abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46236784
En weer verder

Clauwhee lekker dat het huis verkocht is zo snel!
pi_46236816
Anitra ben je er nog uitgekomen met je bungalowpark?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  † In Memoriam † maandag 12 februari 2007 @ 14:17:56 #3
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46236820
welja gooi m lekker dicht als ik zit te posten

maar wat ik dus wilde zeggen:
quote:
Op maandag 12 februari 2007 14:11 schreef clauwheee het volgende:
*Plof*!

Hoest hier? Huis is verkocht (binnen een week..!). Dus dat is goed nieuws. Nu moeten we alleen wel snel iets anders vinden allebei.

* clauwheee in stressmodus zit
dat is goed nieuws bij slecht nieuws clauwhee.
gematigd gefeliciteerd dan maar?

is het moeilijk om nu iets nieuws te vinden? hoe lang heb je ?
  maandag 12 februari 2007 @ 14:18:14 #4
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_46236833
Bar, dat klinkt vervelend van Marco's voet. HOpelijk helpt de antibiotica... beterschap voor hem.

Ja lidmaatschap bij de bieb is idd gratis, maar je moet even "officieel lid worden". Twan vindt het geloof ik erg interessant.

Clauwhee wat "fijn" dat jullie het huis verkocht hebben. De omstandigheden zijn niet leuk, maar dit is dan wel een "zorg" minder. Sterkte met het vinden van wat anders.
Make love, not war ☮
pi_46236928
@ Lady-wrb ben nooit vriendelijk tegen hem

Clauwhee moeilijk lijkt me allemaal

Anitra dank je wel
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_46236956
We gaan allebei eerst maar huren..maar daar moeten we erg ons best voor doen denk ik aangezien huren hier in de stad een hele klus is. Gelukkig hebben we allebei bijna 5 jr wachtpunten/wachttijd. Geen idee of dat genoeg is. Je zou denken van wel..maar toch. Gooi er vandaag of morgen ook maar ff een belletje tegenaan denk ik.

20 mrt moeten we hier uit zijn lady...klinkt lang, een maand, maar is voor mn gevoel stiekem niet zo!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  † In Memoriam † maandag 12 februari 2007 @ 14:22:50 #7
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46236976
om de topictitel te illustreren:

een ieder bij wie dergelijk spul in de weg staat mag mij pm-men
pi_46236993
Oe Bar, vervelend voor Mar, sterkte voor hem en jij met je draai vinden
pi_46237019
quote:
Op maandag 12 februari 2007 14:17 schreef Jelief het volgende:
Anitra ben je er nog uitgekomen met je bungalowpark?
nee we zijn lls nog aan checken. En we wachten zoiezo woensdag af want dan komen ze passen met de rolstoel en dan weet ik wanneer ik mijn nieuwe krijg en wat ik ermee kan. Ik heb echt geen idee nl waar ze mee aan komen zetten woensdag.
ineens gaat alles heel snel, paaltjes die bekeken worden of die neer geklapt kunnen worden zodat ik voor de deur af gezet kan worden, rolstoel met handbike, huiselijk aanpassingen welke ik maar wil, gemeente die de straat komt ophogen zodat ik makkelijk naar binnen en naar buite kan. Het word nu allemaal te definitief en ik probeer me overal buiten te sluiten (alsof het over een ander gaat zeg maar). maar als we dat weten kan Rick verder gaan kijken welke geschikt zijn voor ons want geloof dat we allemaal (incl evenstar en gezin) wel wat leuke dagen kunnen gebruiken.
  † In Memoriam † maandag 12 februari 2007 @ 14:24:13 #10
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46237026
quote:
Op maandag 12 februari 2007 14:22 schreef clauwheee het volgende:
We gaan allebei eerst maar huren..maar daar moeten we erg ons best voor doen denk ik aangezien huren hier in de stad een hele klus is. Gelukkig hebben we allebei bijna 5 jr wachtpunten/wachttijd. Geen idee of dat genoeg is. Je zou denken van wel..maar toch. Gooi er vandaag of morgen ook maar ff een belletje tegenaan denk ik.

20 mrt moeten we hier uit zijn lady...klinkt lang, een maand, maar is voor mn gevoel stiekem niet zo!
oei, dat is kort zeg. dan moet je ook nog inpakken
  maandag 12 februari 2007 @ 14:25:03 #11
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46237061
Dan gaan ik lekker voor ujullie koken
en ammen en djulian samen pele
en djen die sop ik in het zwembad
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_46237092
quote:
Op maandag 12 februari 2007 14:17 schreef lady-wrb het volgende:
welja gooi m lekker dicht als ik zit te posten
ey het is wel jouw bankje geworden hoor

Nu ik die blikken zie weet ik dat ik ze ergens gezien hb laatst en meer van dat spul, maar ik weet niet meer waar Als ik het weer weet geef ik een gil iig.
pi_46237129
quote:
Op maandag 12 februari 2007 14:24 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

oei, dat is kort zeg. dan moet je ook nog inpakken
Euh ja, mijn gedachte

* clauwheee nog meer in stressmodus schiet
pi_46237150
quote:
Op maandag 12 februari 2007 14:25 schreef _evenstar_ het volgende:
Dan gaan ik lekker voor ujullie koken
en ammen en djulian samen pele
en djen die sop ik in het zwembad

Djen hoeven we ons geen zorgen om te maken idd, die zal wel de hele dag het zwembad in willen.
Ik ben zo benieuwd hoe Arwen en Djulian op elkaar reageren nu Arwen loopt.
pi_46237174
Adem even diep in en adem even diep uit Clauwhee, en laat de spanning uit je lijf vloeien....
Adem in adem uit, en ontspan
  maandag 12 februari 2007 @ 14:31:24 #16
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46237280
quote:
Op maandag 12 februari 2007 14:27 schreef Anitra het volgende:

[..]

Djen hoeven we ons geen zorgen om te maken idd, die zal wel de hele dag het zwembad in willen.
Ik ben zo benieuwd hoe Arwen en Djulian op elkaar reageren nu Arwen loopt.
dat wordt rick die er achteraan rent ( zetten hem wel lekker aan het werk )
  † In Memoriam † maandag 12 februari 2007 @ 14:31:34 #17
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46237288
quote:
Op maandag 12 februari 2007 14:26 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Euh ja, mijn gedachte

* clauwheee nog meer in stressmodus schiet
* lady-wrb schiet gezellig mee, want wij moeten ook nog inpakken
  maandag 12 februari 2007 @ 14:32:59 #18
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46237329
das snel Clauwhee, je huis verkocht en wel snel eruit zeg zou ik ook van in de stressmodus schieten.

Anitra krijg je een rolstoel? sorry hou weinig bij hier t klinkt indd net of het over een ander gaat. wel fijn dat het allemaal snel gaat (ook met gemeente en zo), je hoort soms verhalen over dat dat jaaaaaaaaaaaaaaaaaren kan duren.

Mar of SC, beterschap met je voet.
  † In Memoriam † maandag 12 februari 2007 @ 14:37:08 #19
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46237497
wij hadden gisteren de aanstaande bewoners van ons huis op visite om dingen op te meten.
leuke mensen
ze willen ook al snel aan kinderen beginnen
er is al tijden een geboorte-explosie hier in de straat: t is af en toe file-rijden met al die kinderwagens.
pi_46237696
quote:
Op maandag 12 februari 2007 14:32 schreef Martineke het volgende:
das snel Clauwhee, je huis verkocht en wel snel eruit zeg zou ik ook van in de stressmodus schieten.

Anitra krijg je een rolstoel? sorry hou weinig bij hier t klinkt indd net of het over een ander gaat. wel fijn dat het allemaal snel gaat (ook met gemeente en zo), je hoort soms verhalen over dat dat jaaaaaaaaaaaaaaaaaren kan duren.

Mar of SC, beterschap met je voet.
We zijn er al een hele tijd mee bezig maar nu het advies van de arts van de gemeente binnen is gaat alles ineens heel snel. Ik heb ook het gevoel dat het over een ander gaat en hou het ook zo want zodra ik denk dat het over mij gaat begin ik te janken
  maandag 12 februari 2007 @ 14:44:44 #21
114177 Diaan73
pi_46237751
grrr het begint hier heel donker te worden en ik moet zo op de fiets......

Sterker nog... het regent nu ook. Ik ga even snel mn poncho van boven halen en spring dan op de fiets
Make love, not war ☮
  maandag 12 februari 2007 @ 14:47:37 #22
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_46237856
Die bussen herinneren me weer aan vroeger
  maandag 12 februari 2007 @ 14:49:32 #23
114177 Diaan73
pi_46237925
Owwww en nu heel veel hagel... snik.
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † maandag 12 februari 2007 @ 14:58:14 #24
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46238191
quote:
Op maandag 12 februari 2007 14:47 schreef Rottdog het volgende:
Die bussen herinneren me weer aan vroeger
als kind was ik helemaal gek van de kleuren uit die tijd. oranje en bruin, geel en paars alleen dat ganzenpoepgroen van de jaren 70 kan ik nog steeds niet waarderen. dat zat bij ons in de woonkamer tegen een muurtje.

maar die bussen en al die andere zooi moet en zal ik hebben in mijn keuken
pi_46238312
Ik heb een groene badkamer gekocht.
Het plan nu is om er zwart-witte tegeltjes tegen te zetten, en een muur groen retro behang en dan nog wat dingen misschien.
  maandag 12 februari 2007 @ 15:09:07 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46238542
Behang in de badkamer? Is dat handig?
Of is dat speciaal waterbestendig behang?
  † In Memoriam † maandag 12 februari 2007 @ 15:09:22 #27
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46238549
ik ken die site van swiet wel bass-miss, maar hij is me veel te duur
ik zag er net in de gauwigheid glaasjes op staan voor 8 euro de 4.
van soortelijke modelletjes heb ik er een stuk of 60 op zolder staan in een doos.
ik spaar die dingen al jaaaaaaaaren (ik heb ooit de eerste 4 van mijn oma gekregen toen ze ze weg wou doen.
  † In Memoriam † maandag 12 februari 2007 @ 15:13:38 #28
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46238695
quote:
Op maandag 12 februari 2007 15:09 schreef Brighteyes het volgende:
Behang in de badkamer? Is dat handig?
Of is dat speciaal waterbestendig behang?
en dat vraagt een moderator van het klusforum

ach met een beetje goede ventilatie en een goed vinylbehangetje moet dat toch wel kunnen?
pi_46239043
Oranje... ja ik ken nog heel erg een oranje keuken... behang over het plafond, heel erg retro
pi_46239133

Als Kimmetje wakker is gaan we naar de bieb. Kim aanmelden en eens kijken of er wat leuks tussen zit.
En voor Djeez afspraak bij ha maken. Die is zo eigenwijs. Heeft al tijden een pijnlijke, rare bult op zn arm. Begint steeds meer pijn te doen, maar naar de dokter gaan, ho maar.

Morgen ws lekker shoppen met mams en Kim. Van verjaardagsgeld op zoek naar "normale" schoenen. Het liefst ecco's oid. Niet stomme puntschoenen, of megahoge hakken.

Jullie nog ergens leuke schoenen gezien? Online misschien.
Wie weet of je moet dokken om geld op je eigen rekeing te storten?

http://www.large-online.nl/bin/shop.php?prog=shop&mid=&article=150155&funktion=PRODUCTINFO&bildrub=search&LANG=NL
Zoiets vind ik ook wel leuk.
pi_46239220
ik heb nog nooit moeten betalen om geld te storen, volgens mij weten....
  maandag 12 februari 2007 @ 15:28:08 #32
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46239241
quote:
Op maandag 12 februari 2007 15:13 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

en dat vraagt een moderator van het klusforum

ach met een beetje goede ventilatie en een goed vinylbehangetje moet dat toch wel kunnen?
Nou eh ja... juist als mod van het klusforum.
Omdat ik weet dat je dat met normaal behang toch beter niet kan doen tenzij je een enorme windtunnel installeert in combinatie met een permanent open raam. Maar mss dat ze dat in Belgie anders doen
In Engeland heeft men vloerbedekking in het toilet en in de badkamer dus ik kijk nergens meer van op.
  maandag 12 februari 2007 @ 15:42:28 #33
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_46239782
quote:
Op maandag 12 februari 2007 15:27 schreef _Bar_ het volgende:
ik heb nog nooit moeten betalen om geld te storen, volgens mij weten....
Dat was volgens mij vroeg gratis, maar tegenwoordig? Volgens moet je tegenwoordig voor elke bankhandeling betalen Bar, service kennen ze niet meer.
Is er trouwens nog nieuws van je opa? En ook beterschap voor Mar hé!

Clauwhee, gefeliciteerd met de flitsverkoop van jullie huissie. Ik hoop dat jullie in staat zijn tijdig wat nieuws te vinden.... en dat inpakken komt vanzelf goed joh. Gaat het verder een beetje? De rand-omstandigheden zeg maar?

Lady-wrb, ik heb extreem slecht nieuws voor je.
Je zult niet veel meer van dat spul tegenkomen, dat staat namelijk allemaal al bij mijn zus!
Volgens mij hebben jullie exact dezelfde smaak en voorkeuren. Zal ik eens polsen of ze er al op uitgekeken is, ze heeft het al een jaar of zo. (bij mekaar gespaard via marktplaats/kringloopwinkels).
... ♥ ik mis je ♥
pi_46239915
quote:
Op maandag 12 februari 2007 15:42 schreef phluphy het volgende:

[..]

Dat was volgens mij vroeg gratis, maar tegenwoordig? Volgens moet je tegenwoordig voor elke bankhandeling betalen Bar, service kennen ze niet meer.
Dat was ook m ijn gedachte. Maar, ik zal, als ik in de stad ben eens langs gaan om te vragen.

Men, heb zin om te shoppen! Op de ecco site moie schoentjes gezien. Geel en rood!
pi_46240263
quote:
Op maandag 12 februari 2007 15:28 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nou eh ja... juist als mod van het klusforum.
Omdat ik weet dat je dat met normaal behang toch beter niet kan doen tenzij je een enorme windtunnel installeert in combinatie met een permanent open raam. Maar mss dat ze dat in Belgie anders doen
In Engeland heeft men vloerbedekking in het toilet en in de badkamer dus ik kijk nergens meer van op.
Ja, ik weet het eigenlijk ook nog niet goed hoor. Misschien met een laag vernis erover?
pi_46240459
Anitra, het is ook heel wat als je ineens wel de aanpassingen krijgt die je nodig hebt. Zolang de 'officielen' nog niet erkennen dat je het nodig hebt, hoef je dat zelf ook niet te doen.

Die bussen staan volgens mij nog wel in het keukenkastje van mijn schoonmoeder p)
Zij zijn in 73 getrouwd dus de meeste inboedel stamt(stamde) uit die tijd. Toen ik daar voor het eerst kwam zo'n 14 jaar geleden was de muur nog oranje en hing er in de vestibule een oranje-rode lamp, De eettafel was donkerbruin en de bank grenen. Het dressoir dat er nu nog steeds staat heeft van die vies-groene deurtjes,als ze die vervangen is hun interieur weer helemaal bij de tijd.
pi_46240499
*ploft even neer*
Zo... ik heb de plinten van de babykamer eraf gerukt (bovenaan de muur en onderaan) en ze geschuurd. Verder is het raamkozijn en het deurkozijn geschuurd. Dus nog even ontvetten met amoniak en dan kan het geverfd worden.

Volgende week komt mijn moeder het kamertje behangen! Dan kan het laminaat er gelegd worden, de plinten er weer tegenaan. Dan nog een rolgordijn en overgordijnen uitzoeken, een lamp...
en dan kunnen we langzaam gaan aankleden....
  † In Memoriam † maandag 12 februari 2007 @ 16:04:35 #38
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46240594
quote:
Op maandag 12 februari 2007 16:01 schreef Jelief het volgende:
Anitra, het is ook heel wat als je ineens wel de aanpassingen krijgt die je nodig hebt. Zolang de 'officielen' nog niet erkennen dat je het nodig hebt, hoef je dat zelf ook niet te doen.

Die bussen staan volgens mij nog wel in het keukenkastje van mijn schoonmoeder p)
Zij zijn in 73 getrouwd dus de meeste inboedel stamt(stamde) uit die tijd. Toen ik daar voor het eerst kwam zo'n 14 jaar geleden was de muur nog oranje en hing er in de vestibule een oranje-rode lamp, De eettafel was donkerbruin en de bank grenen. Het dressoir dat er nu nog steeds staat heeft van die vies-groene deurtjes,als ze die vervangen is hun interieur weer helemaal bij de tijd.
en als ze het willen verkopen zet jij het wel in vraag en aanbod he?
  maandag 12 februari 2007 @ 16:21:09 #39
114177 Diaan73
pi_46241263
Ingrid ik ben net met Twan naar de bieb geweest, erg leuk om daar weer een keer te komen. Twan mocht 15 !! boeken meenemen, ik heb het beperkt tot 9...

En ik was helemaal doorweekt.... De poncho heeft dus niets geholpen nu lekker joggingbroek aangedaan..
Make love, not war ☮
pi_46241515
quote:
Op maandag 12 februari 2007 16:04 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

en als ze het willen verkopen zet jij het wel in vraag en aanbod he?
haha! joh, die gaan pas weg als ze uit elkaar vallen of als mijn schoonmoeder uit elkaar valt Het is al heel wat dat ze een nieuw meubilair hebben , het had ook wel wat hoor dat ou-bollige huis

Ik mag zeker niet omdat ik niet lekker ben Emma in haar bed planten hè?
  maandag 12 februari 2007 @ 16:29:46 #41
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_46241602
quote:
Lady-wrb, ik heb extreem slecht nieuws voor je.
Je zult niet veel meer van dat spul tegenkomen, dat staat namelijk allemaal al bij mijn zus!
Volgens mij hebben jullie exact dezelfde smaak en voorkeuren. Zal ik eens polsen of ze er al op uitgekeken is?, ze heeft het al een jaar of zo. (bij mekaar gespaard via marktplaats/kringloopwinkels).
Was het te pijnlijk voor je om dit te lezen?
... ♥ ik mis je ♥
pi_46241606
quote:

[..]

Is er trouwens nog nieuws van je opa? En ook beterschap voor Mar hé!
Het kan hoor, maar ik kan het me niet herrinneren of het moet ivm hier zeeland zijn... hier is men nog vaak niet zo moeilijk...

Met mijn opa heel eerlijk heb ik geen idee, bel vanavond nog maar even naar pa, en dan gelijk eens kijken of ik samen met broertje kan gaan.
En mar red zich ook wel, heel de dag al achter de pc, een of ander spelletje te spelen, en beetje surfen en scriptjes schrijven voor irc,
Zijn voet doet alleen au... maar wens em beterschap hoor
pi_46241822
Klopt, het lijkt wel of iedere handeling bij de bank geld kost.
Als je bij de rabobank geld wil storten op de raborekening van iemand anders dan moet je het geld in een machine smijten, dus het kost ze geen moeite... en voor zo'n storting betaal je 5!!!!! euro aan kosten!

ABN amro rekenent volgens mij nog meer aan kosten...
pi_46242155
Uiteraard zit ik bij ABN Amro. Nouja, eerst maar in de stad kijken dan.
Bah, is kim wakker regent het als een gek en ook nog onweer. Nouja, morgen is er weer een dag.
pi_46242477
ik ben aan het klussen in huis

ben nog lang niet klaar
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
pi_46242550
ow, geld op eigen rekening storten kost volgens mij niets...
  maandag 12 februari 2007 @ 16:59:38 #47
114177 Diaan73
pi_46242759
zie hier Ingrid: ABN AMRO geld storten
Make love, not war ☮
pi_46243469
quote:
Clauwhee, gefeliciteerd met de flitsverkoop van jullie huissie. Ik hoop dat jullie in staat zijn tijdig wat nieuws te vinden.... en dat inpakken komt vanzelf goed joh. Gaat het verder een beetje? De rand-omstandigheden zeg maar?
Ja gaat wel hoor, maar merk wel dat ik heel moe ben van alles. Moet wel ff doorzetten, want we zijn er nog lang niet
  maandag 12 februari 2007 @ 17:24:47 #49
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_46243653
Kan je eventueel weer tijdelijk een kamer huren, Clauwheee? Kan me voorstellen dat het doodvermoeiend is, inderdaad.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_46244051
Zou kunnen, maar weet niet of ik dat wel wil...liefst ga ik gelijk gewoon weer in (klein) appartementje ofzo, ik krijg grotendeels de inrichting mee en dan hoef ik daar geen opslag voor te regelen enzo. Maar ja, moet ook kunnen natuurlijk.
pi_46244710
quote:
Op maandag 12 februari 2007 14:42 schreef Anitra het volgende:

[..]

We zijn er al een hele tijd mee bezig maar nu het advies van de arts van de gemeente binnen is gaat alles ineens heel snel. Ik heb ook het gevoel dat het over een ander gaat en hou het ook zo want zodra ik denk dat het over mij gaat begin ik te janken
Klinkt héél herkenbaar!
Volgens mij went het nooit.
Saartje
  maandag 12 februari 2007 @ 18:39:29 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46246090
quote:
Op maandag 12 februari 2007 15:55 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Ja, ik weet het eigenlijk ook nog niet goed hoor. Misschien met een laag vernis erover?
Ja, dat had ik idd ook bedacht, een laag lak eroverheen, maar wat dan het beste is zou ik niet durven zeggen. Mss eens navragen in een behangzaak of zo. Of in een topicje in het klusforum hier.
  † In Memoriam † maandag 12 februari 2007 @ 18:39:30 #53
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46246091
quote:
Op maandag 12 februari 2007 16:29 schreef phluphy het volgende:

[..]

Was het te pijnlijk voor je om dit te lezen?
ik ben door de schok pas nu in staat te reageren
  † In Memoriam † maandag 12 februari 2007 @ 18:42:01 #54
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46246152
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:39 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, dat had ik idd ook bedacht, een laag lak eroverheen, maar wat dan het beste is zou ik niet durven zeggen. Mss eens navragen in een behangzaak of zo. Of in een topicje in het klusforum hier.
stom!, ik kan het natuurlijk gewoon even aan mijn vragen. da's dr één van decorette
  maandag 12 februari 2007 @ 18:42:15 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46246161
quote:
Op maandag 12 februari 2007 16:35 schreef Kleintje het volgende:
Klopt, het lijkt wel of iedere handeling bij de bank geld kost.
Als je bij de rabobank geld wil storten op de raborekening van iemand anders dan moet je het geld in een machine smijten, dus het kost ze geen moeite... en voor zo'n storting betaal je 5!!!!! euro aan kosten!

ABN amro rekenent volgens mij nog meer aan kosten...
Maar op een ander zijn rekening storten is nog nooit makkelijk geweest. Overmaken kan wel, maar contant op een ander zijn rekening storten deden ze vroeger heel moeilijk over.

Als je op je eigen rekening wil storten is dat gratis bij de rabo, maar je moet wel je pas bij je hebben.
  maandag 12 februari 2007 @ 18:45:11 #56
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_46246260
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:42 schreef Brighteyes het volgende:
Als je op je eigen rekening wil storten is dat gratis bij de rabo, maar je moet wel je pas bij je hebben.
"Onze" Rabo heeft het wel eens geweigerd !! Aan de balie dan. Moest persé via zo'n kastje in de muur, waar je dan weer tig formulieren voor moest invullen.
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 12 februari 2007 @ 18:50:20 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46246454
Ik bedoelde idd ook in de muur tegenwoordig. Ze zijn er nooit heel happig op geweest geloof ik.
pi_46246523
Tnx Diaan! Nu nog mams overhalen om mee te gaan. Vind ik wel zo gezellig en Kim ook! Heb mn hele oude fiets aan buurmeisje verkocht. Weer 40,- erbij.

Heeft het bij jullie ook zo geregent en geonweerd?
  maandag 12 februari 2007 @ 19:58:18 #59
114177 Diaan73
pi_46249572
You're welcome

wel heel veel regen/hagel en nat geregend maar ik heb maar 1 donderslag gehoord....
Make love, not war ☮
pi_46249969
Zo hehe.. ik ben weer bijgelezen.. mén wat lullen jullie veel

Ingrid, bij de Rabo hoef je idd niet te betalen als je geld naar je eigen rekening stort.

Clauwhee, fijn dat het huis zo snel verkocht is. Hoop dat je snel iets anders vind!

Anitra, hoop dat je een leuke vakantie vindt!!

Lady-wrb, volgens mij heeft mijn moeder ook een blik met die bloemetjes erop staan, ik zal van de week eens kijken..

Bar, beterschap met Mar! Geef 'm maar een dikke knuffel!

Hier ook een zieke. Michel heeft een bijholteontsteking. Vandaag antibiotica gekregen. Hoop dattie er snel vanaf is. Hij heeft koppijn en is soms niet te genieten..
waarom zijn mannen altijd zo zielig als ze ziekjes zijn

Nog maar 1 dagje werken! Ik vind het een zalig vooruitzicht! Vandaag een afscheidsbriefje gemaakt voor al mijn lieve collegatjes.. ga ze wel missen..
Ga de 26e alvast een ochtendje meekijken op mijn nieuwe werk... ben benieuwd..

Ik ga zo lekker naar mijn bedje toe. Er komot toch geen bal op de tv en ik ben een beetje brak van afgelopen nacht..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_46250516
Is fok bij jullie ook zo traag? Ik ga richting mn bed met mn boek. Ik had om 11 uur vanmorgen al zin om even te gaan liggen en nu heb ik tijd .
Fake it till you make it...
pi_46250667
Heb net mijn pa gesproken heel oppervlakkig over opa, en het gaat beter... van de week snel langs
pi_46250994
Dat is dus de reden dat ik bij de Rabo weg ben gegaan. Dat rare gedoe van ze.
Heb nu de postbank, iets trager in het verwerken van dingen, maar qua kosten vind ik ze oke!
  dinsdag 13 februari 2007 @ 01:20:48 #64
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_46251267
Ow help ik heb ook nog een lading van dat oranje spul staan, maar wel met dat andere bloemetje dan Lady-wrb.

3 kleine voorraadbussen, 1 grote, twee hapjespannen 1 groot en 1 kleiner, een steelpan, een schoenpoetsdoos, een fluitketel bijna niet gebruikt, de rest is wel vanaf 73 in gebruik. Ergens had ik nog een rechaud en een asbakleger, moek ff zoeken.

Rechaud en peukendinges zijn verdwenen evenals de broodtrommel maar vond nog wel een ontbijtkoektrommel.

Er mag gepebed worden.
pi_46252878
Bar wat fijn dat het beter gaat met opa!
  dinsdag 13 februari 2007 @ 09:01:48 #66
114177 Diaan73
pi_46253098
Fok is niet op zn best sinds gisterenavond.... erg sloom en valt vaak uit.... irritant..

Bar wat fijn dat het wat beter gaat met je opa, idd maar even een keer snel langs gaan.

vicky, daar zijn het mannen voor is volgens mij genetisch bepaald
Make love, not war ☮
pi_46253288
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:39 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, ik zie nog wel. Eerst eens goed bekijken wat ik juist wil. Het groene bad hebben we vorige week naar boven gesleurd.
Vroeger zag ik ook regelmatig van die douchegordijnen met retro motief erop en nu natuurlijk nergens meer te vinden...
  dinsdag 13 februari 2007 @ 09:25:10 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46253364
Ik vond net deze, is dat wat?

KLIK
pi_46253408
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 09:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond net deze, is dat wat?

KLIK
Het zou meer met groentinten moeten zijn of zwart-wit (ecru), anders gaat het een veel te gekleurde boel worden vrees ik.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 09:33:49 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46253437
Ja, dat dacht ik al. Nou ja goed, ogen open houden maar.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 09:35:12 #71
114177 Diaan73
pi_46253453
Ow wat hebben ze daar mooie tassen zeg... de tas die ik mooi vind, is helaas tijdelijk uitverkocht.
Make love, not war ☮
pi_46253537
Dat douchegordijn in retromotief lijkt op het behang wat wij voor de babykamer hebben, alleen andere kleuren!

Het behang aan de linkerkant, alleen zonder die ornamenten. de zwarte bloemen zijn bij ons limegroen en de stippeltjes zijn aqua en limegroen, zoals je rechts een heel klein stukje van ziet!
Hier gaat 1 muur mee, de rest wit met lime plinten....
pi_46263527
Wat is het hier rustig vandaag.
Mijn mams, Kim en ik zouden vandaag de stad in, om op schoenenjacht te gaan.
De buggy kregen we met geen mogelijkheid op de buggymee vast. Dus uiteindelijk niet gegaan.
Wel jammer. Nu ga ik hopelijk vrijdagavond met Djeez heen. Kim blijft dan bij opa en oma.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:21:47 #74
37150 livelink
pi_46268594
Hopelijk heb je vrijdag je nieuwe schoenen dan eindelijk, Ingrid.

Ik jompel even hier binnen om te vertellen dat ik een nieuwe baan heb . Vandaag het 2e gesprek gehad en meteen te horen gekregen dat ze mij wilden hebben. En ik had het nu aan bijna niemand verteld dat ik ging solliciteren. Ik ging er zo vanuit dat het wel niks zou worden. Ik moet nog het concrete voorstel krijgen, maar ik denk dat ik het ga doen. Ik ben ook wel weer toe aan iets nieuws.
pi_46268634
Gefeliciteerd Livelink
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:28:28 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46268885
Leuk Livelink! Wat is het voor baan?
pi_46268913
Livelink, van harte!!!!
Ladywrb, heel leuk, die brabantie dingen. Als ik wat spot bij de kringloop neem ik het mee voor je.
Bass-Miss, ik kwam laatst langs het Swiet winkeltje, ze waren helaas gesloten. Hopelijk heb ik komende week tijd daar 's in het echt te gaan kijken.
Avatar by VG Cats | Mijn dochters heten Luuke en Lena.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:29:14 #78
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46268922
Dat was ik....
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:33:20 #79
114177 Diaan73
pi_46269107
Livelink van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan
Make love, not war ☮
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:34:52 #80
37150 livelink
pi_46269174
Een baan als applicatiebeheerder. Dat ben ik nu ook, dus het is geen carriere-switch. Maar ik wilde graag weg bij mijn huidige werkgever en tegenwoordig ben je zo snel al te oud dat ik ook wel haast had.
Het is wel eerst een half jaar via een detacheringsbureau. Ik had mijn cv op Monsterboard gezet en dat detacheringsbureau heeft me daar uitgepikt, zeg maar en me voorgesteld voor deze functie.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:35:40 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46269203
Oeh, dat is helemaal leuk dan, zo uitgezocht worden, best wel vleiend toch?
Gefelciteerd!
pi_46269293
Klinkt goed! Altijd lekker als ze jou eruit pikken en detachering bevalt hier (Rick) erg goed.
  Jubileum moderator dinsdag 13 februari 2007 @ 19:37:32 #83
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_46269296
Wauw livelink dat is geweldig! gefeliciteerd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:38:08 #84
114177 Diaan73
pi_46269328
Wat cool dat je zomaar door een detacheringsbureau bent uitgepikt. Na dat half jaar kun je evt. een contract bij het bedrijf krijgen? Wat voor soort bedrijf is het?
Make love, not war ☮
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:40:33 #85
37150 livelink
pi_46269439
Ja, na een half jaar kom ik in dienst van het bedrijf. Het is bij NVM-makelaars (de overkoepelende organisatie voor alle NVM-makelaars)
  † In Memoriam † dinsdag 13 februari 2007 @ 19:40:39 #86
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46269444
wat goed livelink gefeliciteerd!

ik heb het hier nog even aan de behangspecialist voorgelegd, maar behangen in de badkamer is eigenlijk onmogelijk.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:50:39 #87
114177 Diaan73
pi_46269942
Het is wel lekker dat je uitzicht hebt op een (vaste) baan bij het bedrijf, het bedrijf klinkt erg leuk trouwens. Leuk werkgebied lijkt me al zul jij er wat minder mee te doen hebben, denk ik.

Vicky hoe was je laatste dag?
Make love, not war ☮
pi_46269943
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:40 schreef lady-wrb het volgende:

ik heb het hier nog even aan de behangspecialist voorgelegd, maar behangen in de badkamer is eigenlijk onmogelijk.
Ook niet met een laag vernis over dan?
De vloer moeten we ook zien te behandelen, da's zo een mooie houten vloer.
  † In Memoriam † dinsdag 13 februari 2007 @ 19:56:23 #89
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46270240
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:50 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Ook niet met een laag vernis over dan?
De vloer moeten we ook zien te behandelen, da's zo een mooie houten vloer.
hij zegt dat je dan vinylbehang moet nemen, maar of je dat in retro hebt......

lakken zou misschien kunnen, maar op de naden wordt moeilijk ivm vocht.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:57:10 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46270293
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:40 schreef lady-wrb het volgende:

Zie, ik ben toch niet echt helemaal gek he!

De vloer is toch weer anders dan een papieren laagje B-M, een vloer kan je een aantal keren flink in de lak zetten, ik weet niet of dat op de muur goed zou blijven gaan. Maar goed, je zal de eerste niet zijn die dat eens doet, dus wie weet.
pi_46270477
Feli Livelink!!!!
pi_46270611
Vliesbehang zou dit zijn? ''Vliesbehang is een behang met een papier of vinyl toplaag en met een onderkant van vlies. Bij vliesbehang wordt de muur ingelijmd i.p.v. het behang.''

pi_46270664
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:56 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

hij zegt dat je dan vinylbehang moet nemen, maar of je dat in retro hebt......

lakken zou misschien kunnen, maar op de naden wordt moeilijk ivm vocht.
Is vinylbehang van dat behang dat je rechtstreeks op de muur moet plakken?!
Als dat zo is dan want dan heb ik retro-vinyl behang en is er dus nog hoop

Ik heb er ook al over gedacht om zelf zo'n patroon op de muur te schilderen met acrylverf ofzo, maar dan wel in de woonkamer. Ik durf alleen nog niet goed te beginnen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:05:17 #94
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_46270711
Livelink gefeliciteerd
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_46270732
volgens mij klopt dat Bass-Miss. Mijn behang kan je namelijk ook afwassen. Niet deppen, maar echt met water en sop. Stond tenminste op de rol zelf.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_46270972
http://img.photobucket.co(...)/slaapkamerretro.jpg

WIlde 'm niet weer zo mega hier dumpen

Feli Livelink!!

Ik wil zelf geen andere baan,. ik wil gewoon meer geld voor wat ik nu doe want ik vind het leuk en lekker werk. Maar dat zit er niet in duhuuss kijk ik met een schuin oog wel eens her en der. Mijn baas kwam al aan met een cursus, maar die was op MBO-niveau. Die wat ik wilde was op HBO, maar dan ook meteen VEEL duurder.
pi_46271057
Leuk, Syrena!
Alleen te roze voor bij mijn groen bad en lavabo.
pi_46271205
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:12 schreef Bass-Miss het volgende:
Leuk, Syrena!
Alleen te roze voor bij mijn groen bad en lavabo.
Hahaha ja dat dacht ik al Ik ga mijn slaapkamerwand echt missen als ik zou gaan verhuizen.
Lief weet het nog niet, maar onze slaapkamer krijgt weer zo'n wand alleen dan denk ik idd met groen of bruin. Beetje mannelijker dan dat roze
pi_46271298
Livelink van harte
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:22:37 #101
3011 E.T.
pi_46271537
Vanavond weer fijn een avondje oudercommissie'en.. Het hele spul maar verhuisd naar ons eigen huis ipv kdv.. Tijn kan nog geen hele avond zonder z'n mama (en mama nog niet zonder Tijn )
Heb iig wel een goed excuus om onvoorbereid te zijn

En Swets baalt dat ie dus geen darten kan kijken straks ..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_46272036
Livelink, gefeliciteerd met je nieuwe baan

Diaan, mijn laatste dagje is vrijdag pas
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:51:16 #103
114177 Diaan73
pi_46273000
Ow vrijdag pas ik dacht vandaag... ik ga het je vrijdag gewoon weer vragen

Morgen krijg ik uitslag van de MRI-scan. Peaceman gaat met mee naar het ziekenhuis, het wordt dan wel een beetje spannend.

Nu ROme aan het kijken, heb vorig seizoen de hele serie gezien. Vorige week de eerste aflevering van de 2e serie gemist en ik snap er nu niet veel van.
Make love, not war ☮
pi_46273186
Spannend Diaan. Zal voor je duimen morgen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:59:23 #105
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46273420
Livelink van harte

Zucht ploft neer en zet een paar repen chocolade neer, tast toe dames, ik moet even ontstressen
pi_46273743
Oehh lekker Bar!

Ik werd vandaag weer met mijn neus op de feiten gedrukt.. jaja.. ik word 30 dit jaar.. En daar lag een prachtige brief van Stichting SBBW.. oftewel, baarmoederhalskankeronderzoek...
Krijg binnenkort de oproep..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 13 februari 2007 @ 21:08:30 #107
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46273912
ach ik ben volgende maand alweer 26
pi_46274020
Jonkie
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 13 februari 2007 @ 21:11:41 #109
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46274067
pi_46274114
Ik voel me een oude doos bij jullie
pi_46274222
Je bent zo oud als dat je je voelt toch?

Blech.. ik heb al 2 dagen dat niets me smaakt en vanavond had ik een paar happen op en ik ben nog steeds kotsmisselijk
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 13 februari 2007 @ 21:15:07 #112
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46274237
Seg Anitra je voelt je zo oud als je je voelt hoor echt hoor
pi_46274286
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:05 schreef Vicky het volgende:
Oehh lekker Bar!

Ik werd vandaag weer met mijn neus op de feiten gedrukt.. jaja.. ik word 30 dit jaar.. En daar lag een prachtige brief van Stichting SBBW.. oftewel, baarmoederhalskankeronderzoek...
Krijg binnenkort de oproep..
Ik heb de herhaalde oproep al binnen Kreeg in oktober de eerste. Dacht: OH ik ga meteen!
Nou niet dus.....vorige week plofte de herinnering in de bus. Na de carnaval ga ik en dan meteen afspraken maken voor tandarts, kaakchirurg en het bultje onbekend op mijn rug.

Ik kreeg net een sms dat aanstaande zondag bij mij de optocht wordt bekeken. Want dat had ik gezegd?! Ik ben echt al een uur aan het denken, maar ik kan me iets dergelijks niet herinneren. Zeker omdat ik gezegd had dat er pizza zou zijn, dat is toch niet iets om snel te vergeten Maar goed, wel gezellig
pi_46274303
In mijn hoofd ben ik nog 18 wie gaat ermee stappen?
  dinsdag 13 februari 2007 @ 21:18:04 #115
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46274373
ik loop met de optocht mee en daarna zondag met broertje op stap

Ikke ga carnaval vieren Anitra
pi_46275395
Leuk Bar!! Hier in het dorp geen carnaval. Optocht kijken is natuurlijk wel leuk, hmm eens kijken wanneer deoptochten van Montfoot en Oudewater zijn.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 21:42:22 #117
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46275648
Hier loop ik zaterdag en zondag mee eerst hier in het dorp en zondag een ander dorp hier verderop
pi_46275715
Leuk Bar!! Ik zat vroeger altijd op de kar van de voetbalvereniging van me paps.

Hier in Rijswijk is volgens mij geen carnaval, in Delft wel. Weet nog niet of we gaan kijken, denk het niet.
Zondag wel ff naar Schiphol, paps en mams ophalen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 13 februari 2007 @ 21:46:12 #119
114177 Diaan73
pi_46275837
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:55 schreef Vicky het volgende:
Spannend Diaan. Zal voor je duimen morgen!
Dankje wel... ik probeer morgenmiddag nog te posten als ik weer terug ben op mn werk.

Carnaval... daar doen wij niet aan. Twan gaat zaterdag wel met zn vader naar de optocht.

Anitra...ik ben ook een beetje oude doos hier vergeleken met de anderen. Ik word dit jaar 34. Maar ik voel me ook veel jonger hoor..
Make love, not war ☮
  dinsdag 13 februari 2007 @ 21:47:51 #120
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46275932
Ik vier het normaal elk jaar wel, maar het is al tijdje geleden dat ik met een heuse carnavals groep meegelopen heb, zaterdagochtend om 11 uur bij de buuv zijn dan aankleden smicken en dan gaan
pi_46275994
Leuk Bar!! Hoop dat het droog blijft! Veel plezier iig!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 13 februari 2007 @ 21:49:36 #122
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46276041
en niet te veel wind, de ene wagen is best wel hoog....
pi_46276143
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:46 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Dankje wel... ik probeer morgenmiddag nog te posten als ik weer terug ben op mn werk.

Carnaval... daar doen wij niet aan. Twan gaat zaterdag wel met zn vader naar de optocht.

Anitra...ik ben ook een beetje oude doos hier vergeleken met de anderen. Ik word dit jaar 34. Maar ik voel me ook veel jonger hoor..
We hebben hetzelfde bouwjaar dus!
  dinsdag 13 februari 2007 @ 21:56:30 #124
114177 Diaan73
pi_46276519
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:50 schreef Anitra het volgende:

[..]

We hebben hetzelfde bouwjaar dus!
Zijn we allebei de oude dozen hier nu...

Bar ik hoop ook voor jullie dat het weer zondag meezit. Vandaag is het gewoon kutweer.
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † dinsdag 13 februari 2007 @ 21:59:34 #125
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46276713
ik ben hier volgens mij een van de oudsten.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:00:23 #126
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_46276753
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:16 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb de herhaalde oproep al binnen
Ik blijf herhaalde oproepen krijgen . Terwijl ik toch al jaren braaf het vakje aanvink dat ze me niet meer op hoeven te roepen. Maar vrolijk komt er elk half jaar weer 1.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:00:52 #127
114177 Diaan73
pi_46276787
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:59 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben hier volgens mij een van de oudsten.
Geboortejaar?

maar wel jong van geest toch?
Make love, not war ☮
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:01:55 #128
103793 kozakken
Living the life
pi_46276852
Ik ben echt al 32, maar nog nooit zo'n oproep gezien
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:02:42 #129
114177 Diaan73
pi_46276906
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:00 schreef Leah het volgende:

[..]

Ik blijf herhaalde oproepen krijgen . Terwijl ik toch al jaren braaf het vakje aanvink dat ze me niet meer op hoeven te roepen. Maar vrolijk komt er elk half jaar weer 1.
Laat jij dat onderzoek nooit doen? Ik vind dat ze vrouwen vanaf 30 jaar ook moeten oproepen voor borstonderzoek. Je hoort zovaak dat vrouwen die jong zijn en borstkanker krijgen er veel meer last van hebben.
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † dinsdag 13 februari 2007 @ 22:02:59 #130
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46276923
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:00 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Geboortejaar?
dat vraag je toch niet aan een dame?
maar het slingert hier wel ergens rond. ik had het er al uitgewikied, maar toen wiki terziele ging stond het er ineens weer in
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:03:21 #131
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_46276943
Ik stuur ze wel door Kozakken . De database loopt daar niet helemaal lekker geloof ik.

Maar hey, zou dat niet een uitdagende baan voor jou zijn?
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:04:25 #132
37150 livelink
pi_46277009
Ik kreeg ze net allemaal in de periode dat ik bezig was met zwanger zijn, borstvoeding geven, weer opnieuw zwanger, miskraam, weer zwanger en weer borstvoeding en daarna hebben ze het maar opgegeven. Kennelijk iets te vaak teruggestuurd. Misschien moet ik er zelf maar eens achteraan bij de huisarts.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:05:27 #133
114177 Diaan73
pi_46277065
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:02 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

dat vraag je toch niet aan een dame?
maar het slingert hier wel ergens rond. ik had het er al uitgewikied, maar toen wiki terziele ging stond het er ineens weer in
Ach natuurlijk wel maar ik respecteer het dat je het niet wilt zeggen
Make love, not war ☮
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:05:42 #134
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_46277081
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:02 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Laat jij dat onderzoek nooit doen? Ik vind dat ze vrouwen vanaf 30 jaar ook moeten oproepen voor borstonderzoek. Je hoort zovaak dat vrouwen die jong zijn en borstkanker krijgen er veel meer last van hebben.
Jawel hoor . Maar vanwege DESdochterschap gebeurt dat ieder jaar bij de gyn . Ik ben een enorm voorstander van dat onderzoek, bij mij was het flink mis, al voordat ik in het bevolkingsonderzoek viel.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:09:01 #135
114177 Diaan73
pi_46277283
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:05 schreef Leah het volgende:

[..]

Jawel hoor . Maar vanwege DESdochterschap gebeurt dat ieder jaar bij de gyn . Ik ben een enorm voorstander van dat onderzoek, bij mij was het flink mis, al voordat ik in het bevolkingsonderzoek viel.
Ow okay, dat wist ik niet. Het is helemaal duidelijk nu.

Ik ben bloeddonateur, ik heb een zeer geliefde bloedgroep, maar omdat ik bezig ben met zwanger worden met behulp van hormonen, mag ik een tijdje niet geven. Maar ze blijven consequent de uitnodigingen sturen. 2x achteraan moeten bellen dat ze me op de uitstellijst zetten. Helemaal nu ik aan het klooien met van alles ben.
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † dinsdag 13 februari 2007 @ 22:09:06 #136
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46277286
ik heb de vorige keer overgeslagen. ik zie er de noodzaak wel van in, maar aan de andere kant: in mijn familie zit erfelijke borstkanker aan moeders kant en darmkanker aan vaders kant en daar wordt dan weer niet naar gekeken.
  † In Memoriam † dinsdag 13 februari 2007 @ 22:10:36 #137
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46277386
he, ik ben ook bloeddonor. wat voor bloedgroep heb jij? ik schijn de minst voorkomende bloedgroep te hebben (AB+ ) maar of dat nou gewild is weet ik niet.
  † In Memoriam † dinsdag 13 februari 2007 @ 22:13:58 #138
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46277566
ik krijg zo de schijt van dat gedoe op marktplaats
ik biedt een zo'n bdb verfschort aan voor (vind ik) weinig en dan maar zeiken: kan je dit even nameten, hoe groot is dat enz....
alle verfschorten zijn toch even groot?
en dan natuurlijk niks meer laten horen... de trut.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:16:11 #139
114177 Diaan73
pi_46277690
Hmm wel vreemd dat ze niet kijken naar die erfelijke borstkanker. Mijn oma had het ook, mijn moeder moest wel odnerzocht worden maar ik niet. Omdat mijn oma ouder was dan 65 en ik jonger dan 30 of zoiets.

Ik heb O negatief. Een bloedgroep die ze meteen en voor iedereen kunnen gebruiken. Daar willen ze dus graag veel van hebben.
Make love, not war ☮
pi_46277955
Ik heb ook O negatief... misschien dati k ook ooit wel eens bloed ga geven.. ooit
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:21:37 #141
103793 kozakken
Living the life
pi_46278004
Heu tuttebel Leah, stuur ze maar door hoor.
Mijn laatste uitstrijkje dateert trouwens van 13 oktober 2006. Toen was ik achteraf (door de leukste bijtelling van je gehele zwangerschap ) dus al zwanger.
-realiseer ik me nu-
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:27:01 #142
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46278336
hier ook o negatief, Thijs had dat ook
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:29:44 #143
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_46278498
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:21 schreef kozakken het volgende:
Heu tuttebel Leah
Ik ben niet tuttig, ik ben
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:30:36 #144
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_46278542
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:09 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb de vorige keer overgeslagen. ik zie er de noodzaak wel van in, maar aan de andere kant: in mijn familie zit erfelijke borstkanker aan moeders kant en darmkanker aan vaders kant en daar wordt dan weer niet naar gekeken.
Toch is het beleid daarop de laatste twee jaar veranderd Lady Wrb. Misschien eens navragen?
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:31:43 #145
37150 livelink
pi_46278597
Ik snap eigenlijk niet wat je zegt, Kozakken. Met die bijtelling, bedoel ik.

Ik heb A-negatief. Geen idee of ze dat hard nodig hebben. Ik wil wel bloed geven en heb ook al een aantal keren me aangemeld via internet bij Saquin (of zoiets), maar nooit een reactie gehad.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:31:52 #146
114177 Diaan73
pi_46278604
Ik ga maar eens naar bed even nog wat lezen, morgenvroeg nog eerst werken voordat ik naar het ziekenhuis ga.... slaap lekker voor iedereen!!

Sanquin is volgens mij wel de juiste instelleing om bloed te geven Livelink.
Make love, not war ☮
pi_46278676
Slaap lekker Diaan..

* Vicky gaat ook..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:33:28 #148
37150 livelink
pi_46278704
Succes alvast voor morgen, Diaan Hopelijk is het een goede uitslag, probeer maar lekker te gaan slapen
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:36:12 #149
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_46278879
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:31 schreef livelink het volgende:
Ik snap eigenlijk niet wat je zegt, Kozakken. Met die bijtelling, bedoel ik.

Ik heb A-negatief. Geen idee of ze dat hard nodig hebben. Ik wil wel bloed geven en heb ook al een aantal keren me aangemeld via internet bij Saquin (of zoiets), maar nooit een reactie gehad.
Ik heb een ex met B negatief. Die was zeer gewild . Zijn bloed dan, de ex niet zo, daarom is het ook een ex

Succes morgen Diaan!!!
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:40:18 #150
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_46279134
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:10 schreef lady-wrb het volgende:
he, ik ben ook bloeddonor. wat voor bloedgroep heb jij? ik schijn de minst voorkomende bloedgroep te hebben (AB+ ) maar of dat nou gewild is weet ik niet.
Ik heb ook AB+ Maar omdat weinig mensen die bloedgroep hebben, is die minder gewild. O- is heel gewild, omdat dat de enige bloedgroep is die aan iedereen toegedoend kan worden.
  † In Memoriam † dinsdag 13 februari 2007 @ 22:53:02 #151
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46279794
ik krijg idd maar heel weinig oproepen.
vind ik eerlijk gezegd niet erg aangezien ik heel moeilijk te prikken ben, is het bij sommige onhandigerds wel eens een nogal pijnlijke hobby.
  † In Memoriam † dinsdag 13 februari 2007 @ 22:53:39 #152
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46279822
over hobby's gesproken, spuuglokje hoe is het met je hobby's? doe je nog wel eens aan figuurzagen en strijkkralen?
pi_46280189
Gefeliciteerd met je nieuwe baan Livelink!
Saartje
  dinsdag 13 februari 2007 @ 23:19:56 #154
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_46281089
Livelink, mens, ik had er helemaal overheen gelezen . Wat leuk! Gefeliciteerd! Moet toch een opsteker zijn, om er zomaar tussenuit gepikt te worden?
pi_46281621
ik ben sowieso erg slecht bijgelezen hier, maar zie nu livelinks goede nieuws wel, gefeliciteerd zeg! hartstikke goed!
  † In Memoriam † woensdag 14 februari 2007 @ 07:23:02 #156
37843 lady-wrb
kortaf
  woensdag 14 februari 2007 @ 08:05:56 #157
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_46287123
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:36 schreef Leah het volgende:
Ik heb een ex met B negatief. Die was zeer gewild . Zijn bloed dan, de ex niet zo, daarom is het ook een ex
Eerst ging je bloed er sneller van stromen, daarna kon je het wel drinken? Zoiets?

Livelink wat een heerlijk nieuws! Gefeliciteerd!
... ♥ ik mis je ♥
pi_46287342
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 07:23 schreef lady-wrb het volgende:
bass miss, ken je deze behangetjes al?
Nu wel.
thnx.
  † In Memoriam † woensdag 14 februari 2007 @ 08:39:39 #159
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46287467
ik kreeg vanmorgen een vis die opgebouwd is uit hartjes met daarop:
rozen zijn rood, fioolen zijn blauw
ik hou van jou maama
gemaakt van luca

pi_46287663
Wat lief van Luca!!

Amber was vannacht een draak. Die heeft liggen spoken, niet normaal. Ik kreeg wel steeds een knuffel van d'r maar op een gegeven moment kreeg ik een kopstoot op mijn oogkas en toen ging ze keihard lachen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † woensdag 14 februari 2007 @ 08:58:31 #161
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46287715
dat is minder vicky. dat zou ik dr maar gauw afleren
pi_46289429
Allemaal een hapy valentinesday!

Zo, het begin in de babykamer is gemaakt. De plinten en kozijnen zitten in de grondverf. En straks komt het kleurtje erop!
pi_46289709
wat lief lady_wrb!
pi_46289757
Leuke lieve vis Lady_wrb heeft Luca leuk gedaan

Poeh, hoe krijg je een tril oog stil... mijn oog trilt gewoon al dagen...

Ow en vanavond ga ik langs opa
pi_46290222
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 10:46 schreef _Bar_ het volgende:
Leuke lieve vis Lady_wrb heeft Luca leuk gedaan

Poeh, hoe krijg je een tril oog stil... mijn oog trilt gewoon al dagen...

Ow en vanavond ga ik langs opa
Mij helpen de Magnesium/Calcium tabletten van Bional altijd erg goed. Zijn wel van die dikke knoeperds van tabletten.
  woensdag 14 februari 2007 @ 11:07:40 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46290287
FOK heeft iets leuks verzonnen, voor de mensen met een (stille) FOK! liefde: http://sms.fok.nl.
Dan kan je een boodschap anoniem laten PM'en naar je geliefde.
  woensdag 14 februari 2007 @ 11:47:14 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46291377
Topickiller!
Of is iedereen druk aan het sms-en?
pi_46291614
ik doe er niet aan mee

gaat volgens mij niet vanuit België

anyway, ik word vanmiddag tante, m'n zus is met spoed opgenomen omdat ze een of andere vergiftiging heeft (vraag me niet wat) en ze moeten die kleine halen met een keizersnede
Werewolf
  woensdag 14 februari 2007 @ 12:07:27 #169
103793 kozakken
Living the life
pi_46291875
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:21 schreef kozakken het volgende:
Toen was ik achteraf (door de leukste bijtelling van je gehele zwangerschap ) dus al zwanger.
Ze rekenen begin zwangerschap vanaf de eerste dag van je menstruatie. Nou.... ik wil heel veel zeggen hoor, maar op dat moment was ik zeer zeker nog niet zwanger!
Ik bedoelde dus het 'cadeautje' van de eerste twee weken dat ze wel rekenen dat je zwanger bent, maar dat je gewoonweg aan het praktijkexameren bent om zwanger te raken.
pi_46292000
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 07:23 schreef lady-wrb het volgende:
ken je deze behangetjes al?
wow coole behangetjes alhoewel m'n voorkeur naar geschilderde muren gaat hihi
Werewolf
pi_46292059
sararaats, dat zal wel een zwangerschapsvergiftiging zijn, griezelig! ik hoop dat alles goed gaat en je straks tante bent van een gezond neefje of nichtje. hoeveel weken was je zus zwanger?
pi_46292114
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 12:13 schreef bixister het volgende:
sararaats, dat zal wel een zwangerschapsvergiftiging zijn, griezelig! ik hoop dat alles goed gaat en je straks tante bent van een gezond neefje of nichtje. hoeveel weken was je zus zwanger?
ze moet eigenlijk volgende week bevallen. ik hoop maar dat het kindje gezond is en m'n zus ook.
Werewolf
pi_46292383
grmbl... ik kan geen kerstkaarten vinden online!
Mijn mannetje had met kerst een valentijnskaart gekregen en ik wil nu een kerstkaart sturen.
Wij houden niet van dit soort 'verplichte' kaartjes, dingen en dagen.
Dus lekker tegendraads.
Maar goed... kan niets vinden
pi_46292419
Correctie, toch gevonden, op gotya halen ze niet weg na het seizoen...
pi_46293176
Ik heb een valentijnskaartje gehad van Djeez met een leuke sleutelhanger. En hij heeft van mij ook een kaartje gehad. Normaal doen we er niet aan, maar nu toevallig wel. Toch wel leuk hoor!

Kleintje, dat vind ik ook wel een leuk idee.
pi_46294260
Getver de getver, ik heb een hekel aan carnaval en moest vandaag verkleed. Voel me zo ongemakkelijk in zo'n suf pakkie. Ik ga kijken of ik voor morgen ergens een boerenkiel ofzo kan lenen, dan heb ik tenminste nog een beetje het gevoel normaal te zijn . En ik was moe, ik kruip zo lekker met een boekie in mn bedje voor een uurtje ofzo.
  woensdag 14 februari 2007 @ 13:48:23 #177
114177 Diaan73
pi_46294982
Zow even snel een update: er is niets te zien/vinden op de MRI-scan. Ik heb dus geen MS Wel heb ik nog een beperking in mn linkerarm en daarvoor moet ik binnenkort naar de huisarts die dan misschien een doorverwijzing kan geven voor revalidatiearts oid. Maar vooralsnog dus erg goed nieuws. Peaceman was ook erg opgelucht.

Ik heb snel op het station nog even een valentijnskaartje gekocht voor Peaceman, krijgt ie vanavond. En ik heb hem via hallmark ook 2 kaartjes ik kon niet kiezen gestuurd. En we hebben vandaag 2 kaartjes voor het concert van Tom McRae gekocht, cadeautje voor ons

Lady wat lief van Luca!!
Make love, not war ☮
  woensdag 14 februari 2007 @ 13:49:25 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46295014
Goed nieuws Diaan! Lekker hoor!
  woensdag 14 februari 2007 @ 13:50:33 #179
61800 Rottdog
pi_46295054
Luca *smelt* mooi lady

Diaan fijn dat alles goed is
  woensdag 14 februari 2007 @ 13:52:38 #180
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_46295093
Goed zo Diaan !

Nijna Waarom doe je eraan mee als je het niet zo leuk stomvervelend vindt?
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 14 februari 2007 @ 13:52:39 #181
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46295094
Die vis, wat lief van Luca!

Diaan, wat een goed bericht!!! Viel het mee?
pi_46295118
Diaan at lekker dat het goed is

Luca wat lief
  woensdag 14 februari 2007 @ 13:58:11 #183
114177 Diaan73
pi_46295239
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 13:52 schreef Lishe het volgende:
Die vis, wat lief van Luca!

Diaan, wat een goed bericht!!! Viel het mee?
Ik moet zeggen dat het al vrij snel dudielijk was dat het goed was. De neuroloog was heel aardig en begripvol. Peaceman slaakte een zucht van opluchting... ik was er zelf eigenlijk niet zo heel veel mee bezig en had het idee dat mensen om mij zich er drukker om maakten dan ik zelf. Maar mijn hersenen zijn helemaal "gaaf".
Make love, not war ☮
  woensdag 14 februari 2007 @ 14:03:02 #184
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_46295399
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:53 schreef lady-wrb het volgende:
over hobby's gesproken, spuuglokje hoe is het met je hobby's? doe je nog wel eens aan figuurzagen en strijkkralen?
Mijn grootste hobby op het moment is Neopets. Ik moet neopunten verdienen om boektastische boeken te kopen. Ik wil namelijk de slimste neopet hebben die er is. Ben al aardig op weg (57 boektastische boeken gelezen, en degene die op 1 staat heeft er 72 gelezen).
Verder heb ik vandaag een mooi boekje gekocht met een overzicht van 250 haakwerksteken. Heb ineens weer zin in haken. Vanavond maar eens een paar bolletjes tevoorschijn halen en dan ga ik leuke bloemetjes haken. En vierkantjes. En leuke randjes. Gewoon weer eens van alles uitproberen.
  woensdag 14 februari 2007 @ 14:10:28 #185
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_46295603
Diaan, wat een goed nieuws!
Nijna, ik ben allergisch voor carnaval, dus ik leef met je mee. Verkleed. *Ril.* Succes!
pi_46295771
Ik verveel me.
Zit te wachten op die mannen van de stoel en ze hebben geen tijd door ggegeven alleen middag dus liggen kan ik even niet. Djulia is er niet, Rick is aan het studeren, Djen ligt ziek op bed. Ik ga maar duimen dat die gasten eerder komen, heb ik iig weer wat te doen
  woensdag 14 februari 2007 @ 14:19:20 #187
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_46295839
Je kunt toch gewoon gaan liggen en desnoods wakker worden van de bel?
pi_46297720
Ik lag dus net 3 seconden toen de bel ging
pi_46297835
Diaan, wat fijn dat het goed is! En dat je hersens hebt , dat is maar weer bewezen bij deze .

Fluf, op de peuterspeelzaal mogen de kinderen verkleed komen, dan kan ik toch eigenlijk bijna niet achterblijven... Maar morgenmiddag gaat het spul weer de kast in voor een jaar .
pi_46298059
Diaan wat een goed nieuws!
pi_46300899
helleuh

ik ben een trotse tante van een meisje (ik heb de weddenschap verloren hihi)

ze heet Mie. moeder en dochter stellen het goed

ik ga straks naar het moederhuis
Werewolf
  woensdag 14 februari 2007 @ 17:03:32 #192
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46300958
Gefeliciteerd, Sararaats! Mie, wat een gekke naam. Maar wel leuk eigenlijk.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_46301045
tante sara, gefeliciteerd met mietje.
fijn dat alles goed is!
pi_46301241
Ah een Belsje (Belgische) baby Ik vind Mie leuk, mijn oma was ook een Mie
Ik wil zelf graag een Kaat, mijn zus een Jet Ben benieuwd wat we uiteindelijk gaan kiezen haha

En nu heb ik Valentijns-stress. Mijn haar wil niet, ik heb het vanmorgen gewassen en het is nu zo statisch als de pest. Dus het zit nu lekker uitermate truttig opgestoken en ik heb oorbellen in ook truttig (maar die kan ik nog uitdoen).
En nu ga ik op wankele wiebelhakken naar het station lopen. Met een zware tas. Zucht.

Leve de liefde!
pi_46301248
Oh en nog voor Diaan, voor de uitslag
pi_46301332
Ik ben buiten geweest en heb gefietst Het was midden in de regen maar ik had de grootste lol met mijn roze slofjes al fietsend door de buurt Wat zal dat heerlijk zijn straks! Nu 8 tot 10 weken wachten tot de mijne er is en dan ga ik toch stukke fietsen Heerlijk heb er helemaal zin in!

Veel plezier mt je valentijnsdiner Syrena! Hopenlijk is de stress over voor je er bent
  woensdag 14 februari 2007 @ 17:32:47 #197
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46301425
Gaan er nog meer mensen naar de 9maandenbeurs?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  woensdag 14 februari 2007 @ 17:34:33 #198
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46301457
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 17:21 schreef Syrena het volgende:
En nu heb ik Valentijns-stress. Mijn haar wil niet, ik heb het vanmorgen gewassen en het is nu zo statisch als de pest. Dus het zit nu lekker uitermate truttig opgestoken en ik heb oorbellen in ook truttig (maar die kan ik nog uitdoen).
En nu ga ik op wankele wiebelhakken naar het station lopen. Met een zware tas. Zucht.

Leve de liefde!
weet je hoe dit klinkt? Als betaalde liefde!!!
Iedere golf van de zee,
  woensdag 14 februari 2007 @ 17:51:20 #199
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_46301795
Diaan wat ontzettend fijn
pi_46302274
Gefeliciteerd Sara!

Diaan!
  woensdag 14 februari 2007 @ 18:35:43 #202
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46302531
Sara, van harte! Mie, ik vind het een lieve naam. Wij gebruiken 'm in de familie als afkorting voor Mieke. Ons Mie.

Anitra, fijn gefietst! Goedzo!
  woensdag 14 februari 2007 @ 19:35:27 #203
114177 Diaan73
pi_46304832
Anitra wat heerlijk dat je weer hebt gefietst, nog eventjes geduld.....

Bedankt voor alle jompels...

Ik kreeg vanavond een digitaal kaartje van Peaceman met de volgende tekst:
quote:
Regen en wind vandaag. In plaats van zon met af en toe een briesje... Want dat is hoe wij samen zijn.... En al kunnen we ook zonder onze plannen wel op elkaar bouwen.... Wil je met me trouwen? Hou van je Kus
We hadden dus "maar" samen besloten om te trouwen, maar nu dus toch nog een echt aanzoek
Make love, not war ☮
  woensdag 14 februari 2007 @ 19:36:57 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46304905
Wat lief!
  woensdag 14 februari 2007 @ 19:51:25 #205
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_46305568
Vandaag was het afscheid van mijn mentor. Eerst hebben we een wandeling van 10km gemaakt door de regen , en daarna, hebben we pannenkoeken en ijs gegeten bij Strijland.

Ik heb het gedicht gegeven en ze vond het mooi.
Gelukkig maar want, ik had niks anders.

Van haar kreeg ik ook nog 6 kadootjes.
Over twee weken neem ik afscheid van de rest van de begeleiding en de groep. Oei, wat een spannende tijd!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  Jubileum moderator woensdag 14 februari 2007 @ 19:58:28 #206
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_46305889
Inderdaad spannende tijd voor je Oxy, wat fijn dat ze het gedicht zo mooi vond.

Diaan wat een geweldig nieuws en wat een mooi aanzoek

Heeft iemand Jessie nog gezien de laatste tijd? Zo stil is niks voor haar en ik ben gelijk bezorgd of ze weer ziek is.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 14 februari 2007 @ 19:59:33 #207
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46305941
Dat bedacht ik me gisteren Lois. Ze heeft al een tijdje niet gepost.

Oxy, 10 kilometer!! Da's een end.
  woensdag 14 februari 2007 @ 20:01:45 #208
24188 Belana
kloon van belana
pi_46306038
Diaan wat lief
stormy waters...
sailin'
pi_46306043
Fijn Diaan!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_46306184
Spannend Oxy!

Ahw Diaan wat lief

Ik kreeg vanmiddag een smsje van mijn lief (of althans vanaf de telefoon van mn lief). Raar berichtje, helemaal niet zijn stijl, maar wel valentijnsachtig. Dus ik terug sms-en: ik ook van jou.
Belt hij op dat hij naar huis komt wat voor smsje ik gestuurd heb, hij snapte er niks van. Dus ik vertellen van dat smsje wat ik kreeg en hij: nou dat heb ik niet gestuurd hoor .
Uiteindelijk bleek dat hij dacht dat hij het anoniem had verzonden (hahaha mislukt, volgens mij kan je niet smsen zonder nummerweergave, maar goed). Vaaage vent, maar wel lief. Hij had dus express iets geschreven wat niet zijn stijl was... mannen zijn vreemde wezens, maar wel lief .
pi_46306322
Hihi wat schattig Nijna..
Mijn vent heeft niets gedaan aan Valentijn, maar ik ook niet. Vind het zo'n commercieel gedoe.. Ik heb niet een speciale dag nodig om te zeggen dat ik van m hou..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 14 februari 2007 @ 20:11:55 #212
114177 Diaan73
pi_46306439
Nijna dat is ook erg lief zeg ...

Wij doen ook niet aan Valentijn hoor, maar een digitaal kaartje is toch wel leuk en kost niets. Toch?
Make love, not war ☮
pi_46306651
das waar.. Maar was vandaag ook de hele dag de deur uit
Heb er eigenlijk ook niet echt aan gedacht
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_46306662
Ik had gister al bloemen gehad omdat het vandaag een drukk dag was, maar vandaag aten we tosti's en ik kreeg mijn tosti in de vorm van een hartje

Het fietsen was lekker! Alleen heb ik dus spierpijn in mijn benen terwijl ik met mijn armen fiets Ben er nog helemaal happy van
  woensdag 14 februari 2007 @ 20:18:32 #215
114177 Diaan73
pi_46306722
Is het niet omdat het een "niet-normale" beweging is? Ondanks dat je ze niet gebruikt hebt?
Ow een tosti in de vorm van een is ook lief:Y
Make love, not war ☮
pi_46307090
Brrrr ik heb het echt niet meer op ziekenhuizen enzo, net bij opa geweest, zijn ene arm werkt nog niet echt lekker mee, maar hij heeft er wel gevoel in.
Zijn mond staat nog iets scheef en je moet goed luisteren om em te kunnen volgen, maar hij had wel al praatjes, en lag samen met mijn pa voetbal te kijken.

A1 ligt mijn opa, en op A0 is mijn jochie vorig jaar overleden.... je komt dus langs de kinderafdeling..., automatisch kijk je toch weer naar het kamertje...
pi_46307233
Lois ben er nog hoor
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 14 februari 2007 @ 20:30:46 #218
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_46307297
Oxy, wat fijn dat je mentor het mooi vond!

Bar.. Dat moest vast even slikken zijn geweest!

Wat leuk al die Valentijnsdingetjes.. Hier lag ik vanmorgen helemaal in een deuk!
We geven elkaar nooit cadeautjes ofsow met Valentijn, en ik kom de woonkamer in, ligt er een briefje op tafel!

Met het volgende er: een grote bos rozen, uitgeprint met de tekst: Geen rozen?? Toch rozen!!
Ik hou van je mijn liefste Valentijn! En onderin in het klein: "Bel je even als je wakker bent" !
Echt wat heb ik toch een schat!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_46307394
Schrikken niet, heb nog lang in het ziekenhuis gewerkt, en kom nog met enige regelmaat in het ziekenhuis.

Maar het is toch dat je automatisch even kijkt, en dan komt toch weer even dat onprettige gevoel erbij kijken.
  woensdag 14 februari 2007 @ 20:32:54 #220
103793 kozakken
Living the life
pi_46307422
En M@x...

MA-HAX!!!!

Waar BEEEEEEN Je!!!????!!!
  woensdag 14 februari 2007 @ 21:36:16 #221
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46310793
Ja M@xiep@xiet@xief@xie met je meeneemmax, waar ben je?
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 14 februari 2007 @ 21:40:59 #222
61800 Rottdog
pi_46311084
Heeft helemaal niets gekregen had nog wel zo zitten hinten op 2 stoelen van de Gamma
  woensdag 14 februari 2007 @ 21:53:21 #223
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46311820
Poeh Valentijn, nee hoor.
We gaan wel een andere keer een avondje lekker met zijn tweetjes weg. Daar heb ik Valentijn niet voor nodig.
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † woensdag 14 februari 2007 @ 22:01:03 #224
81992 Githa
pi_46312316
Hier ook niks gekregen voor Valentijn
En ik had mijn nog wel een mooi cadeautje gegeven
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij doen er ook niet aan, maar dit had hij nodig dus ik dacht hey, die pak ik in
pi_46313303
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 21:40 schreef Rottdog het volgende:
Heeft helemaal niets gekregen had nog wel zo zitten hinten op 2 stoelen van de Gamma
Die stoelen van de folder?
die zijn zo leuk, die wil ik, maar ik heb een kat en ben bang dat de kat die kapot krabt. Alhoewel de nieuwe stoffen stoel nog niet aangeraakt is.
Maar goed die stoelen zijn heel gaaf!
pi_46314117
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 20:28 schreef jessie het volgende:
Lois ben er nog hoor
die gouden kooi ook he
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_46314655
Zit jessie in de gouden kooi?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_46314684
Valentijnsdag wat is dat?

Ik vind het zulke onzin...
  † In Memoriam † woensdag 14 februari 2007 @ 22:44:40 #229
81992 Githa
pi_46314706
Ik heb een vraagje voor de medische termen kenners onder ons

Ik kreeg een brief van de orthopeed die ik door moet sturen naar de verzekering en daarin staat de uitslag van de rontgefoto's, maar behoorlijk onleesbaar voor een leek en google werkt ook niet mee!
Er staat dus;
'Onvolledige duplicatie van de proximale en distale falanx van de hallux beiderzijde'

Iig staat er ook vet aan de verzekering gedrukt;
Het probleem is waarschijnlijk dat de voet te breed is voor een schoen door de duplicatie ( =dubbele bottak? ) van de eerste straal( =grote teen? ). Er zijn inlays voorgeschreven waardoor de voet versmalt en deze in een schoen past. Anders dreigt een operatie. Controle over 3 maanden.
'Verzoek aan de zorgverzekeraar om meermalen per jaar de inlays te vergoeden in verband met de groei van de voetjes'

De juiste vraag anders zitten we straks weer dat we het maar eenmalig vergoed krijgen.

Help!
pi_46315273
verzekeringen hebben medische adviseurs die moeten dat snappen, maar hierbij ff de ondertiteling..

gedeeltelijk 2 keer aanwezig zijn van de binnenste (proximale) en buitenste (distale) teenkootjes (falanx) van de grote teen (hallux)
pi_46315282
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 22:43 schreef snoopy het volgende:
Zit jessie in de gouden kooi?

m@x ook trouwens
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 14 februari 2007 @ 22:59:59 #232
61800 Rottdog
pi_46315515
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 22:56 schreef easy-going het volgende:

[..]

m@x ook trouwens
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † woensdag 14 februari 2007 @ 23:03:12 #234
81992 Githa
pi_46315633
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 22:55 schreef p_iglet het volgende:
verzekeringen hebben medische adviseurs die moeten dat snappen, maar hierbij ff de ondertiteling..

gedeeltelijk 2 keer aanwezig zijn van de binnenste (proximale) en buitenste (distale) teenkootjes (falanx) van de grote teen (hallux)
P_iglet thnx! je bent een schat
Ja, het gaat ook naar een medisch adviseur, maar ik wil zelf ook graag weten wat er op de rontgefoto te zien was We hadden een afspraak na 3 maanden ( wat er nu 5/6 gaan worden ) omdat ze na 3 maanden willen weten wat de inlyas doen en die kunnen we pas laten maken met goedkeuring van de verzekering, dus we moeten nog beginnen met tellen
pi_46315762
Githa, als je nog meer vertalingen ofzo nodig hebt dan moet je het maar laten weten. Mijn medische woordenboeken zijn geduldig
  † In Memoriam † woensdag 14 februari 2007 @ 23:07:50 #236
81992 Githa
pi_46315860
Maar voor een leek zat ik toch aardig in de richting met mijn 'grote teen' en 'dubbele bottak' maarja da's ook niet zo moeilijk als je daglijks die voetjes ziet
  donderdag 15 februari 2007 @ 09:27:29 #237
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46322482
Vandaag ga ik met de kinderwagen in de trein naar Amsterdam. Hoe ben ik ooit op dat idee gekomen
Iedere golf van de zee,
pi_46322859
suc 6 :S dat is een hele klus met een kinderwagen Neuk

Ik verveel me dood. Genoeg te doen hier maar geen zin . Nog ruim 1 1/2 uur voor ik weer naar het schoolplein ga.
pi_46322934
Klinkt gezellig Neuk maar wel heel veel plezier gewenst.

Ik ga zo eens beginnen met wat opruimen, en dan es kijken of ik nog meer moet plannen
pi_46323295
hmmm je kijkt naar buiten en ineens staat er een politiebusje in de straat... je kijkt nog een keer naar buiten en er staan er 2...
Ben benieuwd wat er nu weer loos is....
pi_46323350
spanning en sensatie.

Hier is alles stil...ik verveel me zo dat ik toch maar de was op ga hangen denk ik haha
pi_46323369
Ik vond het wel meevallen hoor, met kinderwagen in de trein. En mijn ervaring is dat er áltijd mensen zijn die je willen helpen. Al vond ik dat zelf wel heel vervelend om daar afhankelijk van te (moeten) zijn.

Was toch makkelijker toen Noah in een buggy kon, dan kom ik hem helemaal alleen erin tillen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_46323568
Er zijn bij verschillende woningen aangebeld, mensen op straat werden aangesproken, maar er werd telkens maar naar een woning gewezen, en dat is de woning schuit tegenover ons.... daar waar ik de containers van gebruik...
pi_46323570
Ja helpen willen ze altijd. Maar omdat je met een kinderwagen gaat blijf je dan op het balkon zitten. Dus die deuren steeds open en dicht.
Misschien komt het negatieve gevoel erbij ook door mijn vreselijke hekel aan de NS
pi_46323748
Oh ik liet ook weleens de kinderwagen staan en ging dan met Noah gewoon binnen zitten. Maar hing er dan wel vanaf of ie niet sliep enzow

En de buggy nam ik ook gewoon mee, als het niet te druk was.

Het was ook niet iets wat ik wekelijks deed ofzow hoor
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_46324520
Bar...hoeveel politie busjes staan er nu? vertel vertel.

nog steeds de was niet opgehangen. Aardslui ben ik

[ Bericht 0% gewijzigd door syzo op 15-02-2007 11:03:08 ]
pi_46324688
nog iemand koffie?
  donderdag 15 februari 2007 @ 11:08:58 #248
24188 Belana
kloon van belana
pi_46324933
net gedaan syzo. ben de hele dag al druk aan de poets hier, dat was echt zoooooo nodig
maaarrr, de keuken is weer glimmend (genoeg )
stormy waters...
sailin'
pi_46326113
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:55 schreef syzo het volgende:

Nu geen enkele meer
pi_46327012
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:55 schreef syzo het volgende:

Dat mag toch wel een keer
Ik ben ook altijd lui, maar ik was vanmorgen al vroeg thuis dus gestoft en stof gezogen, afwas gedaan, was gevouwen Als ik nog puf heb vanavond dweilen en de badkamer doen, dan ben ik er weer klaar voor.

Valentijn was leuk ondanks m'n zere voeten. Twee roosjes gekregen en een keillief kaartje! (roze, glitters en een Superwoman-logo ).

En nu ga ik uitrusten op 't werk
pi_46333943

Ik ga ubertruttig worden!
Mijn mams heeft net bij de Makro een naaimachine voor me gekocht!
Ik ga straks heerlijk kleertjes voor mijn ukkie maken!!!
YEAH!
  donderdag 15 februari 2007 @ 15:53:02 #252
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_46334104
Mijn lief is echt romantisch:
"Ik heb geen valentijnscadeau voor je gekocht hoor. Weet je wat die bloemen tegenwoordig kosten "
Om meteen daarna te zeggen:
"Ik neem je wel mee uit eten als we naar Bert Visscher gaan"

Alsof dat niet duur is En het is pas in mei

maar hij heeft er wel aan gedacht, dat is al een vooruitgang
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  donderdag 15 februari 2007 @ 15:55:09 #253
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_46334195
Zelf kleding maken lijkt me ook leuk, alleen ik ben dan het type dat na een half broekje de boel in de hoek gooit en het teveel gedoe vindt om de boel weer te pakken... Maar om het te kunnen lijkt me wel erg leuk.. Net als breien.
pi_46334395
LadyS... dat heb ik als een knoop moet opzetten. Ben er gewoon te lui voor.
Maar het lijkt me erg leuk om het te kunnen en om er het geduld voor te hebben.
En nu ik zo'n ding krijg heb ik eigenlijk geen excuus meer... ik ga het gewoon leren!
pi_46334426
ik zou eigenlijk 2 boerenzakdoeken rokjes moeten maken op mijn 40 jaar oude pfaff....maarja ...lui he

de was hangt iig

tijd voor een bakkie pleur *grijns*
pi_46334617
Ik ben helemaal niet crea met stofjes of naald en draad.
Ik ben geloof ik al 3 jaar bezig met een borduurseltje en het wil niet vlotten...

Zo, er staat nu een heeeerlijk brood in de oven te bakken.. vanavond versgebakken brood met een passioneel gekruid biefstukje.. JUMM
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_46339033
Gloeiende gloeiende...
Ik vanmiddag de deurkozijn van het babykamertje geschilderd. Dus ik kijk net, de verf is een beetje droog. Vind ik de kleur toch wel wat te gelig. Dus ik kijk naar de verfmening, heeft de l*l van de formido de verkeerde kleur gemengd. De tweede van het staaltje zou ie doen, maar hij heeft de middelste gedaan. Is nu echt een groot verschil met de kleur in het behang.

Zo maar eens kijken of ik toch nog de juiste kleur mee kan krijgen! Ben nu ehm... niet blij.
En dat met mijn zwangerschapshormonen! Ik mag hopen dat ze me de juiste mening mee gaan geven anders vrees ik dat ik zo'n vent over de toonbank heen trek!
pi_46339876
Kleintje ik kan wel ff wat leuks gebruiken...mag ik mee als je gaat ruilen?
pi_46341649
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:55 schreef LadyS het volgende:
Zelf kleding maken lijkt me ook leuk, alleen ik ben dan het type dat na een half broekje de boel in de hoek gooit en het teveel gedoe vindt om de boel weer te pakken... Maar om het te kunnen lijkt me wel erg leuk.. Net als breien.
Dat is ook leuk en heel herkenbaar, misschien ene idee om een keer saampjes wat te maken? Als je met zijn 2-en bezig bent het vaak ook nog een harder.

Zelf wil ik gaan leren quilten. Mijn moeder doet het al jaren met zoveel plezier. Gistr was mijn moeder op het dorp in het stoffenwinkeltje en daar was een mevrouw die les gaf in quilten. Zij en mijn moeder raken in gesprek en de lerares zei dat ze met een zwart/witte bezig was want ze had op de tentoonstelling zo'n mooie gezien. Die is dus van mijn moeder! Dus mams kwam met een big smile bij mij!

Kleintje dat is flink balen, misschien proberen bij de winkel te zeggen dat ze het verkeerde gemaakt hebben.
pi_46341998
na morgen nog maar 1 dagje en dan 2 dagen verkleed door het leven

Ook iets waar ik gewoon heel erg naar uitkijk, en waar ik me dan op kan foccussen.
pi_46342196
Hihi Bar, een echte carnavalster?

Ik ben blij dat het er hier weer opzit, voor mij dan (en het is nog niet eens begonnen ).
Vandaag de hele dag gewerkt en ik ben moe tot de tiende macht .
Wel allemaal hele lieve peutertjes vandaag en ik kreeg allemaal kusjes toen ze naar huis gingen (incl schmink) .
pi_46342270
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 19:44 schreef Nijna het volgende:
Hihi Bar, een echte carnavalster?

Ik ben blij dat het er hier weer opzit, voor mij dan (en het is nog niet eens begonnen ).
Vandaag de hele dag gewerkt en ik ben moe tot de tiende macht .
Wel allemaal hele lieve peutertjes vandaag en ik kreeg allemaal kusjes toen ze naar huis gingen (incl schmink) .
Ja ik vind het super, ben echt aan aftellen
Normaal vier ik het 4 dagen, en sinds dat Thijs er is vier ik het maar 1 dag, en nu 2 dagen

Zaterdag kleine optocht hier in het dorp
En zondaf grote optocht een dorp verderop

En daarna zondagavond met broertje op stap
  donderdag 15 februari 2007 @ 19:47:17 #263
114177 Diaan73
pi_46342296
Kleintje dat is echt balen zeg.

Hmm vanavond een nieuw maaltijdje geprobeerd... hamkiprolletjes met tomaat en tomatensaus.. was erg lekker.

Zow en nu even lekker op de bank hangen voordat zometeen Wie is de mol begint.
Make love, not war ☮
pi_46347118
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 18:37 schreef syzo het volgende:
Kleintje ik kan wel ff wat leuks gebruiken...mag ik mee als je gaat ruilen?
Hij deed niet eens moeilijk. Ik kreeg zo een nieuwe pot, ging opnieuw mengen en kreeg zo een nieuwe mee. Ook jammer.

Maar ja... heb echt netjes geschilderd. Was geen enkele druiper, mooi dekkend... en dat voor jan met de korte achternaam. Best zonde van mijn tijd geweest...
  † In Memoriam † donderdag 15 februari 2007 @ 21:55:32 #265
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46347353
sinds wanneer ben je truttig als je een naaimachine gebruikt
t is maar wat je in elkaar flanst.
dan ben ik vast ubertruttig, want ik heb er 3 en ik gebruik ze allemaal
  donderdag 15 februari 2007 @ 21:59:28 #266
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46347497
Zo is het wel een hele makkelijke voorzet lady-wrb!

Ik heb mezelf vanavond op een zonnebankje getrakteerd en mèn wat kan je daar van opknappen zeg!
Ben gelijk bij thuiskomst nog even op mijn crosstrainer gesprongen, de chocola zit in een pot en ik heb lekker 2 kiwi'tjes op.
pi_46347581
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 21:49 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Hij deed niet eens moeilijk. Ik kreeg zo een nieuwe pot, ging opnieuw mengen en kreeg zo een nieuwe mee. Ook jammer.
Ja toch best jammer....ben zo sjacho geworden van dat lui zijn vandaag en dat rammelen dat ik wel ff zin heb om een potje onredelijk te doen. Ik ga maar naar bed, misschien is de bui morgen weg
  † In Memoriam † donderdag 15 februari 2007 @ 22:03:32 #268
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46347633
van mij mag je inkoppen hoor be.
je hebt van die dagen....
ik heb vanmiddag een nieuwe telefoon gekocht. vanavond gingie en toen wist ik niet hoe ik op moest nemen

niet lachen , ik voelde me echt zo'n bejaarde nono
  donderdag 15 februari 2007 @ 22:05:46 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46347738
pi_46347740
Ik zit Big fish te kijken wat een prachtige film
  † In Memoriam † donderdag 15 februari 2007 @ 22:06:57 #271
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46347790
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
nou hoor

jij ook al
pi_46347836
Lady-wrb mijn opa en oma kijken alleen al heel erg vreemd als hun mobieltje gaat, maar opnemen ho maar...
pi_46347933
Ik keek vandaag ook heel raar toen ik ineens wat gegrom van Korn hoorde.... bleek het mijn mobieltje te zijn. Vriendlief had mijn ringtone veranderd.

oo ja ik zou naar bed gaan

[ Bericht 0% gewijzigd door syzo op 15-02-2007 22:19:12 ]
  † In Memoriam † donderdag 15 februari 2007 @ 22:18:21 #274
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46348300
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:07 schreef _Bar_ het volgende:
Lady-wrb mijn opa en oma kijken alleen al heel erg vreemd als hun mobieltje gaat, maar opnemen ho maar...
en bedankt he
  † In Memoriam † donderdag 15 februari 2007 @ 22:20:35 #275
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46348392
mijn heeft er wel een leuke ringtone ingeknutseld.
ik heb nu de tune van het programma met de muis als ringtone
  donderdag 15 februari 2007 @ 22:27:12 #276
3011 E.T.
pi_46348679
Ik moest lachen, lady-wrb..

Hard..
pi_46351316
Wow ik heb nog nooit zo intens genoten van een film als bij Big Fish
Het verhaal, en alles eromheen
pi_46357681
Die technologie van tegenwoordig is ook niet bij te houden he lady-wrb . Ik neem aan dat je inmiddels wel hebt uitgevogeld hoe het werkt... .
pi_46361774
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 21:55 schreef lady-wrb het volgende:
sinds wanneer ben je truttig als je een naaimachine gebruikt
t is maar wat je in elkaar flanst.
dan ben ik vast ubertruttig, want ik heb er 3 en ik gebruik ze allemaal
Is het niet, maar ik riep altijd dat mijn moeder ubertruttig was!
Die maakte alles zelf.
En toen was ik op de leeftijd dat ik dat truttig vond.
Dus toen mijn moeder me belde met de mededeling dat ze zo'n ding voor me had gekocht vertelde ze dus dat ik ubertruttig ging worden
pi_46363235
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 11:15 schreef Faja-Lobi het volgende:
Dit zal je maar gebeuren zeg!!

http://www.dumpert.nl/mediabase/10170/bd6a7233/index.html
Dan ben je niet happy.
pi_46363336
Hehehe mijn vriend kwam ook al met het fragment En dan wordt ze nog kwaad ook hahha
pi_46363872
Zou die baas het ook gehoord hebben? Ze kan zich echt niet meer vertonen op het werk volgens mij.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 12:45:41 #284
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_46364263
en ook niet meer thuis
  vrijdag 16 februari 2007 @ 12:50:34 #285
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46364403
dit is wel heel erg
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:02:16 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46364767
Ik geloof er niks van. Die soapstemmetjes... ik weet niet...
Later op de dag was er nog een fragment en dat was echt nepper dan nep, dus ik ging hier ook aan twijfelen.

Topicje dat er over gaat.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:13:07 #287
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_46365088
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 11:15 schreef Faja-Lobi het volgende:
Dit zal je maar gebeuren zeg!!

http://www.dumpert.nl/mediabase/10170/bd6a7233/index.html
Das nie echt, vorig jaar was er ook al zo`n grap op 3fm met Dolf Janssen.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:30:43 #288
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_46365762
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:20 schreef lady-wrb het volgende:
mijn heeft er wel een leuke ringtone ingeknutseld.
ik heb nu de tune van het programma met de muis als ringtone
Der Maus?
Gaaaaaaaaaaaaaf!

*klik* *klik* *klik*
*snif* *snif*

en dat molletje met dat lieve lachje..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:33:47 #289
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_46365867
Ik heb *klik* *klik* *snif* *snif*
en het lachje van het molletje wel als mp3'tjes
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  † In Memoriam † vrijdag 16 februari 2007 @ 13:57:50 #290
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46366748
hoe erg ben je als je zelfs je toetsenbord van de pc niet meer aan de gang krijgt?
bleek gewoon een kwestie van 3 keer de boel aan en uit zetten en ziedaar ik kan weer typen.
  † In Memoriam † vrijdag 16 februari 2007 @ 13:59:16 #291
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46366797
jaaaaaa die muis noli.
we zijn er hier helemaal gek van. we proberen van alles ter verzamelen, maar alles moet uit duitsland komen, want hier kennen ze het nauwelijks en die duitsers zijn zelf helemaal gek op die muis.
  † In Memoriam † vrijdag 16 februari 2007 @ 14:07:21 #292
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46367068
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 11:25 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Is het niet, maar ik riep altijd dat mijn moeder ubertruttig was!
Die maakte alles zelf.
En toen was ik op de leeftijd dat ik dat truttig vond.
Dus toen mijn moeder me belde met de mededeling dat ze zo'n ding voor me had gekocht vertelde ze dus dat ik ubertruttig ging worden
riep ik ook hoor toen ik op die leeftijd was. maar dat was meer omdat mijn moeder er echt geen hout van terechtbracht.
vanaf mijn 15 ben ik zelf begonnen en op het ogenblik is het een uit de hand gelopen hobby, want ik krijg er nu geld voor dus kennelijk doe ik het beter dan mijn moeder

stiekem droom ik ook wel eens van een geheel zwarte babylijn (zwarte rompers en slabbertjes en sokjes enzo, lijkt me zo übergaaf , zo heerlijk anti-poezelig) ik heb er de mogelijkheden voor om eraan te komen, maar ik denk dat er weinig markt voor is
  † In Memoriam † vrijdag 16 februari 2007 @ 14:09:12 #293
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46367136
ik zit op een cursus digitaliseren en mijn mede cursisten komen allemaal met bloemetjes, vlindertjes en winnie the pooh-borduursels.
ze waren diep geschokt toen ik met een enorme doodskop aankwam (nou is de gemiddelde leeftijd ook een eindje boven de 50
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:40:35 #294
159662 J1981
Supermama!
pi_46368249
Niet dat ik kinderen heb of uberhaupt al zwanger ben, maar toch. Ik zou zeker interresse hebben in zwarte rompertjes, sokjes, slabbertjes, mutsjes, etc. Helemaal geweldig! En volgens mij in de winkel nergens te verkrijgen...
pi_46368464
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:09 schreef lady-wrb het volgende:
ik zit op een cursus digitaliseren en mijn mede cursisten komen allemaal met bloemetjes, vlindertjes en winnie the pooh-borduursels.
ze waren diep geschokt toen ik met een enorme doodskop aankwam (nou is de gemiddelde leeftijd ook een eindje boven de 50
Ik stond vorige week bij de H&M te kwijlen boven een kindershirtje met doodskop Nou was deze wel erg verkinderlijkt (en bovendien roze) maar toch. Mijn lief vond het niks, geen dooskoppen En hij houdt nog wel van die harde rockmuziek enzo
pi_46368853
De laatste 1,5 uur zijn aangebroken

Heb de buit al binnen
Bloemen en een envelopje met centjes van de zaak
Plantje van een collega
zak met dropjes van een andere collega
cadeaubon van de schoonheidsspecialiste en cadeaubon van de Lucardi van de collega's
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † vrijdag 16 februari 2007 @ 15:01:54 #297
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46368873
ah vriendlief is van de roezeltjes en de strikjes ?
pi_46369888
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 15:01 schreef lady-wrb het volgende:
ah vriendlief is van de roezeltjes en de strikjes ?
Nee dat ook niet! Hij is gewoon een moeilijke kerel Koopt liever t-shrits van 35 euro van Levi's en moppert op de kwaliteit, dan een shirt van H&M van 9.90. Wat ook zo uitmekaar valt

Er wacht me een zware taak De tasjes van de Zeeman verstoppen en overal de merkjes uitknippen enzo en dan vooral niks proberen te zeggen als hij dan: "Goh wat een leuk shirtje!" zou zeggen als ie thuiskwam en beebs aantreft in iets zonder doodskoppen
  vrijdag 16 februari 2007 @ 15:51:32 #299
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_46370533
Ik ben nu, alleen thuis (bij mijn ouders).
Eet een lekker broodje bapao. Morgen avond ben ik ook alleen thuis (bij mijn ouders).
Lekker rustig.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_46372244
Voor een zwarte babykledinglijn zou ik bijna spontaan mijn mirena eruit rukken hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')