Ik hou vna herhalingquote:Op zondag 7 mei 2006 22:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nog eentje? Ga je een soort Tissier-2CV bouwen?
Tadaa ! ! !quote:Op zondag 7 mei 2006 23:00 schreef eer-ik het volgende:
ik vind dit wel een leuk plaatje voor de op: [afbeelding]
Het enige wat Blikwerk uniek maakt is dat ze de mallen hebben om een DC-cabrio te bouwen. Verder is het de ultieme plek om in versneld tempo volledig failliet te gaan. Verder is het overigens een prima bedrijf met een leuke sfeer.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:05 schreef One_conundrum het volgende:
deze site kan ook wel in de OP. Ze restaureren oude Citroëns en plaatsen hiervan veeeeeeel foto's: http://www.blikwerk.nl/
Een bad-eend is veel veilger voor hem. En ja, ik ken zijn rijstijl!quote:Op zondag 7 mei 2006 23:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik vind die badstoffen 2CV wel iets voor de TS eigenlijk....
Nee, besteldquote:Op zondag 7 mei 2006 23:11 schreef patje74 het volgende:
[..]
(...)
@LE
Heb je al een chassis gekocht trouwens?
oh was jij Fokker met wie ik gehandjeschud heb?quote:Op maandag 8 mei 2006 00:28 schreef ikwilgeencookies het volgende:
volgens mij heeft alex wat foto's te showen
(en het zijn gave foto's hoor)
het was weer mooi vandaag @ citromobiel...
extra dramatisch achterkant op steunen gezet om bollen bij chypharse te laten sjekken, vragen er mensen "heb je panne?"
euhhhhh![]()
Als ik een bokkelul was geweest had ik een foto van hun Dodge pick up gepostquote:Op maandag 8 mei 2006 13:58 schreef 2cv het volgende:
Als ik en mierenneuker was geweest dan had ik gezegd dat dat een AK400 had moeten wezen
Ik kan dat beamen. Al sinds de opening van hun filiaal in Roden kom ik bij ze. En ik ben daar altijd zeer tevreden weer weg gegaan!quote:Op maandag 8 mei 2006 13:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Met zo'n bedrijfswagen kan het toch niet verkeerd zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |