anders lees je ff de vorige 2 delenquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:22 schreef lulletje het volgende:
[sarcasme-modus on]
nog niet veel liefhebbers hier van dit wonderschone stukje autotechniek...hehehe
[sarcasme-modus off]
quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:00 schreef Tr0ublegum het volgende:
Nog effe over de 19 GTi 16v. Bij mijn weten had deze auto geen 170, maar 'slechts' 160 pk.
Ik heb eens iets gelezen hierover. De verhouding tussen cilinderinhoud (1.9 liter) tegenover aantal pk's (160) is bij die bx schijnbaar echt extreem hoog.
Volgens dat artikel (kan wel al van jaren geleden zijn hoor, wellicht inmiddels achterhaald) waren er maar een paar auto's met een scherpere verhouding (en dan hadden ze 't over ferrari's en lamborghini's)
eh ja, maar die vind je niet snel op de sloopquote:Op vrijdag 19 maart 2004 00:24 schreef ikwilgeencookies het volgende:
als het goed is, zijn linker en rechterstoel inwisselbaar, dus je kan ook je vriendin slecht laten zittenofwel, je hoeft op de sloop maar 1 goeie stoel te vinden en met wat gereedschap gaan klooien, en dan ben je klaar
er zijn genoeg types die gti stoelen hadden, dus... progresse.. chic enz..
De eerste versie GTi heeft alleen die 160PK inderdaad. Heb een keertje een testritje gemaakt in dat type, nou je vliegt echt over de weg!! Alleen merk je wel dat het een lichte auto is dan...quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:02 schreef Garbageman het volgende:
En dan moet je nog de eerste versie GTI 16V hebben, zonder katalysator, anders moet je het geloof ik met "slechts" 120 Pk doen.
Ik kom er vandaag net achter dat de rugleuning van de bestuurdersstoel van mijn BX 16TGI naar rechts verwrongen is. Dáárom zit het zo raar !!
Binnenkort maar eens kijken of ik de boel recht kan buigen...
Is het inderdaad zo dat er weinig BX-en te vinden zijn op slopen in het zuiden? Dan zou ik eens kijken of je tijd hebt om in de randstad (of uberhaupt zuid-holland) ergens een sloop te zoeken. Ik weet bij mij in de buurt (westland) en in de buurt van Amsterdam wel een aantal slopen waar er BX-en staan. Nu kan ik natuurlijk geen garanties geven of daar wel GTi interieur in zou zitten, maar ok.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 07:49 schreef Juggy het volgende:
Überhaupt een bix op de sloop vinden is me nog niet echt gelukt... hier int zuiden tenminste.
Zo uit m'n blote hoofd heeft de 2e 19 GTi 16v toch nog 148 pk, maar ik kan 'r naast zittenquote:Op donderdag 18 maart 2004 23:02 schreef Garbageman het volgende:
En dan moet je nog de eerste versie GTI 16V hebben, zonder katalysator, anders moet je het geloof ik met "slechts" 120 Pk doen.
in het noorden zijn gti interieurtjes ook erg zeldzaam op sloperijenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 07:49 schreef Juggy het volgende:
Überhaupt een bix op de sloop vinden is me nog niet echt gelukt... hier int zuiden tenminste. Daar heb ik toen ook gezocht voor een enkele nieuwe stoel, maarja je houdt dan sowieso altijd 1 stoel met een andere bekleding en dat wilde ik dus niet
ik heb in september zowel een bx chic als een progresse af laten voeren , omdat 3x BX voor de deur beetje duur werd, en idd 1 van die 2 heeft nu geen gti stoelen meer.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
in het noorden zijn gti interieurtjes ook erg zeldzaam op sloperijen![]()
Ik denk dat het punt met veel slopers in het zuiden (tenminste, allemaal die waar ik in Midden-Limburg ben langs geweest) alles van Citroën naar Bart Ebben verkopen. Leuke monopolist is datquote:Op vrijdag 19 maart 2004 07:49 schreef Juggy het volgende:
Überhaupt een bix op de sloop vinden is me nog niet echt gelukt... hier int zuiden tenminste. Daar heb ik toen ook gezocht voor een enkele nieuwe stoel, maarja je houdt dan sowieso altijd 1 stoel met een andere bekleding en dat wilde ik dus niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |