Bart zijn probleem zou wel eens kunnen worden dat hij hoge etische normen voor zichzelf stelt (ooit eens tussen neus en lippen door gezegd dat Brian wat hem betreft vliegles mocht, voelt Bart zih daaraan gehouden als die Brian er op teruhkomt in een heel andre setting). Zou natuurlijk twee kanten op kunnen werken. Alleen vertrouw ik Bart niet echt, ondanks zijn hoge normen.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:08 schreef Elounda het volgende:
[..]
Nee volgens mij ook niet. En dan is het voor Bart toch ook niet zo moeilijk om zich bij "de anderen"aan te sluiten, want je moet je toch maar zien te redden in dat huis.. Zou een logische stap zijn...
4 streams zijn er van 1600 tot 0200.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:10 schreef Peter6000 het volgende:
Toch raar, dat het programma steeds beter bekeken wordt, en het wordt steeds drukker op het forum, en dan toch maar 2 streams ipv 4.
Maar goed, mijn vraag daarover in het Redactie-vragentopic bleef onbeantwoord.
Ontopic: Bart en Huub hebben elkaar echt gevonden.
Nou! Snel geluid zachter en cd van Anouk opquote:Op maandag 12 februari 2007 13:16 schreef Peter6000 het volgende:
Dat was wel ff schrikken, ik zat weg te dromen bij Anouk, en dan ineens het geschreeuw van Natasia en Sylvia.
Het is dat ik nog 1x op F5 ramde voordat ik invoeren klikte, anders waren het er 4.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:18 schreef Elounda het volgende:
Drie Cossen aangemaakt....
Vraag 1: ben ik niet zeker van....quote:Op maandag 12 februari 2007 13:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Waar ik vandaag benieuwd naar ben
- Gaat Huub verslag uitbrengen bij Sylvia wat hij allemaal tegen Bart over haar heeft gezegd
- Krijgt Brian een sanctie omdat hij vanacht een handdoek voor het camera(beeld) gooiden
Zijn er beelden van dat hij dat deed ???quote:Op maandag 12 februari 2007 13:19 schreef Elounda het volgende:
[..]
Vraag 1: ben ik niet zeker van....
Vraag 2: zeker weten van niet...... die rukker heeft nog nooit 1 sanctie gehad, dus nu ook niet...
Bart had er gisteren al moeite mee toen Amanda en Huub het over een blowjob hadden. Even later maakte hij wel een zeer treffend Ron Jeremy grapje trouwens, dus geheel onbekend met de materie is hij absoluut niet.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:16 schreef demins het volgende:
[..]
Bart zijn probleem zou wel eens kunnen worden dat hij hoge etische normen voor zichzelf stelt (ooit eens tussen neus en lippen door gezegd dat Brian wat hem betreft vliegles mocht, voelt Bart zih daaraan gehouden als die Brian er op teruhkomt in een heel andre setting). Zou natuurlijk twee kanten op kunnen werken. Alleen vertrouw ik Bart niet echt, ondanks zijn hoge normen.
dat hoeft hij niet uit te leggen, Sylvia zou het wel snappen, maar Huubje kan toch zijn mond niet houden, dus dat doet hij welquote:Op maandag 12 februari 2007 13:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
- Gaat Huub verslag uitbrengen bij Sylvia wat hij allemaal tegen Bart over haar heeft gezegd
Nena heeft er een officiele waarschuwing voor gehadquote:- Krijgt Brian een sanctie omdat hij vanacht een handdoek voor het camera(beeld) gooiden
Dat eerste denk ik niet, hij zei dat hij zijn pact met Bart zelfs niet aan Sylvia zou verraden. En ik denk dat hij zich daaraan houdt, en serieus meent dat hij in de slotfase beter met Bart dan met Sylvia "televisie kan maken".quote:Op maandag 12 februari 2007 13:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
- Krijgt Brian een sanctie omdat hij vanacht een handdoek voor het camera(beeld) gooiden
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het is dat ik nog 1x op F5 ramde voordat ik invoeren klikte, anders waren het er 4.![]()
Nee, die vielen ook ineens wegquote:Op maandag 12 februari 2007 13:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Zijn er beelden van dat hij dat deed ???
Niet bij mijquote:Op maandag 12 februari 2007 13:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja er zijn caps gemaakt... staan in een paar COSSEN terug.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja het klonk stom en ik ben echt geen Amandel, pfffff ik weet het nog niet wakker, zwaar weekend gehad.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, die vielen ook ineens weg![]()
quote:
Hij is weer topquote:
Dat ze te vlak zou zijn heeft hij in andere woorden ook al zelf aan haar gezegd. Toen zij eens in het verleden aangaf geen spelletjes in het huis te spelen, antwoordde Huub met "dan heb ik niks aan je".quote:Op maandag 12 februari 2007 13:20 schreef avonne het volgende:
dat hoeft hij niet uit te leggen, Sylvia zou het wel snappen, maar Huubje kan toch zijn mond niet houden, dus dat doet hij wel
En ik ben bang dat er toch nog wat weirdo's rondlopen die haar een serieus bedoeld kaartje sturen voor Valentijn.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:25 schreef blomst het volgende:
Natasia verwacht ook valentijn kaartjes van stille aanbidders
Sylvia kan Amanda "handelen", Huub niet.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dat ze te vlak zou zijn heeft hij in andere woorden ook al zelf aan haar gezegd. Toen zij eens in het verleden aangaf geen spelletjes in het huis te spelen, antwoordde Huub met "dan heb ik niks aan je".
Ze heeft wel een string aan in plaats van een lolbroekquote:Op maandag 12 februari 2007 13:25 schreef scanman01 het volgende:
Palma is best leuk als hoofd huishouding, maar kunnen ze haar niet verbieden te praten
Mute bij mij: Amanda, Natasia en Palma, daar krijg ik mijn opdracht niet bij gedaan.....quote:Op maandag 12 februari 2007 13:25 schreef scanman01 het volgende:
Palma is best leuk als hoofd huishouding, maar kunnen ze haar niet verbieden te praten
Ik hoop zo van niet, maar ja je hebt gelijk er zijn genoeg gestoorde die geilen op zo'n eng mensquote:Op maandag 12 februari 2007 13:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik ben bang dat er toch nog wat weirdo's rondlopen die haar een serieus bedoeld kaartje sturen voor Valentijn.
Een maat van mij vindt Natasia 'geil' en zou haar weleens willen 'nemen'.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:25 schreef Copycat het volgende:
En ik ben bang dat er toch nog wat weirdo's rondlopen die haar een serieus bedoeld kaartje sturen voor Valentijn.
Schrijft ze nu misschien wel al die kaarten aan haarzelfquote:Op maandag 12 februari 2007 13:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom moeten er postzakken vol kaarten binnenkomen voor sylvia ... heb er zelf 2 gestuurd.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:25 schreef blomst het volgende:
net zoals ze post verwachtte rond 12 januari dat ze toch vooral in huis moest blijven?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:25 schreef blomst het volgende:
Da's een grapje zeker????quote:Op maandag 12 februari 2007 13:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Een maat van mij vindt Natasia 'geil' en zou haar weleens willen 'nemen'.![]()
Mee eens, Amanda kan Huub helemaal gek maken, dat is gisteren wel gebleken. Het is dat de redactie ingreep, Huub moet volgende keer proberen los te laten wanneer hij zo een inhoudloze discussie met Amanda aangaat.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Sylvia kan Amanda "handelen", Huub niet.
Dat is al iets wat hij aan haar kan overlaten.
Maar goed, het één sluit het ander niet uit. Een driemanschap kan het ook maandenlang volhouden.
Slechte keus voor maten heb jijquote:Op maandag 12 februari 2007 13:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1 gestuurdquote:Op maandag 12 februari 2007 13:26 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Daarom moeten er postzakken vol kaarten binnenkomen voor sylvia ... heb er zelf 2 gestuurd.
wat doet die kerel daar?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:28 schreef blomst het volgende:
Deze man heeft ook een saai baantje:
[afbeelding]
jij was weer snellerquote:Op maandag 12 februari 2007 13:27 schreef HiDiHo het volgende:
Krijgt hij ook zijn momentje![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:28 schreef blomst het volgende:
Deze man heeft ook een saai baantje:
[afbeelding]
Ook wikipedia gelezen?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:29 schreef Peter6000 het volgende:
Mensen gebruiken het woord "buikgriep" veel te snel.
Het is gewoon een flinke verkoudheid, of koorts.
Tangoleraarquote:Op maandag 12 februari 2007 13:30 schreef Peter6000 het volgende:
Wie is deze meneer
Een schoenendeskundige, ofzo?
Of het is de nieuwe kapper...quote:Op maandag 12 februari 2007 13:30 schreef Peter6000 het volgende:
Wie is deze meneer
Jan Jansen in tha house?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:30 schreef Peter6000 het volgende:
Wie is deze meneer
Bij buikgriep hoef je geen last te hebben van verkoudheidquote:Op maandag 12 februari 2007 13:29 schreef Peter6000 het volgende:
Mensen gebruiken het woord "buikgriep" veel te snel.
Het is gewoon een flinke verkoudheid, of koorts.
Helaas zit ik daar nu voor thuisquote:Op maandag 12 februari 2007 13:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Bij buikgriep hoef je geen last te hebben van verkoudheid
Jan Jansenquote:
Sylvia is veel verder met de les.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:31 schreef anno-i-mus het volgende:
Redactie ...... Laat huub meedoen
en als dat te arbeidsintensief is, wat ik me heel goed kan voorstellen, bied ik mij bij deze geheel belangeloos aan om dat karwijtje even te klaren.....quote:Op maandag 12 februari 2007 13:22 schreef anno-i-mus het volgende:
DGK_REDACTIE .... Houden jullie de kaarten achter voor valentijn en zenden jullie de bulk op de 14e?
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:35 schreef Kinga het volgende:
Huub valt in slaap.
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:35 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
en als dat te arbeidsintensief is, wat ik me heel goed kan voorstellen, bied ik mij bij deze geheel belangeloos aan om dat karwijtje even te klaren.....![]()
Dan is dit zeker zijn pokerface ?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:37 schreef schizolientje het volgende:
of Huuub zit lekker rustig te " broeden"
Dat noemen ze een matennaaier!quote:Op maandag 12 februari 2007 13:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Als het speltechnisch verantwoordt is:quote:Op maandag 12 februari 2007 13:34 schreef blomst het volgende:
Als deze meneer Sylvia laat vallen dan hoop ik dat iedereen hem ook laat vallen
[afbeelding]
Zou ik man wezen, zou ik volgens mij doodsbang zijn als ik met Natasia tussen de lakens terecht kwam.quote:
Smaken verschillen nu eenmaal mensen...quote:Op maandag 12 februari 2007 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou ik man wezen, zou ik volgens mij doodsbang zijn als ik met Natasia tussen de lakens terecht kwam.
True. Maar er zijn grenzen!quote:Op maandag 12 februari 2007 13:43 schreef Elounda het volgende:
Smaken verschillen nu eenmaal mensen...
ik denk het feit dat Brian Hedda of de zus van Huub wil vragen voor valentijn.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:45 schreef Elounda het volgende:
Wordt vanavond een "feessie"zegt Natasia...
Wat nou weer?
Ik zou doodsangsten uitzweten wanneer ze hem in haar mond neemt.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou ik man wezen, zou ik volgens mij doodsbang zijn als ik met Natasia tussen de lakens terecht kwam.
Ik denk dat hte gaat over de waanbeelden van Brian dat Hedda naar hem geknipoogd had en dat ie haar nu wil uitnodigen voor Valentijnquote:Op maandag 12 februari 2007 13:45 schreef Elounda het volgende:
Wordt vanavond een "feessie"zegt Natasia...
Wat nou weer?
Op zich al tamelijk bizar, dat je op zoiets kan vallen.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Doe es lief, doe es lief, ik bijt hem eraf, ik bijt hem eraf, ik lust je rauw, ik lust je rauw...quote:Op maandag 12 februari 2007 13:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik zou doodsangsten uitzweten wanneer ze hem in haar mond neemt.![]()
En Huub <-> Nena deed hem niks?!quote:Op maandag 12 februari 2007 13:46 schreef demins het volgende:
Brian heeft een plan voor vanavond:
"Nou Huub, als jij hoeren mag uitnodigen dan mag ik het ook! Ik nodig Hedda uit!!!"
En dan is het wachten op fysiek geweld van Huub.
Aldus Brian...
nee joh , hij had alleen oog voor Heddaquote:Op maandag 12 februari 2007 13:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
En Huub <-> Nena deed hem niks?!![]()
![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:47 schreef Elounda het volgende:
[..]
Doe es lief, doe es lief, ik bijt hem eraf, ik bijt hem eraf, ik lust je rauw, ik lust je rauw...
whoehahahahahaha
Sick Fuck....quote:Op maandag 12 februari 2007 13:46 schreef demins het volgende:
"Nou Huub, als jij hoeren mag uitnodigen dan mag ik het ook! Ik nodig Hedda uit!!!"
En dan is het wachten op fysiek geweld van Huub.
Aldus Brian...
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Op zich al tamelijk bizar, dat je op zoiets kan vallen.
Maar zelfs je maat zal toch wel afknappen, zodra Natasia die tent van d'r reet afstroopt en er een ingekoekt remspoor ter grootte van een boerengreppel zichtbaar wordt.![]()
opzich wel leuk als ze dan ook echt komtquote:Op maandag 12 februari 2007 13:46 schreef Zus_konijn het volgende:
Brian wil hedda uitnodigen voor valentijn
Huub: "Waarom nodig je dan niet gewoon je moeder uit?"quote:Op maandag 12 februari 2007 13:46 schreef demins het volgende:
Dudequote:Op maandag 12 februari 2007 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar zelfs je maat zal toch wel afknappen, zodra Natasia die tent van d'r reet afstroopt en er een ingekoekt remspoor ter grootte van een boerengreppel zichtbaar wordt.![]()
hahahaquote:Op maandag 12 februari 2007 13:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub: Waarom nodig je dan niet gewoon je moeder uit?
Ik in ieder geval wel.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:34 schreef blomst het volgende:
Als deze meneer Sylvia laat vallen dan hoop ik dat iedereen hem ook laat vallen
[afbeelding]
Volgens Brian wel, omdat ze geil naar hem heeft gekeken in de Zebraquote:Op maandag 12 februari 2007 13:46 schreef bob1234 het volgende:
Lol en net of Hedda zal komen opdagen omdat hij het wil
Je vergeet de knipoog!!!quote:Op maandag 12 februari 2007 13:51 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Volgens Brian wel, omdat ze geil naar hem heeft gekeken in de Zebra
Denk dat die borg gewoon is om te voorkomen dat mensen er om ieder wissewasje uitrennen...ze denken vantevoren te weten waar ze aan beginnen maar praktijk is toch altijd anders dus om te voorkomen dat je als programmamaken opeens met een lege villa zit...quote:Op maandag 12 februari 2007 13:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
even een vraag over DGK, qua spelregels;
Iedereen betaalt 10.000 euro borg.
Het is de bedoeling dat de deelnemers vanzelf uit het huis stappen wanneer ze het allemaal niet meer aankunnen of heimwee hebben of iets, zodat er uiteindelijk één iemand overblijft.
Waarom verlies je je borg als je vrijwillig opstapt? Dat snap ik niet helemaal want dat is toch juist jhet spel?
En alleen met (unaniem) eruit stemmen krijg je je borg terug.. terwijl dat stemmen toch eigenlijk niet echt bij DGK hoort, vind ik. Meer bij BB ofzo.
En alleen in het eerste jaar kan je worden vernagen door iemand nieuw, bij het verlaten van de villa?
Klopt.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:51 schreef Copycat het volgende:
Maar Huub is er vanavond toch helemaal niet tijdens de stemming om 21.00 uur ivm honkbal?
Dat is sowieso wel een beetje een ongelukkige samenloop.
Dus niet een jaar zitten en dan weg met borg?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk dat die borg gewoon is om te voorkomen dat mensen er om ieder wissewasje uitrennen...ze denken vantevoren te weten waar ze aan beginnen maar praktijk is toch altijd anders dus om te voorkomen dat je als programmamaken opeens met een lege villa zit...
Maar ja...denk het hoor, misschien wil DGK_REDACTIE even reageren
Dan zullen ze wel wachten tot 23 uur met de stemming.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:51 schreef Copycat het volgende:
Maar Huub is er vanavond toch helemaal niet tijdens de stemming om 21.00 uur ivm honkbal?
Dat is sowieso wel een beetje een ongelukkige samenloop.
Niets aan de handquote:Op maandag 12 februari 2007 13:55 schreef Dogga het volgende:
hey mensen
kom net thuis..gistere hele dag bijna gemist..dus ff een vraag
Huub en sylvia hebben ruzie?
Ik lees een paar dingen maar begrijp ze niet echt.
Huub laat syl vallen? whats going on?
Iemand die me kort op de hoogte wilt brengen?
Huub zei vannacht dat ie een 'maandelijks pact' heeft met Sylvia en dat ie dat dus altijd kan verbreken, maar ik begreep vannacht uit het gesprek tussen Bart en Huub ook dat beiden Sylvia er nog niet uit willen.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:51 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ik in ieder geval wel.
Ik heb toen ook die kaart gestuurd maar als hij Silvia laat vallen dan is hij in mijn ogen erger dan NL.
Het vrbreken van een pact kun je pas doen op het eind, of zoals al eerder gezegd , als er nog 4/3 in zitten.
?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:55 schreef Dogga het volgende:
hey mensen
Nee.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:55 schreef Dogga het volgende:
Huub stelde een pact aan Bart voor waarin hij aangaf liever met Bart over te blijven dan met Sylvia. Omdat hij met Bart betere televisie denkt te maken wanneer er 2 miljonairs over zijn.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:55 schreef Dogga het volgende:
volgens mij krijgen ze de borg wel terug als ze langer dan een jaar zitten hoor. Dat eerste jaar is m.i. om ervoor te zorgen dat mensen niet zomaar in het huis kruipen om hun smoel alleen te laten zien op tv. Voor de meeste mensen is 10000 gewoon wel veel geld.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:55 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dus niet een jaar zitten en dan weg met borg?
Nee, geen ruzie.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:55 schreef Dogga het volgende:
hey mensen
niet iedereen betaald die borg...:) Als men een bepaalde bewoner graag wil dan hoeven ze die borg niet te betalen..quote:Op maandag 12 februari 2007 13:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
even een vraag over DGK, qua spelregels;
Iedereen betaalt 10.000 euro borg.
Het is de bedoeling dat de deelnemers vanzelf uit het huis stappen wanneer ze het allemaal niet meer aankunnen of heimwee hebben of iets, zodat er uiteindelijk één iemand overblijft.
Waarom verlies je je borg als je vrijwillig opstapt? Dat snap ik niet helemaal want dat is toch juist jhet spel?
En alleen met (unaniem) eruit stemmen krijg je je borg terug.. terwijl dat stemmen toch eigenlijk niet echt bij DGK hoort, vind ik. Meer bij BB ofzo.
En alleen in het eerste jaar kan je worden vernagen door iemand nieuw, bij het verlaten van de villa?
Ja, dat bedoelde ik ook. Ik wilde het antwoord echter in een vraag verpakken, om zo de algemene consensus tegen te gaan dat dieenebart een betweter is. Dus.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:57 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
volgens mij krijgen ze de borg wel terug als ze langer dan een jaar zitten hoor. Dat eerste jaar is m.i. om ervoor te zorgen dat mensen niet zomaar in het huis kruipen om hun smoel alleen te laten zien op tv. Voor de meeste mensen is 10000 gewoon wel veel geld.
GNA GNA GNAquote:Op maandag 12 februari 2007 13:58 schreef Elounda het volgende:
Dat lachje van die Amanda... mute
Kan er niet tegen.
Dat borg verhaal geldt voor 1 jaar daarna krijgen ze het gewoon mee als ze vertrekkenquote:Op maandag 12 februari 2007 13:55 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dus niet een jaar zitten en dan weg met borg?
Ik ben misschien een zeikerd, maar ik doe altijd mijn best om zoveel mogelijk Cossen door te lezen, daar zijn ze nl voor, maar als het zo makkelijk is om tussendoor maar te vragen ''Kan iemand me ff Updaten'', ga ik dat ook maar doenquote:Op maandag 12 februari 2007 13:55 schreef Dogga het volgende:
hey mensen
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:00 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Brain... Sexy... mag ik kotszakje...
Het zit je toch niet hoog hoop ik?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook. Ik wilde het antwoord echter in een vraag verpakken, om zo de algemene consensus tegen te gaan dat dieenebart een betweter is. Dus.
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
GNA GNA GNA:quote:Op maandag 12 februari 2007 14:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
GNA GNA GNA![]()
Ik ook niet, verschrikkelijk.![]()
Voor de komende week, hoop dat het voldoende is.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:00 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Brain... Sexy... mag ik kotszakje...
Het is niet dat ik die cossen niet door lees..maar ik was er net net en ik ving iets op over syl en huub dat wou ik ff weten..voor de rest ga ik nu rustig zitten om alles door te lezenquote:Op maandag 12 februari 2007 14:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben misschien een zeikerd, maar ik doe altijd mijn best om zoveel mogelijk Cossen door te lezen, daar zijn ze nl voor, maar als het zo makkelijk is om tussendoor maar te vragen ''Kan iemand me ff Updaten'', ga ik dat ook maar doen![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:01 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
Het zit je toch niet hoog hoop ik?![]()
vast welquote:Op maandag 12 februari 2007 14:01 schreef SuperUli het volgende:
Vreemd, telkens als ik de streams wil bekijken krijg ik vage kleuren ipv het normale beeld.
IE loopt dan ook na enkele seconden vast...
iemand een oplossing?
Hij gaat echt niet weer dezelfde fout maken hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 14:00 schreef rooie3 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp wil die dorpsgek vanavond Huub weer uitlokken.
Door Hedda als hoer te benoemen.
Pfff dit is niet leuk.
want Huub vind Hedda belangrijker dan 10 k.
Veel suc6quote:Op maandag 12 februari 2007 14:02 schreef Dogga het volgende:
[..]
Het is niet dat ik die cossen niet door lees..maar ik was er net net en ik ving iets op over syl en huub dat wou ik ff weten..voor de rest ga ik nu rustig zitten om alles door te lezen
En niet vergeten, dat wanneer Hedda niet wilt komen, Brian gaat proberen "te bewerkstelligen" om de zus van Huub een snuifje coke te laten nemen.... "Hoe dan?"quote:Op maandag 12 februari 2007 14:00 schreef rooie3 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp wil die dorpsgek vanavond Huub weer uitlokken.
Door Hedda als hoer te benoemen.
Pfff dit is niet leuk.
want Huub vind Hedda belangrijker dan 10 k.
Als Huub slim is noemt hij een specifiek persoon waar Brian veel om geeft in zijn omgeving ook een hoer. Best kans dat Brian zelf ook flipt, gevoelig mens (wanneer het hem uitkomt) als die is.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:03 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Hij gaat echt niet weer dezelfde fout maken hoor![]()
amanda/nenatranen werken ook bij mij niet maar ik zal mijn best doen mijn oordeel bij te stellen in de toekomstquote:
Volgens mij is Brain nogal gevoelig wat z,n moeder betreft. Beter is het als Huub op de hoogte word gebracht van hetgeen hem te wachten staat en hij voorbereid is.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Als Huub slim is noemt hij een specifiek persoon waar Brian veel om geeft in zijn omgeving ook een hoer. Best kans dat Brian zelf ook flipt, gevoelig mens (wanneer het hem uitkomt) als die is.
Off Topic:quote:Op maandag 12 februari 2007 14:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben misschien een zeikerd, maar ik doe altijd mijn best om zoveel mogelijk Cossen door te lezen, daar zijn ze nl voor, maar als het zo makkelijk is om tussendoor maar te vragen ''Kan iemand me ff Updaten'', ga ik dat ook maar doen![]()
eigenlijk is het afwachten of amanda wel meewerkt in dat scenarioquote:Op maandag 12 februari 2007 14:03 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
En niet vergeten, dat wanneer Hedda niet wilt komen, Brian gaat proberen "te bewerkstelligen" om de zus van Huub een snuifje coke te laten nemen.... "Hoe dan?"
Oh wat walg ik van die pannekoek....![]()
Huub is heel goed in mamabashing... dat komt vast wel in hem op als hij met het grote heddaplan geconfronteert wordtquote:Op maandag 12 februari 2007 14:06 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Volgens mij is Brain nogal gevoelig wat z,n moeder betreft. Beter is het als Huub op de hoogte word gebracht van hetgeen hem te wachten staat en hij voorbereid is.
Oh dat zal me niets verbazen van dat kind..., want dat is het gewoon een klein, verwend kindquote:Op maandag 12 februari 2007 14:06 schreef avonne het volgende:
[..]
eigenlijk is het afwachten of amanda wel meewerkt in dat scenario
Ik zie haar er voor aan om de hele discussie naar zich toe te trekken en maar over Rogier door te blijven blaten.
En we hebben gisteren gezien hoe koppig ze is, dus dan krijgt Brian geen poot meer aan de grond
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:06 schreef Elounda het volgende:
[..]
Off Topic:
Nee je bent geen zeikerd. Ik geef ook nooit antwoord op de "wat is er gebeurd-vragen".
Ik stel ze zelf ook niet, ik doe moeite en lees de COSSEN door, al zijn het er 70.
Al die update-en andere vragen zijn Cos vervuiling en heel vervelend voor juist de mensen die ze na willen lezen.
Gister ging er bijna 1 Cos alleen over computerproblemen, iedereen ging diegene met het probleem helpen, het is goed bedoeld, maar het verkleind de leesbaarheid van een COS enorm.
Ik ben het met je eens. Ik vind niet dat ze mensen die niets met het spel te maken hebben hiervan de dupe mogen laten worden.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:08 schreef Ashrak het volgende:
Ik vind dat de redactie al had moeten ingrijpen voor eerdere, naar mijn mening, overtredingen van Brian. Ook nu dat hij familieleden/vrienden bij het spel wil betrekken vind ik smakeloos en een overtreding op zich. Je moet echt ergens een streep trekken en die Brainless amoebe moet toch ook een keer weer terug in de echte wereld worden getrokken.
Waar ik eigenlijk meer voor vrees is dat wanneer hij naar buiten komt hij Nena gaat stalken. Hij is ECHT ECHT ECHT ziek in zijn hoofd hoor! Kijk Natasja vind ik gewoon eenquote:Op maandag 12 februari 2007 14:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Denk dat Brian zijn duistere kant nog weleens gezien zal worden in deze rls
Die gaat een keer zodanig flippen dat hij door een paar man in een dwangbuis zal worden afgevoerd
Vraag is alleen wanneer
Getverquote:Op maandag 12 februari 2007 14:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik hoop niet dat ze de streams vanacht heeft gekeken, ze gaf net Brian een 'ruk' hand.
Die Palma is ook niet wat ik er van verwacht had....quote:Op maandag 12 februari 2007 14:11 schreef Elounda het volgende:
ugugugughhhh.... en Palma weer op streams...
Zekerquote:
Dat word Bart er weer tussen zetten dan.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:11 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Ik vind niet dat ze mensen die niets met het spel te maken hebben hiervan de dupe mogen laten worden.
Blijkbaar meet dgk redactie met 2 maten.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:15 schreef beequeen het volgende:
Nou hoor ik BoerBart toch echt zeggen, een reden om het huis uitgezet te worden is de camera bedekken, dus MOVEN met Braaaaaaajen![]()
![]()
![]()
Hebben we bewijs.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:15 schreef beequeen het volgende:
Nou hoor ik BoerBart toch echt zeggen, een reden om het huis uitgezet te worden is de camera bedekken, dus MOVEN met Braaaaaaajen![]()
![]()
![]()
Omdat het op tv komt, heet het een 'BARTer'quote:Op maandag 12 februari 2007 14:19 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Huppa, een loopbaantraject. Quanta kosta?
mij klonk het in de oren alsof er vanmorgen een mededeling over is geweest.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Zegt bart dat als reactie op brian of gewoon zo maar?
Misschien ben ik wel heel naief maar kan het niet ook onderdeel van het spel zijn, Brians gedrag? Mss wil hij ook "tv maken" of is dat achter de schermen aan hem opgedragen om zo'n rol aan te meten, idunno verder maar is puur even een brainwave van mijquote:Op maandag 12 februari 2007 14:20 schreef FSR het volgende:
Ik ben eigenlijk heel benieuwd hoe de redactie van DGK Bwian in de gaten houd.
De beste jongen heeft een echt probleem, en heeft van de week verklaart dat hij de kooi geboeid gaat verlaten tijdens een Nerf Breakdown.
Tijdens het ophalen van de koffer, liep hij erg nerotisch te lachen.
zo zijn er een aantal voorbeelde te noemn, waaran je kan zien dat Bwian ernstig in onbelans is
En daarvoor ook potentieel is om de 1e realitymoord te plegen.
Als je de Munchhausen-syndroom bekijkt, herken je heel veel, en is het onderzoeken waard.
Tenzij, de DGK echte tv geschiedenis wil maken.
DGK_Redactie, graag uw reactie.
Hoe kóm je erop!quote:Op maandag 12 februari 2007 14:06 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Volgens mij is Brain nogal gevoelig wat z,n moeder betreft.
he getver, ik wil niet weten wat ie daar aan het doen isquote:Op maandag 12 februari 2007 14:21 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Dankzij VOL wel een foto
[afbeelding]
Het kan ipv een spiegel ook over het raam van de douche cabine geweest zijn. Maar dat het een indirecte behindering was is zeker juist.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:21 schreef avonne het volgende:
[..]
mij klonk het in de oren alsof er vanmorgen een mededeling over is geweest.
Als ik het goed begrijp heeft Brian dus niet een handdoek over de douche deur of de camera gedaan, maar over een spiegel. Dat dat dus geen direct behindering was tussen hem en de camera, maar een indirecte
Nee, ik herken teveel trekkenquote:Op maandag 12 februari 2007 14:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel heel naief maar kan het niet ook onderdeel van het spel zijn, Brians gedrag? Mss wil hij ook "tv maken" of is dat achter de schermen aan hem opgedragen om zo'n rol aan te meten, idunno verder maar is puur even een brainwave van mij
Weetje BONG, als Brian TV wilt maken dan ga je niet constant Nena erbij halen. Huub maakt echt wel TV want hij kan ook goed acteren. Brian acteert m.i. niet. Hij voelt zich echt zo en dat alleen omdat Huub hem gek maakt met die Nena. Tis dan toch van de zotte dat er geen psycholoog wordt in geschakeld?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel heel naief maar kan het niet ook onderdeel van het spel zijn, Brians gedrag? Mss wil hij ook "tv maken" of is dat achter de schermen aan hem opgedragen om zo'n rol aan te meten, idunno verder maar is puur even een brainwave van mij
Ik zeg altijd maar "niets is wat het lijkt" en zeker niet in een RLS zoals DGKquote:Op maandag 12 februari 2007 14:24 schreef FSR het volgende:
[..]
Nee, ik herken teveel trekken
Tenzij hij goed op de hoogte is van de psychologie.
Brian is gewoon een stiekeme slikheks.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Die bek ook lol
Dankzij FOK (Peter6000) een foto waarop hij er nog psychopatischer uitziet.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:21 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Dankzij VOL wel een foto
[afbeelding]
Maar Nena heeft een officiele waarschuwing gekregen omdat ze een handdoek over de douche deur deed...quote:Op maandag 12 februari 2007 14:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het kan ipv een spiegel ook over het raam van de douche cabine geweest zijn. Maar dat het een indirecte behindering was is zeker juist.
De screencap hierboven geplaatst door BwennieBren is overigens vanuit een andere ruimte, toen was hij al verplaatst richting wc. Het bewuste moment gebeurde toen hij in de douchecabine aan het rukken was.
Ben ik met je eens, maar ik zie teveel symptomen bij hem...quote:Op maandag 12 februari 2007 14:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar "niets is wat het lijkt" en zeker niet in een RLS zoals DGK
Sorry, maar ik kan hier geen Munchhausen in zien, is toch duidelijk een andere psychische stoornis.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:20 schreef FSR het volgende:
De beste jongen heeft een echt probleem, en heeft van de week verklaart dat hij de kooi geboeid gaat verlaten tijdens een Nerf Breakdown.
zo zijn er een aantal voorbeelde te noemn, waaran je kan zien dat Bwian ernstig in onbelans is
Als je de Munchhausen-syndroom bekijkt, herken je heel veel, en is het onderzoeken waard.
-Edit-
Dit is niet om Brian af te zeiken, maar ik ben wel degelijk bezorgt over hoelang het duurt, voordat hij barst (de eerste zijn mml al geweest )
Dan hoort Brian die ook te krijgen.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Maar Nena heeft een officiele waarschuwing gekregen omdat ze een handdoek over de douche deur deed...
Okej, fair enoughquote:Op maandag 12 februari 2007 14:25 schreef FSR het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar ik zie teveel symptomen bij hem...
Remember Kelly in HBB? Toen zij in een psychose raakte (door te veel pilletjes van allerlei soorten) was de psych (Dia ) op ski-vakantie...quote:Op maandag 12 februari 2007 14:24 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Weetje BONG, als Brian TV wilt maken dan ga je niet constant Nena erbij halen. Huub maakt echt wel TV want hij kan ook goed acteren. Brian acteert m.i. niet. Hij voelt zich echt zo en dat alleen omdat Huub hem gek maakt met die Nena. Tis dan toch van de zotte dat er geen psycholoog wordt in geschakeld?
dus... wanneer komt de psych van Brian terug?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Remember Kelly in HBB? Toen zij in een psychose raakte (door te veel pilletjes van allerlei soorten) was de psych (Dia ) op ski-vakantie...
kheb toch zo'n spijt dat ie die bb's niet gevolgd heb....quote:Op maandag 12 februari 2007 14:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Remember Kelly in HBB? Toen zij in een psychose raakte (door te veel pilletjes van allerlei soorten) was de psych (Dia ) op ski-vakantie...
HBB, daar heb je nou echt niks aan gemist zeg!quote:Op maandag 12 februari 2007 14:28 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
kheb toch zo'n spijt dat ie die bb's niet gevolgd heb....
Wat mij betreft helemaal nooit nie!quote:Op maandag 12 februari 2007 14:28 schreef 2live het volgende:
[..]
dus... wanneer komt de psych van Brian terug?
Iddquote:Op maandag 12 februari 2007 14:29 schreef 2live het volgende:
[..]
HBB, daar heb je nou echt niks aan gemist zeg!
*gaat er voor zitten*quote:Op maandag 12 februari 2007 14:29 schreef 2live het volgende:
[..]
thank godquote:Op maandag 12 februari 2007 14:29 schreef 2live het volgende:
[..]
en of andere taart.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:29 schreef pullup het volgende:
een beetje miljonair bakt toch zijn taarten niet zelfWie heeft dit verzonnen ?
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:29 schreef 2live het volgende:
[..]
Ohw, dus er is al een geweest, dan zal ik dat wel gemist/overheen gelezen hebben..quote:Op maandag 12 februari 2007 14:28 schreef 2live het volgende:
[..]
dus... wanneer komt de psych van Brian terug?
Ja, die is goed ja....quote:Op maandag 12 februari 2007 14:30 schreef FSR het volgende:
Lees bij dit URL eens on der het kopje: DE MEEST EXTREME
http://www.groene.nl/1995/10_111825/pseudo.html
Denk trouwens dat we dat over tien jaar ook van DGK zeggenquote:Op maandag 12 februari 2007 14:29 schreef 2live het volgende:
[..]
het enige wat ik daar spannend vond was of dat jij nog eens van bil zou gaan met Mickey.quote:
Wat zijn dat?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:32 schreef FSR het volgende:
BTW, is het niet opgevallen dat Brian nadat hij zijn "medicijnen" van DGK heeft gehad, hij ineens heel rustig en matjes is....
Zo'n omzwaai kan alleen met Barbizuren
ik ook!quote:Op maandag 12 februari 2007 14:33 schreef 2live het volgende:
[..]
het enige wat ik daar spannend vond was of dat jij nog eens van bil zou gaan met Mickey.![]()
nee, het is mij niet opgevallen.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:32 schreef FSR het volgende:
BTW, is het niet opgevallen dat Brian nadat hij zijn "medicijnen" van DGK heeft gehad, hij ineens heel rustig en matjes is....
Zo'n omzwaai kan alleen met Barbizuren
hij bedoelt barbituratenquote:
Sorry, herken er nogsteeds geen Braajen in, of je moet bedoelen dat hij zijn pikkie wil laten amputeren?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:30 schreef FSR het volgende:
Lees bij dit URL eens on der het kopje: DE MEEST EXTREME
http://www.groene.nl/1995/10_111825/pseudo.html
barbituraten danquote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:35 schreef noekje het volgende:
Brian mag van mij vuilniszakken over camera's, spiegels of ramen plakken als hij bezig is. Dit dient een bevel te worden ipv een waarschuwing.
Ik moet er niet aan denken dat ik onschuldig als ik ben de streams aanzet en midden in zijn sessie te belanden.
Ow, okej, straks ff googlelen eropquote:
Sorry, het zijn barbituren,quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Barbituraatquote:Op maandag 12 februari 2007 14:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow, okej, straks ff googlelen erop
Ik dacht dat het onder benzodiazepinen viel, maargoed ben geen medicusquote:Op maandag 12 februari 2007 14:37 schreef FSR het volgende:
[..]
Sorry, het zijn barbituren,
daaronder vallen: ibrium, Diazepam (valium), oxazepam etc.
Lief, dankjequote:Op maandag 12 februari 2007 14:38 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Barbituraat
Ik denk niet dat je weet wat Munchhausen syndroom is..quote:Op maandag 12 februari 2007 14:20 schreef FSR het volgende:
-Edit-
Dit is niet om Brian af te zeiken, maar ik ben wel degelijk bezorgt over hoelang het duurt, voordat hij barst (de eerste zijn mml al geweest )
Brian heeft geen Münchenhausen, hij wendt geen ziektes voor om aandacht te krijgen.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, herken er nogsteeds geen Braajen in, of je moet bedoelen dat hij zijn pikkie wil laten amputeren?![]()
Ik ben dan ook gen kenner en ook nog blond.
http://www.moeilijkemensen.nl/info/NPS1.htmlquote:Diagnostische criteria voor de narcistische persoonlijkheidsstoornis (DSM-IV)
De patiënt:
vindt zichzelf fantastisch en enorm belangrijk (hij overdrijft zijn prestaties en talenten, verwacht dat men hem erkent als een superieur persoon zonder dat zijn prestaties hier aanleiding toe geven);
is gepreoccupeerd met fantasieën over onbeperkt succes, macht, brille, schoonheid, of de ideale liefde;
gelooft dat hij 'speciaal' en uniek is en dat hij slechts begrepen kan worden door andere speciale mensen, bij voorkeur met een hoge status, van wier kring hij eigenlijk ook deel zou moeten uitmaken;
eist excessieve bewondering;
meent over speciale voorrechten te beschikken (heeft bijv. de onredelijke verwachting dat hem een voorkeursbehandeling toekomt of dat men vanzelfsprekend rekening houdt met zijn verwachtingen);
gebruikt zijn medemens om zijn eigen doelen te bereiken;
heeft een tekort aan invoelend vermogen (hij wil de gevoelens en behoeften van anderen niet erkennen en het is hem niet goed mogelijk zich de behoeften van anderen voor te stellen);
is vaak jaloers op anderen of gelooft dat anderen jaloers zijn op hem;
heeft een hooghartige houding en gedraagt zich dienovereenkomstig.
een miskend geniequote:Op maandag 12 februari 2007 14:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar waarschijnlijk zou hij zeggen "mij maakt het niet uit dat ik door zo'n klein groepje van een paar honderd duizend internetters word uitgekotst" ..en ziet hij gewoon nog steeds niet in wat voor een lul hij is.
Past dus veel beter bij zdngmw het munchhausen etc.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:39 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je weet wat Munchhausen syndroom is..
Het is trouwens hét (en niet de) munchhausen by proxy syndroom en dat heeft te make nmet aandachtszieke moeders die hun kinderen bewust ziek maken of ze bewust iets aandoen.
Je kunt veel van Brian zeggen maar het is geen aandachtszieke moeder...
Ik ben er vrijwel zeker van dat dat hem juist naderhand helemaal gek gaat maken. Wat denk je als hij al onze posts leest en die van VOL de man wordt knetterkrankjorum, als hij dat nu al niet is...quote:Op maandag 12 februari 2007 14:39 schreef LoveProfusion het volgende:
probleem met Brian is dat er een aantal meisjes zijn, waarschijnlijk ernstig misbruikt of vernederd door mannen die hem geweldig vinden en zijn ego een boost geven..wat ik haat want het is puur uiterlijk bij hem, hij is bedorven aan de binnenkant...ik zou zijn bekkie weleens willen zien als hij erachter komt dat hij massaal word uitgekotst. Maar waarschijnlijk zou hij zeggen "mij maakt het niet uit dat ik door zo'n klein groepje van een paar honderd duizend internetters word uitgekotst" ..en ziet hij gewoon nog steeds niet in wat voor een lul hij is.
Ziektes aanwenden om aandacht te krijgen heet:Hypochondrie...quote:Op maandag 12 februari 2007 14:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Brian heeft geen Münchenhausen, hij wendt geen ziektes voor om aandacht te krijgen.
Hij heeft eerder narcistische trekjes:
[..]
http://www.moeilijkemensen.nl/info/NPS1.html
Doosje gezien.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:41 schreef 2live het volgende:
en hoe weten jullie dat Brian diazepam gebruikt.
Dan geeft hij nena de schuld..over 10 jaar geeft hij Nena nog steeds de schuld.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:42 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik ben er vrijwel zeker van dat dat hem juist naderhand helemaal gek gaat maken. Wat denk je als hij al onze posts leest en die van VOL de man wordt knetterkrankjorum, als hij dat nu al niet is...
We gotta a matchquote:Op maandag 12 februari 2007 14:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Brian heeft geen Münchenhausen, hij wendt geen ziektes voor om aandacht te krijgen.
Hij heeft eerder narcistische trekjes:
[..]
http://www.moeilijkemensen.nl/info/NPS1.html
Nou je het zegt.....quote:Op maandag 12 februari 2007 14:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
Past dus veel beter bij zdngmw het munchhausen etc.
Ik ben zelf psychisch gestoord, maar helaas wel met zoveel zelfkennis dat ik veel herken.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:42 schreef Elounda het volgende:
(Ja vraag het maar hoor, 4 jaar gewerkt als medisch secretaresse en er is nog iets blijven hangen ook!)
iemand had van 't weekend de perfecte beschrijving waar die rat aan lijdt, weet alleen niet meer wat de naam was en in welke cos dat staat. Kijken of ik dat nog kan terugvinden.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:42 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ziektes aanwenden om aandacht te krijgen heet:Hypochondrie...
Ik zelf dacht ook aan een narcistische persoonlijkheidsstoornis...
(Ja vraag het maar hoor, 4 jaar gewerkt als medisch secretaresse en er is nog iets blijven hangen ook!)
En dat doet Brian dus fout (aangenomen dat hij diazepam slikt) want zag hem elke avond nog wel met een glaasje whiskey voor het slapen gaan....quote:Op maandag 12 februari 2007 14:44 schreef Ashrak het volgende:
Gebruik van diazepam in combinatie met alcohol
Gecombineerd gebruik met alcohol wordt afgeraden. Het sedatieve effect kan worden versterkt als het product in combinatie met alcohol wordt gebruikt.
Dat bedoel ik dus wat ik eerder zei, zij gaat het ontgelden als hij eruit komt. Maar goed, ik lees dus dat er hier genoeg mensen zijn die zich hier best wel oprecht druk om maken en niet alleen om hem af te kraken, hoewelquote:Op maandag 12 februari 2007 14:42 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dan geeft hij nena de schuld..over 10 jaar geeft hij Nena nog steeds de schuld.
Klopt inderdaad, sorry. Te druk geweest met alle leuke dokters denk ik en niet goed gelezen..quote:Op maandag 12 februari 2007 14:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben zelf psychisch gestoord, maar helaas wel met zoveel zelfkennis dat ik veel herken.
Hypochondrie is overdreven bangheid voor ziektes, en daarvoor onnodig dokters bezoeken.
Ziektes aanwenden is echt Münchenhausen.
Münchenhausen by Proxy is dat je net doet of je kind ziek is, om zo zelf aandacht te krijgen.
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:46 schreef 2live het volgende:
Is DGK niet eigenlijk een medisch experiment......Brian voor en na de behandeling![]()
Knapquote:Op maandag 12 februari 2007 14:47 schreef Elounda het volgende:
En dat ie psychisch niet oke is, dat kun je aan zijn ogen al zien..
Ben trouwens een cake aan 't bakken...zonder hulp en kookboek..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |