Ik twijfel ook, maar t klonk wel leuk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:08 schreef SpecialK het volgende:
Dat's echt zo staged als het maar kan. Vooral die opmerking "ik vind dat ze de laatste tijd zo veel werkt". Neperdenepnepnep.
mensen die dat nodig vinden moeten even bij zichzelf te rade gaan hoe sterk die relatie sowieso eigenlijk is..quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:11 schreef RodenCity het volgende:
Machtig mooie manier in elk geval om je relatie te testen!![]()
Dat ben ik geheel met je eens, maar dat neemt niet weg dat het wel zeer amusante radio opleverdquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
mensen die dat nodig vinden moeten even bij zichzelf te rade gaan hoe sterk die relatie sowieso eigenlijk is..
Die gast kon er zelf ook wel wat van.. Hij neukte Chantal toch al 3 maandenquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:13 schreef SunChaser het volgende:
Ik denk ook dat juist mannen die denken dat alles koek en ei is, wel eens teleurgesteld kunnen worden, vrouwen zijn beter in vreemdgaan dan mannen
Dat was dikke pretquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:10 schreef SunChaser het volgende:
Doet me denken aan de Vakantie Controle Dienst vroeger op 3FM, dat was wel echt
Dat zei hij expres omdat ie klaar met haar wasquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die gast kon er zelf ook wel wat van.. Hij neukte Chantal toch al 3 maanden![]()
uhuhquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
mensen die dat nodig vinden moeten even bij zichzelf te rade gaan hoe sterk die relatie sowieso eigenlijk is..
Wooh.. die is hardquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Deze is veel toffer. Maar hier is dan uiteindelijk de bedoeling dat ze gedumpt wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |