Nee ik zelf nog niet maar ik weet dat het kan.. Mijn verste game is met Swansea en dat is in het jaar 2014. En het is ook niet in iedere game denk ik.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:42 schreef VlaDje het volgende:
Een zoon lijkt me wel heel stoer, heb je ook al meegemaakt of?
Gewoon alle reservebanken van de topclubs afstruinen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:09 schreef AminBen het volgende:
Ben al een beetje op zoek naar een vervanger van Ääritalo, heb het gevoel dat hij wel een beetje aan zijn top zit en dat ik nu een geweldige prijs voor hem, kan krijgen. Een linkerspits dus, 10M budget.
Kijk eens bij de rules, die staan bij de standings en dan rechtsonder.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:22 schreef Winski05 het volgende:
Maarrrr....ik ben gek genoeg niet gepromoveerdGeen enkel team uit de Second Division is gepromoveerd. En dat is toch raar...ik ben kampioen geworden, maar mag niet promoveren...ik ben in totaal 4e geworden, in de 'normale' league. Misschien moet je ook daar 1e staan om te kunnen promoveren?
Hlebquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:37 schreef VlaDje het volgende:
Op zoek naar een Rechts-mid tot max 3 mil en EU-national ¤... die voor Murcia wil spelen...
Anybody?
Die heb ik voorin struinenquote:
Geen problemen hier. Wordt gewoon geaccepteerd als een EU-erquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heeft alleen geen EU nationaliteit![]()
Heeft eerst 3 jaar ergens anders gespeeld?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Geen problemen hier. Wordt gewoon geaccepteerd als een EU-er
Probeer anders Hasselbaink te halen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:43 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Die heb ik voorin struinen
Dus tevens op zoek naar een goede ST, liefst een rasechte goalgetter![]()
Walter Pandiani (ouwe lul) mss gratis![]()
Dit is m'n 2e seizoen bij FC Thun. Maar volgens mij heeft hij nooit als FGN gemarkeerd gestaan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:46 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Heeft eerst 3 jaar ergens anders gespeeld?
Bij mij is hij ook geen EU spelert
Al geprobeert..quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Probeer anders Hasselbaink te halen.
Bod geplaatstquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:54 schreef sjimz het volgende:
Danny Haynes te halen?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:54 schreef sjimz het volgende:
Danny Haynes te halen?
Pandiani is wel een goede targetman of niet?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:29 schreef VlaDje het volgende:
Heel apart, nu Pandiani voorin staat lijkt het of vrijwel alles op zijn plek valt, meeste wedstrijden scoorde ik hooguit 1 doelpunt...
Nu gemiddeld 2 of 3![]()
Ga ik nu direct even proberenquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Pandiani is wel een goede targetman of niet?
Vreemd overigens want bij is Hleb gewoon een eu-speler
Laat eens een screen van Hleb zien van het stukje Personal.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Pandiani is wel een goede targetman of niet?
Vreemd overigens want bij is Hleb gewoon een eu-speler
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Laat eens een screen van Hleb zien van het stukje Personal.
Nee, kon gewoon in 1x binnenwandelen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:58 schreef sjimz het volgende:
Had hij een werkvergunning nodig om bij je te kunnen spelen?
Bij mij is hij toch echt FGN, maar idd, zou wel door die data update komenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wit-Rusland hoort gewoon bij de EU
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wit-Rusland hoort gewoon bij de EU
je game is fucked door die update ik sweerquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:20 schreef VoreG het volgende:
Niet tot de EU, maar wel tot Europa
Salihi komt uit Albanië die telt ook als eu
welke skin gebruik jij?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:09 schreef donroyco het volgende:
Zo meteen even mijn selectie posten voor het nieuw seizoen met Scunthorpe United [CHM]... het doel is om degradatie te ontlopen, maar ik wil een plek in de middenmoot...
This must do the trick
[afbeelding]
SleekFM met een eigen achtergrondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |