Ik twijfel ook, maar t klonk wel leuk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:08 schreef SpecialK het volgende:
Dat's echt zo staged als het maar kan. Vooral die opmerking "ik vind dat ze de laatste tijd zo veel werkt". Neperdenepnepnep.
mensen die dat nodig vinden moeten even bij zichzelf te rade gaan hoe sterk die relatie sowieso eigenlijk is..quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:11 schreef RodenCity het volgende:
Machtig mooie manier in elk geval om je relatie te testen!![]()
Dat ben ik geheel met je eens, maar dat neemt niet weg dat het wel zeer amusante radio opleverdquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
mensen die dat nodig vinden moeten even bij zichzelf te rade gaan hoe sterk die relatie sowieso eigenlijk is..
Die gast kon er zelf ook wel wat van.. Hij neukte Chantal toch al 3 maandenquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:13 schreef SunChaser het volgende:
Ik denk ook dat juist mannen die denken dat alles koek en ei is, wel eens teleurgesteld kunnen worden, vrouwen zijn beter in vreemdgaan dan mannen
Dat was dikke pretquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:10 schreef SunChaser het volgende:
Doet me denken aan de Vakantie Controle Dienst vroeger op 3FM, dat was wel echt
Dat zei hij expres omdat ie klaar met haar wasquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die gast kon er zelf ook wel wat van.. Hij neukte Chantal toch al 3 maanden![]()
uhuhquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
mensen die dat nodig vinden moeten even bij zichzelf te rade gaan hoe sterk die relatie sowieso eigenlijk is..
Wooh.. die is hardquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Deze is veel toffer. Maar hier is dan uiteindelijk de bedoeling dat ze gedumpt wordt.
Tja, 538 he.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:43 schreef Brighteyes het volgende:
Iemand die nog luistert?
Dit is echt zo ongelofelijk fake nu!Ik geloof ik hier helemaal niets van.
Ja, zit in de auto te luisteren (laptop met wifi) en dat was zo slecht. Sowieso raar dat mensen er zouden intrappen, 538 is t best beluisterde station in Nederland, dus lijkt me dat de actie wel bekend is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:43 schreef Brighteyes het volgende:
Iemand die nog luistert?
Dit is echt zo ongelofelijk fake nu!Ik geloof ik hier helemaal niets van.
Mss zijn SC en ik gewoon iets cynischer ingesteld?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:46 schreef Harmen1984 het volgende:
Ben ik zo naief dan?![]()
Ik geloofde het gewoon...![]()
Vroeger bij de VCD met Peter Plaisier was t wel echt, maar toen belden ze er een paar tot ze een leuke hadden, en dat was dan zo vroeg in t buitenland dat ze slaapdronken opnamen, of leuker: het vakantieneukertje die opnamquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat zat ik me ook nog te bedenken, ik kan me haast niet voorstellen dat het niet iig 1 keer vandaag gebeurd dat ze iemand bellen die geluisterd heeft en weet wat er gaat gebeuren...
Nou ja goed, 538 blijft mijn favoriete achtergrondbehang op mijn werk.
Nou, dit was gewoon nep, slecht geacteerd en er totaal geen moeite mee hebben zogenaamd. Kom op, sergio en dan die Jort Kelder-kloonquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mss zijn SC en ik gewoon iets cynischer ingesteld?
We worden oud Sun!
ik weet het nog niet zo zeker, maar ik moest er wel ontzettend om lachen, het klonk wel wat gespeeld...quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik geloof wel dat degene die tot nu toe het juiste antwoord gaven echt zijn (die ik gehoord heb), dat waren ook niet van die soap stemmetjes, maar deze laatste was echt te fake voor woorden.
Ik dacht ook al dat hij aan het bij-schnabbelen was!quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:51 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nou, dit was gewoon nep, slecht geacteerd en er totaal geen moeite mee hebben zogenaamd. Kom op, sergio en dan die Jort Kelder-kloon
mwah, zou 't met een paar korrels zout nemen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:09 schreef Harmen1984 het volgende:
Ruud de Wild zegt dat het allemaal wél echt is....
For what it's worth
quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Deze is veel toffer. Maar hier is dan uiteindelijk de bedoeling dat ze gedumpt wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |