Ik heb een tijdje een Citroen Xsara gehad. Wat een klote merk.
Vacuum pomp van de remmen ging kapot op de linkerbaan afremmend voor Hoevelaken.
Maar deze bak die ze nu hebben (de ZX 1.6) is wel helemaal 1337, lekker scheuren met dat ding.
Mijn vader heeft van de zaak een Berlingo
2cv6 special uit '87.
iedereen die ik ken met een BX zijn er nog trots op ook!
ik kan het niet geloven gewoon. tis gewoon een goedkoop uitgevoerde lijkenauto.
kan me niet voorstellen dat je de moeite ervoor genomen hebt om er foto's van te maken.
neejeneeeje
quote:Neem dan wel de 16v, dat is een erg snelle bak (8,6 volgens het boekje, trek je 'm wel ver genoeg door in z'n twee dan doe je het net als in de test in 7,7 seconden (keertje minder schakelen dus)).
Op dinsdag 30 juli 2002 15:34 schreef basset het volgende:
Een saxotje, fijne auto, zou wel de VTS 1.6 willen hebbenHoewel de C3 leuker is
Gumt heel erg lekker die bak, heb er in gereden.
quote:Ach.... Ik ben er zeer tevreden mee en het kan me eigenlijk weinig schelen wat figuren zoals jij ervan vinden. Dusseh, houdoe dan maar he
Op dinsdag 30 juli 2002 15:23 schreef _GdR_ het volgende:
hahaha maatje van mij heeft ook een citroen BX.
wat een vreselijke grafbak zeg!iedereen die ik ken met een BX zijn er nog trots op ook!
ik kan het niet geloven gewoon. tis gewoon een goedkoop uitgevoerde lijkenauto.
kan me niet voorstellen dat je de moeite ervoor genomen hebt om er foto's van te maken.
neejeneeeje
quote:Eeey! Mijn ma had wel op haar grijze BX een 538 sticker van mij hoor! Pas op
Op dinsdag 30 juli 2002 15:45 schreef slick het volgende:
Zelfs een 538 sticker helpt niet.
M'n ouders hebben er ook eentje... een ZX. En ach, t rijdt.
http://www.geocities.com/charyssa00/004_04.jpg
http://www.geocities.com/charyssa00/007_07.jpg
Oja, duh, geo linkt niet door
[Dit bericht is gewijzigd door Charys op 31-07-2002 14:36]
In den beginne reed het allemaal prima, maar het ging allemaal zeer snel achteruit... Jammer...
quote:hey, vechten??
Op dinsdag 30 juli 2002 15:45 schreef slick het volgende:
Haha Citroen dat is bijna net zo potentieloos als een Saab. Iedereen mag natuurlijk zelf vinden wat ie mooi vind, maar ik heb nog nooit en mooie citroen gezien, is net als zeggen dat je een mooie lada hebt gezien, die bestaan gewoon niet! Zelfs een 538 sticker helpt niet
.
quote:Go ahead make my day !!
Op woensdag 31 juli 2002 16:16 schreef Threepio het volgende:[..]
hey, vechten??
Mijn ouders hadden tien jaar lang een rooie BX. Niet de mooiste en snelste auto, maar reed wel lekker en was eenvoudig te repareren. Todat de bollen van de vering kapot gingen, en dan is zo'n BX meteen een total loss geval.
Daarna kwam er een Citroën Xsara break, die het nu nog steeds redelijk uithoud. Zelf zou ik geen Citroën willen hebben, maar voor het weinige geld wat je ervoor moet betalen heb je vaak wel een redelijk autotje.
quote:Totall-loss? Zo'n bol kost 75 piek...
Op woensdag 31 juli 2002 21:45 schreef Onderinvloed het volgende:
De goeie ouwe BX...Mijn ouders hadden tien jaar lang een rooie BX. Niet de mooiste en snelste auto, maar reed wel lekker en was eenvoudig te repareren. Todat de bollen van de vering kapot gingen, en dan is zo'n BX meteen een total loss geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |