Ik hou vna herhalingquote:Op zondag 7 mei 2006 22:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nog eentje? Ga je een soort Tissier-2CV bouwen?
Tadaa ! ! !quote:Op zondag 7 mei 2006 23:00 schreef eer-ik het volgende:
ik vind dit wel een leuk plaatje voor de op: [afbeelding]
Het enige wat Blikwerk uniek maakt is dat ze de mallen hebben om een DC-cabrio te bouwen. Verder is het de ultieme plek om in versneld tempo volledig failliet te gaan. Verder is het overigens een prima bedrijf met een leuke sfeer.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:05 schreef One_conundrum het volgende:
deze site kan ook wel in de OP. Ze restaureren oude Citroëns en plaatsen hiervan veeeeeeel foto's: http://www.blikwerk.nl/
Een bad-eend is veel veilger voor hem. En ja, ik ken zijn rijstijl!quote:Op zondag 7 mei 2006 23:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik vind die badstoffen 2CV wel iets voor de TS eigenlijk....
Nee, besteldquote:Op zondag 7 mei 2006 23:11 schreef patje74 het volgende:
[..]
(...)
@LE
Heb je al een chassis gekocht trouwens?
oh was jij Fokker met wie ik gehandjeschud heb?quote:Op maandag 8 mei 2006 00:28 schreef ikwilgeencookies het volgende:
volgens mij heeft alex wat foto's te showen
(en het zijn gave foto's hoor)
het was weer mooi vandaag @ citromobiel...
extra dramatisch achterkant op steunen gezet om bollen bij chypharse te laten sjekken, vragen er mensen "heb je panne?"
euhhhhh![]()
Als ik een bokkelul was geweest had ik een foto van hun Dodge pick up gepostquote:Op maandag 8 mei 2006 13:58 schreef 2cv het volgende:
Als ik en mierenneuker was geweest dan had ik gezegd dat dat een AK400 had moeten wezen
Ik kan dat beamen. Al sinds de opening van hun filiaal in Roden kom ik bij ze. En ik ben daar altijd zeer tevreden weer weg gegaan!quote:Op maandag 8 mei 2006 13:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Met zo'n bedrijfswagen kan het toch niet verkeerd zijn?
De binnenkant is inmiddels gestript. Daar is weinig aan te zien momenteel, behalve het isolatiemateriaal wat tegen de wanden aan zit.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:57 schreef ikwilgeencookies het volgende:
mooi zo een hy..
heb je ook ergens plaatjes van de binnenkant? cockpit, maar ook leefdeel?
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:57 schreef ikwilgeencookies het volgende:
mooi zo een hy..
heb je ook ergens plaatjes van de binnenkant? cockpit, maar ook leefdeel?
Daar moet ik je inderdaad wel gelijk in geven.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:24 schreef patje74 het volgende:
Je kan die stickersets gewoon kopen. Ik zal even mijn favo's doorsnorren, daar staat vast nog wel een linkje tussen. Maar ze zijn niet goedkoop!
Naast dat, vind ik persoonlijk dat deze stickers eigenlijk erg specifiek bij de Sausente horen. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk. Mijn motto; een mooie eend is een originele eend.
nog niet eens zo lang geledne had je voor dat geld 10 eenden kunnen kopenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:12 schreef 2cv het volgende:
Ik heb gister voor 2000+ pleuro onderdelen voor m'n Eend besteld.
Met gratis gaten in het chassisquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nog niet eens zo lang geledne had je voor dat geld 10 eenden kunnen kopen
www.citroen-forum.nlquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Het is zover, ik word waarschijnlijk ook een Citroën eigenaar
Ik zit "op het randje" van een mooie DS Pallas
Als alles zo ver is, post ik hier uiteraard wat info + foto's
iemand trouwens nog tips waar ik bij zo'n auto op moet letten?
Ik heb eerder gekeken naar zo'n auto, die bleek echter wat problemen te hebben met het veersysteem.
dat snap ik ja, alleen ben ik momenteel (nog) niet erg thuis met dat veersysteem.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 07:44 schreef patje74 het volgende:
@Tommy_Kuklinski
Doe mij maar een harde wagen met een goed blok en problemen met het veersysteem! Daar moet je je niet door laten afschrikken. Dit steld weinig voor.
Maarer, succes met de aankoop. Waar je bij een DS op moet letten? Op je beurs, voor je het weet loopt hij leeg.
Veel plezier er van!!!
Heb je MSN? Ik kan je wel 1 en ander vertellen, ik heb zelf een DS 21 Pallas Hydraulique. Mijn adres is flexyco_AT_hotmail.comquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat snap ik ja, alleen ben ik momenteel (nog) niet erg thuis met dat veersysteem.
Het blok van deze is iig goed (verbruikt wel wat olie, maar niet ernstig) auto is verder ook bijzonder "hard" en de Pallas uitvoering is zoooo mooi
Ik ben overigens ook nog gek op de "enkele" koplampen (de 2de neus) en dat heeft deze ook, schot in de roos zou je zeggen
we zullen zien, hoe het afloopt
Mietje!quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:42 schreef Alexxxxx het volgende:
vlak voor Leeuwarden staat een gele HY te koop, maar ik lata m mooi staan... 4000 euro voor een rijdende plamuurverzameling heb ik geen zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |