ik kwam m tegen op mijn speurtocht naar de knaloranje brabantia-keukenspullen met de gruwelijke bloemen.quote:
Niet gezien, gelukkig. Wel herkenbaar, dat niet wegzappen en eigenlijk niet moeten willen kijken..quote:Op maandag 12 februari 2007 08:29 schreef Martineke het volgende:
heeft iemand gisteren dat programma gezien op rtl7, geloof dat dat met die jambers figuur was.
verschrikkelijk verhaal van dat meisje helemaal onder de drugs, vriend maakt het uit, zij ziet t niet meer zitten en dood dr dochterbaby, en daarna zichzelf. alleen dat laatste was niet gelukt.
maar ze vertelde zulke duidelijke details, ik moest er gewoon van huilenwat erg.
het stomme is, ik wist wat er ging komen, en eigenlijk moest ik wegzappen, ze vertelde het zo duidelijk allemaal. en toch blijven kijken
Ja, die zijn ook leuk idd.quote:Op maandag 12 februari 2007 07:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik kwam m tegen op mijn speurtocht naar de knaloranje brabantia-keukenspullen met de gruwelijke bloemen.
die wil ik in mijn nieuwe keuken
Ik ben aan het kijken, maaral met al komen ze allemaal op het zelfde ongeveer uit...quote:Op maandag 12 februari 2007 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
Bar is er niet ergens anders een goedkopere te vinden?
ik heb nog helemaal geen keukenquote:Op maandag 12 februari 2007 10:23 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ja, die zijn ook leuk idd.![]()
Heb je een bijpassende (retro)keuken?
quote:Op maandag 12 februari 2007 11:46 schreef lady-wrb het volgende:
wat ben jij technisch diaan
als bij mij iets het niet doet, blijft het bij kijken of de stekker er wel in zit.
Aaaahhh toe nou!quote:Op maandag 12 februari 2007 12:43 schreef lady-wrb het volgende:
ik ga wel foto's maken, maar of ik ze ga plaatsen in k&w daar moet ik nog eens een nachtje over slapen.
vond ik indd ook erg raar, dat haar ex haar moest vergeven, of in ieder geval begrijpen. hoe kun je nu in godsnaam begrijpen dat je ex je dochter heeft vermoordquote:Op maandag 12 februari 2007 08:44 schreef Githa het volgende:
Ja, ik heb het ook gezien Martineke.
Ik vond het zo triets, maar had ook het idee dat dat meisje nog steeds niet echt door heeft wat ze heeft gedaan.
De slachtofferrol waar ze zichzelf in vondt zitten en ook de vergeving die ze verwacht van de vader van haar kindje.
Daarbij vond ik haar behoorlijk emotieloos, gezien het feit, alsof ze over iemand anders verteld. Ze gebruikte volgens mij uitspraken van andere die hun mening over het gebeuren hebben gegeven die ze heeft opgeslagen en nu zonder ze echt te begrijpen zelf verteld.
Ik vond het heel triets om te zien....ook zo'n jong meisje.
Hmmm zijn je rillen ook weer gedrildquote:Op maandag 12 februari 2007 09:00 schreef moussy het volgende:
Ik kijk dat allemaal niet, ik hoor al genoeg gruwelverhalen op mn werk, ik ga gewoon naar buikdansworkshopswat ik niet wist
![]()
![]()
![]()
Nee het Limburgs Museum ligt in Venlo en het Industrion in Kerkrade. Het Industrion gaat meer over industrie enzo, al hebben ze een collectie Maastrichts aardewerk. Limburgs Museum gaat meer over het leven en de geschiedenis in/van Limburg.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:20 schreef livelink het volgende:
Is het Limburgs Museum trouwens het vroegere Industrion, Syrena?
klinkt niet vriendelijk bar, maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:46 schreef _Bar_ het volgende:
* _Bar_ doet echt letterlijk niets, nu marco in de ziektewet zit....
Mis mijn eigen dingen op eigen mannier doen enzo...
hopelijk is hij snel weer werken
Hier betaal je alleen eenmalig inschrijfgeld (2,50) en per boek per dag te laat = 0,10 ct!quote:Op maandag 12 februari 2007 14:11 schreef lady-wrb het volgende:
lidmaatschap voor kinderne is toch gratis? (oke, je moet dan wel de boeken op tijd inleveren)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |