Eerst ging je bloed er sneller van stromen, daarna kon je het wel drinken? Zoiets?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:36 schreef Leah het volgende:
Ik heb een ex met B negatief. Die was zeer gewild. Zijn bloed dan, de ex niet zo, daarom is het ook een ex
Nu wel.quote:Op woensdag 14 februari 2007 07:23 schreef lady-wrb het volgende:
bass miss, ken je deze behangetjes al?
Mij helpen de Magnesium/Calcium tabletten van Bional altijd erg goed. Zijn wel van die dikke knoeperds van tabletten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:46 schreef _Bar_ het volgende:
Leuke lieve vis Lady_wrb heeft Luca leuk gedaan
Poeh, hoe krijg je een tril oog stil... mijn oog trilt gewoon al dagen...
Ow en vanavond ga ik langs opa
Ze rekenen begin zwangerschap vanaf de eerste dag van je menstruatie. Nou.... ik wil heel veel zeggen hoor, maar op dat moment was ik zeer zeker nog niet zwanger!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:21 schreef kozakken het volgende:
Toen was ik achteraf (door de leukste bijtelling van je gehele zwangerschap) dus al zwanger.
wow coole behangetjes alhoewel m'n voorkeur naar geschilderde muren gaat hihiquote:
ze moet eigenlijk volgende week bevallen. ik hoop maar dat het kindje gezond is en m'n zus ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:13 schreef bixister het volgende:
sararaats, dat zal wel een zwangerschapsvergiftiging zijn, griezelig! ik hoop dat alles goed gaat en je straks tante bent van een gezond neefje of nichtje. hoeveel weken was je zus zwanger?
Ik moet zeggen dat het al vrij snel dudielijk was dat het goed was. De neuroloog was heel aardig en begripvol. Peaceman slaakte een zucht van opluchting... ik was er zelf eigenlijk niet zo heel veel mee bezig en had het idee dat mensen om mij zich er drukker om maakten dan ik zelf. Maar mijn hersenen zijn helemaal "gaaf".quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:52 schreef Lishe het volgende:
Die vis, wat lief van Luca!
Diaan, wat een goed bericht!!! Viel het mee?
Mijn grootste hobby op het moment is Neopets. Ik moet neopunten verdienen om boektastische boeken te kopen. Ik wil namelijk de slimste neopet hebben die er is. Ben al aardig op weg (57 boektastische boeken gelezen, en degene die op 1 staat heeft er 72 gelezen).quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:53 schreef lady-wrb het volgende:
over hobby's gesproken, spuuglokje hoe is het met je hobby's? doe je nog wel eens aan figuurzagen en strijkkralen?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:21 schreef Syrena het volgende:
En nu heb ik Valentijns-stress. Mijn haar wil niet, ik heb het vanmorgen gewassen en het is nu zo statisch als de pest. Dus het zit nu lekker uitermate truttig opgestokenen ik heb oorbellen in
ook truttig
(maar die kan ik nog uitdoen).
En nu ga ik op wankele wiebelhakken naar het station lopen. Met een zware tas. Zucht.
Leve de liefde!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |