Ik heb de herhaalde oproep al binnenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:05 schreef Vicky het volgende:
Oehh lekker Bar!
Ik werd vandaag weer met mijn neus op de feiten gedrukt.. jaja.. ik word 30 dit jaar.. En daar lag een prachtige brief van Stichting SBBW.. oftewel, baarmoederhalskankeronderzoek...
Krijg binnenkort de oproep..
Dankje wel... ik probeer morgenmiddag nog te posten als ik weer terug ben op mn werk.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:55 schreef Vicky het volgende:
Spannend Diaan. Zal voor je duimen morgen!
We hebben hetzelfde bouwjaar dus!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dankje wel... ik probeer morgenmiddag nog te posten als ik weer terug ben op mn werk.
Carnaval... daar doen wij niet aan. Twan gaat zaterdag wel met zn vader naar de optocht.
Anitra...ik ben ook een beetje oude doos hier vergeleken met de anderen. Ik word dit jaar 34. Maar ik voel me ook veel jonger hoor..![]()
Zijn we allebei de oude dozen hier nu...quote:
Ik blijf herhaalde oproepen krijgenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:16 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb de herhaalde oproep al binnen![]()
Geboortejaar?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:59 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben hier volgens mij een van de oudsten.
Laat jij dat onderzoek nooit doen? Ik vind dat ze vrouwen vanaf 30 jaar ook moeten oproepen voor borstonderzoek. Je hoort zovaak dat vrouwen die jong zijn en borstkanker krijgen er veel meer last van hebben.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:00 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik blijf herhaalde oproepen krijgen. Terwijl ik toch al jaren braaf het vakje aanvink dat ze me niet meer op hoeven te roepen. Maar vrolijk komt er elk half jaar weer 1.
dat vraag je toch niet aan een dame?quote:
Ach natuurlijk welquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat vraag je toch niet aan een dame?![]()
maar het slingert hier wel ergens rond. ik had het er al uitgewikied, maar toen wiki terziele ging stond het er ineens weer in
Jawel hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Laat jij dat onderzoek nooit doen? Ik vind dat ze vrouwen vanaf 30 jaar ook moeten oproepen voor borstonderzoek. Je hoort zovaak dat vrouwen die jong zijn en borstkanker krijgen er veel meer last van hebben.
Ow okay, dat wist ik niet. Het is helemaal duidelijk nu.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:05 schreef Leah het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar vanwege DESdochterschap gebeurt dat ieder jaar bij de gyn
. Ik ben een enorm voorstander van dat onderzoek, bij mij was het flink mis, al voordat ik in het bevolkingsonderzoek viel.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:21 schreef kozakken het volgende:
Heu tuttebel Leah
Toch is het beleid daarop de laatste twee jaar veranderd Lady Wrb. Misschien eens navragen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:09 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb de vorige keer overgeslagen. ik zie er de noodzaak wel van in, maar aan de andere kant: in mijn familie zit erfelijke borstkanker aan moeders kant en darmkanker aan vaders kant en daar wordt dan weer niet naar gekeken.
Ik heb een ex met B negatief. Die was zeer gewildquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:31 schreef livelink het volgende:
Ik snap eigenlijk niet wat je zegt, Kozakken. Met die bijtelling, bedoel ik.
Ik heb A-negatief. Geen idee of ze dat hard nodig hebben. Ik wil wel bloed geven en heb ook al een aantal keren me aangemeld via internet bij Saquin (of zoiets), maar nooit een reactie gehad.
Ik heb ook AB+quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:10 schreef lady-wrb het volgende:
he, ik ben ook bloeddonor. wat voor bloedgroep heb jij? ik schijn de minst voorkomende bloedgroep te hebben (AB+ ) maar of dat nou gewild is weet ik niet.
Eerst ging je bloed er sneller van stromen, daarna kon je het wel drinken? Zoiets?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:36 schreef Leah het volgende:
Ik heb een ex met B negatief. Die was zeer gewild. Zijn bloed dan, de ex niet zo, daarom is het ook een ex
Nu wel.quote:Op woensdag 14 februari 2007 07:23 schreef lady-wrb het volgende:
bass miss, ken je deze behangetjes al?
Mij helpen de Magnesium/Calcium tabletten van Bional altijd erg goed. Zijn wel van die dikke knoeperds van tabletten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:46 schreef _Bar_ het volgende:
Leuke lieve vis Lady_wrb heeft Luca leuk gedaan
Poeh, hoe krijg je een tril oog stil... mijn oog trilt gewoon al dagen...
Ow en vanavond ga ik langs opa
Ze rekenen begin zwangerschap vanaf de eerste dag van je menstruatie. Nou.... ik wil heel veel zeggen hoor, maar op dat moment was ik zeer zeker nog niet zwanger!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:21 schreef kozakken het volgende:
Toen was ik achteraf (door de leukste bijtelling van je gehele zwangerschap) dus al zwanger.
wow coole behangetjes alhoewel m'n voorkeur naar geschilderde muren gaat hihiquote:
ze moet eigenlijk volgende week bevallen. ik hoop maar dat het kindje gezond is en m'n zus ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:13 schreef bixister het volgende:
sararaats, dat zal wel een zwangerschapsvergiftiging zijn, griezelig! ik hoop dat alles goed gaat en je straks tante bent van een gezond neefje of nichtje. hoeveel weken was je zus zwanger?
Ik moet zeggen dat het al vrij snel dudielijk was dat het goed was. De neuroloog was heel aardig en begripvol. Peaceman slaakte een zucht van opluchting... ik was er zelf eigenlijk niet zo heel veel mee bezig en had het idee dat mensen om mij zich er drukker om maakten dan ik zelf. Maar mijn hersenen zijn helemaal "gaaf".quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:52 schreef Lishe het volgende:
Die vis, wat lief van Luca!
Diaan, wat een goed bericht!!! Viel het mee?
Mijn grootste hobby op het moment is Neopets. Ik moet neopunten verdienen om boektastische boeken te kopen. Ik wil namelijk de slimste neopet hebben die er is. Ben al aardig op weg (57 boektastische boeken gelezen, en degene die op 1 staat heeft er 72 gelezen).quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:53 schreef lady-wrb het volgende:
over hobby's gesproken, spuuglokje hoe is het met je hobby's? doe je nog wel eens aan figuurzagen en strijkkralen?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:21 schreef Syrena het volgende:
En nu heb ik Valentijns-stress. Mijn haar wil niet, ik heb het vanmorgen gewassen en het is nu zo statisch als de pest. Dus het zit nu lekker uitermate truttig opgestokenen ik heb oorbellen in
ook truttig
(maar die kan ik nog uitdoen).
En nu ga ik op wankele wiebelhakken naar het station lopen. Met een zware tas. Zucht.
Leve de liefde!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |