Dat is ook leuk en heel herkenbaar, misschien ene idee om een keer saampjes wat te maken? Als je met zijn 2-en bezig bent het vaak ook nog een harder.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:55 schreef LadyS het volgende:
Zelf kleding maken lijkt me ook leuk, alleen ik ben dan het type dat na een half broekje de boel in de hoek gooit en het teveel gedoe vindt om de boel weer te pakken... Maar om het te kunnen lijkt me wel erg leuk.. Net als breien.
Ja ik vind het super, ben echt aan aftellenquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:44 schreef Nijna het volgende:
Hihi Bar, een echte carnavalster?
Ik ben blij dat het er hier weer opzit, voor mij dan (en het is nog niet eens begonnen).
Vandaag de hele dag gewerkt en ik ben moe tot de tiende macht.
Wel allemaal hele lieve peutertjes vandaag en ik kreeg allemaal kusjes toen ze naar huis gingen (incl schmink).
Hij deed niet eens moeilijk. Ik kreeg zo een nieuwe pot, ging opnieuw mengen en kreeg zo een nieuwe mee. Ook jammer.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:37 schreef syzo het volgende:
Kleintje ik kan wel ff wat leuks gebruiken...mag ik mee als je gaat ruilen?
Ja toch best jammer....ben zo sjacho geworden van dat lui zijn vandaag en dat rammelen dat ik wel ff zin heb om een potje onredelijk te doen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:49 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Hij deed niet eens moeilijk. Ik kreeg zo een nieuwe pot, ging opnieuw mengen en kreeg zo een nieuwe mee. Ook jammer.
en bedankt hequote:Op donderdag 15 februari 2007 22:07 schreef _Bar_ het volgende:
Lady-wrb mijn opa en oma kijken alleen al heel erg vreemd als hun mobieltje gaat, maar opnemen ho maar...![]()
Is het niet, maar ik riep altijd dat mijn moeder ubertruttig was!quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:55 schreef lady-wrb het volgende:
sinds wanneer ben je truttig als je een naaimachine gebruikt
t is maar wat je in elkaar flanst.
dan ben ik vast ubertruttig, want ik heb er 3 en ik gebruik ze allemaal
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:15 schreef Faja-Lobi het volgende:
Dit zal je maar gebeuren zeg!!
http://www.dumpert.nl/mediabase/10170/bd6a7233/index.html
Das nie echt, vorig jaar was er ook al zo`n grap op 3fm met Dolf Janssen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:15 schreef Faja-Lobi het volgende:
Dit zal je maar gebeuren zeg!!
http://www.dumpert.nl/mediabase/10170/bd6a7233/index.html
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:20 schreef lady-wrb het volgende:
mijnheeft er wel een leuke ringtone ingeknutseld.
ik heb nu de tune van het programma met de muis als ringtone
riep ik ook hoor toen ik op die leeftijd was. maar dat was meer omdat mijn moeder er echt geen hout van terechtbracht.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:25 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Is het niet, maar ik riep altijd dat mijn moeder ubertruttig was!
Die maakte alles zelf.
En toen was ik op de leeftijd dat ik dat truttig vond.
Dus toen mijn moeder me belde met de mededeling dat ze zo'n ding voor me had gekocht vertelde ze dus dat ik ubertruttig ging worden![]()
Ik stond vorige week bij de H&M te kwijlen boven een kindershirtje met doodskopquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:09 schreef lady-wrb het volgende:
ik zit op een cursus digitaliseren en mijn mede cursisten komen allemaal met bloemetjes, vlindertjes en winnie the pooh-borduursels.
ze waren diep geschokt toen ik met een enorme doodskop aankwam (nou is de gemiddelde leeftijd ook een eindje boven de 50
Nee dat ook niet! Hij is gewoon een moeilijke kerelquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:01 schreef lady-wrb het volgende:
ah vriendlief is van de roezeltjes en de strikjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |