abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46236784
En weer verder

Clauwhee lekker dat het huis verkocht is zo snel!
pi_46236816
Anitra ben je er nog uitgekomen met je bungalowpark?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  † In Memoriam † maandag 12 februari 2007 @ 14:17:56 #3
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46236820
welja gooi m lekker dicht als ik zit te posten

maar wat ik dus wilde zeggen:
quote:
Op maandag 12 februari 2007 14:11 schreef clauwheee het volgende:
*Plof*!

Hoest hier? Huis is verkocht (binnen een week..!). Dus dat is goed nieuws. Nu moeten we alleen wel snel iets anders vinden allebei.

* clauwheee in stressmodus zit
dat is goed nieuws bij slecht nieuws clauwhee.
gematigd gefeliciteerd dan maar?

is het moeilijk om nu iets nieuws te vinden? hoe lang heb je ?
  maandag 12 februari 2007 @ 14:18:14 #4
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_46236833
Bar, dat klinkt vervelend van Marco's voet. HOpelijk helpt de antibiotica... beterschap voor hem.

Ja lidmaatschap bij de bieb is idd gratis, maar je moet even "officieel lid worden". Twan vindt het geloof ik erg interessant.

Clauwhee wat "fijn" dat jullie het huis verkocht hebben. De omstandigheden zijn niet leuk, maar dit is dan wel een "zorg" minder. Sterkte met het vinden van wat anders.
Make love, not war ☮
pi_46236928
@ Lady-wrb ben nooit vriendelijk tegen hem

Clauwhee moeilijk lijkt me allemaal

Anitra dank je wel
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_46236956
We gaan allebei eerst maar huren..maar daar moeten we erg ons best voor doen denk ik aangezien huren hier in de stad een hele klus is. Gelukkig hebben we allebei bijna 5 jr wachtpunten/wachttijd. Geen idee of dat genoeg is. Je zou denken van wel..maar toch. Gooi er vandaag of morgen ook maar ff een belletje tegenaan denk ik.

20 mrt moeten we hier uit zijn lady...klinkt lang, een maand, maar is voor mn gevoel stiekem niet zo!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  † In Memoriam † maandag 12 februari 2007 @ 14:22:50 #7
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46236976
om de topictitel te illustreren:

een ieder bij wie dergelijk spul in de weg staat mag mij pm-men
pi_46236993
Oe Bar, vervelend voor Mar, sterkte voor hem en jij met je draai vinden
pi_46237019
quote:
Op maandag 12 februari 2007 14:17 schreef Jelief het volgende:
Anitra ben je er nog uitgekomen met je bungalowpark?
nee we zijn lls nog aan checken. En we wachten zoiezo woensdag af want dan komen ze passen met de rolstoel en dan weet ik wanneer ik mijn nieuwe krijg en wat ik ermee kan. Ik heb echt geen idee nl waar ze mee aan komen zetten woensdag.
ineens gaat alles heel snel, paaltjes die bekeken worden of die neer geklapt kunnen worden zodat ik voor de deur af gezet kan worden, rolstoel met handbike, huiselijk aanpassingen welke ik maar wil, gemeente die de straat komt ophogen zodat ik makkelijk naar binnen en naar buite kan. Het word nu allemaal te definitief en ik probeer me overal buiten te sluiten (alsof het over een ander gaat zeg maar). maar als we dat weten kan Rick verder gaan kijken welke geschikt zijn voor ons want geloof dat we allemaal (incl evenstar en gezin) wel wat leuke dagen kunnen gebruiken.
  † In Memoriam † maandag 12 februari 2007 @ 14:24:13 #10
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46237026
quote:
Op maandag 12 februari 2007 14:22 schreef clauwheee het volgende:
We gaan allebei eerst maar huren..maar daar moeten we erg ons best voor doen denk ik aangezien huren hier in de stad een hele klus is. Gelukkig hebben we allebei bijna 5 jr wachtpunten/wachttijd. Geen idee of dat genoeg is. Je zou denken van wel..maar toch. Gooi er vandaag of morgen ook maar ff een belletje tegenaan denk ik.

20 mrt moeten we hier uit zijn lady...klinkt lang, een maand, maar is voor mn gevoel stiekem niet zo!
oei, dat is kort zeg. dan moet je ook nog inpakken
  maandag 12 februari 2007 @ 14:25:03 #11
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46237061
Dan gaan ik lekker voor ujullie koken
en ammen en djulian samen pele
en djen die sop ik in het zwembad
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_46237092
quote:
Op maandag 12 februari 2007 14:17 schreef lady-wrb het volgende:
welja gooi m lekker dicht als ik zit te posten
ey het is wel jouw bankje geworden hoor

Nu ik die blikken zie weet ik dat ik ze ergens gezien hb laatst en meer van dat spul, maar ik weet niet meer waar Als ik het weer weet geef ik een gil iig.
pi_46237129
quote:
Op maandag 12 februari 2007 14:24 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

oei, dat is kort zeg. dan moet je ook nog inpakken
Euh ja, mijn gedachte

* clauwheee nog meer in stressmodus schiet
pi_46237150
quote:
Op maandag 12 februari 2007 14:25 schreef _evenstar_ het volgende:
Dan gaan ik lekker voor ujullie koken
en ammen en djulian samen pele
en djen die sop ik in het zwembad

Djen hoeven we ons geen zorgen om te maken idd, die zal wel de hele dag het zwembad in willen.
Ik ben zo benieuwd hoe Arwen en Djulian op elkaar reageren nu Arwen loopt.
pi_46237174
Adem even diep in en adem even diep uit Clauwhee, en laat de spanning uit je lijf vloeien....
Adem in adem uit, en ontspan
  maandag 12 februari 2007 @ 14:31:24 #16
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46237280
quote:
Op maandag 12 februari 2007 14:27 schreef Anitra het volgende:

[..]

Djen hoeven we ons geen zorgen om te maken idd, die zal wel de hele dag het zwembad in willen.
Ik ben zo benieuwd hoe Arwen en Djulian op elkaar reageren nu Arwen loopt.
dat wordt rick die er achteraan rent ( zetten hem wel lekker aan het werk )
Engaging Infinite Improbability Drive..
  † In Memoriam † maandag 12 februari 2007 @ 14:31:34 #17
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46237288
quote:
Op maandag 12 februari 2007 14:26 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Euh ja, mijn gedachte

* clauwheee nog meer in stressmodus schiet
* lady-wrb schiet gezellig mee, want wij moeten ook nog inpakken
  maandag 12 februari 2007 @ 14:32:59 #18
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46237329
das snel Clauwhee, je huis verkocht en wel snel eruit zeg zou ik ook van in de stressmodus schieten.

Anitra krijg je een rolstoel? sorry hou weinig bij hier t klinkt indd net of het over een ander gaat. wel fijn dat het allemaal snel gaat (ook met gemeente en zo), je hoort soms verhalen over dat dat jaaaaaaaaaaaaaaaaaren kan duren.

Mar of SC, beterschap met je voet.
  † In Memoriam † maandag 12 februari 2007 @ 14:37:08 #19
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46237497
wij hadden gisteren de aanstaande bewoners van ons huis op visite om dingen op te meten.
leuke mensen
ze willen ook al snel aan kinderen beginnen
er is al tijden een geboorte-explosie hier in de straat: t is af en toe file-rijden met al die kinderwagens.
pi_46237696
quote:
Op maandag 12 februari 2007 14:32 schreef Martineke het volgende:
das snel Clauwhee, je huis verkocht en wel snel eruit zeg zou ik ook van in de stressmodus schieten.

Anitra krijg je een rolstoel? sorry hou weinig bij hier t klinkt indd net of het over een ander gaat. wel fijn dat het allemaal snel gaat (ook met gemeente en zo), je hoort soms verhalen over dat dat jaaaaaaaaaaaaaaaaaren kan duren.

Mar of SC, beterschap met je voet.
We zijn er al een hele tijd mee bezig maar nu het advies van de arts van de gemeente binnen is gaat alles ineens heel snel. Ik heb ook het gevoel dat het over een ander gaat en hou het ook zo want zodra ik denk dat het over mij gaat begin ik te janken
  maandag 12 februari 2007 @ 14:44:44 #21
114177 Diaan73
pi_46237751
grrr het begint hier heel donker te worden en ik moet zo op de fiets......

Sterker nog... het regent nu ook. Ik ga even snel mn poncho van boven halen en spring dan op de fiets
Make love, not war ☮
  maandag 12 februari 2007 @ 14:47:37 #22
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_46237856
Die bussen herinneren me weer aan vroeger
  maandag 12 februari 2007 @ 14:49:32 #23
114177 Diaan73
pi_46237925
Owwww en nu heel veel hagel... snik.
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † maandag 12 februari 2007 @ 14:58:14 #24
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46238191
quote:
Op maandag 12 februari 2007 14:47 schreef Rottdog het volgende:
Die bussen herinneren me weer aan vroeger
als kind was ik helemaal gek van de kleuren uit die tijd. oranje en bruin, geel en paars alleen dat ganzenpoepgroen van de jaren 70 kan ik nog steeds niet waarderen. dat zat bij ons in de woonkamer tegen een muurtje.

maar die bussen en al die andere zooi moet en zal ik hebben in mijn keuken
pi_46238312
Ik heb een groene badkamer gekocht.
Het plan nu is om er zwart-witte tegeltjes tegen te zetten, en een muur groen retro behang en dan nog wat dingen misschien.
  maandag 12 februari 2007 @ 15:09:07 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46238542
Behang in de badkamer? Is dat handig?
Of is dat speciaal waterbestendig behang?
  † In Memoriam † maandag 12 februari 2007 @ 15:09:22 #27
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46238549
ik ken die site van swiet wel bass-miss, maar hij is me veel te duur
ik zag er net in de gauwigheid glaasjes op staan voor 8 euro de 4.
van soortelijke modelletjes heb ik er een stuk of 60 op zolder staan in een doos.
ik spaar die dingen al jaaaaaaaaren (ik heb ooit de eerste 4 van mijn oma gekregen toen ze ze weg wou doen.
  † In Memoriam † maandag 12 februari 2007 @ 15:13:38 #28
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46238695
quote:
Op maandag 12 februari 2007 15:09 schreef Brighteyes het volgende:
Behang in de badkamer? Is dat handig?
Of is dat speciaal waterbestendig behang?
en dat vraagt een moderator van het klusforum

ach met een beetje goede ventilatie en een goed vinylbehangetje moet dat toch wel kunnen?
pi_46239043
Oranje... ja ik ken nog heel erg een oranje keuken... behang over het plafond, heel erg retro
pi_46239133

Als Kimmetje wakker is gaan we naar de bieb. Kim aanmelden en eens kijken of er wat leuks tussen zit.
En voor Djeez afspraak bij ha maken. Die is zo eigenwijs. Heeft al tijden een pijnlijke, rare bult op zn arm. Begint steeds meer pijn te doen, maar naar de dokter gaan, ho maar.

Morgen ws lekker shoppen met mams en Kim. Van verjaardagsgeld op zoek naar "normale" schoenen. Het liefst ecco's oid. Niet stomme puntschoenen, of megahoge hakken.

Jullie nog ergens leuke schoenen gezien? Online misschien.
Wie weet of je moet dokken om geld op je eigen rekeing te storten?

http://www.large-online.nl/bin/shop.php?prog=shop&mid=&article=150155&funktion=PRODUCTINFO&bildrub=search&LANG=NL
Zoiets vind ik ook wel leuk.
pi_46239220
ik heb nog nooit moeten betalen om geld te storen, volgens mij weten....
  maandag 12 februari 2007 @ 15:28:08 #32
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46239241
quote:
Op maandag 12 februari 2007 15:13 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

en dat vraagt een moderator van het klusforum

ach met een beetje goede ventilatie en een goed vinylbehangetje moet dat toch wel kunnen?
Nou eh ja... juist als mod van het klusforum.
Omdat ik weet dat je dat met normaal behang toch beter niet kan doen tenzij je een enorme windtunnel installeert in combinatie met een permanent open raam. Maar mss dat ze dat in Belgie anders doen
In Engeland heeft men vloerbedekking in het toilet en in de badkamer dus ik kijk nergens meer van op.
  maandag 12 februari 2007 @ 15:42:28 #33
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_46239782
quote:
Op maandag 12 februari 2007 15:27 schreef _Bar_ het volgende:
ik heb nog nooit moeten betalen om geld te storen, volgens mij weten....
Dat was volgens mij vroeg gratis, maar tegenwoordig? Volgens moet je tegenwoordig voor elke bankhandeling betalen Bar, service kennen ze niet meer.
Is er trouwens nog nieuws van je opa? En ook beterschap voor Mar hé!

Clauwhee, gefeliciteerd met de flitsverkoop van jullie huissie. Ik hoop dat jullie in staat zijn tijdig wat nieuws te vinden.... en dat inpakken komt vanzelf goed joh. Gaat het verder een beetje? De rand-omstandigheden zeg maar?

Lady-wrb, ik heb extreem slecht nieuws voor je.
Je zult niet veel meer van dat spul tegenkomen, dat staat namelijk allemaal al bij mijn zus!
Volgens mij hebben jullie exact dezelfde smaak en voorkeuren. Zal ik eens polsen of ze er al op uitgekeken is, ze heeft het al een jaar of zo. (bij mekaar gespaard via marktplaats/kringloopwinkels).
... ♥ ik mis je ♥
pi_46239915
quote:
Op maandag 12 februari 2007 15:42 schreef phluphy het volgende:

[..]

Dat was volgens mij vroeg gratis, maar tegenwoordig? Volgens moet je tegenwoordig voor elke bankhandeling betalen Bar, service kennen ze niet meer.
Dat was ook m ijn gedachte. Maar, ik zal, als ik in de stad ben eens langs gaan om te vragen.

Men, heb zin om te shoppen! Op de ecco site moie schoentjes gezien. Geel en rood!
pi_46240263
quote:
Op maandag 12 februari 2007 15:28 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nou eh ja... juist als mod van het klusforum.
Omdat ik weet dat je dat met normaal behang toch beter niet kan doen tenzij je een enorme windtunnel installeert in combinatie met een permanent open raam. Maar mss dat ze dat in Belgie anders doen
In Engeland heeft men vloerbedekking in het toilet en in de badkamer dus ik kijk nergens meer van op.
Ja, ik weet het eigenlijk ook nog niet goed hoor. Misschien met een laag vernis erover?
pi_46240459
Anitra, het is ook heel wat als je ineens wel de aanpassingen krijgt die je nodig hebt. Zolang de 'officielen' nog niet erkennen dat je het nodig hebt, hoef je dat zelf ook niet te doen.

Die bussen staan volgens mij nog wel in het keukenkastje van mijn schoonmoeder p)
Zij zijn in 73 getrouwd dus de meeste inboedel stamt(stamde) uit die tijd. Toen ik daar voor het eerst kwam zo'n 14 jaar geleden was de muur nog oranje en hing er in de vestibule een oranje-rode lamp, De eettafel was donkerbruin en de bank grenen. Het dressoir dat er nu nog steeds staat heeft van die vies-groene deurtjes,als ze die vervangen is hun interieur weer helemaal bij de tijd.
pi_46240499
*ploft even neer*
Zo... ik heb de plinten van de babykamer eraf gerukt (bovenaan de muur en onderaan) en ze geschuurd. Verder is het raamkozijn en het deurkozijn geschuurd. Dus nog even ontvetten met amoniak en dan kan het geverfd worden.

Volgende week komt mijn moeder het kamertje behangen! Dan kan het laminaat er gelegd worden, de plinten er weer tegenaan. Dan nog een rolgordijn en overgordijnen uitzoeken, een lamp...
en dan kunnen we langzaam gaan aankleden....
  † In Memoriam † maandag 12 februari 2007 @ 16:04:35 #38
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46240594
quote:
Op maandag 12 februari 2007 16:01 schreef Jelief het volgende:
Anitra, het is ook heel wat als je ineens wel de aanpassingen krijgt die je nodig hebt. Zolang de 'officielen' nog niet erkennen dat je het nodig hebt, hoef je dat zelf ook niet te doen.

Die bussen staan volgens mij nog wel in het keukenkastje van mijn schoonmoeder p)
Zij zijn in 73 getrouwd dus de meeste inboedel stamt(stamde) uit die tijd. Toen ik daar voor het eerst kwam zo'n 14 jaar geleden was de muur nog oranje en hing er in de vestibule een oranje-rode lamp, De eettafel was donkerbruin en de bank grenen. Het dressoir dat er nu nog steeds staat heeft van die vies-groene deurtjes,als ze die vervangen is hun interieur weer helemaal bij de tijd.
en als ze het willen verkopen zet jij het wel in vraag en aanbod he?
  maandag 12 februari 2007 @ 16:21:09 #39
114177 Diaan73
pi_46241263
Ingrid ik ben net met Twan naar de bieb geweest, erg leuk om daar weer een keer te komen. Twan mocht 15 !! boeken meenemen, ik heb het beperkt tot 9...

En ik was helemaal doorweekt.... De poncho heeft dus niets geholpen nu lekker joggingbroek aangedaan..
Make love, not war ☮
pi_46241515
quote:
Op maandag 12 februari 2007 16:04 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

en als ze het willen verkopen zet jij het wel in vraag en aanbod he?
haha! joh, die gaan pas weg als ze uit elkaar vallen of als mijn schoonmoeder uit elkaar valt Het is al heel wat dat ze een nieuw meubilair hebben , het had ook wel wat hoor dat ou-bollige huis

Ik mag zeker niet omdat ik niet lekker ben Emma in haar bed planten hè?
  maandag 12 februari 2007 @ 16:29:46 #41
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_46241602
quote:
Lady-wrb, ik heb extreem slecht nieuws voor je.
Je zult niet veel meer van dat spul tegenkomen, dat staat namelijk allemaal al bij mijn zus!
Volgens mij hebben jullie exact dezelfde smaak en voorkeuren. Zal ik eens polsen of ze er al op uitgekeken is?, ze heeft het al een jaar of zo. (bij mekaar gespaard via marktplaats/kringloopwinkels).
Was het te pijnlijk voor je om dit te lezen?
... ♥ ik mis je ♥
pi_46241606
quote:

[..]

Is er trouwens nog nieuws van je opa? En ook beterschap voor Mar hé!
Het kan hoor, maar ik kan het me niet herrinneren of het moet ivm hier zeeland zijn... hier is men nog vaak niet zo moeilijk...

Met mijn opa heel eerlijk heb ik geen idee, bel vanavond nog maar even naar pa, en dan gelijk eens kijken of ik samen met broertje kan gaan.
En mar red zich ook wel, heel de dag al achter de pc, een of ander spelletje te spelen, en beetje surfen en scriptjes schrijven voor irc,
Zijn voet doet alleen au... maar wens em beterschap hoor
pi_46241822
Klopt, het lijkt wel of iedere handeling bij de bank geld kost.
Als je bij de rabobank geld wil storten op de raborekening van iemand anders dan moet je het geld in een machine smijten, dus het kost ze geen moeite... en voor zo'n storting betaal je 5!!!!! euro aan kosten!

ABN amro rekenent volgens mij nog meer aan kosten...
pi_46242155
Uiteraard zit ik bij ABN Amro. Nouja, eerst maar in de stad kijken dan.
Bah, is kim wakker regent het als een gek en ook nog onweer. Nouja, morgen is er weer een dag.
pi_46242477
ik ben aan het klussen in huis

ben nog lang niet klaar
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
pi_46242550
ow, geld op eigen rekening storten kost volgens mij niets...
  maandag 12 februari 2007 @ 16:59:38 #47
114177 Diaan73
pi_46242759
zie hier Ingrid: ABN AMRO geld storten
Make love, not war ☮
pi_46243469
quote:
Clauwhee, gefeliciteerd met de flitsverkoop van jullie huissie. Ik hoop dat jullie in staat zijn tijdig wat nieuws te vinden.... en dat inpakken komt vanzelf goed joh. Gaat het verder een beetje? De rand-omstandigheden zeg maar?
Ja gaat wel hoor, maar merk wel dat ik heel moe ben van alles. Moet wel ff doorzetten, want we zijn er nog lang niet
  maandag 12 februari 2007 @ 17:24:47 #49
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_46243653
Kan je eventueel weer tijdelijk een kamer huren, Clauwheee? Kan me voorstellen dat het doodvermoeiend is, inderdaad.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_46244051
Zou kunnen, maar weet niet of ik dat wel wil...liefst ga ik gelijk gewoon weer in (klein) appartementje ofzo, ik krijg grotendeels de inrichting mee en dan hoef ik daar geen opslag voor te regelen enzo. Maar ja, moet ook kunnen natuurlijk.
pi_46244710
quote:
Op maandag 12 februari 2007 14:42 schreef Anitra het volgende:

[..]

We zijn er al een hele tijd mee bezig maar nu het advies van de arts van de gemeente binnen is gaat alles ineens heel snel. Ik heb ook het gevoel dat het over een ander gaat en hou het ook zo want zodra ik denk dat het over mij gaat begin ik te janken
Klinkt héél herkenbaar!
Volgens mij went het nooit.
Saartje
  maandag 12 februari 2007 @ 18:39:29 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46246090
quote:
Op maandag 12 februari 2007 15:55 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Ja, ik weet het eigenlijk ook nog niet goed hoor. Misschien met een laag vernis erover?
Ja, dat had ik idd ook bedacht, een laag lak eroverheen, maar wat dan het beste is zou ik niet durven zeggen. Mss eens navragen in een behangzaak of zo. Of in een topicje in het klusforum hier.
  † In Memoriam † maandag 12 februari 2007 @ 18:39:30 #53
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46246091
quote:
Op maandag 12 februari 2007 16:29 schreef phluphy het volgende:

[..]

Was het te pijnlijk voor je om dit te lezen?
ik ben door de schok pas nu in staat te reageren
  † In Memoriam † maandag 12 februari 2007 @ 18:42:01 #54
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46246152
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:39 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, dat had ik idd ook bedacht, een laag lak eroverheen, maar wat dan het beste is zou ik niet durven zeggen. Mss eens navragen in een behangzaak of zo. Of in een topicje in het klusforum hier.
stom!, ik kan het natuurlijk gewoon even aan mijn vragen. da's dr één van decorette
  maandag 12 februari 2007 @ 18:42:15 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46246161
quote:
Op maandag 12 februari 2007 16:35 schreef Kleintje het volgende:
Klopt, het lijkt wel of iedere handeling bij de bank geld kost.
Als je bij de rabobank geld wil storten op de raborekening van iemand anders dan moet je het geld in een machine smijten, dus het kost ze geen moeite... en voor zo'n storting betaal je 5!!!!! euro aan kosten!

ABN amro rekenent volgens mij nog meer aan kosten...
Maar op een ander zijn rekening storten is nog nooit makkelijk geweest. Overmaken kan wel, maar contant op een ander zijn rekening storten deden ze vroeger heel moeilijk over.

Als je op je eigen rekening wil storten is dat gratis bij de rabo, maar je moet wel je pas bij je hebben.
  maandag 12 februari 2007 @ 18:45:11 #56
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_46246260
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:42 schreef Brighteyes het volgende:
Als je op je eigen rekening wil storten is dat gratis bij de rabo, maar je moet wel je pas bij je hebben.
"Onze" Rabo heeft het wel eens geweigerd !! Aan de balie dan. Moest persé via zo'n kastje in de muur, waar je dan weer tig formulieren voor moest invullen.
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 12 februari 2007 @ 18:50:20 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46246454
Ik bedoelde idd ook in de muur tegenwoordig. Ze zijn er nooit heel happig op geweest geloof ik.
pi_46246523
Tnx Diaan! Nu nog mams overhalen om mee te gaan. Vind ik wel zo gezellig en Kim ook! Heb mn hele oude fiets aan buurmeisje verkocht. Weer 40,- erbij.

Heeft het bij jullie ook zo geregent en geonweerd?
  maandag 12 februari 2007 @ 19:58:18 #59
114177 Diaan73
pi_46249572
You're welcome

wel heel veel regen/hagel en nat geregend maar ik heb maar 1 donderslag gehoord....
Make love, not war ☮
pi_46249969
Zo hehe.. ik ben weer bijgelezen.. mén wat lullen jullie veel

Ingrid, bij de Rabo hoef je idd niet te betalen als je geld naar je eigen rekening stort.

Clauwhee, fijn dat het huis zo snel verkocht is. Hoop dat je snel iets anders vind!

Anitra, hoop dat je een leuke vakantie vindt!!

Lady-wrb, volgens mij heeft mijn moeder ook een blik met die bloemetjes erop staan, ik zal van de week eens kijken..

Bar, beterschap met Mar! Geef 'm maar een dikke knuffel!

Hier ook een zieke. Michel heeft een bijholteontsteking. Vandaag antibiotica gekregen. Hoop dattie er snel vanaf is. Hij heeft koppijn en is soms niet te genieten..
waarom zijn mannen altijd zo zielig als ze ziekjes zijn

Nog maar 1 dagje werken! Ik vind het een zalig vooruitzicht! Vandaag een afscheidsbriefje gemaakt voor al mijn lieve collegatjes.. ga ze wel missen..
Ga de 26e alvast een ochtendje meekijken op mijn nieuwe werk... ben benieuwd..

Ik ga zo lekker naar mijn bedje toe. Er komot toch geen bal op de tv en ik ben een beetje brak van afgelopen nacht..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_46250516
Is fok bij jullie ook zo traag? Ik ga richting mn bed met mn boek. Ik had om 11 uur vanmorgen al zin om even te gaan liggen en nu heb ik tijd .
Fake it till you make it...
pi_46250667
Heb net mijn pa gesproken heel oppervlakkig over opa, en het gaat beter... van de week snel langs
pi_46250994
Dat is dus de reden dat ik bij de Rabo weg ben gegaan. Dat rare gedoe van ze.
Heb nu de postbank, iets trager in het verwerken van dingen, maar qua kosten vind ik ze oke!
  dinsdag 13 februari 2007 @ 01:20:48 #64
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_46251267
Ow help ik heb ook nog een lading van dat oranje spul staan, maar wel met dat andere bloemetje dan Lady-wrb.

3 kleine voorraadbussen, 1 grote, twee hapjespannen 1 groot en 1 kleiner, een steelpan, een schoenpoetsdoos, een fluitketel bijna niet gebruikt, de rest is wel vanaf 73 in gebruik. Ergens had ik nog een rechaud en een asbakleger, moek ff zoeken.

Rechaud en peukendinges zijn verdwenen evenals de broodtrommel maar vond nog wel een ontbijtkoektrommel.

Er mag gepebed worden.
pi_46252878
Bar wat fijn dat het beter gaat met opa!
  dinsdag 13 februari 2007 @ 09:01:48 #66
114177 Diaan73
pi_46253098
Fok is niet op zn best sinds gisterenavond.... erg sloom en valt vaak uit.... irritant..

Bar wat fijn dat het wat beter gaat met je opa, idd maar even een keer snel langs gaan.

vicky, daar zijn het mannen voor is volgens mij genetisch bepaald
Make love, not war ☮
pi_46253288
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:39 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, ik zie nog wel. Eerst eens goed bekijken wat ik juist wil. Het groene bad hebben we vorige week naar boven gesleurd.
Vroeger zag ik ook regelmatig van die douchegordijnen met retro motief erop en nu natuurlijk nergens meer te vinden...
  dinsdag 13 februari 2007 @ 09:25:10 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46253364
Ik vond net deze, is dat wat?

KLIK
pi_46253408
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 09:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond net deze, is dat wat?

KLIK
Het zou meer met groentinten moeten zijn of zwart-wit (ecru), anders gaat het een veel te gekleurde boel worden vrees ik.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 09:33:49 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46253437
Ja, dat dacht ik al. Nou ja goed, ogen open houden maar.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 09:35:12 #71
114177 Diaan73
pi_46253453
Ow wat hebben ze daar mooie tassen zeg... de tas die ik mooi vind, is helaas tijdelijk uitverkocht.
Make love, not war ☮
pi_46253537
Dat douchegordijn in retromotief lijkt op het behang wat wij voor de babykamer hebben, alleen andere kleuren!

Het behang aan de linkerkant, alleen zonder die ornamenten. de zwarte bloemen zijn bij ons limegroen en de stippeltjes zijn aqua en limegroen, zoals je rechts een heel klein stukje van ziet!
Hier gaat 1 muur mee, de rest wit met lime plinten....
pi_46263527
Wat is het hier rustig vandaag.
Mijn mams, Kim en ik zouden vandaag de stad in, om op schoenenjacht te gaan.
De buggy kregen we met geen mogelijkheid op de buggymee vast. Dus uiteindelijk niet gegaan.
Wel jammer. Nu ga ik hopelijk vrijdagavond met Djeez heen. Kim blijft dan bij opa en oma.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:21:47 #74
37150 livelink
pi_46268594
Hopelijk heb je vrijdag je nieuwe schoenen dan eindelijk, Ingrid.

Ik jompel even hier binnen om te vertellen dat ik een nieuwe baan heb . Vandaag het 2e gesprek gehad en meteen te horen gekregen dat ze mij wilden hebben. En ik had het nu aan bijna niemand verteld dat ik ging solliciteren. Ik ging er zo vanuit dat het wel niks zou worden. Ik moet nog het concrete voorstel krijgen, maar ik denk dat ik het ga doen. Ik ben ook wel weer toe aan iets nieuws.
pi_46268634
Gefeliciteerd Livelink
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:28:28 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46268885
Leuk Livelink! Wat is het voor baan?
pi_46268913
Livelink, van harte!!!!
Ladywrb, heel leuk, die brabantie dingen. Als ik wat spot bij de kringloop neem ik het mee voor je.
Bass-Miss, ik kwam laatst langs het Swiet winkeltje, ze waren helaas gesloten. Hopelijk heb ik komende week tijd daar 's in het echt te gaan kijken.
Avatar by VG Cats | Mijn dochters heten Luuke en Lena.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:29:14 #78
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46268922
Dat was ik....
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:33:20 #79
114177 Diaan73
pi_46269107
Livelink van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan
Make love, not war ☮
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:34:52 #80
37150 livelink
pi_46269174
Een baan als applicatiebeheerder. Dat ben ik nu ook, dus het is geen carriere-switch. Maar ik wilde graag weg bij mijn huidige werkgever en tegenwoordig ben je zo snel al te oud dat ik ook wel haast had.
Het is wel eerst een half jaar via een detacheringsbureau. Ik had mijn cv op Monsterboard gezet en dat detacheringsbureau heeft me daar uitgepikt, zeg maar en me voorgesteld voor deze functie.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:35:40 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46269203
Oeh, dat is helemaal leuk dan, zo uitgezocht worden, best wel vleiend toch?
Gefelciteerd!
pi_46269293
Klinkt goed! Altijd lekker als ze jou eruit pikken en detachering bevalt hier (Rick) erg goed.
  Jubileum moderator dinsdag 13 februari 2007 @ 19:37:32 #83
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_46269296
Wauw livelink dat is geweldig! gefeliciteerd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:38:08 #84
114177 Diaan73
pi_46269328
Wat cool dat je zomaar door een detacheringsbureau bent uitgepikt. Na dat half jaar kun je evt. een contract bij het bedrijf krijgen? Wat voor soort bedrijf is het?
Make love, not war ☮
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:40:33 #85
37150 livelink
pi_46269439
Ja, na een half jaar kom ik in dienst van het bedrijf. Het is bij NVM-makelaars (de overkoepelende organisatie voor alle NVM-makelaars)
  † In Memoriam † dinsdag 13 februari 2007 @ 19:40:39 #86
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46269444
wat goed livelink gefeliciteerd!

ik heb het hier nog even aan de behangspecialist voorgelegd, maar behangen in de badkamer is eigenlijk onmogelijk.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:50:39 #87
114177 Diaan73
pi_46269942
Het is wel lekker dat je uitzicht hebt op een (vaste) baan bij het bedrijf, het bedrijf klinkt erg leuk trouwens. Leuk werkgebied lijkt me al zul jij er wat minder mee te doen hebben, denk ik.

Vicky hoe was je laatste dag?
Make love, not war ☮
pi_46269943
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:40 schreef lady-wrb het volgende:

ik heb het hier nog even aan de behangspecialist voorgelegd, maar behangen in de badkamer is eigenlijk onmogelijk.
Ook niet met een laag vernis over dan?
De vloer moeten we ook zien te behandelen, da's zo een mooie houten vloer.
  † In Memoriam † dinsdag 13 februari 2007 @ 19:56:23 #89
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46270240
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:50 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Ook niet met een laag vernis over dan?
De vloer moeten we ook zien te behandelen, da's zo een mooie houten vloer.
hij zegt dat je dan vinylbehang moet nemen, maar of je dat in retro hebt......

lakken zou misschien kunnen, maar op de naden wordt moeilijk ivm vocht.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:57:10 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46270293
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:40 schreef lady-wrb het volgende:

Zie, ik ben toch niet echt helemaal gek he!

De vloer is toch weer anders dan een papieren laagje B-M, een vloer kan je een aantal keren flink in de lak zetten, ik weet niet of dat op de muur goed zou blijven gaan. Maar goed, je zal de eerste niet zijn die dat eens doet, dus wie weet.
pi_46270477
Feli Livelink!!!!
pi_46270611
Vliesbehang zou dit zijn? ''Vliesbehang is een behang met een papier of vinyl toplaag en met een onderkant van vlies. Bij vliesbehang wordt de muur ingelijmd i.p.v. het behang.''

pi_46270664
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:56 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

hij zegt dat je dan vinylbehang moet nemen, maar of je dat in retro hebt......

lakken zou misschien kunnen, maar op de naden wordt moeilijk ivm vocht.
Is vinylbehang van dat behang dat je rechtstreeks op de muur moet plakken?!
Als dat zo is dan want dan heb ik retro-vinyl behang en is er dus nog hoop

Ik heb er ook al over gedacht om zelf zo'n patroon op de muur te schilderen met acrylverf ofzo, maar dan wel in de woonkamer. Ik durf alleen nog niet goed te beginnen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:05:17 #94
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_46270711
Livelink gefeliciteerd
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_46270732
volgens mij klopt dat Bass-Miss. Mijn behang kan je namelijk ook afwassen. Niet deppen, maar echt met water en sop. Stond tenminste op de rol zelf.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_46270972
http://img.photobucket.co(...)/slaapkamerretro.jpg

WIlde 'm niet weer zo mega hier dumpen

Feli Livelink!!

Ik wil zelf geen andere baan,. ik wil gewoon meer geld voor wat ik nu doe want ik vind het leuk en lekker werk. Maar dat zit er niet in duhuuss kijk ik met een schuin oog wel eens her en der. Mijn baas kwam al aan met een cursus, maar die was op MBO-niveau. Die wat ik wilde was op HBO, maar dan ook meteen VEEL duurder.
pi_46271057
Leuk, Syrena!
Alleen te roze voor bij mijn groen bad en lavabo.
pi_46271205
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:12 schreef Bass-Miss het volgende:
Leuk, Syrena!
Alleen te roze voor bij mijn groen bad en lavabo.
Hahaha ja dat dacht ik al Ik ga mijn slaapkamerwand echt missen als ik zou gaan verhuizen.
Lief weet het nog niet, maar onze slaapkamer krijgt weer zo'n wand alleen dan denk ik idd met groen of bruin. Beetje mannelijker dan dat roze
pi_46271298
Livelink van harte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')