Tja, daar moet je ook op lettenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:41 schreef VlaDje het volgende:
Ik zie het probleem met mn team al,,,
Ik heb vrijwel alleen linkspoten
Zit daar nog wat in de jeugd? [VC & S]quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:59 schreef andre347 het volgende:
ik ga weer verder met ManUtd
Evans geprobeerd te huren, nog even kijken of ie wil.. Brandy is niet zo goed in de luchtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Jonathan Evans (DC) en Fabian Brandy (S) is misschien wel wat..
Volgens mij alleen de nummer 1; 2 en 3 uefa cup en nummer 4 intertotoquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heeft de #2 niet ook 2e voorronde CL?
You're totally right. Wat staat Zwitserland laag dan... Doe er wat aan!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Volgens mij alleen de nummer 1; 2 en 3 uefa cup en nummer 4 intertoto
Ben bezigquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
You're totally right. Wat staat Zwitserland laag dan... Doe er wat aan!
Voor VC misschien Connolly,Mancienne of Hobbs?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:00 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zit daar nog wat in de jeugd? [VC & S]
Nu nog een spits + middenvelder voor 2 mlnquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor VC misschien Connolly,Mancienne of Hobbs?
Voor op het middenveld: bekende namen in het FM circuit als Lucas Zalenka en Kristoffer Haestad. Of die jood Mishaelof ofzo eens proberen? Die speelt geloof ik bij Maccabi Tel-Aviv en moet voor twee of drie ton over te nemen zijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nu nog een spits + middenvelder voor 2 mlnaub
Ik heb nergens last vanquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:10 schreef TFFKABH het volgende:
Wat ik wel steeds irritanter ga vinden, is dat ik momenteel zo'n beetje elke dag een aanbod krijg om steeds weer dezelfde 83 spelers, DIE IK DUS NIET MOET!!, te kopen![]()
![]()
Ik krijg het ook continu, word er echt doodziek van.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:23 schreef TFFKABH het volgende:
Ik dus continu, in de transferperiode althans. Steeds dezelfde spelers, die me elke dag weer worden aangeboden. Eén keer 'nee' zou toch genoeg moeten zijn. Ik heb dat ook nog niet eerder gehad hoor, misschien ligt dat eraan hoe ver ik ben in mijn game (2012).
Dat krijg ik nauwelijks. Maar als het komt is het wel interessant, zo kon ik Ghaly gratis overnemen van Tottenham.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:23 schreef TFFKABH het volgende:
Ik dus continu, in de transferperiode althans. Steeds dezelfde spelers, die me elke dag weer worden aangeboden. Eén keer 'nee' zou toch genoeg moeten zijn. Ik heb dat ook nog niet eerder gehad hoor, misschien ligt dat eraan hoe ver ik ben in mijn game (2012).
Ja maar dan blijven ze wel in je transferlijst staan, dan wordt die weer zo onoverzichtelijk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:28 schreef VoreG het volgende:
Ik krijg allemaal van die 3e rangs spelers die toch niet uitgeleend willen worden. En dan 30.000keer, je kan het afwijzen, maar dan staan ze 3 dagen later weer voor de deur.
Gewoon negeren die handel, scheelt weer wat klikken.
Alleen in je future transfers, daar kijk ik toch nooitquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:28 schreef TFFKABH het volgende:
[..]
Ja maar dan blijven ze wel in je transferlijst staan, dan wordt die weer zo onoverzichtelijk.
Mij boden ze hem ook al aanquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat krijg ik nauwelijks. Maar als het komt is het wel interessant, zo kon ik Ghaly gratis overnemen van Tottenham.![]()
Hossam 'the hallal-butcher'quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mij boden ze hem ook al aan... tuurlijk afgeslagen, want kom, ik ben niet gek
Bij mijn Scunthorpe United [Championship] niet echt...quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Hossam 'the hallal-butcher'paste goed op het middenveld van mijn derde divisieclubje zonder geld.
![]()
Gewoon in een keer doorstoten naar de Premier League!quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Bij mijn Scunthorpe United [Championship] niet echt...
zal zo meteen eens mijn selectie posten om degradatie te ontlopen![]()
Dat is meestal na een seizoen of vier, vijf. Begint een beetje standaard te worden dan. Zoek een nieuwe uitdaging, zoals ik nu...quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:15 schreef VinnieJones het volgende:
yep na 5 seizoenen is de verslaving ervan af..![]()
Speel je niet vaak of speel je in brasil ofzoquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
Voor 't eerst in m'n FM-carriere speel ik op 'n wit veld, 't heeft gesneeuwd![]()
Ik heb het ook nog nooit meegemaakt hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nee, Nederland of Engeland maar ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt
Het hoort volgens mij bij balaanname.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:15 schreef reconnect het volgende:
Onder welke trainingseigenschap valt koppen eigenlijk? Het valt me op dat ik redelijk vel kopduels verlies, dus ik zou dat wel eens willen trainen
hartstikke bedankt voor de informatie!quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:09 schreef koolstrab het volgende:
[..]
Het hoort volgens mij bij balaanname.
Bron: FuckTheRef
Heeft iemand van SI ook een keer geschreven dacht ik, dit is dan de vertaling en nog wat meer uitleg.
Geen zoon,quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:14 schreef sjimz het volgende:
Heeft iemand wel eens meegemaakt dat er een zoon vanjezelf of een broer van een teamgenoot in je jeugdteam kwam?
Dan kan je er wel vanuit gaan dat het een broertje was.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:33 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Geen zoon,
Wel het broertje van Pedro Léon,
nja broertje,, ze heetten allebij Léon van achternaam, en waren mekaars favorite players
Nee ik zelf nog niet maar ik weet dat het kan.. Mijn verste game is met Swansea en dat is in het jaar 2014. En het is ook niet in iedere game denk ik.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:42 schreef VlaDje het volgende:
Een zoon lijkt me wel heel stoer, heb je ook al meegemaakt of?
Gewoon alle reservebanken van de topclubs afstruinen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:09 schreef AminBen het volgende:
Ben al een beetje op zoek naar een vervanger van Ääritalo, heb het gevoel dat hij wel een beetje aan zijn top zit en dat ik nu een geweldige prijs voor hem, kan krijgen. Een linkerspits dus, 10M budget.
Kijk eens bij de rules, die staan bij de standings en dan rechtsonder.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:22 schreef Winski05 het volgende:
Maarrrr....ik ben gek genoeg niet gepromoveerdGeen enkel team uit de Second Division is gepromoveerd. En dat is toch raar...ik ben kampioen geworden, maar mag niet promoveren...ik ben in totaal 4e geworden, in de 'normale' league. Misschien moet je ook daar 1e staan om te kunnen promoveren?
Hlebquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:37 schreef VlaDje het volgende:
Op zoek naar een Rechts-mid tot max 3 mil en EU-national ¤... die voor Murcia wil spelen...
Anybody?
Die heb ik voorin struinenquote:
Geen problemen hier. Wordt gewoon geaccepteerd als een EU-erquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heeft alleen geen EU nationaliteit![]()
Heeft eerst 3 jaar ergens anders gespeeld?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Geen problemen hier. Wordt gewoon geaccepteerd als een EU-er
Probeer anders Hasselbaink te halen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:43 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Die heb ik voorin struinen
Dus tevens op zoek naar een goede ST, liefst een rasechte goalgetter![]()
Walter Pandiani (ouwe lul) mss gratis![]()
Dit is m'n 2e seizoen bij FC Thun. Maar volgens mij heeft hij nooit als FGN gemarkeerd gestaan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:46 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Heeft eerst 3 jaar ergens anders gespeeld?
Bij mij is hij ook geen EU spelert
Al geprobeert..quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Probeer anders Hasselbaink te halen.
Bod geplaatstquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:54 schreef sjimz het volgende:
Danny Haynes te halen?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:54 schreef sjimz het volgende:
Danny Haynes te halen?
Pandiani is wel een goede targetman of niet?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:29 schreef VlaDje het volgende:
Heel apart, nu Pandiani voorin staat lijkt het of vrijwel alles op zijn plek valt, meeste wedstrijden scoorde ik hooguit 1 doelpunt...
Nu gemiddeld 2 of 3![]()
Ga ik nu direct even proberenquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Pandiani is wel een goede targetman of niet?
Vreemd overigens want bij is Hleb gewoon een eu-speler
Laat eens een screen van Hleb zien van het stukje Personal.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Pandiani is wel een goede targetman of niet?
Vreemd overigens want bij is Hleb gewoon een eu-speler
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Laat eens een screen van Hleb zien van het stukje Personal.
Nee, kon gewoon in 1x binnenwandelen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:58 schreef sjimz het volgende:
Had hij een werkvergunning nodig om bij je te kunnen spelen?
Bij mij is hij toch echt FGN, maar idd, zou wel door die data update komenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wit-Rusland hoort gewoon bij de EU
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wit-Rusland hoort gewoon bij de EU
je game is fucked door die update ik sweerquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:20 schreef VoreG het volgende:
Niet tot de EU, maar wel tot Europa
Salihi komt uit Albanië die telt ook als eu
welke skin gebruik jij?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:09 schreef donroyco het volgende:
Zo meteen even mijn selectie posten voor het nieuw seizoen met Scunthorpe United [CHM]... het doel is om degradatie te ontlopen, maar ik wil een plek in de middenmoot...
This must do the trick
[afbeelding]
SleekFM met een eigen achtergrondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |