Speel je niet vaak of speel je in brasil ofzoquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
Voor 't eerst in m'n FM-carriere speel ik op 'n wit veld, 't heeft gesneeuwd![]()
Ik heb het ook nog nooit meegemaakt hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nee, Nederland of Engeland maar ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt
Het hoort volgens mij bij balaanname.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:15 schreef reconnect het volgende:
Onder welke trainingseigenschap valt koppen eigenlijk? Het valt me op dat ik redelijk vel kopduels verlies, dus ik zou dat wel eens willen trainen
hartstikke bedankt voor de informatie!quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:09 schreef koolstrab het volgende:
[..]
Het hoort volgens mij bij balaanname.
Bron: FuckTheRef
Heeft iemand van SI ook een keer geschreven dacht ik, dit is dan de vertaling en nog wat meer uitleg.
Geen zoon,quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:14 schreef sjimz het volgende:
Heeft iemand wel eens meegemaakt dat er een zoon vanjezelf of een broer van een teamgenoot in je jeugdteam kwam?
Dan kan je er wel vanuit gaan dat het een broertje was.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:33 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Geen zoon,
Wel het broertje van Pedro Léon,
nja broertje,, ze heetten allebij Léon van achternaam, en waren mekaars favorite players
Nee ik zelf nog niet maar ik weet dat het kan.. Mijn verste game is met Swansea en dat is in het jaar 2014. En het is ook niet in iedere game denk ik.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:42 schreef VlaDje het volgende:
Een zoon lijkt me wel heel stoer, heb je ook al meegemaakt of?
Gewoon alle reservebanken van de topclubs afstruinen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:09 schreef AminBen het volgende:
Ben al een beetje op zoek naar een vervanger van Ääritalo, heb het gevoel dat hij wel een beetje aan zijn top zit en dat ik nu een geweldige prijs voor hem, kan krijgen. Een linkerspits dus, 10M budget.
Kijk eens bij de rules, die staan bij de standings en dan rechtsonder.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:22 schreef Winski05 het volgende:
Maarrrr....ik ben gek genoeg niet gepromoveerdGeen enkel team uit de Second Division is gepromoveerd. En dat is toch raar...ik ben kampioen geworden, maar mag niet promoveren...ik ben in totaal 4e geworden, in de 'normale' league. Misschien moet je ook daar 1e staan om te kunnen promoveren?
Hlebquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:37 schreef VlaDje het volgende:
Op zoek naar een Rechts-mid tot max 3 mil en EU-national ¤... die voor Murcia wil spelen...
Anybody?
Die heb ik voorin struinenquote:
Geen problemen hier. Wordt gewoon geaccepteerd als een EU-erquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heeft alleen geen EU nationaliteit![]()
Heeft eerst 3 jaar ergens anders gespeeld?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Geen problemen hier. Wordt gewoon geaccepteerd als een EU-er
Probeer anders Hasselbaink te halen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:43 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Die heb ik voorin struinen
Dus tevens op zoek naar een goede ST, liefst een rasechte goalgetter![]()
Walter Pandiani (ouwe lul) mss gratis![]()
Dit is m'n 2e seizoen bij FC Thun. Maar volgens mij heeft hij nooit als FGN gemarkeerd gestaan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:46 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Heeft eerst 3 jaar ergens anders gespeeld?
Bij mij is hij ook geen EU spelert
Al geprobeert..quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Probeer anders Hasselbaink te halen.
Bod geplaatstquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:54 schreef sjimz het volgende:
Danny Haynes te halen?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:54 schreef sjimz het volgende:
Danny Haynes te halen?
Pandiani is wel een goede targetman of niet?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:29 schreef VlaDje het volgende:
Heel apart, nu Pandiani voorin staat lijkt het of vrijwel alles op zijn plek valt, meeste wedstrijden scoorde ik hooguit 1 doelpunt...
Nu gemiddeld 2 of 3![]()
Ga ik nu direct even proberenquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Pandiani is wel een goede targetman of niet?
Vreemd overigens want bij is Hleb gewoon een eu-speler
Laat eens een screen van Hleb zien van het stukje Personal.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Pandiani is wel een goede targetman of niet?
Vreemd overigens want bij is Hleb gewoon een eu-speler
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Laat eens een screen van Hleb zien van het stukje Personal.
Nee, kon gewoon in 1x binnenwandelen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:58 schreef sjimz het volgende:
Had hij een werkvergunning nodig om bij je te kunnen spelen?
Bij mij is hij toch echt FGN, maar idd, zou wel door die data update komenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wit-Rusland hoort gewoon bij de EU
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wit-Rusland hoort gewoon bij de EU
je game is fucked door die update ik sweerquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:20 schreef VoreG het volgende:
Niet tot de EU, maar wel tot Europa
Salihi komt uit Albanië die telt ook als eu
welke skin gebruik jij?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:09 schreef donroyco het volgende:
Zo meteen even mijn selectie posten voor het nieuw seizoen met Scunthorpe United [CHM]... het doel is om degradatie te ontlopen, maar ik wil een plek in de middenmoot...
This must do the trick
[afbeelding]
SleekFM met een eigen achtergrondquote:
Ziet er heel goed uit.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Had vanavond eindelijk tijd voor de ontknoping van mijn eerste Cardiff seizoen, en een hartaanval of 4 verder is dit het resultaat :
-knip-
Sleutel wat aan je tactiek maar niet te veel.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:37 schreef Happel het volgende:
Vier gespeeld, vier verloren.![]()
Het loopt echt voor geen meter.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ziet er heel goed uit.![]()
Hoe goed of slecht is Owen Price bij jou?
Dank je, staat op mijn shortlistquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voor 400k gekocht voor dit seizoen, kwam 'm tegen tijdens het zelf scouten van Scandinavische clubs
quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:52 schreef Zjwegel het volgende:
Steeds als ik bij preferences Full Screen uitvink, krijg ik de melding dat ik mijn systeem ervoor moet aanpassen. Wil namelijk graag ik klein scherm spelen.
Iemand die me hiermee kan helpen?
Start -> Uitvoeren ->quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:52 schreef Zjwegel het volgende:
Steeds als ik bij preferences Full Screen uitvink, krijg ik de melding dat ik mijn systeem ervoor moet aanpassen. Wil namelijk graag ik klein scherm spelen.
Iemand die me hiermee kan helpen?
Ik ook!quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
SleekFM met een eigen achtergrond![]()
Queens Park Rangers, mooie Londonse club en vechten tegen degradatie.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:26 schreef BobbyHill het volgende:
Ik denk dat ik na Feyenoord aan een club in de Championship ga beginnen. Iemand suggesties voor een leuke club, waar lekker veel puin te ruimen is?
Ik 2 dagen vakantiequote:Op donderdag 15 februari 2007 14:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Queens Park Rangers, mooie Londonse club en vechten tegen degradatie.![]()
Ik heb een week vakantie![]()
Scunthorpe is geen Championship team.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik 2 dagen vakantie
QPR is wel wat minder hoor.. probeer dan echt met een leuk team te komenScunthorpe
Maar wel een mooi teamquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:43 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Scunthorpe is geen Championship team.
Schuld door leningen e.d.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:53 schreef BobbyHill het volgende:
Waarom is QPR minder?Hoe minder, hoe groter de uitdaging natuurlijk
Hayes challenge any1?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:18 schreef Happel het volgende:
Hayes, daar moet iedereen mee beginnen. Waardeloze kutselectie en geen transfergeld. Nu tien wedstrijden gespeeld, zes keer op rij verloren toen 1 keer met 1-0 gewonnen en de laatste drie wedstrijd allemaal 0-0.
Welke competitie spelen die?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:18 schreef Happel het volgende:
Hayes, daar moet iedereen mee beginnen. Waardeloze kutselectie en geen transfergeld. Nu tien wedstrijden gespeeld, zes keer op rij verloren toen 1 keer met 1-0 gewonnen en de laatste drie wedstrijd allemaal 0-0.
De Engelse Conference South. Beoogde plaats aan het begin van de competitie 19de. Nu 22ste. Zelfs Farnborough die met -10 begon is me al voorbij gestreefd.quote:
Diamond is zowiezo een tactiek die bij mij ook altijd zeer goed werktquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:03 schreef Eric_Cantona het volgende:
Eindelijk 'n werkende tactiek gevonden waarin m'n team optimaal rendeert'n 4-4-2 diamond werkt blijkbaar met m'n selectie, VdV op midvoor en Rooney/Torres als spitsenkoppel. Ze lijken zich alledrie op hun plaats te voelen nu
Credits ook naar Nathan Sturgis die de positie van verdedigende middenvelder heeft gekregen en 't daar uitstekend doet als onbekende, onopvallend maar oh zo belangrijk met z'n werk
Succesquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:37 schreef sjimz het volgende:
Ik ga weer verder met Swansea.
Kijken of ik de CL binnen kan halen
Netjesquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ook!
Net met Metz in seizoen 1 de League Cup gewonnen. In een gelijkopgaande finale tegen Sedan in Parijs schoot Gueye een vrije trap binnen waardoor we op 1-0 voorsprong kwamen. Deze kwam niet meer in gevaar. De eerste prijs en Europees voetbal volgend seizoen!
Achter het Ijzeren Gordijn de heerserquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jij doet t ook top hoor, je bent de beste van Oost-Duitsland en omstreken
Jobs -> Place Advert.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:58 schreef BobbyHill het volgende:
Ik ben begonnen met Queens Park RangersBen al druk aan het scouten voor goedkope spelers.
Maar hoe zet ik eigenlijk een advertentie voor een nieuwe stafmedewerker? Ik zag dat staan in het vorige topic, maar kan het nog niet vinden.
Ik ga altijd bij het menuutje aan de zijkant van je scherm naar search -> staff en daar zoekenquote:
Maar dan kan je toch geen advertentie neer zetten?quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ga altijd bij het menuutje aan de zijkant van je scherm naar search -> staff en daar zoeken
Ik zou het niet weten..quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:11 schreef sjimz het volgende:
Heeft er iemand wel eens een satellietclub gekregen waar vrij transferverkeer het grootste voordeel was?
Het bestuur beslist wat voor soort satellietclub er nodig is.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:28 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten..
Maar weet jij hoe je het bestuur kan verzoeken om op zoek te gaan naar een buitelandse satellietclub? Om werkvergunningen te ontlopen..
OKquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het bestuur beslist wat voor soort satellietclub er nodig is.
In Engeland is het meestal je 3e satellietclub die je krijgt.
In andere landen heb ik nog niet zo'n soort satellietclub gehad.
Acciari had ik gelijk verkocht, de jonge Antonio Calderon was zijn vervanger en deed het prima. Ook nog Spaansquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:33 schreef VlaDje het volgende:
Pandiani en Acciari allebeide een lange tijd eruit... hopen dat dat volgend seizoen beter gaat
Kan nog steeds promoveren als mijn resultaten zo door blijven stijgen![]()
Dat zou een beste stunt zijn![]()
nja ik mag Acciari wel, een echte Argentijn met een italiaans paspoort, dat staat garant voor lomp voetballen, grote bekken, en irritant gedragquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:38 schreef AminBen het volgende:
[..]
Acciari had ik gelijk verkocht, de jonge Antonio Calderon was zijn vervanger en deed het prima. Ook nog Spaans
MOet ik daar maar us Renders van vindenquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:56 schreef VlaDje het volgende:
Ben wel benieuwd naar, V. Hleb, Millan en Bojan
Ik ga ze je geven.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:56 schreef VlaDje het volgende:
Ben wel benieuwd naar, V. Hleb, Millan en Bojan
maar terecht afgekeurd?quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:35 schreef sjimz het volgende:
3!!!!!! Doelpunten van mij afgekeurd in de return tegen bayern.
En je raadt het al.... maar met 1-0 gewonnen en dus niet door![]()
Daar gaat mijn droom![]()
oja nog een, Omar Andradequote:Op donderdag 15 februari 2007 18:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ga ze je geven.
Millan en V Hleb heb ik zelf maar spelen beide nooit
in mijn spel is hij 18quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Komt voor elkaar!
Die zit niet meer in mijn spel, die is dus al gestopt.
Bij mij ook zoietsquote:
Geen, walgelijke personenquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb 'n advertentie geplaatst voor 'n assistant manager, komen de volgende namen in 't lijstje voor:
- Franco Baresi
- Stefano Eranio
- Lothar Matthäus
Wie van de drie zal ik nemen
Alle3 nice spelers dusquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:12 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Here ya go!
quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:14 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Alle3 nice spelers dus![]()
waarom is millan bij jou 6cm kleiner en 4kg lichter?
Beetje apart die Millan,,quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Millan en Hleb hebben ieder 4 wedstrijden dit seizoen voor mij gespeeld.
En wat betref Millan.
Gekrompen na een te hete douche?
Goed afgetraind?
Hoezo kan hij nog niet gestopt zijn? Ik zeg het je toch! Hij is niet in mijn database te vinden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:20 schreef VoreG het volgende:
Maar Omar Andrade kan nog niet gestopt zijn in jouw spel of hij heeft flink gecashed en is er mee genokt op z'n 23e.
Je bent gewoon een slechte trainerquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:31 schreef andre347 het volgende:
Ik haat dit spel, mijn taktieken werken nooit!!! zelfs niet met een top team zoals Manchester United
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |