We hadden dus "maar" samen besloten om te trouwen, maar nu dus toch nog een echt aanzoekquote:Regen en wind vandaag. In plaats van zon met af en toe een briesje... Want dat is hoe wij samen zijn.... En al kunnen we ook zonder onze plannen wel op elkaar bouwen.... Wil je met me trouwen? Hou van je Kus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij doen er ook niet aan, maar dit had hij nodig dus ik dacht hey, die pak ik in
![]()
Die stoelen van de folder?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:40 schreef Rottdog het volgende:
Heeft helemaal niets gekregenhad nog wel zo zitten hinten op 2 stoelen van de Gamma
![]()
P_iglet thnx! je bent een schatquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:55 schreef p_iglet het volgende:
verzekeringen hebben medische adviseurs die moeten dat snappen, maar hierbij ff de ondertiteling..
gedeeltelijk 2 keer aanwezig zijn van de binnenste (proximale) en buitenste (distale) teenkootjes (falanx) van de grote teen (hallux)
Nu geen enkele meerquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:55 schreef syzo het volgende:
Bar...hoeveel politie busjes staan er nu? vertel vertel.
nog steeds de was niet opgehangen. Aardslui ben ik
Dat mag toch wel een keerquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:55 schreef syzo het volgende:
Bar...hoeveel politie busjes staan er nu? vertel vertel.
nog steeds de was niet opgehangen. Aardslui ben ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |