wel effe foto's posten he????quote:Op maandag 12 februari 2007 18:34 schreef Acryl het volgende:
TVP
wij krijgen binnenkort de nieuwe Mitsubishi Outlander Citroën C-Crosser binnen!![]()
quote:
Bel eens met Duckservice in Leek.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:01 schreef eer-ik het volgende:
Weet iemand hier toevallig waar ik van die badges kan krijgen?
dit soort zeg maar:
[afbeelding]
Die hoorden namelijk wel op m'n wagen te zitten, maar die zitten er niet meer op.
Graag zou ik er weer een setje opdoen
Ik zoek iets soortgelijks voor mijn BX, maar dan met de tekst "automatique".quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:01 schreef eer-ik het volgende:
Weet iemand hier toevallig waar ik van die badges kan krijgen?
dit soort zeg maar:
[afbeelding]
Die hoorden namelijk wel op m'n wagen te zitten, maar die zitten er niet meer op.
Graag zou ik er weer een setje opdoen
BXen rijden goed manquote:Op zondag 11 maart 2007 12:41 schreef Alexxxxx het volgende:
het schijnt dat ik straks in een BX mag rijden.... ben benieuwd
Vanmiddag bedoel je ? In de BX Sport van BX19TRS ?quote:Op zondag 11 maart 2007 12:41 schreef Alexxxxx het volgende:
het schijnt dat ik straks in een BX mag rijden.... ben benieuwd
Niet zo gaar als de Break die wij vanavond zagenquote:Op zondag 11 maart 2007 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
meerijden
zelf eerste keer BX rijden zal een gare BX break worden, gok ik zomaar
Ze doen het niet, en toch ben je er blij mee, tja, dan ben je echt Citrofiel. Geloof mij, gek of niet, een Citrofiel is echt een gelukkiger mens!!!quote:Op zondag 11 maart 2007 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Nu ben ik een echte citrofiel ben ik bang.... amper 3 maanden mn rijbewijs, en nu al twee auto's in bezit, en geen van de twee die het doet.....
Zolang je maar geen BX break diesel koopt is het OK!quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:27 schreef Repeat het volgende:
Ik zit een beetje rond te kijken voor een BX, maar waar moet ik op letten? Roesten die dingen bv erg op bepaalde plekken zoals je wel eens bij andere merken hoort? Of zijn er andere zwakken punten?
Want er staan er genoeg te koop voor een paar honderd euro, lijkt me een mooie prijs
goed op letten of het subframe goed vast zit, die willen bij de oudere BXen er nog welles onderuit flikkerenquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:27 schreef Repeat het volgende:
Ik zit een beetje rond te kijken voor een BX, maar waar moet ik op letten? Roesten die dingen bv erg op bepaalde plekken zoals je wel eens bij andere merken hoort? Of zijn er andere zwakken punten?
Want er staan er genoeg te koop voor een paar honderd euro, lijkt me een mooie prijs
ja het checken of het subframe nog goed is doe je niet zo even denk ikquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:28 schreef Acryl het volgende:
[..]
goed op letten of het subframe goed vast zit, die willen bij de oudere BXen er nog welles onderuit flikkeren![]()
roesten doen BXen eigenlijk niet (er zijn wel bepaalde zwakke plekken waar ze wel roesten, maar die weet ik zo niet)
en uiteraard op letten op het onderhoud, een goed onderhouden BX kan het nog jaren volhouden.
En waar is dat dan wel?quote:Op maandag 12 februari 2007 18:34 schreef Acryl het volgende:
TVP
wij krijgen binnenkort de nieuwe Mitsubishi Outlander Citroën C-Crosser binnen!![]()
van wat ik gehoord heb komt ie eind van de maand/volgende maand.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:51 schreef minkuukel het volgende:
[..]
En waar is dat dan wel?
De intro is pas in september.
Nee.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:10 schreef Acryl het volgende:
[..]
van wat ik gehoord heb komt ie eind van de maand/volgende maand.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:13 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Nee.
Hij komt wel op de RAI.
En Mitsubishi introduceerd hem TIJDENS de RAI.
De BX starten in zijn laagste stand en de rem stevig ingetrapt, daarna vol gas en de remmen los. (plonk!)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:58 schreef 2cv het volgende:
Wat ik me dan weer afvraag: hoe ben je over die gracht heen gekomen ?
Klopt, en ik heb nog een Visa, ook blauw, ook tweecilinder, niet rijdend.quote:Op zondag 18 maart 2007 11:05 schreef patje74 het volgende:
De Visa is van Alexxxxx.
Ofzo? Wat is er vergelijkbaar met een CX? Hoe dan ook, een CX is heerlijk, ik heb afgelopen zomer serieus naar eentje gekeken. Helaas was deze '78-er C-matic zwaar verkloot door de huidige eigenaar en moest er te veel aan gesleuteld worden om haar weer goed op de weg te krijgen.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:00 schreef densmee het volgende:
wij rijden thuis een xantia break en ik wil wel een cx ofzo gaan rijden
Ik heb een rode 2cv, en die zet ik een keer in de 2 maanden (na goed wassen) met een katoenen doek even goed in de was.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb een rode BX TZI (misschien ten overvloede).
Hebben jullie nog tips hoe (en met welke middelen) ik deze het best in de was kan zetten?
Hoorde al iemand over clay spreken, maar dat gaat me dan net weer een stapje te ver..
Welk merk?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:57 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb een rode 2cv, en die zet ik een keer in de 2 maanden (na goed wassen) met een katoenen doek even goed in de was.
Veel wrijven, goed insmeren, en het gaat bij mij prima
't beesie ziet er nog goed uit, en voelt megaglad als die was erop zit
Gewoon turtle wax.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Welk merk?
En heb je nog andere spelregels? Kleine stukjes tegelijk, hoe lang in laten trekken enz enz.
geen dankquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Okay, bedankt voor de tips!
Ziet er goed uit trouwens, chapeau!
Niks, rode auto's blijven vanzelf jaaaaaaren mooi in de stralende zon.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:28 schreef Repeat het volgende:
jij hebt zeker aan de levels geknoeid in photoshop eer-ik
Misschien iets met het contrast, maar je mag gerust eens komen kijken hoe ie erbij staat hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:28 schreef Repeat het volgende:
jij hebt zeker aan de levels geknoeid in photoshop eer-ik
Een verlengstuk uit mijn dopenset i.c.m. timmermansoog en een goed gevoel.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:28 schreef 2cv het volgende:
Ik ga er van uit dat het spul wel werktOverigens hoe heb je het ontbreken van die centreerpen opgelost ?
Het is een GS 1220 uit 1974. Uitvoering moet ik even vragen, foto's heb ik nog niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:33 schreef patje74 het volgende:
Geweldig! Wat voor GS is het? Het zijn inderdaad geweldige wagens, je hebt bijzonder veel comfort, een heerlijke boxer-roffel in het vooronder, een vooruitstrevend model en een leuke hobby aan zo'n auto. Want een hobby moet het zijn, anders ben je het snel zat...
Want een GS is in alle opzichten bijzonder, zo is hij ook bijzonder sleutel-onvriendelijk.Maar goed, als je er gek op bent, dan neem je dat graag voor lief.
Heb je foto's?
Dat was de eerste Citroën die mijn Opa toen had, heel bijzonder in die tijd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:53 schreef 2cv het volgende:
Traction Avant ! ! ! Kwijl, kwijl, kwijl ...![]()
![]()
![]()
Die andere Citroëns zijn ook leuk, maar de Traction Avant heeft toch iets meer/extra t.o.v. die andere Citroëns wat mij betreft.
Een GS 1220 uit 74, dat moet een CLUB zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Het is een GS 1220 uit 1974. Uitvoering moet ik even vragen, foto's heb ik nog niet.
Auto is in redelijke staat, en het is inderdaad z'n hobby, hij heeft ook een CX (ook een geweldige auto)
Mijn Opa heeft overigens vroeger altijd Citroëns gehad (Traction Avant, ID/DS, CX e.d.) Heb nog wel wat leuke foto's uit die tijd..
Feliquote:
Dankuquote:
Ga maar met de Visa, die rijd tenminste.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gaan we hem zaterdag met de Visa of met de trein halen?
Visa lijkt me wel leuk. Moeten we op Gtalk of MSN maar eens over babbelenquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gaan we hem zaterdag met de Visa of met de trein halen?
Nu ,wel, maar rijd ie zaterdag nog?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:06 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ga maar met de Visa, die rijd tenminste.![]()
Hoe is het poetswerk je vergaan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Godver, stuurcommando van mijn BX is aan vervanging toe.
Nieuw ¤ 700 (excl inbouwen).!
Heeft iemand er toevallig één liggen die nog goed is?
Is voor BX 16 TZI uit 1991.
Dat wilde ik eigenlijk gaan doen zo gauw duidelijk was hoeveel het onderhoud zou gaan kosten, hehe.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:39 schreef eer-ik het volgende:
Hoe is het poetswerk je vergaan?
Complete BX kopen, stuurcommando in je eigen BX zetten, en de andere BX schorsen en in je garage zetten voor als er nog eens iets kapot gaat?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat wilde ik eigenlijk gaan doen zo gauw duidelijk was hoeveel het onderhoud zou gaan kosten, hehe.
De BX staat nu bij de garage, er moesten ook nog andere dingen gebeuren, maar die kapotte stuurcommando hakt er even stevig in..
Probeer eens bij garage Mooyman in Den Haag. Daar is nog wel eens mee te handelen en hebben ook nog wel vaak tweedehands spul maar dan moet je er wel om vragen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Godver, stuurcommando van mijn BX is aan vervanging toe.
Nieuw ¤ 700 (excl inbouwen).!
Heeft iemand er toevallig één liggen die nog goed is?
Is voor BX 16 TZI uit 1991.
Hij lekt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:12 schreef patje74 het volgende:
Wat zijn de symptomen? Hoe oud is je LHM? Als je last hebt van (soms) zwaar sturen, dan wil een LHM-spoeling ook wel eens helpen. Hij hoeft dus niet altijd stuk te zijn, maar kan ook sterk vervuild zijn.
Okay, is inderdaad nog een optie.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:32 schreef marky het volgende:
Probeer eens bij garage Mooyman in Den Haag. Daar is nog wel eens mee te handelen en hebben ook nog wel vaak tweedehands spul maar dan moet je er wel om vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |