dat is goed nieuws bij slecht nieuws clauwhee.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:11 schreef clauwheee het volgende:
*Plof*!
Hoest hier? Huis is verkocht (binnen een week..!). Dus dat is goed nieuws. Nu moeten we alleen wel snel iets anders vinden allebei.
* clauwheee in stressmodus zit
nee we zijn lls nog aan checken. En we wachten zoiezo woensdag af want dan komen ze passen met de rolstoel en dan weet ik wanneer ik mijn nieuwe krijg en wat ik ermee kan. Ik heb echt geen idee nl waar ze mee aan komen zetten woensdag.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:17 schreef Jelief het volgende:
Anitra ben je er nog uitgekomen met je bungalowpark?
oei, dat is kort zeg. dan moet je ook nog inpakkenquote:Op maandag 12 februari 2007 14:22 schreef clauwheee het volgende:
We gaan allebei eerst maar huren..maar daar moeten we erg ons best voor doen denk ik aangezien huren hier in de stad een hele klus is. Gelukkig hebben we allebei bijna 5 jr wachtpunten/wachttijd. Geen idee of dat genoeg is. Je zou denken van wel..maar toch. Gooi er vandaag of morgen ook maar ff een belletje tegenaan denk ik.
20 mrt moeten we hier uit zijn lady...klinkt lang, een maand, maar is voor mn gevoel stiekem niet zo!
ey het is wel jouw bankje geworden hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 14:17 schreef lady-wrb het volgende:
welja gooi m lekker dicht als ik zit te posten
Euh ja, mijn gedachtequote:Op maandag 12 februari 2007 14:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
oei, dat is kort zeg. dan moet je ook nog inpakken
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:25 schreef _evenstar_ het volgende:
Dan gaan ik lekker voor ujullie koken![]()
en ammen en djulian samen pele![]()
en djen die sop ik in het zwembad![]()
dat wordt rick die er achteraan rent ( zetten hem wel lekker aan het werkquote:Op maandag 12 februari 2007 14:27 schreef Anitra het volgende:
[..]
Djen hoeven we ons geen zorgen om te maken idd, die zal wel de hele dag het zwembad in willen.
Ik ben zo benieuwd hoe Arwen en Djulian op elkaar reageren nu Arwen loopt.
* lady-wrb schiet gezellig mee, want wij moeten ook nog inpakkenquote:Op maandag 12 februari 2007 14:26 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Euh ja, mijn gedachte
* clauwheee nog meer in stressmodus schiet
We zijn er al een hele tijd mee bezig maar nu het advies van de arts van de gemeente binnen is gaat alles ineens heel snel. Ik heb ook het gevoel dat het over een ander gaat en hou het ook zo want zodra ik denk dat het over mij gaat begin ik te jankenquote:Op maandag 12 februari 2007 14:32 schreef Martineke het volgende:
das snel Clauwhee, je huis verkochten wel snel eruit zeg
zou ik ook van in de stressmodus schieten.
Anitra krijg je een rolstoel? sorry hou weinig bij hier t klinkt indd net of het over een ander gaat. wel fijn dat het allemaal snel gaat (ook met gemeente en zo), je hoort soms verhalen over dat dat jaaaaaaaaaaaaaaaaaren kan duren.
Mar of SC, beterschap met je voet.
als kind was ik helemaal gek van de kleuren uit die tijd. oranje en bruin, geel en paars alleen dat ganzenpoepgroen van de jaren 70 kan ik nog steeds niet waarderen. dat zat bij ons in de woonkamer tegen een muurtje.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:47 schreef Rottdog het volgende:
Die bussen herinneren me weer aan vroeger![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 15:09 schreef Brighteyes het volgende:
Behang in de badkamer? Is dat handig?
Of is dat speciaal waterbestendig behang?
Nou eh ja... juist als mod van het klusforum.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:13 schreef lady-wrb het volgende:
[..]en dat vraagt een moderator van het klusforum
ach met een beetje goede ventilatie en een goed vinylbehangetje moet dat toch wel kunnen?
Dat was volgens mij vroeg gratis, maar tegenwoordig? Volgens moet je tegenwoordig voor elke bankhandeling betalen Bar, service kennen ze niet meer.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:27 schreef _Bar_ het volgende:
ik heb nog nooit moeten betalen om geld te storen, volgens mij weten....
Dat was ook m ijn gedachte. Maar, ik zal, als ik in de stad ben eens langs gaan om te vragen.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:42 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat was volgens mij vroeg gratis, maar tegenwoordig? Volgens moet je tegenwoordig voor elke bankhandeling betalen Bar, service kennen ze niet meer.
Ja, ik weet het eigenlijk ook nog niet goed hoor. Misschien met een laag vernis erover?quote:Op maandag 12 februari 2007 15:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou eh ja... juist als mod van het klusforum.
Omdat ik weet dat je dat met normaal behang toch beter niet kan doen tenzij je een enorme windtunnel installeert in combinatie met een permanent open raam.Maar mss dat ze dat in Belgie anders doen
In Engeland heeft men vloerbedekking in het toilet en in de badkamerdus ik kijk nergens meer van op.
en als ze het willen verkopen zet jij het wel in vraag en aanbod he?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:01 schreef Jelief het volgende:
Anitra, het is ook heel wat als je ineens wel de aanpassingen krijgt die je nodig hebt. Zolang de 'officielen' nog niet erkennen dat je het nodig hebt, hoef je dat zelf ook niet te doen.
Die bussen staan volgens mij nog wel in het keukenkastje van mijn schoonmoeder p)
Zij zijn in 73 getrouwd dus de meeste inboedel stamt(stamde) uit die tijd. Toen ik daar voor het eerst kwam zo'n 14 jaar geleden was de muur nog oranje en hing er in de vestibule een oranje-rode lamp, De eettafel was donkerbruin en de bank grenen. Het dressoir dat er nu nog steeds staat heeft van die vies-groene deurtjes,als ze die vervangen is hun interieur weer helemaal bij de tijd.
haha! joh, die gaan pas weg als ze uit elkaar vallen of als mijn schoonmoeder uit elkaar valtquote:Op maandag 12 februari 2007 16:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en als ze het willen verkopen zet jij het wel in vraag en aanbod he?
Was het te pijnlijk voor je om dit te lezen?quote:Op maandag 12 februari 2007 15:42 schreef phluphy het volgende:
Lady-wrb, ik heb extreem slecht nieuws voor je.
Je zult niet veel meer van dat spul tegenkomen, dat staat namelijk allemaal al bij mijn zus!![]()
Volgens mij hebben jullie exact dezelfde smaak en voorkeuren. Zal ik eens polsen of ze er al op uitgekeken is?, ze heeft het al een jaar of zo.(bij mekaar gespaard via marktplaats/kringloopwinkels).
Het kan hoor, maar ik kan het me niet herrinneren of het moet ivm hier zeeland zijn... hier is men nog vaak niet zo moeilijk...quote:Op maandag 12 februari 2007 15:42 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat was volgens mij vroeg gratis, maar tegenwoordig? Volgens moet je tegenwoordig voor elke bankhandeling betalen Bar, service kennen ze niet meer.
Is er trouwens nog nieuws van je opa? En ook beterschap voor Mar hé!![]()
Ja gaat wel hoor, maar merk wel dat ik heel moe ben van alles. Moet wel ff doorzetten, want we zijn er nog lang nietquote:Op maandag 12 februari 2007 15:42 schreef phluphy het volgende:
Clauwhee, gefeliciteerd met de flitsverkoop van jullie huissie. Ik hoop dat jullie in staat zijn tijdig wat nieuws te vinden.... en dat inpakken komt vanzelf goed joh. Gaat het verder een beetje? De rand-omstandigheden zeg maar?![]()
Klinkt héél herkenbaar!quote:Op maandag 12 februari 2007 14:42 schreef Anitra het volgende:
[..]
We zijn er al een hele tijd mee bezig maar nu het advies van de arts van de gemeente binnen is gaat alles ineens heel snel. Ik heb ook het gevoel dat het over een ander gaat en hou het ook zo want zodra ik denk dat het over mij gaat begin ik te janken
Ja, dat had ik idd ook bedacht, een laag lak eroverheen, maar wat dan het beste is zou ik niet durven zeggen. Mss eens navragen in een behangzaak of zo. Of in een topicje in het klusforum hier.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:55 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ja, ik weet het eigenlijk ook nog niet goed hoor. Misschien met een laag vernis erover?![]()
ik ben door de schok pas nu in staat te reagerenquote:Op maandag 12 februari 2007 16:29 schreef phluphy het volgende:
[..]
Was het te pijnlijk voor je om dit te lezen?![]()
![]()
![]()
stom!, ik kan het natuurlijk gewoon even aan mijnquote:Op maandag 12 februari 2007 18:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat had ik idd ook bedacht, een laag lak eroverheen, maar wat dan het beste is zou ik niet durven zeggen. Mss eens navragen in een behangzaak of zo. Of in een topicje in het klusforum hier.
Maar op een ander zijn rekening storten is nog nooit makkelijk geweest.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:35 schreef Kleintje het volgende:
Klopt, het lijkt wel of iedere handeling bij de bank geld kost.
Als je bij de rabobank geld wil storten op de raborekening van iemand anders dan moet je het geld in een machine smijten, dus het kost ze geen moeite... en voor zo'n storting betaal je 5!!!!! euro aan kosten!
ABN amro rekenent volgens mij nog meer aan kosten...
"Onze" Rabo heeft het wel eens geweigerd !! Aan de balie dan. Moest persé via zo'n kastje in de muur, waar je dan weer tig formulieren voor moest invullen.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:42 schreef Brighteyes het volgende:
Als je op je eigen rekening wil storten is dat gratis bij de rabo, maar je moet wel je pas bij je hebben.
Ja, ik zie nog wel. Eerst eens goed bekijken wat ik juist wil. Het groene bad hebben we vorige week naar boven gesleurd.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat had ik idd ook bedacht, een laag lak eroverheen, maar wat dan het beste is zou ik niet durven zeggen. Mss eens navragen in een behangzaak of zo. Of in een topicje in het klusforum hier.
Het zou meer met groentinten moeten zijn of zwart-wit (ecru), anders gaat het een veel te gekleurde boel worden vrees ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |