goed is.
Ik ben een game begonnen met Swansea!quote:
Swanseaquote:Op maandag 12 februari 2007 19:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik ben een game begonnen met Swansea!![]()
Conclusie na 7 dagen.. Trundle, Robinson en Pratley zijn erg goed. Alleen verdedigend zijn ze nog beroerder dan Feyenoord.. wat een doetjes lopen daar. Ik probeer nu Jack Hobs op huur te krijgen. En Mark Phillips van Millwall komt voor het mega bedrag van 6K!
Dan vergelijk je de askingprice van jouw speler met soortgelijke spelers, bij soortgelijke clubs, in een soortgelijke competitie. Factoren als reputatie, clubreputatie en het feit of hij international is of niet, leeftijd bepalen de prijs. En idd goed de tranfsers in de gaten houden, dat geeft een aardige indicatie.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:36 schreef VoreG het volgende:
Ik vind het altijd moeilijk om een askingprice te geven voor een speler. Ik zag net Affelay, waarde van 5 miljoen, voor 22 miljoen vertrekken. Ik had nooit bedacht om daar 22 voor te vragen.
Hleb om te huren of te kopen?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Swansea![]()
Hobbs is goed om te huren.. evenals Connolly van Arsenal.
Probeer ook Tom Taiwo te huren. Dat is ook een talentje.
En V. Hleb had ik ook al snel binnen!
Hmmz... helaas heb ik daar geen geld voor.. Dan moet ik eerst wat spelers verkopen. bijv.. Balaban..quote:Op maandag 12 februari 2007 19:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen.
Zijn heading stats zijn belabberd![]()
Koop een type Jan Koller om naast hem te spelen.
Zet die als Target Man neer en je spits gaat scoren voorspel ik.
Ik heb Hleb toen voor 275 K kunnen kopen ofzo.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Hleb om te huren of te kopen?
Van een kameraad kreeg ik de tip om de spitsen John Sutton en Roberto Holsen te halen. Iemand ervaring met een van die twee?
Goedkope topspelers aan eind van 2006/2007 seizoen:quote:Op maandag 12 februari 2007 22:05 schreef donroyco het volgende:
Gepromoveerd met Scunthore United naar het Championship afdeling(nu nog even kampioen worden, 9 punten voorsprong, met nog 4 of 5 wedstrijden) ...
Nieuw contract gekregen met een budget van 56K (loon) en 325K (transfers)... suggesties anyone voor transfervrije spelers naar het eerste seizoen die willen komen, of goede aanwinsten (in alle linies)..
Ik kan geen een vinden lol..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 00:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
Deze spelers heb ik van een ander forum. Supertalenten die na een seizoen extreem goedkoop/ transfervrij zijn:
- Vincenzo Esposito (!!!!! HAAL DEZE MAN !!!!)
- Tom Lyons
- Tom Clarke
- Mike Jones
- Marco Bertolina
- Igor Krulj
- Anthony Grant
- John Bostock
- Mitchel Bryant
- Erik Grendel
Allemaal spelers die je voor veel geld kan doorverkopen over twee/drie/vier jaar
Heb ik ook, maar ik vraag altijd te veel, daardoor raak ik mijn spelers nooit kwijt en kan ik dus ook geen betere kopen. Ik zie altijd wel iets goeds in mijn huidige speler waardoor die veel waard is in mijn ogen :pquote:Op maandag 12 februari 2007 19:36 schreef VoreG het volgende:
Ik vind het altijd moeilijk om een askingprice te geven voor een speler. Ik zag net Affelay, waarde van 5 miljoen, voor 22 miljoen vertrekken. Ik had nooit bedacht om daar 22 voor te vragen.
Misschien zit die speler nog op een month-to-month contract? In dat geval kan het wel kloppen...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:20 schreef VoreG het volgende:
En er is nu iemand al een half jaar zonder contract, maar hij zit nog wel vast aan de club en ik met dus compensatie betalen. Bug?
Er staat niks over een contract in z'n profiel en omdat ik hem op m'n shortlist heb krijg ik elke informatie. Namelijk dat hij elke keer weer het contract weigertquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:47 schreef TFFKABH het volgende:
[..]
Misschien zit die speler nog op een month-to-month contract? In dat geval kan het wel kloppen...
Ja, dat heb ik dus ook bij een speler van Man Utd. Ik krijg zowat elke week opnieuw een melding dat z'n contract is afgelopen, maar ik mag hem niet transfervrij overnemen. Ik moet gewoon bieden aan Manchester, waarna ze het tot nu toe steeds weigeren. Bij z'n waarde staat ook gewoon een ' - 'quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:20 schreef VoreG het volgende:
En er is nu iemand al een half jaar zonder contract, maar hij zit nog wel vast aan de club en ik met dus compensatie betalen. Bug?
Precies dat heb ik ook, daar baal ik nogal van want het is een geweldige speler die ook nog naar Thun wil...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:52 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook bij een speler van Man Utd. Ik krijg zowat elke week opnieuw een melding dat z'n contract is afgelopen, maar ik mag hem niet transfervrij overnemen. Ik moet gewoon bieden aan Manchester, waarna ze het tot nu toe steeds weigeren. Bij z'n waarde staat ook gewoon een ' - '
Ja ik geloof dat dat waar isquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:55 schreef TFFKABH het volgende:
Volgens mij is dat bij spelers onder de 24 die een month-to-month contract hebben, maar dat weet ik ook niet helemaal zeker. Ken het fenomeen wel iig.
Heb er ook last van. Maar dan het begin van het seizoen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:21 schreef VoreG het volgende:
In de 1e helft van het seizoen win ik vrijwel alles en nu vliegt de ene bal na de andere me om de oren.
Komt doordat de tegenstander zich aan jouw tactiek aanpast. Kleine veranderingen in je tactiek (passing of tempo) kunnen al een positief effect hebben.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:21 schreef VoreG het volgende:
In de 1e helft van het seizoen win ik vrijwel alles en nu vliegt de ene bal na de andere me om de oren.
Promayon?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:36 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik ben nu begonnen bij Lugo (geloof B1 Spanje ofzo) Al meteen een 34-jaar oude linksback van Eindhoven aan kunnen trekken. Erg blij mee, zal wel screen posten straks. Daarnaast ben ik ook bezig met Aaritalo
Inderdaadquote:
Om vervolgens weer op m'n bek te gaan tegen het al bijna gedegradeerde Schaffhausen..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:07 schreef VoreG het volgende:
Van een zeer stabiele 3e plek bestaat nu al de kans dat ik buiten de europese plekken ga vallen.
In de 1e helft van het seizoen had ik 2 spitsen met beiden 12 doelpunten, aanvallende middenvelders met veel doelpunten en un verlies ik echt alles.
-edit-
En net nu ik dit zeg veeg ik een concurrent met 1-4 van de mat en scoort mijn spits die al 9 wedstrijden droog stond weer eens.
Ik ga vaker hier zeiken.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:43 schreef jmac het volgende:
Kan je als je de 'niet zo legale versie' hebt ook de patches installeren?
Kijk even naar je conditietrainer/fysio.. zijn die wel een beetje goed? Anders eruit gooienquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:58 schreef VlaDje het volgende:
OMG, nu is echt 3kwart selectie geblesseerd![]()
Leandro is een held. Gaat helaas gratis de deur uitquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:59 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kijk even naar je conditietrainer/fysio.. zijn die wel een beetje goed? Anders eruit gooien
@ VoreG.. hoe is Leandro in jouw game, beetje goed?
Kan 'm voor 110K halen.. meteen maar doenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Leandro is een held. Gaat helaas gratis de deur uit
Geeft veel assists en pikt nog best vaak een goaltje mee, ik heb hem op de ML positie staan.
Tapia en Carrena, maar denk niet dat je die meekrijgtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:21 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kan 'm voor 110K halen.. meteen maar doen![]()
Edit: wil niet komen.. heb je nog een spits van Thun die goed is
?
Nope.. zitten ook niet in mijn spelquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tapia en Carrena, maar denk niet dat je die meekrijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |